|
|
| Pagina 33 van 57 |
[ 841 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 31 32 33 34 35 … 57 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
Smetje schreef: Met binnenlandse investeerders zijn er natuurlijk nooit problemen... Dat mag je zeggen, wij hebben hier voorbeelden genoeg gehad, het komt er op eentje niet op aan! _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 27 Dec 2023, 23:00 |
|
|
Freak
spelers met winst verkopen in het amateurvoetbal?
de profclubs komen gewoon uw jeugd en beste spelers weghalen zonder compensatie. ik vraag me ook af wanneer dat prachtige verhaal van sporting hasselt in het staatsblad gaat komen... ![]() |
| 29 Dec 2023, 13:11 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 24 Sep 2022, 12:54 Berichten: 205 Leeftijd: 71 Locatie: Kreta |
waly 2 schreef: spelers met winst verkopen in het amateurvoetbal? de profclubs komen gewoon uw jeugd en beste spelers weghalen zonder compensatie. ik vraag me ook af wanneer dat prachtige verhaal van sporting hasselt in het staatsblad gaat komen... ![]() Tesamen met dat van onze overname ![]() |
| 29 Dec 2023, 19:00 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
waly 2 schreef: spelers met winst verkopen in het amateurvoetbal? de profclubs komen gewoon uw jeugd en beste spelers weghalen zonder compensatie. ik vraag me ook af wanneer dat prachtige verhaal van sporting hasselt in het staatsblad gaat komen... ![]() Klopt, profclubs komen de spelers al weghalen vanaf hun 6/7 jaar. Die nieuwe maatregelen van voetbal vlaanderen gaan daar niks aan veranderen, het niveau van de amateurreeksen zal enkel nog verder zakken en de kloof tussen amateur en profvoetbal verder vergroten. Maar ik had hier wel veel liever een overname gezien als bij Hasselt dan die van ons. Ze staan daar ook op kop en dat met een ploeg die een pak minder zal kosten. Daar lukt het blijkbaar wel nog om de betere spelers uit de streek als een Nicolas Orye en Kiki Vanrafelghem binnen te halen die samen toch al goed waren voor een 20 tal goals. Hier is het tot op vandaag vooral dure buitenlandse profspelers aantrekken die er zeker niet allemaal bovenuit steken. Vooral veel uitgeven maar buiten de inkomsten van de thuismatchen wordt er van bitter weinig werk gemaakt. Sponsors zijn er zo goed als niet, inkomsten van restaurant zijn ook niet nodig en buiten die belachelijke oerlelijke kampioenentruitjes is merchandising ook compleet onbestaande. Een licentie zal nu al niet simpel worden, maar komend seizoen met die maatregelen lijkt het mij zelf onmogelijk te zijn om met de huidige werking een licentie te verkrijgen. Een positief eigen vermogen en minstens break-even draaien….. |
| 29 Dec 2023, 20:39 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
iendrachter schreef: waly 2 schreef: spelers met winst verkopen in het amateurvoetbal? de profclubs komen gewoon uw jeugd en beste spelers weghalen zonder compensatie. ik vraag me ook af wanneer dat prachtige verhaal van sporting hasselt in het staatsblad gaat komen... ![]() Klopt, profclubs komen de spelers al weghalen vanaf hun 6/7 jaar. Die nieuwe maatregelen van voetbal vlaanderen gaan daar niks aan veranderen, het niveau van de amateurreeksen zal enkel nog verder zakken en de kloof tussen amateur en profvoetbal verder vergroten. Maar ik had hier wel veel liever een overname gezien als bij Hasselt dan die van ons. Ze staan daar ook op kop en dat met een ploeg die een pak minder zal kosten. Daar lukt het blijkbaar wel nog om de betere spelers uit de streek als een Nicolas Orye en Kiki Vanrafelghem binnen te halen die samen toch al goed waren voor een 20 tal goals. Hier is het tot op vandaag vooral dure buitenlandse profspelers aantrekken die er zeker niet allemaal bovenuit steken. Vooral veel uitgeven maar buiten de inkomsten van de thuismatchen wordt er van bitter weinig werk gemaakt. Sponsors zijn er zo goed als niet, inkomsten van restaurant zijn ook niet nodig en buiten die belachelijke oerlelijke kampioenentruitjes is merchandising ook compleet onbestaande. Een licentie zal nu al niet simpel worden, maar komend seizoen met die maatregelen lijkt het mij zelf onmogelijk te zijn om met de huidige werking een licentie te verkrijgen. Een positief eigen vermogen en minstens break-even draaien….. Net zoals E. Aalst doet met de betere spelers van gewestelijke clubs... _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 02 Jan 2024, 14:32 |
|
|
Vaste Waarde
En voilà se..'t spel zit er op precies...
