|
|
| Pagina 435 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 433 434 435 436 437 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Bericht Re: Artikels
witzwet schreef: Timoilsjt schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Als je dit artikel leest kan ik hier met volle zekerheid zeggen dat er in het vorige bestuur, jeugdbestuur en technische staf ook een aantal roofdieren en haaien zaten!!!! Wie zijn wij dan om de nieuwe overnemers te overladen met negatieve en onjuiste berichten die hier dagelijkse kost waren? Onze zogezegde (clubman) bij uitstek hangt een proces boven zijn been wegens bedrieglijke praktijken, hetzelfde met die bende vanuit het jeugdbestuur! Dit is een open brief naar het stadsbestuur, pers en supporters, hopelijk lezen alle forumgangers de inhoud van dit schrijven heel aandachtig en kunnen de rangen eindelijk gesloten worden! Iendracht veroit ![]() Ik heb hem gelezen maar wordt hier nog steeds niet warm van. Het blijft dezelfde plaat die opstaat: 't is allemaal de schuld van een ander. Sorry, er zijn nieuwe schulden gemaakt dit seizoen door dit bestuur. Dan moet je het niet op het vorige bestuur steken of op mensen van de jeugd. Het nieuwe bestuur maakt even goed fouten als de vorige besturen, wees dan tenminste zo eerlijk om dat toe te geven, maar neen, dit nieuwe bestuur heeft volgens sommigen blijkbaar een onberispelijke staat van dienst. We kennen die mensen niet eens, om ze dan meteen 100% vertrouwen te geven is voor mij een brug te ver. 't Feit dat het een brief in correct Nederlands is, is alvast een stapje de goede richting uit en als ze op korte termijn de 'kleine (Aalsterse) leveranciers' (Foncé, traiteur, drankenleverancier, hotel, ...) effectief netjes gaan vergoeden dan krijgen ze van mij weer wat meer respijt. Als ge naar de match tegen Torhout gaan zien zijt, wat vond gij van de manier hoe de spelers de K begroetten na de match? Sorry, dit was alles behalve One Big Happy Family. 't Was precies een bende geslagen honden die de match verloren hadden ipv gewonnen. Resultaten zijn goed, spelbeeld heel wat minder, en het druipt van hun gezichten dat de ploegsfeer niet goed zit, en alles dat achter de schermen misloopt zal daar een grote rol in spelen. Dat is voor mij ook deels de fout van het nieuwe bestuur (dat ondermeer bij de overname onvoldoende onderzoek heeft gedaan > boeken niet gevraagd/gekregen waardoor ze nu met uit de kast vallende lijken te maken krijgen), dus verwacht niet van alle supporters nu meteen een vreugdedans na de brief op de site. Geef ze gerust het voordeel van de twijfel dat ze het goed menen en de problemen willen aanpakken, maar geloof er niet blind in. Veralgemening en stemmingmakerij. Op Wetteren vlogen ze nog in de supporters bij het maken van de 2-3 en plots staan ze als geslagen honden een week later? Alé kom hé zeg. Geef feiten en geen veronderstellingen. Sluit de rangen of ga petanquen en de licentiecommissie doet de rest. Besteke, dit zijn geen veronderstellingen, het zijn feiten, we stonden er met onze neus op en met 6 man waren we dezelfde mening toegedaan. Stemmingsmakerij, ik denk het niet . Als ge wilt gaan petanquen, ik ken nog een paar clubs waar ge terecht kunt. Ik ga liever naar mijn ploeg gaan kijken terwijl . Maar dat wilt niet zeggen dat ik naïef moet zijn en mijn ogen sluit voor de zaken die fout lopen.De licentiecommissie heeft het laatste woord, en ik hoop als supporter dat we net als onder PLJ vlotjes de licentie krijgen. _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 30 Nov 2023, 20:18 |
|
|
forumlegende
mamananeto schreef: Het enige echt heuglijke feit is - zoals iemand hier reeds aanhaalde - dat we voor de allereerste keer een in correct Nederlands opgestelde tekst hebben gekregen.. Maar voor de rest dus hetzelfde broodje aap gezeik van " 't is moeilijk" - " 'is onze fout niet" - " wij zijn serieuze mensen".. etc.. Awel dan is het héél simpel he jongens : - Betaal dan nu per direct eens al uw achterstallige facturen om uw goodwill te tonen. - Maak vanaf nu geen nieuwe schulden meer. - Laat dan mits officiële en transparante communicatie aan iedereen weten dat er nog ZERO schulden zijn. - Ga openlijk en per direct in gesprek met het stadsbestuur omtrent jullie plannen op middellange termijn. Als ze bovenstaand nu eens allemaal DOEN in plaats van het telkenmale alleen maar te beloven dan betaal ik een vat aan mijn collega's op 't forum hier ! ![]() Wel direct cash betalen he ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 30 Nov 2023, 20:20 |
|
|
Junior
Een open brief vol leugens. Het is om droevig van te worden. En van de makke schapen op Facebook wordt je nog veel droeviger. Zo zie je maar dat de waarheid een illusie is.
