|
|
| Pagina 9 van 57 |
[ 841 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 57 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
tigers schreef: Kunnen we er veel aan doen op dit moment nee, het lijkt wel gewoon ondergaan en zien wat er gebeurd, maar of dit goed gaat aflopen weet ik zo niet. Bottomline komt het hier gewoon op neer, ondergaan, ondergaan, en nog eens ondergaan... _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 16 Sep 2023, 16:13 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
iendracht mèn 2de vraa schreef: Bakkie schreef: @iendracht mèn 2de vraa Ik weet nog goed dat je ook op die vergadering aanwezig was in het ontmoetingshuis de brug (Hertshage) waar er een stemming was,of we in zee gingen met PLJ of niet en ik weet nog bijzonder goed dat er AMPER 5 personen waren die niet akkoord waren met de komst van PLJ en al de rest was voor waaronder ook jij Luc. Dus nu niet komen vertellen dat PLJ door uw strot werd geduwd door SVDB Ne mens vergeet snel precies Wat hadden wij dan moeten doen, de boel compleet om zeep helpen, elke mens verdient een kans, maar na enkele jaren zijn ondanks zijn loze beloften de ogen open gegaan! En wat er nu gaat volgen weten we ook niet ondanks de gebeurtenissen van de laatste dagen. Ik had ook liever de overname gehad van een binnenlandse groep gehad, maar wat er boven ons hoofd gebeurd is kunnen wij als gewone supporter alleen maar ondergaan. Dan moet je nu niet komen janken en alles in SVDB zijn schoenen schuiven je had de keuze toen en er waren ook andere gegadigden,maar als de meerderheid besliste om met plj in zee te gaan,wel dan heb ik me daar ook moeten bij neerleggen ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 16 Sep 2023, 17:04 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Iemand nieuws van de supporters vergadering die blijkbaar deze avond is door gegaan?
|
| 16 Sep 2023, 21:33 |
|
|
forumlegende
_________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 16 Sep 2023, 22:15 |
|
|
Vaste Waarde
El Corredor (Light) schreef: https://www.tvoost.be/nieuws/nieuwe-eigenaars-van-eendracht-aalst-spreken-voor-het-eerst-pers-en-supporters-toe-158483?fbclid=IwAR0QhEe7nBzYri1EHCU8h_q5jis_5efkBK06m52wt7vVphTXNEa2lvsqRbg Waauuw.... Die gast doet mij denken aan Al Pacino in Scarface begot ! Serieus nu : hoe ernstig was dit ? Was je erbij Elco ? |
| 16 Sep 2023, 22:22 |
|
|
Junior Lid geworden op: 24 Aug 2014, 18:49 Berichten: 225 |
We mogen content da ze daar waren en niet enkel max
|
| 16 Sep 2023, 22:23 |
|
|
Reserve
jMs schreef: We mogen content da ze daar waren en niet enkel max Het zou eraan mankeren dat ze er niet waren op een vergadering die ze zelf bijeen roepen. We mogen inderdaad content zijn, we zijn weer een pak wijzer geworden. De supporters zijn toffe peren en we gaan naar eerste! Al de rest is bijzaak ![]() |
| 16 Sep 2023, 22:25 |
|
|
forumlegende
mamananeto schreef: El Corredor (Light) schreef: https://www.tvoost.be/nieuws/nieuwe-eigenaars-van-eendracht-aalst-spreken-voor-het-eerst-pers-en-supporters-toe-158483?fbclid=IwAR0QhEe7nBzYri1EHCU8h_q5jis_5efkBK06m52wt7vVphTXNEa2lvsqRbg Waauuw.... Die gast doet mij denken aan Al Pacino in Scarface begot ! Serieus nu : hoe ernstig was dit ? Was je erbij Elco ? nee ik zeker niet. Maar ik zie op de foto's op facebook/instagram dat het één en al grappen en grollen was precies. Maar ik vermoed dat er hier wel een verslag zal volgen zeker, want er was een supportersafvaardiging. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 16 Sep 2023, 22:28 |
|
|
Vaste Waarde
El Corredor (Light) schreef: mamananeto schreef: El Corredor (Light) schreef: https://www.tvoost.be/nieuws/nieuwe-eigenaars-van-eendracht-aalst-spreken-voor-het-eerst-pers-en-supporters-toe-158483?fbclid=IwAR0QhEe7nBzYri1EHCU8h_q5jis_5efkBK06m52wt7vVphTXNEa2lvsqRbg Waauuw.... Die gast doet mij denken aan Al Pacino in Scarface begot ! Serieus nu : hoe ernstig was dit ? Was je erbij Elco ? nee ik zeker niet. Maar ik zie op de foto's op facebook/instagram dat het één en al grappen en grollen was precies. Maar ik vermoed dat er hier wel een verslag zal volgen zeker, want er was een supportersafvaardiging. Let's hope so... @Neutralboy ? Was jij er ? |
| 16 Sep 2023, 22:30 |
|
|
Vaste Waarde
Wat weten we nu?
