|
|
| Pagina 25 van 57 |
[ 841 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 23 24 25 26 27 … 57 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
toevallige voorbijganger
Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
Bram schreef: backtoglory schreef: Neutralboy schreef: Die Tulin heeft een strafblad van hier tot in Tokio maar ge moet me uiteraard niet geloven. Het opvragen van uitreksels van personen in het centraal strafregister zonder enige geldige reden is eveneens strafbaar overeenkomstig artikel 550bis van het strafwetboek, maar je moet me uiteraard ook niet geloven. En dit geldt trouwens ook voor het verhaal omtrent de fameuze openbare zitting waar je een paar weken terug mee op de proppen kwam. Dat het vonnis daarom openbaar zou zijn slaagt natuurlijk ook nergens op, maar dat weet je zelf ook wel. Dus indien je niet wenst dat je connectie bij de griffie tegen de kerst op zoek kan naar een nieuwe baan, zou ik het me toch laten dit soort uitspraken te doen op een publiek toegankelijk forum .Vooraleer je het blik met gebruikelijke verwensingen opentrekt, ik ben het in het verleden vaak eens geweest met je standpunten. Je hebt dit soort zaken dus niet nodig om je punt duidelijk te maken, wel integendeel. Ik ben niet zo van het dreigen, dus zo was mijn quote ook geenszins bedoeld de bronvermelding leek me hier gewoon nogal gevaarlijk te zijn, en het argument verder ook weinig relevant. |
| 18 Nov 2023, 23:57 |
|
|
Vaste Waarde
El Corredor (Light) schreef: mamananeto schreef: Neutralboy schreef: Voor je onzin uitkraamt moet je de betekenis eens opzoeken van openbare zitting. De straf en de feiten die daar uitgesproken zijn heb je geen opzoeking in de griffie voor nodig. De kranten staan dagelijks vol met dergelijke uitspraken en feiten. En als dat het enige is als tegenargument zegt dat ook genoeg. Of denk je echt dat ik even langswandel in de rechtbank en vraag of ze even een strafblad van iemand kunnen uitprinten .En welke verwensingen ? Zeggen dat iemand naief is ? Aan woke doe ik niet mee dus sorry voor de tere zieltjes. Spot on Neutralboy and in your f. face Mr. " backtoglory" Ben jij door dit bestuur op een missie gestuurd of zo ? Iedereen kan hier as for me zeggen wat hij/zij wil maar ik vond jouw insinuerend/dreigende en hooghartige post er ook zwaar over makker.. Ooit iemand geweten die er niet beter had op gevonden om de naam "Marc Degryse" te checken. Op staande voet buiten, met 25 jaar dienst... ![]() Wat bedoel je juist met checken ? Iemand opzoeken en ge weet uwe weg via openbare informatie (OSINT in vaktermen) kan iedereen als je weet waar je mee bezig bent tenminste en is 0,0 strafbaar. |
| 19 Nov 2023, 0:01 |
|
|
toevallige voorbijganger
El Corredor (Light) schreef: mamananeto schreef: Neutralboy schreef: Voor je onzin uitkraamt moet je de betekenis eens opzoeken van openbare zitting. De straf en de feiten die daar uitgesproken zijn heb je geen opzoeking in de griffie voor nodig. De kranten staan dagelijks vol met dergelijke uitspraken en feiten. En als dat het enige is als tegenargument zegt dat ook genoeg. Of denk je echt dat ik even langswandel in de rechtbank en vraag of ze even een strafblad van iemand kunnen uitprinten .En welke verwensingen ? Zeggen dat iemand naief is ? Aan woke doe ik niet mee dus sorry voor de tere zieltjes. Spot on Neutralboy and in your f. face Mr. " backtoglory" Ben jij door dit bestuur op een missie gestuurd of zo ? Iedereen kan hier as for me zeggen wat hij/zij wil maar ik vond jouw insinuerend/dreigende en hooghartige post er ook zwaar over makker.. Ooit iemand geweten die er niet beter had op gevonden om de naam "Marc Degryse" te checken. Op staande voet buiten, met 25 jaar dienst... ![]() Correct. En deze beste man kwam het resultaat van diens opzoeking waarschijnlijk niet publiceren op dit forum. Maar goed, dat ik hier met mijn welbedoelde opmerking geen fans ging scoren valt natuurlijk ook weer niet echt te verbazen |