|
| 30 Nov 2023, 20:55 |
|
|
Reserve
Ik zie toch ook vooral een potje schuldverschuiving.
Dat en weer een heleboel mooie woorden zonder effectieve aanzet! Hoe lang gaat het duren voor een nieuwe rel? Ik kan alvast dit meegeven; het gaat hun fout niet zijn … |
| 30 Nov 2023, 21:04 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
iendracht mèn 2de vraa schreef: Als je dit artikel leest kan ik hier met volle zekerheid zeggen dat er in het vorige bestuur, jeugdbestuur en technische staf ook een aantal roofdieren en haaien zaten!!!! Wie zijn wij dan om de nieuwe overnemers te overladen met negatieve en onjuiste berichten die hier dagelijkse kost waren? Onze zogezegde (clubman) bij uitstek hangt een proces boven zijn been wegens bedrieglijke praktijken, hetzelfde met die bende vanuit het jeugdbestuur! Dit is een open brief naar het stadsbestuur, pers en supporters, hopelijk lezen alle forumgangers de inhoud van dit schrijven heel aandachtig en kunnen de rangen eindelijk gesloten worden! Iendracht veroit ![]() Als ik uwe post lees heb ik net hetzelfde gevoel dat er weinig inhoud in hun schrijven staat,eerst was het Carl zijn fout dan was het jeugdbestuur de schuldige en nu zijn de supporters de schuldigen.De processen stapelen zich op sinds hun komst. De zogezegde clubman is hier wel jaren verdedigd Het was toch dankzij jullie vriend dat er nog kon gevoetbald worden op de Bredestraat Men vergeet hier snel precies, _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 30 Nov 2023, 23:14 |
|
|
Junior
Bakkie schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Als je dit artikel leest kan ik hier met volle zekerheid zeggen dat er in het vorige bestuur, jeugdbestuur en technische staf ook een aantal roofdieren en haaien zaten!!!! Wie zijn wij dan om de nieuwe overnemers te overladen met negatieve en onjuiste berichten die hier dagelijkse kost waren? Onze zogezegde (clubman) bij uitstek hangt een proces boven zijn been wegens bedrieglijke praktijken, hetzelfde met die bende vanuit het jeugdbestuur! Dit is een open brief naar het stadsbestuur, pers en supporters, hopelijk lezen alle forumgangers de inhoud van dit schrijven heel aandachtig en kunnen de rangen eindelijk gesloten worden! Iendracht veroit ![]() Als ik uwe post lees heb ik net hetzelfde gevoel dat er weinig inhoud in hun schrijven staat,eerst was het Carl zijn fout dan was het jeugdbestuur de schuldige en nu zijn de supporters de schuldigen.De processen stapelen zich op sinds hun komst. De zogezegde clubman is hier wel jaren verdedigd Het was toch dankzij jullie vriend dat er nog kon gevoetbald worden op de Bredestraat Men vergeet hier snel precies, Het is door Carl dat we nog bestaan. Die man heeft dag en nacht gewerkt vorig jaar. En nu deze leugens… |
