|
|
| Pagina 156 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 154 155 156 157 158 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Vicky schreef: Bartos schreef: Vicky schreef: Ale ale, voor een beetje regen! Als het effectief blijft regenen zal je straks in het KBstadion 56 000 mensen in de gietende regen zien uit hun dak gaan! Als die er tegen kunnen, moet jij dat ook kunnen he! En als je het niet ziet zitten om op die trein te wachten, ga dan gewoon naar de Robbie. Er staan er daar altijd wel nog buiten die hun kaart verkopen! Vicky Ik ga vanavond, gelijk welk weer het is, gaan voetballen (training), er zullen misschien rond ons plein wel geen 56 000 mensen uit hun dak gaan, maar we deinzen dus ook niet terug voor wa regen hé .Das just het plezierigst! Ik train het liefst in de regen! Vicky Ik train ook het liefst in de regen eerlijk gezegd, veel zuurstof in de lucht en ideaal voor ne keer ne goeien tackle te placeren. |
| 14 Jun 2006, 15:39 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:24 Berichten: 1775 Locatie: Haaltert Website: http://www.darkultras.com WLM: [email protected] |
Mja Placietjen is ne moeilijke jongen,mor in het echt is da toch zo ne lieven en ne leuken...echt iets voor u
En Placiet man,tees moogde ni laten schieten: ze supportert voor EA,blond,slank,19-20 jaar en ze zit er dik in ![]() |
| 14 Jun 2006, 15:40 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Bartos schreef: Vicky schreef: Bartos schreef: Vicky schreef: Ale ale, voor een beetje regen! Als het effectief blijft regenen zal je straks in het KBstadion 56 000 mensen in de gietende regen zien uit hun dak gaan! Als die er tegen kunnen, moet jij dat ook kunnen he! En als je het niet ziet zitten om op die trein te wachten, ga dan gewoon naar de Robbie. Er staan er daar altijd wel nog buiten die hun kaart verkopen! Vicky Ik ga vanavond, gelijk welk weer het is, gaan voetballen (training), er zullen misschien rond ons plein wel geen 56 000 mensen uit hun dak gaan, maar we deinzen dus ook niet terug voor wa regen hé .Das just het plezierigst! Ik train het liefst in de regen! Vicky Ik train ook het liefst in de regen eerlijk gezegd, veel zuurstof in de lucht en ideaal voor ne keer ne goeien tackle te placeren. Da doe ik ni. Ik durf da ni doen want kben er zeker van dak toch alles behalve den bal zou meehebben en ik heb absoluut geen zin om mijn ploeggenootjes pijn te doen! Bij de vrouwen wordt er sowieso veel minder getackeld...
Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 14 Jun 2006, 15:40 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Vicky schreef: Euhm.... Je mag Placietjen hebben... Kwil hem nimmer... Nen dag samen en tspel begint al ![]() Vicky _________________ If you never try, you'll never know |
| 14 Jun 2006, 15:41 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:24 Berichten: 1775 Locatie: Haaltert Website: http://www.darkultras.com WLM: [email protected] |
Bartos schreef: Vicky schreef: Bartos schreef: Vicky schreef: Ale ale, voor een beetje regen! Als het effectief blijft regenen zal je straks in het KBstadion 56 000 mensen in de gietende regen zien uit hun dak gaan! Als die er tegen kunnen, moet jij dat ook kunnen he! En als je het niet ziet zitten om op die trein te wachten, ga dan gewoon naar de Robbie. Er staan er daar altijd wel nog buiten die hun kaart verkopen! Vicky Ik ga vanavond, gelijk welk weer het is, gaan voetballen (training), er zullen misschien rond ons plein wel geen 56 000 mensen uit hun dak gaan, maar we deinzen dus ook niet terug voor wa regen hé .Das just het plezierigst! Ik train het liefst in de regen! Vicky Ik train ook het liefst in de regen eerlijk gezegd, veel zuurstof in de lucht en ideaal voor ne keer ne goeien tackle te placeren. Kspeel dan nog liever ne match op azo e goe modderig plein,want bij de trainingen moeje nog altijd zien dat ge niemand kwetst,op de match moeje daar nimmer naar zien e..
Trouwens...wanneer speelde nog es ne match Vicky,want kwil u wel ooit es zien voetballen e ![]() |
| 14 Jun 2006, 15:41 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
placietjen schreef: Vicky schreef: Euhm.... Je mag Placietjen hebben... Kwil hem nimmer... Nen dag samen en tspel begint al ![]() Vicky Tut tut, ten eerste is het maar een kusje op de wang en ten tweede: da zal je toch moeten kunnen verdragen ze: Stijntje is mijn eerste liefde he, ma hij wou me ni
Pfff, al direct jaloers... Man man man, ik ga werk hebben me u!
Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 14 Jun 2006, 15:43 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Vicky schreef: Da doe ik ni. Ik durf da ni doen want kben er zeker van dak toch alles behalve den bal zou meehebben en ik heb absoluut geen zin om mijn ploeggenootjes pijn te doen! Bij de vrouwen wordt er sowieso veel minder getackeld...Vicky Laat ik zeggen dat bij ons op training iedereen zijn scheenlappen aandoet . |
| 14 Jun 2006, 15:43 |
|
|
Stijn schreef: En Placiet man,tees moogde ni laten schieten: ze supportert voor EA,blond,slank,19-20 jaar en ze zit er dik in ![]() En ze komt zelfs vantijd ne keer op tv . |
| 14 Jun 2006, 15:44 |
|
|
Vicky schreef: Bij de vrouwen wordt er sowieso veel minder getackeld... Vicky Spijtig of kzou nekeer meer gaan zien naar de vrouwenvoetbal...spijtig genoeg loopt er daar nooit ni veel apart tussen ![]() |
| 14 Jun 2006, 15:44 |
|
|
Stijn schreef: Kspeel dan nog liever ne match op azo e goe modderig plein,want bij de trainingen moeje nog altijd zien dat ge niemand kwetst,op de match moeje daar nimmer naar zien e.. ![]() Trouwens...wanneer speelde nog es ne match Vicky,want kwil u wel ooit es zien voetballen e ![]() Kweni jong, ons laatste tornooi was begin mei.... Ik denk dat de trainingen zullen herbeginnen van de zomer en dan ergens in september ofzo zal er wel nog es een matchke zijn! Maar euh... de definitie van voetballen moet je wel vrij los opnemen he als je naar ons (en vooral mij) komt kijken, maar je bent altijd welkom! Hoe meer supporters, hoe plezieriger! Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 14 Jun 2006, 15:45 |
|
|
Bartos schreef: Stijn schreef: En Placiet man,tees moogde ni laten schieten: ze supportert voor EA,blond,slank,19-20 jaar en ze zit er dik in ![]() En ze komt zelfs vantijd ne keer op tv .Ge moet wel kunnen verdragen dat den Ben Crabbé vantijd ne keer over de vloer komt, das wel direct een serieus minpunt . |
|
|
Bartos schreef: Stijn schreef: En Placiet man,tees moogde ni laten schieten: ze supportert voor EA,blond,slank,19-20 jaar en ze zit er dik in ![]() En ze komt zelfs vantijd ne keer op tv .En da combineren met nen boekhouder en tis het perfekte koppel e...Jaja kzie het zo al voor mij Eindelijk vanaf van Vicky ![]() |
|
|
Bartos schreef: Bartos schreef: Stijn schreef: En Placiet man,tees moogde ni laten schieten: ze supportert voor EA,blond,slank,19-20 jaar en ze zit er dik in ![]() En ze komt zelfs vantijd ne keer op tv .Ge moet wel kunnen verdragen dat den Ben Crabbé vantijd ne keer over de vloer komt, das wel direct een serieus minpunt .Nee nee, den Ben komt hier ni! Hij heeft het veel te druk nu met zijn zoontje! Daar zou ik me geen zorgen over maken ze! Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 14 Jun 2006, 15:46 |
|
|
Vicky schreef: Stijn schreef: Kspeel dan nog liever ne match op azo e goe modderig plein,want bij de trainingen moeje nog altijd zien dat ge niemand kwetst,op de match moeje daar nimmer naar zien e.. ![]() Trouwens...wanneer speelde nog es ne match Vicky,want kwil u wel ooit es zien voetballen e ![]() Kweni jong, ons laatste tornooi was begin mei.... Ik denk dat de trainingen zullen herbeginnen van de zomer en dan ergens in september ofzo zal er wel nog es een matchke zijn! Maar euh... de definitie van voetballen moet je wel vrij los opnemen he als je naar ons (en vooral mij) komt kijken, maar je bent altijd welkom! Hoe meer supporters, hoe plezieriger! Vicky Alleen al u en tingel op het plein zien proberen voetballen is al een goeie reden voor mij om te komen zien
edit: Tamara staat toch nog steeds in de goal e ![]() Laatst gewijzigd door Stino op 14 Jun 2006, 15:47, 1 keer totaal gewijzigd. |
|
|
Stijn schreef: Vicky schreef: Bij de vrouwen wordt er sowieso veel minder getackeld... Vicky Spijtig of kzou nekeer meer gaan zien naar de vrouwenvoetbal...spijtig genoeg loopt er daar nooit ni veel apart tussen ![]() Mja, als het ne keer vandoen hebt om eens goed te lachen, kan het altijd wel helpen natuurlijk .
Bij wie speelt ge eigenlijk, Vicky? |
|
| Pagina 156 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 154 155 156 157 158 … 885 Volgende |