|
|
| Pagina 8 van 57 |
[ 841 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 57 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
Bakkie schreef: waly 2 schreef: Moses Chunga schreef: Ben ik nu negatief ingesteld als ik denk dat het toch niet allemaal 100% goed komt? doemdenker... ![]() Eerder dom en uw plaat blijft hangen Meeloopschaapje !! |
| 15 Sep 2023, 13:13 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Moses Chunga schreef: Bakkie schreef: waly 2 schreef: doemdenker... ![]() Eerder dom en uw plaat blijft hangen Meeloopschaapje !! Das al jaren geweten,de haan op de kerktoren,maakt zelfs deze sprongen niet,de spelers worden fysiek bedreigd en ook dat is geen probleem Maar opa moet toch zondag zijn verzetje hebben en zijn cara pilske ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 15 Sep 2023, 14:02 |
|
|
Junior
Heel jammer dat deze club helemaal de dieperik dreigt in te gaan
Als echte volgers gaan jullie natuurlijk stellen dat dat al lang gebeurd is en geen verhaal is van dit jaar Als buitenstaander is Aalst nog altijd de eerste club van wie ik wekelijks de uitslagen check. In die 15 jaar waar ik nationaal voetbal in de lagere reeksen volg sowieso de fans die je echt als fans kan bestempelen en niet als toeschouwers: Ik hoop echt dat het goed komt op alle vlak: sportief, financieel, infrastructuur, alles... Maar nu is echt recht de dieperik in en enkel goed voor een soap |
| 15 Sep 2023, 17:54 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Mannekes, blijft eens kalm. We kunnen er toch niets aan veranderen zenne. Er zijn er teveel die smullen van de gebeurtenissen, zelfs in eigen rangen.
We zullen zondag al zien met welke goesting ze op het veld lopen. Ik weet al uit goede bron dat de meeste plooien al gladgestreken zijn. Alé, als dat wel een goede bron is, hé. En we gaan nu toch niet beginnen van artikels van Wim Redant woord voor woord te gaan geloven? Ik deel alle bezorgdheden, maar het is hier nu ook niet het orakel van correcte, betrouwbare en objectieve info he. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 15 Sep 2023, 18:11 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
witzwet schreef: Ik weet al uit goede bron dat de meeste plooien al gladgestreken zijn. Alé, als dat wel een goede bron is, hé. . Ik ben blij dat ge het zegt, maar als ge zelf al een beetje twijfelt aan de bron... |
| 15 Sep 2023, 18:17 |
|
|
Vaste Waarde
Blijven in geloven, alles wat ik hier al gezegd heb is een paar dagen / weken later uitgekomen.
Zie eerst dat er zondag een ploeg op het veld zal staan en als ze er al zal staan hoeveel van onze jongens er nog van overschieten .Uw goedgelovigheid siert u wel, moest ik van u zijn ik zou ook een beetje investeren’ gegarandeerd succes |
| 15 Sep 2023, 18:17 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 18 Sep 2011, 16:37 Berichten: 279 Leeftijd: 53 Locatie: Aalst |
Kunnen we er veel aan doen op dit moment nee, het lijkt wel gewoon ondergaan en zien wat er gebeurd, maar of dit goed gaat aflopen weet ik zo niet.
|
| 15 Sep 2023, 18:54 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Bakkie schreef: mamananeto schreef: Kalamaki2014 schreef: I Told you so, "the continuing story of Peyton Place" Sorry gasten, maar dit is echt te gek voor woorden Ik krijg er ondertussen meer dan genoeg van en ik niet alleen denk ik WHAT A MESS Wegens Corona my ass... Ik ben er zeker van dat het hier gaat om een acute aanval van Turks vliegend schijt ja ! Vliegend schijt dat die Turken opgedaan hebben omdat ze eindelijk beginnen te beseffen welke mesthoop PLJ hier heeft achtergelaten .. ![]() PLJ de man die men hier op handen draagde,er was toch geen enkel probleem op de Bredestraat,nog een geluk dat hij er was of er was geen voetbal meer. ![]() Bakkie met alle respect voor uw mening en reactie's maar PLJ is in onze strot geduwd door een zekere SVDB. Er waren andere pistes maar HIJ heeft deze beslissing genomen en niet de supporters hé! En ondertussen is gebleken wat voor iemand hij is en wat hij tegen de pers durft te verklaren. Op de laatste supportersvergadering heeft hij openbaar verklaard dat de club schuldenvrij kon overgenomen worden en wat blijkt? Dat er rond den iendracht altijd haaien en ratten hangen heb ik na de match tegen Bergen gezien, ik vraag mij steeds af wat deze mensen hier nog komen doen! _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 15 Sep 2023, 19:34 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Volgens tv oost zou er morgen pers voorstelling zijn.