Het allerbelangrijkste: hoe zit het met de aandeelhoudersstructuur van de 3 vzw's? Klopt het dat PLJ eigenaar blijft van de CVBA? Indien ja, dan heeft hij zeker en vast nog een voet tussen de deur? Is het de CVBA die het stadiondossier zal verderzetten? Zijn de achterstallige lonen van alle spelers betaald? |
| 16 Sep 2023, 22:59 |
|
|
Vaste Waarde
Neen niet in persoon maar ik heb wel al een mooi verslag ontvangen van iemand die er wel was.
Maar nu ben ik eens benieuwd of er iemand anders die er bij was hier de waarheid durft posten wat daar allemaal gezegd en gebeurd is. Op Tv oost staat alles klaar en duidelijk uitgelegd Denk dat die toegekomen zijn als het eerste stuk al gepasseerd was maar zoals ik zeg er zal hier wel iemand de volledige waarheid zetten zeker anders verwijt men mij weer dat ik niet meer kom maar dat ik wel over alles iet te zeggen heb . |
| 16 Sep 2023, 23:00 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Was dit een open supporters vergadering? Want daar is toch niet over gecommuniceerd?
|
| 16 Sep 2023, 23:02 |
|
|
Vaste Waarde
Smetje schreef: Was dit een open supporters vergadering? Want daar is toch niet over gecommuniceerd? Daar begint het weeral mee de supportersafgevaardigden waren uitgenodigd en eigenlijk iedereen ook maar niemand behalve een paar enkelingen die het wist. En daarmee zal de kous nu voor een tijdje af zijn. Dedju kging zwijgen mor ben weer al bezig. Misschien post smeirff hier het hele verhaal wel… |
| 16 Sep 2023, 23:08 |
|
|
Vaste Waarde
filip.dhose schreef: Wat weten we nu? Het allerbelangrijkste: hoe zit het met de aandeelhoudersstructuur van de 3 vzw's? Ze zijn op zoek naar 80 procent belgen ( adres of akomst ) Klopt het dat PLJ eigenaar blijft van de CVBA? Indien ja, dan heeft hij zeker en vast nog een voet tussen de deur? Ja Is het de CVBA die het stadiondossier zal verderzetten? Ja Zijn de achterstallige lonen van alle spelers betaald? Nee |
| 16 Sep 2023, 23:10 |
|
|
Vaste Waarde
Neutralboy schreef: Smetje schreef: Was dit een open supporters vergadering? Want daar is toch niet over gecommuniceerd? Daar begint het weeral mee de supportersafgevaardigden waren uitgenodigd en eigenlijk iedereen ook maar niemand behalve een paar enkelingen die het wist. En daarmee zal de kous nu voor een tijdje af zijn. Dedju kging zwijgen mor ben weer al bezig. Misschien post smeirff hier het hele verhaal wel… Laat het ons hopen… maar toch… Bij het bekijken van die beelden op TV Oost kwamen bij mij per direct 3 dingen binnen : 1) wat staat die would be mafiosi daar cliché’s te spuien…?? 2) die vrolijke bende heeft even veel affiniteit met den iendracht dan ik met de doorsnee inwoner van let’s say Istanbul ( dus niks-nada) 3) Wat een on-ge-loof-lijk amateurisme is me dit ????? |
| 16 Sep 2023, 23:17 |
|
| Pagina 9 van 57 |
[ 841 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 57 Volgende |