| 01 Dec 2023, 10:15 |
|
|
Vaste Waarde
Smeirff schreef: Bakkie schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Als je dit artikel leest kan ik hier met volle zekerheid zeggen dat er in het vorige bestuur, jeugdbestuur en technische staf ook een aantal roofdieren en haaien zaten!!!! Wie zijn wij dan om de nieuwe overnemers te overladen met negatieve en onjuiste berichten die hier dagelijkse kost waren? Onze zogezegde (clubman) bij uitstek hangt een proces boven zijn been wegens bedrieglijke praktijken, hetzelfde met die bende vanuit het jeugdbestuur! Dit is een open brief naar het stadsbestuur, pers en supporters, hopelijk lezen alle forumgangers de inhoud van dit schrijven heel aandachtig en kunnen de rangen eindelijk gesloten worden! Iendracht veroit ![]() Als ik uwe post lees heb ik net hetzelfde gevoel dat er weinig inhoud in hun schrijven staat,eerst was het Carl zijn fout dan was het jeugdbestuur de schuldige en nu zijn de supporters de schuldigen.De processen stapelen zich op sinds hun komst. De zogezegde clubman is hier wel jaren verdedigd Het was toch dankzij jullie vriend dat er nog kon gevoetbald worden op de Bredestraat Men vergeet hier snel precies, Het is door Carl dat we nog bestaan. Die man heeft dag en nacht gewerkt vorig jaar. En nu deze leugens… Laat ons nog héél effekes wachten nu... Het verhaal dat onze Turkse vrienden sedert hun aankomst schrijven hangt met spuug, nonsens, beloftes etc etc aan mekaar... Dus ik ben alvast niet geneigd om die kliek zomaar te geloven.. Laat ze nu dus eerst maar even met de harde feiten/bewijzen komen die hun verklaringen/aantijgingen in dat vrij hallucinante persartikel van gisteren kunnen staven.. ![]() |
| 01 Dec 2023, 10:31 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Inderdaad, al die aantijgingen zijn ofwel laster en eerroof of waarheid. Waarom niet afwachten ipv al te concluderen dat het leugens zijn. En dat op alle vlak hé. Laat nu gerecht zijn werk doen, laat de licentiecommissie zijn werk doen en dan zullen alle puzzelstukken wel in elkaar vallen. Simpel. De zeepbel spat uit elkaar of we gaan nog verschieten van hoe sommigen binnen de club zich een status konden toe-eigenen dat niet gezien was.
Toekomst brengt raad. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 01 Dec 2023, 10:59 |
|
|
forumlegende
Dat is het : de Carl is de schuldige van heel de malaise! Het gaat van kwaad naar erger...
|
| 01 Dec 2023, 11:16 |
|
|
forumlegende
Is Ulas Mustafa Ortakaya de volledige naam van één van onze bestuurders? Kan iemand dat bevestigen?
