Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst - Pagina 15 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 841 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17 57
 Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
forumlegende

Leeftijd: 69
Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
Bram schreef:
iendracht mèn 2de vraa schreef:
mamananeto schreef:

Inderdaad, zoals zowel Smetje als Neutralboy hier schrijven : compleet geschift, zelfs arrogant om na 7 speeldagen kampioenentruitjes te verkopen.. :crazy: Nog nooit gezien zoiets...
En dan die met veel bombarie aangekondigde sponsorwerving...??
Dat dit dus blijkbaar een fiasco lijkt te zijn mag toch ook niemand verbazen he zeg..!
Wie is er nu zo zot om zijn geld te gaan steken in iets waarvan je de facto op dit moment niet weet wat er met dat geld gebeurt en/of aan wie je het eigenlijk schenkt...? :wadde:
Je moet echt niet bijster slim zijn of veel van de zakenwereld weten om bovenstaand te begrijpen hoor dus - zelfs met voordeel van de twijfel over de intenties van dit nieuwe bestuur - blijk van veel businesskennis of intelligentie geven ze op dit moment niet...

Welke zelfstandige, bedrijf of firma heeft nog vertrouwen in het voetbal, laat staan het product Eendracht Aalst?
We hebben dit alles te danken aan onze vorige lanterfanters en foefeleers van voorzitters!!!
En de nieuwe eigenaars staan volgens mij voor een uiterst moeilijke, zo niet onmogelijke taak om deze club terug betrouwbaar te maken als product.
vorige ? :D zelfs Lejuste , Garré en Orlans samen zou ik meer betrouwen dan wat er nu is.

Jawadde dus De Dijcker en De Roose en gangster Orlans geef jij meer vertrouwen, ik denk dat ik in een andere wereld leef :nieje:

22 Okt 2023, 19:42
Nationale Ploeg

Ja jongens, sommigen hier…

22 Okt 2023, 20:14
Vaste Waarde

Moses Chunga schreef:
Bram schreef:

Welke zelfstandige, bedrijf of firma heeft nog vertrouwen in het voetbal, laat staan het product Eendracht Aalst?
We hebben dit alles te danken aan onze vorige lanterfanters en foefeleers van voorzitters!!!
En de nieuwe eigenaars staan volgens mij voor een uiterst moeilijke, zo niet onmogelijke taak om deze club terug betrouwbaar te maken als product.
vorige ? :D zelfs Lejuste , Garré en Orlans samen zou ik meer betrouwen dan wat er nu is.

tees esteroever!

en nog giejn klein betjen

25 Okt 2023, 14:37
Ancien

Leeftijd: 46
Allez, extra plaatsje zeker voor een Vlaamse ploeg in 1ste amateur volgend seizoen: hoofdsponsor van Winkel trekt zich terug en gaat naar Roeselare, waardoor de A-ploeg van Winkel zal stoppen.

25 Okt 2023, 16:56
nieuw in de eerste ploeg

Na twee maanden de kinesitherapeutische begeleiding voor @eendrachtaalst te hebben voorzien, eindigt ons avontuur met de club. De samenwerking is om verschillende redenen beëindigd, waaronder financiële overwegingen en communicatieproblemen met het bestuur. Desondanks willen we voormalig trainer @carldegeyseleer bedanken voor de kans die hij ons heeft geboden om bij de club te werken, en onze waardering uitspreken voor de huidige trainer @regivanacker voor de goede samenwerking.

Thx to @jeffrey_deconinck en @robbecapelleman voor hun enthousiasme en uitstekend werk.

We wensen de spelers, staf en de club veel succes in de rest van het seizoen en dromen ervan om hen in de toekomst weer te zien schitteren in het profvoetbal.

Bedankt voor het vertrouwen en de mooie herinneringen, Eendracht Aalst!

#SamenSterk #VoetbalFamilie #DromenBlijvenLeven

26 Okt 2023, 8:47
Vaste Waarde

Altijd die negativiteit zeg, Tulin heeft gezegd kampioen op 1 been, letterlijk dan :lol:

26 Okt 2023, 9:40
Vaste Waarde

iendrachter schreef:
Na twee maanden de kinesitherapeutische begeleiding voor @eendrachtaalst te hebben voorzien, eindigt ons avontuur met de club. De samenwerking is om verschillende redenen beëindigd, waaronder financiële overwegingen en communicatieproblemen met het bestuur. Desondanks willen we voormalig trainer @carldegeyseleer bedanken voor de kans die hij ons heeft geboden om bij de club te werken, en onze waardering uitspreken voor de huidige trainer @regivanacker voor de goede samenwerking.

