|
|
| Pagina 12 van 57 |
[ 841 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 10 11 12 13 14 … 57 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
Zienaa schreef: Gilles schreef: El Corredor (Light) schreef: ik had het net allemaal wat verwerkt... komt DT af met een eindrondematch tegen Visé, waar Veiremans den bal zelf in de goal slaat. Zelden zo een slechte keeper gezien als die kerel. En zijn broer die ons forum kwam verzieken... Juist. Die stuurde mij nog geregeld PB's nadat zijn broer werd bekritiseerd. ![]() Goeie tijden. ![]() |
| 18 Sep 2023, 13:28 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Gilles schreef: El Corredor (Light) schreef: ik had het net allemaal wat verwerkt... komt DT af met een eindrondematch tegen Visé, waar Veiremans den bal zelf in de goal slaat. Zelden zo een slechte keeper gezien als die kerel. Onze vriend De Vriend vergeten? Ik heb nog altijd schrik als ik een terugspeelbal zie sinds zijn passage bij ons. Zit nu vastgenageld op de bank bij "de teppes".. |
| 18 Sep 2023, 15:09 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Moses Chunga schreef: Gilles schreef: El Corredor (Light) schreef: ik had het net allemaal wat verwerkt... komt DT af met een eindrondematch tegen Visé, waar Veiremans den bal zelf in de goal slaat. Zelden zo een slechte keeper gezien als die kerel. Onze vriend De Vriend vergeten? Ik heb nog altijd schrik als ik een terugspeelbal zie sinds zijn passage bij ons. Zit nu vastgenageld op de bank bij "de teppes".. Not quite - heeft blijkbaar een sterke voorbereiding gekeept bij Dender tot grote voldoening van Simons waardoor hij in het bekertornooi (tegen Bergen) mocht keepen... |
| 18 Sep 2023, 16:07 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Ik wil nu niet de negativo uithangen maar.................
Hallo bestuur waar blijven de lonen van augustus en september????? Nog steeds is Lejuste aanwezig want in het Staatsblad is er nog niets verschenen!!!!!! _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 05 Okt 2023, 19:44 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
iendracht mèn 2de vraa schreef: Ik wil nu niet de negativo uithangen maar................. Hallo bestuur waar blijven de lonen van augustus en september????? Nog steeds is Lejuste aanwezig want in het Staatsblad is er nog niets verschenen!!!!!! Klopt, ipv vuurwerk af te steken en een BBQ te geven zie dat u spelers/trainers correct betaald zijn. We zijn ver 2 maand na het officiële bericht dat de overname rond was . |
| 05 Okt 2023, 20:38 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 24 Sep 2022, 12:54 Berichten: 205 Leeftijd: 71 Locatie: Kreta |
iendrachter schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Ik wil nu niet de negativo uithangen maar................. Hallo bestuur waar blijven de lonen van augustus en september????? Nog steeds is Lejuste aanwezig want in het Staatsblad is er nog niets verschenen!!!!!! Klopt, ipv vuurwerk af te steken en een BBQ te geven zie dat u spelers/trainers correct betaald zijn. We zijn ver 2 maand na het officiële bericht dat de overname rond was .Is maar een voetnoot in de geschienis, minder zoagen en kreften astamblieft, kupt eir abbo en shut up hahaha |
| 06 Okt 2023, 0:07 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Kalamaki2014 schreef: iendrachter schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Ik wil nu niet de negativo uithangen maar................. Hallo bestuur waar blijven de lonen van augustus en september????? Nog steeds is Lejuste aanwezig want in het Staatsblad is er nog niets verschenen!!!!!! Klopt, ipv vuurwerk af te steken en een BBQ te geven zie dat u spelers/trainers correct betaald zijn. We zijn ver 2 maand na het officiële bericht dat de overname rond was .Is maar een voetnoot in de geschienis, minder zoagen en kreften astamblieft, kupt eir abbo en shut up hahaha Reeds 2 jaar geen abbo meer, en met reden denk ik!!! ![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 06 Okt 2023, 9:23 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Ze zijn niet betaald, ze zijn wel betaald. Zijn ze betaald? Nee, ze zijn niet betaald. Jaja, ze zijn wel betaald. De jeugdtrainers worden niet betaald. Jawel, we zijn wel betaald. Wel, niet, wel, niet, soms wel, soms niet... Al 30 jaar hoor ik datzelfde eireken!!
Dat samen met "De ondergang is ingezet." Moest dat van de eerste keer waar geweest zijn, het was hier al gedaan geweest in 1970. Maar de vraag is: "Zijn ze betaald?" Nee, ja, nee, ja nee, ja,.......... |
| 06 Okt 2023, 9:27 |
|
|
Moses Chunga schreef: Ze zijn niet betaald, ze zijn wel betaald. Zijn ze betaald? Nee, ze zijn niet betaald. Jaja, ze zijn wel betaald. De jeugdtrainers worden niet betaald. Jawel, we zijn wel betaald. Wel, niet, wel, niet, soms wel, soms niet... Al 30 jaar hoor ik datzelfde eireken!! Dat samen met "De ondergang is ingezet." Moest dat van de eerste keer waar geweest zijn, het was hier al gedaan geweest in 1970. Maar de vraag is: "Zijn ze betaald?" Nee, ja, nee, ja nee, ja,.......... Neen!!! Ze gingen deze week alles in orde brengen maar naar het schijnt is het in het voetbal normaal dat ze 2maand achter staan! _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 06 Okt 2023, 12:21 |
|
|
forumlegende
Misschien al diegenen die dat een fait divers noemen ook eens 2 maanden geen loon uitbetalen??
|
| 06 Okt 2023, 16:03 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
tympanum2 schreef: Misschien al diegenen die dat een fait divers noemen ook eens 2 maanden geen loon uitbetalen?? Nu ge het zegt. Tijdens corona werden mijn facturen ook 60 dagen na factuurdatum betaald. Plots, zonder inspraak. kstondtekikdoroekschoein. |
| 06 Okt 2023, 16:38 |
|
|
tympanum2 schreef: Misschien al diegenen die dat een fait divers noemen ook eens 2 maanden geen loon uitbetalen?? Vind ik ook! _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 06 Okt 2023, 20:36 |
|
|
Junior Lid geworden op: 24 Aug 2014, 18:49 Berichten: 225 |
tympanum2 schreef: Misschien al diegenen die dat een fait divers noemen ook eens 2 maanden geen loon uitbetalen?? Mor ten gonnek ni naar nen bbq na mijn weirk ze ![]() |
| 06 Okt 2023, 20:47 |
|
|
Iemand naar de sponsoravond geweest?
_________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 17 Okt 2023, 15:43 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 24 Sep 2022, 12:54 Berichten: 205 Leeftijd: 71 Locatie: Kreta |
iendracht mèn 2de vraa schreef: Iemand naar de sponsoravond geweest? Massaal zo te zien |
| 17 Okt 2023, 22:18 |
|
| Pagina 12 van 57 |
[ 841 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 10 11 12 13 14 … 57 Volgende |