|
|
| Pagina 19 van 57 |
[ 841 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 17 18 19 20 21 … 57 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
We zullen pas met zekerheid kunnen zeggen of de vele, soms tegenstrijdige, berichten kloppen wanneer de licenties worden uitgedeeld. Geen bondschulden, RSZ, lonen medewerkers zijn belangrijke factoren om deze te behalen.
Dus, heel benieuwd of alle doemscenario's zich aan het voltrekken zijn of het gaat om gebrek aan communicatie en transparantie, om vallen en opstaan binnen de huidige werking, makkelijker gezegd dan gedaan (denkend aan sponsorwerving, ....), de lijken van PLJ, ...? Alleszins, als de ene valt, zal de andere het wel weer oppakken. Eendracht Aalst vergaat niet, wel de figuren erachter. Dat heeft de geschiedenis ons toch ook al geleerd? En zo niet... tja, we zijn al lang in comateuze toestand hé, dat de dood dan eens intreedt...wat kunnen we eraan doen? Niets. We kunnen blijven de kat de bel aanbinden, zeker. Ik lees het hier dan wel. Maar ik wil mijn club nu steunen en met mij nog een 1000-1500 andere. So be it. Loopt het verkeerd af, dan hebben we ons voor de zoveelste keer laten beetnemen. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 08 Nov 2023, 17:23 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
witzwet schreef: We zullen pas met zekerheid kunnen zeggen of de vele, soms tegenstrijdige, berichten kloppen wanneer de licenties worden uitgedeeld. Geen bondschulden, RSZ, lonen medewerkers zijn belangrijke factoren om deze te behalen. Dus, heel benieuwd of alle doemscenario's zich aan het voltrekken zijn of het gaat om gebrek aan communicatie en transparantie, om vallen en opstaan binnen de huidige werking, makkelijker gezegd dan gedaan (denkend aan sponsorwerving, ....), de lijken van PLJ, ...? Alleszins, als de ene valt, zal de andere het wel weer oppakken. Eendracht Aalst vergaat niet, wel de figuren erachter. Dat heeft de geschiedenis ons toch ook al geleerd? En zo niet... tja, we zijn al lang in comateuze toestand hé, dat de dood dan eens intreedt...wat kunnen we eraan doen? Niets. We kunnen blijven de kat de bel aanbinden, zeker. Ik lees het hier dan wel. Maar ik wil mijn club nu steunen en met mij nog een 1000-1500 andere. So be it. Loopt het verkeerd af, dan hebben we ons voor de zoveelste keer laten beetnemen. Ga ik mee akkoord! ![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 08 Nov 2023, 19:05 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
witzwet schreef: We zullen pas met zekerheid kunnen zeggen of de vele, soms tegenstrijdige, berichten kloppen wanneer de licenties worden uitgedeeld. Geen bondschulden, RSZ, lonen medewerkers zijn belangrijke factoren om deze te behalen. Dus, heel benieuwd of alle doemscenario's zich aan het voltrekken zijn of het gaat om gebrek aan communicatie en transparantie, om vallen en opstaan binnen de huidige werking, makkelijker gezegd dan gedaan (denkend aan sponsorwerving, ....), de lijken van PLJ, ...? Alleszins, als de ene valt, zal de andere het wel weer oppakken. Eendracht Aalst vergaat niet, wel de figuren erachter. Dat heeft de geschiedenis ons toch ook al geleerd? En zo niet... tja, we zijn al lang in comateuze toestand hé, dat de dood dan eens intreedt...wat kunnen we eraan doen? Niets. We kunnen blijven de kat de bel aanbinden, zeker. Ik lees het hier dan wel. Maar ik wil mijn