|
|
| Pagina 11 van 57 |
[ 841 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 57 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
filip.dhose schreef: En dan ben je alle supporters van buiten Aalst kwijt. Dan ga ik liever naar KSV Geraardsbergen in 2de provinciale kijken. Ik kan er bovendien met de fiets naar toe. Kan ik bovendien nog potten pakken zonder het gevaar dat ze mij ergens in Haaltert tegenhouden om te blazen. ![]() Dat is net de valkuil/spiraal waardoor we in deze situatie blijven hangen. En of dat dat dan supporters van binnen of buiten Aalst zijn maakt niet uit maar de essentie van Eendracht Aalst is verloren. Voor 95% van die groep is dat de herinnering aan de 2e helft van de jaren 90 en dat beeld kunnen we maar geen nieuwe bestemming geven zodat het een illusie blijft. Dat terwijl -en wie er bij was zal me begrijpen -de revival onder GDR met oa Troch en Arnold zoveel meer Aalsters was. Vanaf toen is er geen deftig realistisch plan meer op tafel gekomen. En tot je weer tot die basis terugkeert ben je gedoemd tot maffiosi. Maar blijkbaar mag 99% er met hun neus staan op zitten terwijl ze belogen/bedrogen worden , ze zullen er hier nog voor applaudisseren ook. _________________ If you never try, you'll never know |
| 17 Sep 2023, 16:19 |
|
|
Vaste Waarde
Bram schreef: filip.dhose schreef: En dan ben je alle supporters van buiten Aalst kwijt. Dan ga ik liever naar KSV Geraardsbergen in 2de provinciale kijken. Ik kan er bovendien met de fiets naar toe. Kan ik bovendien nog potten pakken zonder het gevaar dat ze mij ergens in Haaltert tegenhouden om te blazen. ![]() Dat is net de valkuil/spiraal waardoor we in deze situatie blijven hangen. En of dat dat dan supporters van binnen of buiten Aalst zijn maakt niet uit maar de essentie van Eendracht Aalst is verloren. Voor 95% van die groep is dat de herinnering aan de 2e helft van de jaren 90 en dat beeld kunnen we maar geen nieuwe bestemming geven zodat het een illusie blijft. Dat terwijl -en wie er bij was zal me begrijpen -de revival onder GDR met oa Troch en Arnold zoveel meer Aalsters was. Vanaf toen is er geen deftig realistisch plan meer op tafel gekomen. En tot je weer tot die basis terugkeert ben je gedoemd tot maffiosi. Maar blijkbaar mag 99% er met hun neus staan op zitten terwijl ze belogen/bedrogen worden , ze zullen er hier nog voor applaudisseren ook. |
| 17 Sep 2023, 18:21 |
|
|
Vaste Waarde
Bram schreef: filip.dhose schreef: En dan ben je alle supporters van buiten Aalst kwijt. Dan ga ik liever naar KSV Geraardsbergen in 2de provinciale kijken. Ik kan er bovendien met de fiets naar toe. Kan ik bovendien nog potten pakken zonder het gevaar dat ze mij ergens in Haaltert tegenhouden om te blazen. ![]() Dat is net de valkuil/spiraal waardoor we in deze situatie blijven hangen. En of dat dat dan supporters van binnen of buiten Aalst zijn maakt niet uit maar de essentie van Eendracht Aalst is verloren. Voor 95% van die groep is dat de herinnering aan de 2e helft van de jaren 90 en dat beeld kunnen we maar geen nieuwe bestemming geven zodat het een illusie blijft. Dat terwijl -en wie er bij was zal me begrijpen -de revival onder GDR met oa Troch en Arnold zoveel meer Aalsters was. Vanaf toen is er geen deftig realistisch plan meer op tafel gekomen. En tot je weer tot die basis terugkeert ben je gedoemd tot maffiosi. Maar blijkbaar mag 99% er met hun neus staan op zitten terwijl ze belogen/bedrogen worden , ze zullen er hier nog voor applaudisseren ook. Bosj erop da ! ![]() |