| 19 Nov 2023, 0:01 |
|
|
toevallige voorbijganger
mamananeto schreef: Neutralboy schreef: backtoglory schreef: Het opvragen van uitreksels van personen in het centraal strafregister zonder enige geldige reden is eveneens strafbaar overeenkomstig artikel 550bis van het strafwetboek, maar je moet me uiteraard ook niet geloven. En dit geldt trouwens ook voor het verhaal omtrent de fameuze openbare zitting waar je een paar weken terug mee op de proppen kwam. Dat het vonnis daarom openbaar zou zijn slaagt natuurlijk ook nergens op, maar dat weet je zelf ook wel. Dus indien je niet wenst dat je connectie bij de griffie tegen de kerst op zoek kan naar een nieuwe baan, zou ik het me toch laten dit soort uitspraken te doen op een publiek toegankelijk forum .Citaat: "De openbaarheid van vonnissen en arresten is als fundament vastgelegd in onze grondwet. In tegenstelling tot beslissingen van de regering, zijn uitspraken van een rechtbank of een hof los van de beroepsprocedures niet rechtstreeks onderhevig aan controle door een orgaan zoals het parlement. Daarom voorzag de grondwetgever dat de samenleving moet kunnen nagaan of de uitspraken en motiveringen van de rechters verlopen zoals de wet ze voorschrijft. De vonnissen moeten publiek uitgesproken worden en vrij raadpleegbaar zijn. De manier waarop dit nu wordt aangepakt, is aan vernieuwing toe. Vonnissen worden dan wel mondeling uitgesproken en in het geval van strafzaken ook openbaar in de publiek toegankelijke zittingszaal, momenteel liggen de afgedrukte exemplaren versies verspreid over de hoven en rechtbanken van dit land." Vooraleer je het blik met gebruikelijke verwensingen opentrekt, ik ben het in het verleden vaak eens geweest met je standpunten. Je hebt dit soort zaken dus niet nodig om je punt duidelijk te maken, wel integendeel. Voor je onzin uitkraamt moet je de betekenis eens opzoeken van openbare zitting. De straf en de feiten die daar uitgesproken zijn heb je geen opzoeking in de griffie voor nodig. De kranten staan dagelijks vol met dergelijke uitspraken en feiten. En als dat het enige is als tegenargument zegt dat ook genoeg. Of denk je echt dat ik even langswandel in de rechtbank en vraag of ze even een strafblad van iemand kunnen uitprinten .En welke verwensingen ? Zeggen dat iemand naief is ? Aan woke doe ik niet mee dus sorry voor de tere zieltjes. Spot on Neutralboy and in your f. face Mr. " backtoglory" Ben jij door dit bestuur op een missie gestuurd of zo ? Iedereen kan hier as for me zeggen wat hij/zij wil maar ik vond jouw insinuerend/dreigende en hooghartige post er ook zwaar over makker.. Ik was begonnen met een serieuze reactie hierop te typen, maar ik ga het je besparen. |
| 19 Nov 2023, 0:03 |
|
|
Vaste Waarde
backtoglory schreef: El Corredor (Light) schreef: mamananeto schreef: Spot on Neutralboy and in your f. face Mr. " backtoglory" Ben jij door dit bestuur op een missie gestuurd of zo ? Iedereen kan hier as for me zeggen wat hij/zij wil maar ik vond jouw insinuerend/dreigende en hooghartige post er ook zwaar over makker.. Ooit iemand geweten die er niet beter had op gevonden om de naam "Marc Degryse" te checken. Op staande voet buiten, met 25 jaar dienst... ![]() Correct. En deze beste man kwam het resultaat van diens opzoeking waarschijnlijk niet publiceren op dit forum. Maar goed, dat ik hier met mijn welbedoelde opmerking geen fans ging scoren valt natuurlijk ook weer niet echt te verbazen Mijn post over tulin was een antwoord op Elco zijn post ervoor die zei dat tulin niet professioneel overkomt, daarop heb ik even uitgelegd waarom dit zo is. |
| 19 Nov 2023, 0:07 |
|
|
toevallige voorbijganger