club nu steunen en met mij nog een 1000-1500 andere. So be it. Loopt het verkeerd af, dan hebben we ons voor de zoveelste keer laten beetnemen. Misschien efkes uw nickname veranderen in wit dan En als t schaup de preut af is, enkel naar zwet? Neen serieus, ik zie bovenstaande teneur inderdaad bij velen en time will effectively tell wat het zal worden... Gebrek aan communicatie kan ik zelfs nog ergens plaatsen, is in vele ondernemingen een euvel, laat staan als je al met een serieuze taalbarrière zit om mee te beginnen. Waar ik wel minder fan van ben, is dat het weinige dat dan formeel/officieel vanuit de club komt zoals die "business" initiatieven, toch wel zwaar ondermaats zijn. Of pretenderen de hemel te willen bestormen, maar dan pakweg twee weken later na die luchtkastelen, zelfs niet meer de moeite (lijken te) doen om er iets van te willen realiseren. Dan doe je beter helemaal niks, want dit gaat "twijfelaars" echt niet over de brug trekken - integendeel. Als de coach dan ook al via de pers zijn ploeg op scherp moet zetten terwijl hij hier hoeveel ist, twee maand zit, dan vermoed ik dat het daar toch ook niet altijd rozegeur en maneschijn is... Ik zit voorlopig dus nog altijd in club "zwet"; langskomen in het PC-stadion zal niet voor direct zijn in mijn geval... Daar ben ik redelijk duidelijk in en open over terwijl dit effectief nog altijd mijn club is. Alleen staat of valt die club op dit moment - meer nog dan anders - met de sportieve resultaten omdat er gewoon niks anders is/staat. Hoe langer die overtuigende resultaten zullen uitblijven, hoer onregelmatiger het wordt, hoe meer kritiek er zal komen en hoe minder er nog EA is. Ook typisch aan/voor dit cluppie... Maar zeker nu toch wel "zelf gezocht" ook denk ik... Je kan argumenteren dat er in wezen niks veranderd is tov de laatste jaren onder PLJ en er dus nu geen extra kritiek mag zijn want de overnemers zijn nieuw, enz., maar ik vind dat als je wil tonen dat het een nieuwe wind is die waait, dat het wel wat meer mag zijn dan die scheet die de laatste week van de transferwindow was... Sindsdien enkel nog de wissel Regi voor Carl zeker, vooral veel losse flodders en dezelfde pijnpunten als onder elk bewind hier (Zandberg, betalingsachterstanden, enz.)... Dus ja, voor mij mag het gerust wat meer zijn om die befaamde/beruchte trendbreuk te zien. |
| 09 Nov 2023, 7:56 |
|
|
Vaste Waarde
De publicatie in het staatsblad is er, Enkel van de VZW eendracht Aalst en niet van de CVBA.
Slechts 1 van de 2 bestuurders zijn woonachtig in Belgie. Wederom maar 2 bestuurders en de CVBA met Lejuste en zoon die schuldeiser zijn van de VZW EA bestaan dus nog steeds. Enkel sportief heb je dus 2 nieuwe bestuurders ( Verplicht 3 ?!, 80% van de bestuurders moet in Belgie woonachtig zijn ?!). Dit betekent dat PLJ nog steeds actief is met zijn CVBA tot op heden. Bron http://www.ejustice.just.fgov.be/tsv_pd ... 