| 17 Sep 2023, 20:34 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Bram schreef: filip.dhose schreef: En dan ben je alle supporters van buiten Aalst kwijt. Dan ga ik liever naar KSV Geraardsbergen in 2de provinciale kijken. Ik kan er bovendien met de fiets naar toe. Kan ik bovendien nog potten pakken zonder het gevaar dat ze mij ergens in Haaltert tegenhouden om te blazen. ![]() Dat is net de valkuil/spiraal waardoor we in deze situatie blijven hangen. En of dat dat dan supporters van binnen of buiten Aalst zijn maakt niet uit maar de essentie van Eendracht Aalst is verloren. Voor 95% van die groep is dat de herinnering aan de 2e helft van de jaren 90 en dat beeld kunnen we maar geen nieuwe bestemming geven zodat het een illusie blijft. Dat terwijl -en wie er bij was zal me begrijpen -de revival onder GDR met oa Troch en Arnold zoveel meer Aalsters was. Vanaf toen is er geen deftig realistisch plan meer op tafel gekomen. En tot je weer tot die basis terugkeert ben je gedoemd tot maffiosi. Maar blijkbaar mag 99% er met hun neus staan op zitten terwijl ze belogen/bedrogen worden , ze zullen er hier nog voor applaudisseren ook. Hoe komt het eigenlijk dat we dat momentum van 2007 tot 2011 niet hebben kunnen verzilveren? Toen we in vierde klasse iedereen kapot speelden en nadien met onze versterkingen de titel in derde veroverden in 2011 dacht ik echt dat we terug vertrokken waren. |
| 18 Sep 2023, 9:35 |
|
|
Vaste Waarde
Met trainer Patrick De Wilde veroverde Eendracht Aalst meteen de titel in vierde klasse in het seizoen 2006-2007. Twee speeldagen voor het einde van de competitie was de kampioenstitel binnen, waardoor Aalst voor het eerst in 30 jaar nog eens kampioen speelde in een reeks. Zo maakte de nieuwe bestuursploeg met manager Geert De Ridder en voorzitter Marc Schots snel werk van een terugkeer naar derde klasse
Er werden lessen geleerd uit het verleden en met een realistisch budget bleef Aalst voor een tijdje in derde klasse. Binnen de bestuursploeg rommelde het echter weer... In 2008 had Dirk De Bruecker de voorzittersstoel overgenomen van Marc Schots en die had plannen om de club te reorganiseren onder de naam 'Project 90'. De plannen van de nieuwe voorzitter werden vanuit het jeugdbestuur niet gesteund, waardoor De Bruecker zich in 2009 wou terugtrekken als voorzitter. Michel Markey zou voorlopig het voorzitterschap waarnemen, in afwachting van verdere beslissingen. Ondertussen ging het gerucht de ronde dat er grote financiële problemen zouden zijn, die de club konden in gevaar brengen. De Bruecker zou uiteindelijk aanblijven als voorzitter en hij haalde Kris Van Der Haegen binnen als trainer. Manger Geert De Ridder zou niet op de hoogte geweest zijn van de aanstelling van de nieuwe trainer, waarop deze ontslag nam. Samen met De Ridder vertrokken ook ondervoorzitter Michel Markey, gerechtigd correspondent Jan Wanderstein en de hulptrainers Freddy De Saedeleer en Geert Vanderidt de club. Filipovic Eendracht Aalst werd kampioen in het seizoen 2010-2011 met aanvoerder Predrag Filipovic (©Het Nieuwsblad) De reorganisatie van De Bruecker bleek echter te