Moet plezant zijn voor spelers en staf dit... Artikel van zonet uit HLN... Sociale inspectie en politie vallen binnen bij Eendracht Aalst na overname vorig jaar In de gebouwen van Eendracht Aalst is zondag de politie van Aalst samen met de sociale inspectie een onderzoek gestart binnen de club. Alle horecagelegenheden en eigendommen van de club worden op dit moment onderworpen aan een controle. Ook de spelers zouden na de match waarschijnlijk nog gehoord worden door de politie. Koen Baten 14-01-24, 15:37 Het was zondag dat de politie samen met de sociale inspectie binnen viel bij Eendracht Aalst om een onderzoek te voeren of alles wel verloopt zoals het moet verlopen. De club werd overgenomen in augustus vorig jaar door een Turkse vrouw die er sindsdien aan het hoofd stond. Er werden heel wat veranderingen doorgevoerd in de club, en daar werden hier en daar toch ook wel wat vragen over gesteld. Of de inval iets te maken heeft met zaken die niet goed lopen is niet bekend op dit moment, maar er zou wel een onderzoek lopen naar de feiten om te zien of alles correct verloopt. |
| 14 Jan 2024, 16:49 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 24 Sep 2022, 12:54 Berichten: 205 Leeftijd: 71 Locatie: Kreta |
Uit ondervinding : de dag dat je de Sociale Inspectie binnenkrijgt : niet gezond, en dan nog op een Zondag, die vallen niet zomaar binnen om te lachen hé, niet van horen zeggen...
|
| 14 Jan 2024, 18:19 |
|
|
Vaste Waarde
Kalamaki2014 schreef: Uit ondervinding : de dag dat je de Sociale Inspectie binnenkrijgt : niet gezond, en dan nog op een Zondag, die vallen niet zomaar binnen om te lachen hé, niet van horen zeggen... Normaliter zullen die mannen inderdaad wel een goeie reden hebben gehad om op wedstrijddag binnen te vallen... Benieuwd om hier straks te lezen wat diegenen die deze heisa live meegemaakt hebben te zeggen gaan hebben..( en welke invloed dit op het team heeft gehad - ik heb de score hier nog niet zien passeren ...) |
| 14 Jan 2024, 18:51 |
|
|
Vaste Waarde
mamananeto schreef: Kalamaki2014 schreef: Uit ondervinding : de dag dat je de Sociale Inspectie binnenkrijgt : niet gezond, en dan nog op een Zondag, die vallen niet zomaar binnen om te lachen hé, niet van horen zeggen... Normaliter zullen die mannen inderdaad wel een goeie reden hebben gehad om op wedstrijddag binnen te vallen... Benieuwd om hier straks te lezen wat diegenen die deze heisa live meegemaakt hebben te zeggen gaan hebben..( en welke invloed dit op het team heeft gehad - ik heb de score hier nog niet zien passeren ...) 1-0 gewonnen tegen VV Zelzate. Vandaag onze 27ste en 28ste speler opgesteld (Statev en Mputu). En we hebben sinds vandaag maar liefst 5 topschutters met 4 doelpunten: Burssens, De Vriendt, Milinceanu, Ayaz en Angelov. Ik denk dat dat een unicum is in de clubgeschiedenis. Maar elk voordeel heb z'n nadeel, zei ooit Johan Cruyff. Zwakke aanvallers, maar het gevaar komt letterlijk uit alle hoeken. En als we winnen, heeft de trainer altijd gelijk! ![]() |
| 14 Jan 2024, 18:55 |
|
|
Vaste Waarde
filip.dhose schreef: mamananeto schreef: Kalamaki2014 schreef: Uit ondervinding : de dag dat je de Sociale Inspectie binnenkrijgt : niet gezond, en dan nog op een Zondag, die vallen niet zomaar binnen om te lachen hé, niet van horen zeggen... Normaliter zullen die mannen inderdaad wel een goeie reden hebben gehad om op wedstrijddag binnen te vallen... Benieuwd om hier straks te lezen wat diegenen die deze heisa live meegemaakt hebben te zeggen gaan hebben..( en welke invloed dit op het team heeft gehad - ik heb de score hier nog niet zien passeren ...) 1-0 gewonnen tegen VV Zelzate. Vandaag onze 27ste en 28ste speler opgesteld (Statev en Mputu). En we hebben sinds vandaag maar liefst 5 topschutters met 4 doelpunten: Burssens, De Vriendt, Milinceanu, Ayaz en Angelov. Ik denk dat dat een unicum is in de clubgeschiedenis. Maar elk voordeel heb z'n nadeel, zei ooit Johan Cruyff. Zwakke aanvallers, maar het gevaar komt letterlijk uit alle hoeken. En als we winnen, heeft de trainer altijd gelijk! ![]() Bedankt om de score te vermelden Filip maar heb je dan misschien ook iet of wat duiding omtrent dat bezoek van politie en SZ ?? Want dat haalde vandaag de nationale pers.. Ons resultaat tegen Zelzate niet helaas .... |
| 14 Jan 2024, 19:12 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ik weet niet wat er aan de hand is, maar dit bestuur moet blijkbaar langs alle kanten tegengewerkt worden.