140695.pdf Bron nog steeds bestaande CVBA EA:https://www.staatsbladmonitor.be/bedrijfsfiche.html?ondernemingsnummer=0658807964 Bron Bondsreglement Bestuur: https://belgianfootball.s3.eu-central-1 ... _Clubs.pdf 3.2 BESTUUR Artikel B3.34 Elke club heeft een bestuur, dat minsten drie verantwoordelijke bestuursleden telt. In afwijking hiervan telt het bestuur van een club van het profvoetbal minstens vijf verantwoordelijke bestuursleden. Als een club niet langer beschikt over het voorziene minimaal aantal verantwoordelijke bestuursleden, wordt haar een periode van één maand verleend om haar situatie te regulariseren. Indien de betrokken club de termijn niet respecteert, worden geen scheidsrechterskosten meer terugbetaald tot de dag van de regularisatie. Boek B, Titel 3 - Clubs Page 12 of 30 Indien de club drie maanden na de betekening van de inbreuk door de KBVB de situatie niet regulariseert, kan de KBVB elke andere passende sanctie nemen, die kan gaan tot een schrapping van de club Als ik alle regels goed begrijp ( Voetbal Vlaanderen ) nog steeds met niks in orde dus, maar zoals hierboven aangehaald steunen er toch 1000-1500 supporters hun club en zijn zeer wankele toekomst. Ik niet en ben volledig akkoord met DT. Een duurzaam EA met een propere lei is dit niet voor mij persoonlijk, enkel nieuwe gezichten op de voorgrond en de oude baas in alle stilte nog steeds actief op de achtergrond. Laatst gewijzigd door Neutralboy op 09 Nov 2023, 10:39, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 09 Nov 2023, 10:24 |
|
|
Vaste Waarde
Neutralboy schreef: De publicatie in het staatsblad is er, Enkel van de VZW eendracht Aalst en niet van de CVBA. Slechts 1 van de 2 bestuurders zijn woonachtig in Belgie. Wederom maar 2 bestuurders en de CVBA met Lejuste en zoon die schuldeiser zijn van de VZW EA bestaan dus nog steeds. Enkel sportief heb je dus 2 nieuwe bestuurders ( Verplicht 3 ?!, 80% van de bestuurders moet in Belgie woonachtig zijn ?!). Dit betekent dat PLJ nog steeds actief is met zijn CVBA tot op heden. Bron http://www.ejustice.just.fgov.be/tsv_pd ... 140695.pdf Tja - dat mag toch niet verbazen he.. Is reeds van in het begin duidelijk dat dit een of andere louche stroman operatie zou worden.. Als je leest hoe lang het duurt en hoe lastig het is om een correcte overname rond te krijgen.. Kijk naar de overname van Sporting Hasselt : ondanks de goodwill en intenties van alle betrokken is het daar ook nog steeds niet rond he.. ( stond deze week in de krant ) Maar ik blijf het wel raar vinden dat die Turkse kliek (van Lejuste dus.. ) op dit moment lijkt weg te komen met hun vrij openlijk gefoefel/bedrog... |
| 09 Nov 2023, 10:38 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
mamananeto schreef: Neutralboy schreef: De publicatie in het staatsblad is er, Enkel van de VZW eendracht Aalst en niet van de CVBA. Slechts 1 van de 2 bestuurders zijn woonachtig in Belgie. Wederom maar 2 bestuurders en de CVBA met Lejuste en zoon die schuldeiser zijn van de VZW EA bestaan dus nog steeds. Enkel sportief heb je dus 2 nieuwe bestuurders ( Verplicht 3 ?!, 80% van de bestuurders moet in Belgie woonachtig zijn ?!). Dit betekent dat PLJ nog steeds actief is met zijn CVBA tot op heden. Bron http://www.ejustice.just.fgov.be/tsv_pd ... 140695.pdf Tja - dat mag toch niet verbazen he.. Is reeds van in het begin duidelijk dat dit een of andere louche stroman operatie zou worden.. Als je leest hoe lang het duurt en hoe lastig het is om een correcte overname rond te krijgen.. Kijk naar de overname van Sporting Hasselt : ondanks de goodwill en intenties van alle betrokken is het daar ook nog steeds niet rond he.. ( stond deze week in de krant ) Maar ik blijf het wel raar vinden dat die Turkse kliek (van Lejuste dus.. ) op dit moment lijkt weg te komen met hun vrij openlijk gefoefel/bedrog... Nu niet voor 't een of 't ander, maar welk gefoefel/bedrog bedoel je? Kan je dat duidelijker omschrijven? Het gaat zelfs om openlijk gefoefel... _________________ RIP Riadh El Fahem 21-01-2014 |