werken en Aalst werd kampioen in derde klasse in het seizoen 2010-2011, met trainer Bart Van Renterghem en spelers als Laurent Depoitre, Wouter Moreels, Damien Galucci, Predrag Filipovic, Bob Cousin, Christophe Kestens, Ewen Verheyden, Ken Van Damme en Kenneth Van den Noortgaete. De financiële problemen doken echter opnieuw op en advocaat Marc Cottyn werd aangesteld als clubraadsman om Eendracht te helpen bij het vinden van een duurzame en structurele oplossing. Het rommelde echter binnen de bestuurskamers van Eendracht Aalst, waar voorzitter Dirk De Bruecker en ondervoorzitter Frank De Roose recht tegenover elkaar stonden. Voorzitter De Bruecker besloot daarom in juni 2011 een stap opzij te zetten, waarbij het officieel luidde dat hij het voorzitterschap niet langer kon combineren met de leiding van zijn bedrijf. De Algemene Vergadering van Eendracht Aalst stond echter nog achter De Bruecker en gaf de voorzitter bedenktijd tot 1 juli 2011. Ook de supporters wilden hun voorzitter terug en startten een online petitie. De Bruecker trok uiteindelijk zijn ontslag terug in, maar pleitte voor een uitbreiding van de Raad van Bestuur, die er ook kwam. De relatie tussen De Bruecker en De Roose bleef echter voor problemen zorgen, waardoor de Algemene Vergadering een interne doorlichting eiste. Voorzitter Dirk De Breucker, ondervoorzitter Frank De Roose, sportief beheerder Marcel Van den Steen en bestuurder Luc Ledegen zagen dit als een motie van wantrouwen en beslisten hierop om de club te verlaten. Ronny De Smedt werd aangesteld als de nieuwe voorzitter. Voorzitter Ronny De Smedt hield het na drie weken al voor bekeken wegens gezondheidsredenen, waarna Michel Markey het voorzitterschap opnieuw mocht waarnemen. Eind december werd een nieuwe voorzitter gevonden in de figuur van Frank De Roose, die eerder nochtans opgestapt was uit de Raad van Bestuur van Aalst. De komst van De Roose zorgde ervoor dat heel wat clubmedewerkers opstapten, maar Aalst behaalde aan het einde van het seizoen wel een licentie. Na 10 jaar onder de naam VC Eendracht Aalst 2002 gespeeld te hebben, besliste de club om vanaf juli 2012 terug te spelen onder de naam SC Eendracht Aalst. Sportief kan Aalst zich handhaven in tweede klasse, maar de zware schuldenlast uit het verleden zou de club opnieuw parten spelen. Aalst eindigde in het seizoen 2014-2015 knap negende in 2de klasse, maar aan het einde van het seizoen volgde het zware verdicht dat de club geen licentie kreeg. Hierdoor kon Eendracht Aalst het komende seizoen niet langer in tweede klasse spelen, waardoor de club degradeerde. In beroep bevestigde het BAS de uitspraak, waarop Frank De Roose zijn excuses aanbood aan de supporters van de club. Eind 2015 zette voorzitter De Roose een stap opzij voor een nieuwe groep investeerders. De grootste investeerder was Patrick Le Juste, |
| 18 Sep 2023, 9:41 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Dus in vierde klasse waren we relatief financieel gezond, van waar dan plots die hoge schuldenlast?
Is er eigenlijk ooit een echte opvolger geweest voor Geert De Ridder? Ik herinner me dat Yannick Van Aken dan plots manager was, maar die had daar toch geen kaas van gegeten. |
| 18 Sep 2023, 10:28 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Er moest toen ook iemand uitgekocht worden, Garré.