Neutralboy schreef: backtoglory schreef: El Corredor (Light) schreef: Ooit iemand geweten die er niet beter had op gevonden om de naam "Marc Degryse" te checken. Op staande voet buiten, met 25 jaar dienst... ![]() Correct. En deze beste man kwam het resultaat van diens opzoeking waarschijnlijk niet publiceren op dit forum. Maar goed, dat ik hier met mijn welbedoelde opmerking geen fans ging scoren valt natuurlijk ook weer niet echt te verbazen Mijn post over tulin was een antwoord op Elco zijn post ervoor die zei dat tulin niet professioneel overkomt, daarop heb ik even uitgelegd waarom dit zo is. En ik heb je, met de beste wil van de wereld overigens, uitgelegd waarom je je bericht van een paar weken terug beter niet had gepost. Je bent, in tegenstelling tot een aantal andere individuen hier op dit forum, slim genoeg om te verstaan wat ik bedoel. |
| 19 Nov 2023, 0:14 |
|
|
Nationale Ploeg
backtoglory schreef: Neutralboy schreef: backtoglory schreef: Je bent, in tegenstelling tot een aantal andere individuen hier op dit forum, slim genoeg om te verstaan wat ik bedoel. Allez ja, Edith terug _________________ may the FORCE be with you. |
| 19 Nov 2023, 0:21 |
|
|
Vaste Waarde
backtoglory schreef: Neutralboy schreef: backtoglory schreef: Correct. En deze beste man kwam het resultaat van diens opzoeking waarschijnlijk niet publiceren op dit forum. Maar goed, dat ik hier met mijn welbedoelde opmerking geen fans ging scoren valt natuurlijk ook weer niet echt te verbazen Mijn post over tulin was een antwoord op Elco zijn post ervoor die zei dat tulin niet professioneel overkomt, daarop heb ik even uitgelegd waarom dit zo is. En ik heb je, met de beste wil van de wereld overigens, uitgelegd waarom je je bericht van een paar weken terug beter niet had gepost. Je bent, in tegenstelling tot een aantal andere individuen hier op dit forum, slim genoeg om te verstaan wat ik bedoel. Ja ik versta u ik ben ze slimmer aan het maken dat ze zelf źijn, na mijn post was ze plots geen voorzitter meer en staat ze ook niet in het staatsblad als bestuurder. Hopelijk stoppen ze erzelf mee en geven ze er de brui aan. Verbaast me dat er nog niet meer naar boven is gekomen van beschikbare info en voor alle duidelijkheid ik doe niet mee aan lekken aan pers want daar geloof ik niet in. Het is gewoon steeds wachten tot er iemand misnoegd is intern die veel weet en die doen dat wel’ zo is het altijd al geweest. |
| 19 Nov 2023, 0:35 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14 Berichten: 853 Locatie: mejlert |
Neutralboy schreef: backtoglory schreef: Neutralboy schreef: Mijn post over tulin was een antwoord op Elco zijn post ervoor die zei dat tulin niet professioneel overkomt, daarop heb ik even uitgelegd waarom dit zo is. En ik heb je, met de beste wil van de wereld overigens, uitgelegd waarom je je bericht van een paar weken terug beter niet had gepost. Je bent, in tegenstelling tot een aantal andere individuen hier op dit forum, slim genoeg om te verstaan wat ik bedoel. Ja ik versta u ik ben ze slimmer aan het maken dat ze zelf źijn, na mijn post was ze plots geen voorzitter meer en staat ze ook niet in het staatsblad als bestuurder. Hopelijk stoppen ze erzelf mee en geven ze er de brui aan. Verbaast me dat er nog niet meer naar boven is gekomen van beschikbare info en voor alle duidelijkheid ik doe niet mee aan lekken aan pers want daar geloof ik niet in. Het is gewoon steeds wachten tot er iemand misnoegd is intern die veel weet en die doen dat wel’ zo is het altijd al geweest. Is er nog iemand intern? |
| 19 Nov 2023, 9:49 |
|
|
Vaste Waarde