Thx to @jeffrey_deconinck en @robbecapelleman voor hun enthousiasme en uitstekend werk.

We wensen de spelers, staf en de club veel succes in de rest van het seizoen en dromen ervan om hen in de toekomst weer te zien schitteren in het profvoetbal.

Bedankt voor het vertrouwen en de mooie herinneringen, Eendracht Aalst!

#SamenSterk #VoetbalFamilie #DromenBlijvenLeven

Ofte lees : Wij werden/worden niet betaald en in Turkije pakken ze de telefoon niet op… :? :D

26 Okt 2023, 13:40
Freak

Het leven na Patrick Le Juste

Patrick Cool maakte zich op voor de Super League, tot de vorige voorzitter Patrick Le Juste plots de stekker eruit trok. Intussen werd de Steenhuffelse coach ook aangesteld als Gerechtigd Correspondent van Eendracht Aalst. “Ik ben nu de GC van de drie entiteiten, dus zowel van de eerste mannenploeg als van de vrouwenafdeling en de jeugdafdeling. Ik vind dat wel een plezante job. Ik ben blij dat ik de nieuwe clubeigenaars kan helpen, want ze verdienen alle steun. Ik twijfelde niet toen ik gepolst werd. Ik zetel ook in de Vlaamse Studiecommissie en maak deel uit van de Vrouwenliga. Ik ben intussen vier jaar verbonden aan Eendracht Aalst. Ik vind het best jammer dat Le Juste de handdoek gooide in de Super League, want we hadden al een akkoord met meerdere sterke speelsters, waaronder Chiara Willockx die nu bij Westerlo speelt. Het niveau van teams als KV Mechelen, Woluwe en Charleroi konden we zeker aan.”

27 Okt 2023, 10:42
Vaste Waarde

waly 2 schreef:
Het leven na Patrick Le Juste

Patrick Cool maakte zich op voor de Super League, tot de vorige voorzitter Patrick Le Juste plots de stekker eruit trok. Intussen werd de Steenhuffelse coach ook aangesteld als Gerechtigd Correspondent van Eendracht Aalst. “Ik ben nu de GC van de drie entiteiten, dus zowel van de eerste mannenploeg als van de vrouwenafdeling en de jeugdafdeling. Ik vind dat wel een plezante job. Ik ben blij dat ik de nieuwe clubeigenaars kan helpen, want ze verdienen alle steun. Ik twijfelde niet toen ik gepolst werd. Ik zetel ook in de Vlaamse Studiecommissie en maak deel uit van de Vrouwenliga. Ik ben intussen vier jaar verbonden aan Eendracht Aalst. Ik vind het best jammer dat Le Juste de handdoek gooide in de Super League, want we hadden al een akkoord met meerdere sterke speelsters, waaronder Chiara Willockx die nu bij Westerlo speelt. Het niveau van teams als KV Mechelen, Woluwe en Charleroi konden we zeker aan.”

So what ?
Bovenstaand is gewoon weer " same shit - other day" communicatie.
Omtrent de dingen die er ECHT toe doen wordt er eenvoudigweg NIET gecommuniceerd.
Zelfs een blinde ziet dat het op deze wijze en met de amateurs die het hier nu blijkbaar voor het zeggen hebben nooit goed gaat komen ! (n) (n)

27 Okt 2023, 11:44
forumlegende

Tof dat de ploeg goed draait en de supporters opnieuw een goed gevoel hebben maar toch blijven er een paar belangrijke punten open staan!
-Was er geen algemene supportersvergadering voorzien eind deze maand?
-Hoe zit het met de overname (staatsblad)?
-Sponsors, zowel bestaande als nieuwe?
-Betalingen van spelers, trainers en medewerkers?
-De samenwerking met het stadsbestuur?
Ik denk dat de voorzitters van de supportersclubs deze punten eens moeten aankaarten bij het bestuur.