Je kan dan wel een lening krijgen om dat te doen. Maar geld lenen kost ook geld. Toen ging het nog om een relatief doenbaar bedrag en dat bleek al onhaalbaar in combi met sportief succes. GDR zal zeker oon fouten gemaakt hebben, maar de essentie lijkt mij dat de put zelfs toen al simpelweg te diep was. _________________ If you never try, you'll never know |
| 18 Sep 2023, 11:35 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Zienaa schreef: Dus in vierde klasse waren we relatief financieel gezond, van waar dan plots die hoge schuldenlast? Is er eigenlijk ooit een echte opvolger geweest voor Geert De Ridder? Ik herinner me dat Yannick Van Aken dan plots manager was, maar die had daar toch geen kaas van gegeten. De groep met Moreels, Depoitre, Gallucci, de Castro,... was leuk om bezig te zien maar wel pokkeduur. |
| 18 Sep 2023, 11:40 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Neutralboy schreef: Met trainer Patrick De Wilde veroverde Eendracht Aalst meteen de titel in vierde klasse in het seizoen 2006-2007. Twee speeldagen voor het einde van de competitie was de kampioenstitel binnen, waardoor Aalst voor het eerst in 30 jaar nog eens kampioen speelde in een reeks. Zo maakte de nieuwe bestuursploeg met manager Geert De Ridder en voorzitter Marc Schots snel werk van een terugkeer naar derde klasse Er werden lessen geleerd uit het verleden en met een realistisch budget bleef Aalst voor een tijdje in derde klasse. Binnen de bestuursploeg rommelde het echter weer... In 2008 had Dirk De Bruecker de voorzittersstoel overgenomen van Marc Schots en die had plannen om de club te reorganiseren onder de naam 'Project 90'. De plannen van de nieuwe voorzitter werden vanuit het jeugdbestuur niet gesteund, waardoor De Bruecker zich in 2009 wou terugtrekken als voorzitter. Michel Markey zou voorlopig het voorzitterschap waarnemen, in afwachting van verdere beslissingen. Ondertussen ging het gerucht de ronde dat er grote financiële problemen zouden zijn, die de club konden in gevaar brengen. De Bruecker zou uiteindelijk aanblijven als voorzitter en hij haalde Kris Van Der Haegen binnen als trainer. Manger Geert De Ridder zou niet op de hoogte geweest zijn van de aanstelling van de nieuwe trainer, waarop deze ontslag nam. Samen met De Ridder vertrokken ook ondervoorzitter Michel Markey, gerechtigd correspondent Jan Wanderstein en de hulptrainers Freddy De Saedeleer en Geert Vanderidt de club. Filipovic Eendracht Aalst werd kampioen in het seizoen 2010-2011 met aanvoerder Predrag Filipovic (©Het Nieuwsblad) De reorganisatie van De Bruecker bleek echter te werken en Aalst werd kampioen in derde klasse in het seizoen 2010-2011, met trainer Bart Van Renterghem en spelers als Laurent Depoitre, Wouter Moreels, Damien Galucci, Predrag Filipovic, Bob Cousin, Christophe Kestens, Ewen Verheyden, Ken Van Damme en Kenneth Van den Noortgaete. De financiële problemen doken echter opnieuw op en advocaat Marc Cottyn werd aangesteld als clubraadsman om Eendracht te helpen bij het vinden van een duurzame en structurele oplossing. Het rommelde echter binnen de bestuurskamers van Eendracht Aalst, waar voorzitter Dirk De Bruecker en ondervoorzitter Frank De Roose recht tegenover elkaar stonden. Voorzitter De Bruecker besloot daarom in juni 2011 een stap opzij te zetten, waarbij het officieel luidde dat hij het voorzitterschap niet langer kon combineren met de leiding van zijn bedrijf. De Algemene Vergadering van Eendracht Aalst stond echter nog achter De Bruecker en gaf de voorzitter bedenktijd tot 1 juli 2011. Ook de supporters wilden hun voorzitter terug en startten een online petitie. De Bruecker trok uiteindelijk zijn ontslag terug in, maar pleitte voor een uitbreiding van de Raad van Bestuur, die er ook kwam. De relatie tussen De Bruecker en De Roose bleef echter voor problemen zorgen, waardoor de Algemene Vergadering een interne doorlichting eiste. Voorzitter Dirk De Breucker, ondervoorzitter Frank De Roose, sportief beheerder Marcel Van