backtoglory schreef: mamananeto schreef: Neutralboy schreef: Voor je onzin uitkraamt moet je de betekenis eens opzoeken van openbare zitting. De straf en de feiten die daar uitgesproken zijn heb je geen opzoeking in de griffie voor nodig. De kranten staan dagelijks vol met dergelijke uitspraken en feiten. En als dat het enige is als tegenargument zegt dat ook genoeg. Of denk je echt dat ik even langswandel in de rechtbank en vraag of ze even een strafblad van iemand kunnen uitprinten .En welke verwensingen ? Zeggen dat iemand naief is ? Aan woke doe ik niet mee dus sorry voor de tere zieltjes. Spot on Neutralboy and in your f. face Mr. " backtoglory" Ben jij door dit bestuur op een missie gestuurd of zo ? Iedereen kan hier as for me zeggen wat hij/zij wil maar ik vond jouw insinuerend/dreigende en hooghartige post er ook zwaar over makker.. Ik was begonnen met een serieuze reactie hierop te typen, maar ik ga het je besparen. Mmmm.. Bedankt om door middel van dit zinnetje nogmaals te bevestigen wat ik hierboven schreef over dat hooghartige.. En niet alleen in jouw reactie naar mij he. Steeds opnieuw zo'n betweterig en moraliserend toontje.. Zoals bvb in onderstaand zinnetje als antwoord op Neutralboy enkele dagen terug.. "En ik heb je, met de beste wil van de wereld overigens, uitgelegd waarom je je bericht van een paar weken terug beter niet had gepost" Je hebt het dus eens uitgelegd ?... Bovenstaand gedrag is trouwens een trend die je ziet terugkomen in zowat alle andere posts die je reeds op dit forum plaatste Iemand met zo'n attitude moet bijna zeker in het (lager ) onderwijs staan denk ik dan.... ![]() |
| 19 Nov 2023, 11:13 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 18 Sep 2011, 16:37 Berichten: 279 Leeftijd: 54 Locatie: Aalst |
zwawi schreef: tigers schreef: Goed nieuws voor de jeugd van Iendracht Oilsjt . A.s. maandag worden de trainingen hervat. Vorige donderdag werd alles gestopt omdat de begeleiders er genoeg van hadden. Foto:Iendracht Oilsjt Zou het nu toch eens niet echt tijd worden dat er heel wat duidelijkheid komt. Donderdag willen ze niet meer en maandag gaan ze aan de slag. We kunnen er hier blijkbaar beter een real live soap van beginnen maken op tv. Dat er iets niet klopt, dat zal wel, maar wat er nu gaande is is volgens mij toch ongeziende. Je gaat me niet vertellen dat er donderdag geen gas en warm water is en maandag wel, waar zijn al die ontevreden trainers en begeleiders plots of hebben ze er op 2 dagen tijd zoveel nieuwe vrijwilligers bij. De Turken hebben naar de ouders van de jeugdspelers gecommuniceerd dat de trainingen maandag hervatten onder de nieuwe structuur. Alleen vermelden ze er wel niet bij wat die nieuwe structuur inhoudt. Wie gaat de trainingen geven bijvoorbeeld? Want het merendeel van de trainers geeft aan dat ze onder deze omstandigheden niet zullen hervatten. Ouders die dit als reactie op hun communicatie gevraagd hebben, kregen uiteraard nog geen antwoord... En vanwaar komt die bron dat jij dat weet? Want ik heb dan toch opgevangen dat de mail die naar de ouders gestuurd is met veel respect was naar de jeugdspelers toe. |
| 19 Nov 2023, 11:19 |
|
|
forumlegende
ik vraag het voor een vriend, iemand al eens bij Guy Valckenier geweest, moest het slecht aflopen?
_________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 19 Nov 2023, 20:19 |
|
|
Vaste Waarde
El Corredor (Light) schreef: ik vraag het voor een vriend, iemand al eens bij Guy Valckenier geweest, moest het slecht aflopen? |
| 19 Nov 2023, 20:26 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 18 Sep 2011, 16:37 Berichten: 279 Leeftijd: 54 Locatie: Aalst |
mamananeto schreef: El Corredor (Light) schreef: ik vraag het voor een vriend, iemand al eens bij Guy Valckenier geweest, moest het slecht aflopen? |
| 19 Nov 2023, 20:50 |
|
|
Freak
t stad wil morgen de zandberg afsluiten zodat de jeugd niet zou kunnen trainen...
|
| 20 Nov 2023, 0:24 |
|
| Pagina 25 van 57 |
[ 841 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 23 24 25 26 27 … 57 Volgende |