| 09 Nov 2023, 12:11 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
elfahem schreef: mamananeto schreef: Neutralboy schreef: De publicatie in het staatsblad is er, Enkel van de VZW eendracht Aalst en niet van de CVBA. Slechts 1 van de 2 bestuurders zijn woonachtig in Belgie. Wederom maar 2 bestuurders en de CVBA met Lejuste en zoon die schuldeiser zijn van de VZW EA bestaan dus nog steeds. Enkel sportief heb je dus 2 nieuwe bestuurders ( Verplicht 3 ?!, 80% van de bestuurders moet in Belgie woonachtig zijn ?!). Dit betekent dat PLJ nog steeds actief is met zijn CVBA tot op heden. Bron http://www.ejustice.just.fgov.be/tsv_pd ... 140695.pdf Tja - dat mag toch niet verbazen he.. Is reeds van in het begin duidelijk dat dit een of andere louche stroman operatie zou worden.. Als je leest hoe lang het duurt en hoe lastig het is om een correcte overname rond te krijgen.. Kijk naar de overname van Sporting Hasselt : ondanks de goodwill en intenties van alle betrokken is het daar ook nog steeds niet rond he.. ( stond deze week in de krant ) Maar ik blijf het wel raar vinden dat die Turkse kliek (van Lejuste dus.. ) op dit moment lijkt weg te komen met hun vrij openlijk gefoefel/bedrog... Nu niet voor 't een of 't ander, maar welk gefoefel/bedrog bedoel je? Kan je dat duidelijker omschrijven? Het gaat zelfs om openlijk gefoefel... Niet dat ik er het fijne van weet maar op social media doen die mannen toch lustig voort met hun 'makelaarswerk'. |
| 09 Nov 2023, 12:25 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
|
| 09 Nov 2023, 12:49 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
AlostanA schreef: https://www.youtube.com/watch?v=Qwv_VvI1cP8 Heb de eerste 15' bekeken. En nu? Wat moet ik daaruit begrijpen? _________________ RIP Riadh El Fahem 21-01-2014 |
| 09 Nov 2023, 13:12 |
|
|
Reserve
DT schreef: Ik zit voorlopig dus nog altijd in club "zwet"; langskomen in het PC-stadion zal niet voor direct zijn in mijn geval... Daar ben ik redelijk duidelijk in en open over terwijl dit effectief nog altijd mijn club is. Alleen staat of valt die club op dit moment - meer nog dan anders - met de sportieve resultaten omdat er gewoon niks anders is/staat. Hoe langer die overtuigende resultaten zullen uitblijven, hoer onregelmatiger het wordt, hoe meer kritiek er zal komen en hoe minder er nog EA is. Ook typisch aan/voor dit cluppie... . En zo zijn er veel, wees maar gerust. Er is maar 1manier om ooit weer een toekomst te kunnen uitbouwen en dat is een nieuwe start. Als we daarbij ons stamnummer moeten opofferen dan moet dat maar. Liever dat dan wat nu gaande is. Tot het zo ver is ook voor mij gaan EA meer. |
| 09 Nov 2023, 13:32 |
|
|
Vaste Waarde
elfahem schreef: mamananeto schreef: Neutralboy schreef: De publicatie in het staatsblad is er, Enkel van de VZW eendracht Aalst en niet van de CVBA. Slechts 1 van de 2 bestuurders zijn woonachtig in Belgie. Wederom maar 2 bestuurders en de CVBA met Lejuste en zoon die schuldeiser zijn van de VZW EA bestaan dus nog steeds. Enkel sportief heb je dus 2 nieuwe bestuurders ( Verplicht 3 ?!, 80% van de bestuurders moet in Belgie woonachtig zijn ?!). Dit betekent dat PLJ nog steeds actief is met zijn CVBA tot op heden. Bron http://www.ejustice.just.fgov.be/tsv_pd ... 