den Steen en bestuurder Luc Ledegen zagen dit als een motie van wantrouwen en beslisten hierop om de club te verlaten. Ronny De Smedt werd aangesteld als de nieuwe voorzitter. Voorzitter Ronny De Smedt hield het na drie weken al voor bekeken wegens gezondheidsredenen, waarna Michel Markey het voorzitterschap opnieuw mocht waarnemen. Eind december werd een nieuwe voorzitter gevonden in de figuur van Frank De Roose, die eerder nochtans opgestapt was uit de Raad van Bestuur van Aalst. De komst van De Roose zorgde ervoor dat heel wat clubmedewerkers opstapten, maar Aalst behaalde aan het einde van het seizoen wel een licentie. Na 10 jaar onder de naam VC Eendracht Aalst 2002 gespeeld te hebben, besliste de club om vanaf juli 2012 terug te spelen onder de naam SC Eendracht Aalst. Sportief kan Aalst zich handhaven in tweede klasse, maar de zware schuldenlast uit het verleden zou de club opnieuw parten spelen. Aalst eindigde in het seizoen 2014-2015 knap negende in 2de klasse, maar aan het einde van het seizoen volgde het zware verdicht dat de club geen licentie kreeg. Hierdoor kon Eendracht Aalst het komende seizoen niet langer in tweede klasse spelen, waardoor de club degradeerde. In beroep bevestigde het BAS de uitspraak, waarop Frank De Roose zijn excuses aanbood aan de supporters van de club. Eind 2015 zette voorzitter De Roose een stap opzij voor een nieuwe groep investeerders. De grootste investeerder was Patrick Le Juste, De analyse die ik hieruit opmaak is heel simpel, door ruzie en krakeel aan de top is deze club de laatste 20jaar verwaarloosd. Er is nooit een serieus toekomstplan uitgestippeld, iedereen modderde tijdelijk maar wat aan en ondertussen zaten we met een diepe schuldenput. Dus onze binnenlandse bestuurders hebben er hier uiteindelijk een serieus boeltje van gemaakt. Dat het nu ook niet echt koosjer is zal vermoedelijk de zoveelste pagina zijn in dit drama maar wij ondergaan al deze fratsen op bestuurlijk niveau en daar houd het op voor de gewone supporter. Is mijn persoonlijke mening hé, in een democratie mag dit gelukkig nog wel! _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 18 Sep 2023, 11:41 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Zienaa schreef: Dus in vierde klasse waren we relatief financieel gezond, van waar dan plots die hoge schuldenlast? Is er eigenlijk ooit een echte opvolger geweest voor Geert De Ridder? Ik herinner me dat Yannick Van Aken dan plots manager was, maar die had daar toch geen kaas van gegeten. Goh, typisch Aalst eigenlijk. Dat jaar in vierde is een periode geweest van sportieve hoogconjunctuur inderdaad met een ploeg die eigenlijk te goed was voor vierde klasse en zeker dat jaar in vierde was de beleving enorm (met waarschijnlijk ook grote recettes die misschien geen objectief beeld schetsten), maar het jaar in derde (net na het kampioenschap in vierde) startte al met de verrassing dat De Wilde net voor de competitie vertrok naar het buitenland en Limpens werd in allerijl binnengehaald. De eerste ronde was nog goed door de vibe van het vorige jaar (ook al zaten er toen ook al miscasts in de transfers) en de goeie bekercampagne (en de overwinning op Sint-Truiden), maar er waren wel zware blessures van Aelbrecht, Nguekam en Troch ook, waarna vooral Arnold nooit meer op niveau is geweest. In de terugronde was het - net zoals afgelopen seizoen - al een pak minder maar we hadden de eindronde wel op zak, waarin we na relatief makkelijke winst tegen Woluwe eruit gingen tegen Vise. Op dat moment zijn vele invloedrijke spelers vertrokken (Verheyden, Troch, ondermeer) en de rellen van op Vise hebben ons ook wel wat parten gespeeld extra-sportief ook natuurlijk. Die zomer was echt erg met spelers die niet meer allemaal achter Limpens stonden en de voorbereiding op het seizoen nadien was gewoon rampzalig aangezien er weinig kwaliteit was aangetrokken. En op het einde zijn dan in paniek de ene fluttransfer na de andere gekomen (de Wooters, Boussoufa's, Kabongo's, Iakovlievski's