En zou het ontslag van Carler gekomen zijn door een administratieve fout |
| 15 Sep 2023, 20:30 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
iendracht mèn 2de vraa schreef: Bakkie schreef: mamananeto schreef: Wegens Corona my ass... Ik ben er zeker van dat het hier gaat om een acute aanval van Turks vliegend schijt ja ! Vliegend schijt dat die Turken opgedaan hebben omdat ze eindelijk beginnen te beseffen welke mesthoop PLJ hier heeft achtergelaten .. ![]() PLJ de man die men hier op handen draagde,er was toch geen enkel probleem op de Bredestraat,nog een geluk dat hij er was of er was geen voetbal meer. ![]() Bakkie met alle respect voor uw mening en reactie's maar PLJ is in onze strot geduwd door een zekere SVDB. Er waren andere pistes maar HIJ heeft deze beslissing genomen en niet de supporters hé! En ondertussen is gebleken wat voor iemand hij is en wat hij tegen de pers durft te verklaren. Op de laatste supportersvergadering heeft hij openbaar verklaard dat de club schuldenvrij kon overgenomen worden en wat blijkt? Dat er rond den iendracht altijd haaien en ratten hangen heb ik na de match tegen Bergen gezien, ik vraag mij steeds af wat deze mensen hier nog komen doen! ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 15 Sep 2023, 20:41 |
|
|
@iendracht mèn 2de vraa
Ik weet nog goed dat je ook op die vergadering aanwezig was in het ontmoetingshuis de brug (Hertshage) waar er een stemming was,of we in zee gingen met PLJ of niet en ik weet nog bijzonder goed dat er AMPER 5 personen waren die niet akkoord waren met de komst van PLJ en al de rest was voor waaronder ook jij Luc. Dus nu niet komen vertellen dat PLJ door uw strot werd geduwd door SVDB Ne mens vergeet snel precies _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 16 Sep 2023, 8:20 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Bakkie schreef: @iendracht mèn 2de vraa Ik weet nog goed dat je ook op die vergadering aanwezig was in het ontmoetingshuis de brug (Hertshage) waar er een stemming was,of we in zee gingen met PLJ of niet en ik weet nog bijzonder goed dat er AMPER 5 personen waren die niet akkoord waren met de komst van PLJ en al de rest was voor waaronder ook jij Luc. Dus nu niet komen vertellen dat PLJ door uw strot werd geduwd door SVDB Ne mens vergeet snel precies Wat hadden wij dan moeten doen, de boel compleet om zeep helpen, elke mens verdient een kans, maar na enkele jaren zijn ondanks zijn loze beloften de ogen open gegaan! En wat er nu gaat volgen weten we ook niet ondanks de gebeurtenissen van de laatste dagen. Ik had ook liever de overname gehad van een binnenlandse groep gehad, maar wat er boven ons hoofd gebeurd is kunnen wij als gewone supporter alleen maar ondergaan. _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 16 Sep 2023, 10:15 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16 Berichten: 749 Leeftijd: 73 Locatie: Koksijde |
Dat is juist, ondergaan.
Je kan inderdaad wegblijven, wat we gedaan hebben met de boycot. Hierdoor heeft PLJ ingezien dat het zo niet verder kon en werd hij in feite gedwongen om de club over te laten.. Natuurlijk Patricksken is ne lepen en hij zal op revanche uit geweest zijn. Dat heeft hij getoond in de keuze van de overnemer en het niet of laattijdig betalen van de spelers. Maar als we een Eendracht hart hebben dan supporteren we voor de spelers. Nu komende zondag zeker na alles wat er gebeurd is. Onze spelers een hart onder de riem komen steken en ze luidkeels naar de overwinning schreeuwen dat is onze verdomde plicht.. |
| 16 Sep 2023, 10:36 |
|
|
Vaste Waarde
wevege schreef: Dat is juist, ondergaan. Je kan inderdaad wegblijven, wat we gedaan hebben met de boycot. Hierdoor heeft PLJ ingezien dat het zo niet verder kon en werd hij in feite gedwongen om de club over te laten.. Natuurlijk Patricksken is ne lepen en hij zal op revanche uit geweest zijn. Dat heeft hij getoond in de keuze van de overnemer en het niet of laattijdig betalen van de spelers. Maar als we een Eendracht hart hebben dan supporteren we voor de spelers. Nu komende zondag zeker na alles wat er gebeurd is. Onze spelers een hart onder de riem komen steken en ze luidkeels naar de overwinning schreeuwen dat is onze verdomde plicht.. Je hebt zeker een punt alleen weiger ik van daar nog 1 euro te spenderen want je weet niet wat er mee gebeurd en op welke rekening. Om de club en de spelers te helpen niet want de jongens krijgen geen geld. Veel plezier zondag, bewogen zal het zeker zijn aangezien het ook nog eens tegen Mandel is. |
| 16 Sep 2023, 10:44 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16 Berichten: 749 Leeftijd: 73 Locatie: Koksijde |
Dat is ieder zijn goed recht en respecteer ik.
Maar als men dan toch niets meer voelt dan boosheid waarom maakt men zich dan nog druk? Is het dan niet beter om alles op zijn beloop te laten en de volledige ondergang van de club af te wachten tot het stamnummer 90 verdwenen is? Gezien mijn leeftijd en alles wat ik met deze club al meemaakte vanaf 1963 hoop ik nog mee te maken dat we hogerop geraken. En ja ik ben realistisch, 1A is te hoog gegrepen maar voor een stad als Aalst moet 1B op termijn haalbaar zijn. En als dat niet lukt dan zal ik naar mijn 4 kleinkinderen gaan kijken die bij Sottegem spelen. |
| 16 Sep 2023, 11:04 |
|
| Pagina 8 van 57 |
[ 841 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 57 Volgende |