140695.pdf Tja - dat mag toch niet verbazen he.. Is reeds van in het begin duidelijk dat dit een of andere louche stroman operatie zou worden.. Als je leest hoe lang het duurt en hoe lastig het is om een correcte overname rond te krijgen.. Kijk naar de overname van Sporting Hasselt : ondanks de goodwill en intenties van alle betrokken is het daar ook nog steeds niet rond he.. ( stond deze week in de krant ) Maar ik blijf het wel raar vinden dat die Turkse kliek (van Lejuste dus.. ) op dit moment lijkt weg te komen met hun vrij openlijk gefoefel/bedrog... Nu niet voor 't een of 't ander, maar welk gefoefel/bedrog bedoel je? Kan je dat duidelijker omschrijven? Het gaat zelfs om openlijk gefoefel... Wel - om te beginnen alvast het niet in orde zijn met de wettelijke verplichtingen wat de statuten betreft.. Jij noemt dat misschien een vergetelheid of zo - ik noem zoiets bewust de boel verzeiken en dus bedrog. + Wat iemand anders hier net aanhaalde : blijkbaar gaan de makelaarsactiviteiten ook nog vlotjes door.. Bedrog - again.. ![]() |
| 09 Nov 2023, 13:42 |
|
|
forumlegende
elfahem schreef: AlostanA schreef: https://www.youtube.com/watch?v=Qwv_VvI1cP8 Heb de eerste 15' bekeken. En nu? Wat moet ik daaruit begrijpen? Dat lijkt me vrij duidelijk toch. Dat wij het met Filip Joos moeten doen, en dat ze in de Walen een lekker wijf hebben voor interviews... _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 09 Nov 2023, 14:10 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 24 Sep 2022, 12:54 Berichten: 205 Leeftijd: 71 Locatie: Kreta |
El Corredor (Light) schreef: elfahem schreef: AlostanA schreef: https://www.youtube.com/watch?v=Qwv_VvI1cP8 Heb de eerste 15' bekeken. En nu? Wat moet ik daaruit begrijpen? Dat lijkt me vrij duidelijk toch. Dat wij het met Filip Joos moeten doen, en dat ze in de Walen een lekker wijf hebben voor interviews... Bij Professor Emiritus Joos F. weten we alles over de lengte van de onderbroeken in 1923, over wie hoeveel keer gewonnen heeft, welke koffiekoeken er op tafel komen bij FC TOETERNITOE, Maar een diepteinterview, ho maar |
| 09 Nov 2023, 16:34 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Neutralboy schreef: De publicatie in het staatsblad is er, Enkel van de VZW eendracht Aalst en niet van de CVBA. Slechts 1 van de 2 bestuurders zijn woonachtig in Belgie. Wederom maar 2 bestuurders en de CVBA met Lejuste en zoon die schuldeiser zijn van de VZW EA bestaan dus nog steeds. Enkel sportief heb je dus 2 nieuwe bestuurders ( Verplicht 3 ?!, 80% van de bestuurders moet in Belgie woonachtig zijn ?!). Dit betekent dat PLJ nog steeds actief is met zijn CVBA tot op heden. Bron http://www.ejustice.just.fgov.be/tsv_pd ... 140695.pdf Bron nog steeds bestaande CVBA EA:https://www.staatsbladmonitor.be/bedrijfsfiche.html?ondernemingsnummer=0658807964 Bron Bondsreglement Bestuur: https://belgianfootball.s3.eu-central-1 ... _Clubs.pdf 3.2 BESTUUR Artikel B3.34 Elke club heeft een bestuur, dat minsten drie verantwoordelijke bestuursleden telt. In afwijking hiervan telt het bestuur van een club van het profvoetbal minstens vijf verantwoordelijke bestuursleden. Als een club niet langer beschikt over het voorziene minimaal aantal verantwoordelijke bestuursleden, wordt haar een periode van één maand verleend om haar situatie te regulariseren. Indien de betrokken club de termijn