_________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 01 Dec 2023, 13:18 |
|
|
Vaste Waarde
Timoilsjt schreef: Is Ulas Mustafa Ortakaya de volledige naam van één van onze bestuurders? Kan iemand dat bevestigen? Jeezes Timo...Je klinkt alsof je die naam net zag op de " Wanted dead or alive " lijst van de FBI... Waarom vraag je dat ? |
| 01 Dec 2023, 13:39 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Timoilsjt schreef: Is Ulas Mustafa Ortakaya de volledige naam van één van onze bestuurders? Kan iemand dat bevestigen? Ja dat klopt, staat ook zo in het staatsblad. |
| 01 Dec 2023, 13:42 |
|
|
forumlegende
mamananeto schreef: Timoilsjt schreef: Is Ulas Mustafa Ortakaya de volledige naam van één van onze bestuurders? Kan iemand dat bevestigen? Jeezes Timo...Je klinkt alsof je die naam net zag op de " Wanted dead or alive " lijst van de FBI... Waarom vraag je dat ? Gewoon, opzoekingswerk op internet is steeds interessant. Leuker dan petanquen ._________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 01 Dec 2023, 14:30 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Timoilsjt schreef: witzwet schreef: Timoilsjt schreef: Ik heb hem gelezen maar wordt hier nog steeds niet warm van. Het blijft dezelfde plaat die opstaat: 't is allemaal de schuld van een ander. Sorry, er zijn nieuwe schulden gemaakt dit seizoen door dit bestuur. Dan moet je het niet op het vorige bestuur steken of op mensen van de jeugd. Het nieuwe bestuur maakt even goed fouten als de vorige besturen, wees dan tenminste zo eerlijk om dat toe te geven, maar neen, dit nieuwe bestuur heeft volgens sommigen blijkbaar een onberispelijke staat van dienst. We kennen die mensen niet eens, om ze dan meteen 100% vertrouwen te geven is voor mij een brug te ver. 't Feit dat het een brief in correct Nederlands is, is alvast een stapje de goede richting uit en als ze op korte termijn de 'kleine (Aalsterse) leveranciers' (Foncé, traiteur, drankenleverancier, hotel, ...) effectief netjes gaan vergoeden dan krijgen ze van mij weer wat meer respijt. Als ge naar de match tegen Torhout gaan zien zijt, wat vond gij van de manier hoe de spelers de K begroetten na de match? Sorry, dit was alles behalve One Big Happy Family. 't Was precies een bende geslagen honden die de match verloren hadden ipv gewonnen. Resultaten zijn goed, spelbeeld heel wat minder, en het druipt van hun gezichten dat de ploegsfeer niet goed zit, en alles dat achter de schermen misloopt zal daar een grote rol in spelen. Dat is voor mij ook deels de fout van het nieuwe bestuur (dat ondermeer bij de overname onvoldoende onderzoek heeft gedaan > boeken niet gevraagd/gekregen waardoor ze nu met uit de kast vallende lijken te maken krijgen), dus verwacht niet van alle supporters nu meteen een vreugdedans na de brief op de site. Geef ze gerust het voordeel van de twijfel dat ze het goed menen en de problemen willen aanpakken, maar geloof er niet blind in. Veralgemening en stemmingmakerij. Op Wetteren vlogen ze nog in de supporters bij het maken van de 2-3 en plots staan ze als geslagen honden een week later? Alé kom hé zeg. Geef feiten en geen veronderstellingen. Sluit de rangen of ga petanquen en de licentiecommissie doet de rest. Besteke, dit zijn geen veronderstellingen, het zijn feiten, we stonden er met onze neus op en met 6 man waren we dezelfde mening toegedaan. Stemmingsmakerij, ik denk het niet . Als ge wilt gaan petanquen, ik ken nog een paar clubs waar ge terecht kunt. Ik ga liever naar mijn ploeg gaan kijken terwijl . Maar dat wilt niet zeggen dat ik naïef moet zijn en mijn ogen sluit voor de zaken die fout lopen.De licentiecommissie heeft het laatste woord, en ik hoop als supporter dat we net als onder PLJ vlotjes de licentie krijgen. Aangezien er hier twijfels zijn over de groepssfeer kan ik jullie bevestigen dat ze morgen na de match tegen Dikkelvenne met 20 man met de autobus als VIP naar Club EXO te St Niklaas gaan waaronder ook alle profs!!! Dan denk ik dat de sfeer wel goed zit hé!!!!! ![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 01 Dec 2023, 18:53 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Andermaal een "open brief" die met de voeten voorruit zich richt op bepaalde mensen die, ondanks dat ze jaren zich ingezet hebben voor de club, blijkbaar ongelofelijke bedriegers moeten zijn.
Ik hoop dat ze dit hard kunnen maken. Voor mij zijn ze alle geloofwaardigheid kwijt. Geen woorden (open brieven) maar daden. Ze hebben hier een unieke kans om te zwijgen gemist, want ondanks dat de brief eindelijk in deftig Nederlands is, was dit echt totaal onnodig (en brengen ze het imago van EA / zichzelf er verder schade aan toe). |
| 02 Dec 2023, 12:11 |
|
| Pagina 435 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 433 434 435 436 437 … 497 Volgende |