van deze wereld). Limpens moest snel vertrekken en dan is de grootste clown uit onze geschiedenis hier trainer geworden: Konijnepoot Dillen... En met die nutteloze transfers, gekoppeld aan wurgcontracten zoals de 5 jaar voor Alain Van Mieghem dacht ik en met miserabel spel onder Dillen, was het plots veel minder en waren de kosten te hoog. Filipovic is er dan in de winter bijgekomen (komend uit eerste vanuit Dender) maar achter de schermen was het dan al spel... Uiteindelijk is Vanderhaeghen zelfs nog ingehaald als derde trainer dat seizoen maar het was drama overal - Gasten zoals Steurs zagen het niet zitten in die man, Dessaer zat mee in het spel van het bestuur (want sprak openlijk zijn steun uit voor De Ridder) en er moest opnieuw een volledig nieuwe ploeg worden gebouwd terwijl je van al die bucht nog vanaf moest ook. Dat heeft VDH wel goed gedaan want ging voor Depoitre (waar we De Castro en Galucci ook nog bij kregen - tegen voldoende euroloekes natuurijk) en de broers Moreels en ook Troch en Verheyden keerden terug. Op papier topploeg (en mooie galamatch ook tegen Anderlecht) maar in de competitie liep het voor geen meter en VDH werd snel vervangen door BVR die quasi meteen stuntte in de beker door bijna Westerlo uit te schakelen in eigen huis ... BVR deed de boel wel draaien en we haalden eindronde waarin we wel op Rupel-Boom botsten... Jaar nadien was het wel bingo met een uitmuntende Wouter Moreels. Maar op het kampioenenfeest was het eigenlijk alweer mis achter de schermen... En dat was een beetje de teneur, op het veld zag je steeds nadrukkelijker wat er achter de schermen gebeurde en telkens die nieuwe kernen samenstellen, daar ging wel serieus wat geld naartoe... En de problemen achter de schermen waren steeds groter, de putten ook... Plots ook geen bestuur, Iendracht Ver't Leiven, dan ineens FDR aan zet en de K weg... En dan zijn de toeschouwersaantallen echt in vrije val beginnen gaan - ticketinkomsten waren uiteraard niet de basis voor een degelijk financieel model, maar een pak volk weg door die afbraak, heeft in elk geval ook niet geholpen... Laatst gewijzigd door DT op 18 Sep 2023, 12:02, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 18 Sep 2023, 11:55 |
|
|
forumlegende
topic Toekomstvisie he boys.
ik had het net allemaal wat verwerkt... komt DT af met een eindrondematch tegen Visé, waar Veiremans den bal zelf in de goal slaat. op deze manier doet het niet uit he da ik het boek "de kracht van positief denken" lees... _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 18 Sep 2023, 12:01 |
|
|
forumlegende
Dat is toch een zin die ik de voorbije weken al ettelijke keren hoorde : 'Typisch den Iendracht'.
Jammer maar waar. |
| 18 Sep 2023, 12:20 |
|
|
Junior Lid geworden op: 24 Aug 2014, 18:49 Berichten: 225 |
El Corredor (Light) schreef: topic Toekomstvisie he boys. ik had het net allemaal wat verwerkt... komt DT af met een eindrondematch tegen Visé, waar Veiremans den bal zelf in de goal slaat. op deze manier doet het niet uit he da ik het boek "de kracht van positief denken" lees... Amai tis nijg.. oude koeien uit de gracht halen doe allemaal nimeer uit ze.. Dat ze agou onze spelers betalen en da Gillet vanavond direct kan beginnen dat we de volgende match gereed zijn ![]() |
| 18 Sep 2023, 12:31 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
El Corredor (Light) schreef: ik had het net allemaal wat verwerkt... komt DT af met een eindrondematch tegen Visé, waar Veiremans den bal zelf in de goal slaat. Zelden zo een slechte keeper gezien als die kerel. |
| 18 Sep 2023, 12:46 |
|
|
Gilles schreef: El Corredor (Light) schreef: ik had het net allemaal wat verwerkt... komt DT af met een eindrondematch tegen Visé, waar Veiremans den bal zelf in de goal slaat. Zelden zo een slechte keeper gezien als die kerel. En zijn broer die ons forum kwam verzieken... |
| 18 Sep 2023, 13:27 |
|
| Pagina 11 van 57 |
[ 841 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 57 Volgende |