niet respecteert, worden geen scheidsrechterskosten meer terugbetaald tot de dag van de regularisatie. Boek B, Titel 3 - Clubs Page 12 of 30 Indien de club drie maanden na de betekening van de inbreuk door de KBVB de situatie niet regulariseert, kan de KBVB elke andere passende sanctie nemen, die kan gaan tot een schrapping van de club Als ik alle regels goed begrijp ( Voetbal Vlaanderen ) nog steeds met niks in orde dus, maar zoals hierboven aangehaald steunen er toch 1000-1500 supporters hun club en zijn zeer wankele toekomst. Ik niet en ben volledig akkoord met DT. Een duurzaam EA met een propere lei is dit niet voor mij persoonlijk, enkel nieuwe gezichten op de voorgrond en de oude baas in alle stilte nog steeds actief op de achtergrond. Wat betekent dit concreet? Wat zit er eigenlijk in de VZW en wat in de CVBA? Heeft de CVBA iets te zeggen over het runnen van de club? Of is dit gewoon een lege doos? |
| 09 Nov 2023, 18:54 |
|
|
Vaste Waarde
Smetje schreef: Neutralboy schreef: De publicatie in het staatsblad is er, Enkel van de VZW eendracht Aalst en niet van de CVBA. Slechts 1 van de 2 bestuurders zijn woonachtig in Belgie. Wederom maar 2 bestuurders en de CVBA met Lejuste en zoon die schuldeiser zijn van de VZW EA bestaan dus nog steeds. Enkel sportief heb je dus 2 nieuwe bestuurders ( Verplicht 3 ?!, 80% van de bestuurders moet in Belgie woonachtig zijn ?!). Dit betekent dat PLJ nog steeds actief is met zijn CVBA tot op heden. Bron http://www.ejustice.just.fgov.be/tsv_pd ... 140695.pdf Bron nog steeds bestaande CVBA EA:https://www.staatsbladmonitor.be/bedrijfsfiche.html?ondernemingsnummer=0658807964 Bron Bondsreglement Bestuur: https://belgianfootball.s3.eu-central-1 ... _Clubs.pdf 3.2 BESTUUR Artikel B3.34 Elke club heeft een bestuur, dat minsten drie verantwoordelijke bestuursleden telt. In afwijking hiervan telt het bestuur van een club van het profvoetbal minstens vijf verantwoordelijke bestuursleden. Als een club niet langer beschikt over het voorziene minimaal aantal verantwoordelijke bestuursleden, wordt haar een periode van één maand verleend om haar situatie te regulariseren. Indien de betrokken club de termijn niet respecteert, worden geen scheidsrechterskosten meer terugbetaald tot de dag van de regularisatie. Boek B, Titel 3 - Clubs Page 12 of 30 Indien de club drie maanden na de betekening van de inbreuk door de KBVB de situatie niet regulariseert, kan de KBVB elke andere passende sanctie nemen, die kan gaan tot een schrapping van de club Als ik alle regels goed begrijp ( Voetbal Vlaanderen ) nog steeds met niks in orde dus, maar zoals hierboven aangehaald steunen er toch 1000-1500 supporters hun club en zijn zeer wankele toekomst. Ik niet en ben volledig akkoord met DT. Een duurzaam EA met een propere lei is dit niet voor mij persoonlijk, enkel nieuwe gezichten op de voorgrond en de oude baas in alle stilte nog steeds actief op de achtergrond. Wat betekent dit concreet? Wat zit er eigenlijk in de VZW en wat in de CVBA? Heeft de CVBA iets te zeggen over het runnen van de club? Of is dit gewoon een lege doos? Een zeer pertinente vraag Smetje.. Is hier iemand op het forum die hier - zelfs in grote lijnen - kan op antwoorden ? @ Elco ? @ Neutralboy ? @ DT @ anybody else ? |
| 09 Nov 2023, 23:10 |
|
| Pagina 19 van 57 |
[ 841 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 17 18 19 20 21 … 57 Volgende |