30 Okt 2023, 11:55
Vaste Waarde

Nog een klein detail:

Vanaf volgend seizoen zijn er een Vlaamse reeks en en Waalse reeks in 1 nationale.

Hiervoor worden 4 extra ! U23 ploegen voorzien in 1 nationale voor profploegen die dit wensen.
Er zijn 16 plaatsen voorzien in elke reeks.
Momenteel zijn er 12 Vlaamse ploegen inclusief Vlaamse U23.
Rekening houdend met dalers of ploegen zonder licentie in 1 nationale zou dit kunnen betekenen dat enkel en alleen de 2 Vlaamse kampioenen met licentie OF de hoogst geplaatste met licentie kunnen promoveren er dus geen eindronde stijgen zal plaatsvinden.

Periodetitel betekent dus niet meteen een extra kans via de eindronde.

Zoals hierboven aangehaald: alles staat of valt met het verkrijgen van een licentie.

30 Okt 2023, 12:02
Junior

Leeftijd: 71
Tof dat de ploeg goed draait en de supporters opnieuw een goed gevoel hebben maar toch blijven er een paar belangrijke punten open staan!
Ik denk dat de voorzitters van de supportersclubs deze punten eens moeten aankaarten bij het bestuur.

Ik denk dat de naald ondertussen door deze plaat zit wegens dolgedraaid, best een nieuwe plaat kopen want hierop zal nooit een antwoord komen,

30 Okt 2023, 13:10
forumlegende

Kalamaki2014 schreef:

Ik denk dat de naald ondertussen door deze plaat zit wegens dolgedraaid, best een nieuwe plaat kopen want hierop zal nooit een antwoord komen,

Nooit opgeven, blijven zagen!!! :EA:

30 Okt 2023, 14:55
forumlegende

Neutralboy schreef:
Nog een klein detail:

Vanaf volgend seizoen zijn er een Vlaamse reeks en en Waalse reeks in 1 nationale.

Hiervoor worden 4 extra ! U23 ploegen voorzien in 1 nationale voor profploegen die dit wensen.
Er zijn 16 plaatsen voorzien in elke reeks.
Momenteel zijn er 12 Vlaamse ploegen inclusief Vlaamse U23.
Rekening houdend met dalers of ploegen zonder licentie in 1 nationale zou dit kunnen betekenen dat enkel en alleen de 2 Vlaamse kampioenen met licentie OF de hoogst geplaatste met licentie kunnen promoveren er dus geen eindronde stijgen zal plaatsvinden.

Periodetitel betekent dus niet meteen een extra kans via de eindronde.

Zoals hierboven aangehaald: alles staat of valt met het verkrijgen van een licentie.

Vraag is hoe ze dit gaan invullen he. Er zijn nog 3 vlaamse ploegen in 1A zonder U23 (Westerlo, Kortrijk en Sint-Truiden) en 2 Waalse/Brusselse (Eupen en RWDM). Op zich dus max. 3 extra ploegen BEHALVE las ook ploegen uit 1B volgend jaar U23 gaan inschrijven (voorlopig enkel Beerschot).Wat gaat er gebeuren met U23 die zakt > mogen die dan vragen om in de reeks te blijven waar ze nu spelen? En mogen Cercle/KVM of Zulte een gratis promotie aanvragen?
Ik zie ze de einronde niet afschaffen maar op extra steigers zou ik inderdaad ook niet gaan rekenen.

Grootste vraagteken: hoe gaan ze de Waalse reeks ooit vol krijgen? Nu 6 ploegen. Nog 1 kampioen en pakt Eupen en RWDM. Zelfs met B-ploegen van Seraing, fc luik en franc boraing komen ze niet aan 16 ploegen met een licentie. Tubize misschien opvissen als 2de ploeg met licentie en dan Union B gratis laten promoveren?

het zou logischer zijn qua verdeling van voetbalclubs in België - als ze toch geografisch willen splitsen - om 2 vlaamse en 1 waals/brusselse reeks te maken.

Maar ja, logica en den bond. Enkel kampioen geeft zekerheid, de rest is tombola.

30 Okt 2023, 16:01
Nationale Ploeg

Leeftijd: 35
Kbo is weldegelijk al aangepast.

Mijn hart is wit en zwart !

30 Okt 2023, 16:01
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 841 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17 57