T stad had al zijn zegje, de overheid wil plots strengere regels voor overname door buitenlanders en nu de sociale inspectie. Ik hoop echt dat alles in orde is, maar als dat niet zo is, zullen we geen uitzondering zijn. Bij onze vorige besturen was er ook wel altijd iets en ook bij andere clubs zal wel gesjoemel genoeg zijn (overnames, enveloppes onder tafel, ...), maar daar hoor je niks over. Maar onze overnemers moeten blijkbaar tegengewerkt worden... Geen idee of het er iets mee te maken heeft, maar misschien vinden ze het raar dat vandaag enkel cash betaald kon worden. |
| 14 Jan 2024, 20:10 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Smetje schreef: Ik weet niet wat er aan de hand is, maar dit bestuur moet blijkbaar langs alle kanten tegengewerkt worden. T stad had al zijn zegje, de overheid wil plots strengere regels voor overname door buitenlanders en nu de sociale inspectie. Ik hoop echt dat alles in orde is, maar als dat niet zo is, zullen we geen uitzondering zijn. Bij onze vorige besturen was er ook wel altijd iets en ook bij andere clubs zal wel gesjoemel genoeg zijn (overnames, enveloppes onder tafel, ...), maar daar hoor je niks over. Maar onze overnemers moeten blijkbaar tegengewerkt worden... Geen idee of het er iets mee te maken heeft, maar misschien vinden ze het raar dat vandaag enkel cash betaald kon worden. Dit was wel op voorhand aangekondigd. He |
| 14 Jan 2024, 20:14 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 18 Sep 2011, 16:37 Berichten: 279 Leeftijd: 54 Locatie: Aalst |
champagne schreef: Smetje schreef: Ik weet niet wat er aan de hand is, maar dit bestuur moet blijkbaar langs alle kanten tegengewerkt worden. T stad had al zijn zegje, de overheid wil plots strengere regels voor overname door buitenlanders en nu de sociale inspectie. Ik hoop echt dat alles in orde is, maar als dat niet zo is, zullen we geen uitzondering zijn. Bij onze vorige besturen was er ook wel altijd iets en ook bij andere clubs zal wel gesjoemel genoeg zijn (overnames, enveloppes onder tafel, ...), maar daar hoor je niks over. Maar onze overnemers moeten blijkbaar tegengewerkt worden... Geen idee of het er iets mee te maken heeft, maar misschien vinden ze het raar dat vandaag enkel cash betaald kon worden. Dit was wel op voorhand aangekondigd. He Een sociale controle op voorhand aangekondigd? Weet niet in welk bedrijf jij werkt als ze dat daar op voorhand aankondigen. |
| 14 Jan 2024, 20:19 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 18 Sep 2011, 16:37 Berichten: 279 Leeftijd: 54 Locatie: Aalst |
tigers schreef: champagne schreef: Smetje schreef: Ik weet niet wat er aan de hand is, maar dit bestuur moet blijkbaar langs alle kanten tegengewerkt worden. T stad had al zijn zegje, de overheid wil plots strengere regels voor overname door buitenlanders en nu de sociale inspectie. Ik hoop echt dat alles in orde is, maar als dat niet zo is, zullen we geen uitzondering zijn. Bij onze vorige besturen was er ook wel altijd iets en ook bij andere clubs zal wel gesjoemel genoeg zijn (overnames, enveloppes onder tafel, ...), maar daar hoor je niks over. Maar onze overnemers moeten blijkbaar tegengewerkt worden... Geen idee of het er iets mee te maken heeft, maar misschien vinden ze het raar dat vandaag enkel cash betaald kon worden. Dit was wel op voorhand aangekondigd. He Een sociale controle op voorhand aangekondigd? Weet niet waar jij werkt als ze dat daar op voorhand aankondigen. |
| 14 Jan 2024, 20:20 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bericht Re: RE: Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
champagne schreef: Smetje schreef: Ik weet niet wat er aan de hand is, maar dit bestuur moet blijkbaar langs alle kanten tegengewerkt worden. T stad had al zijn zegje, de overheid wil plots strengere regels voor overname door buitenlanders en nu de sociale inspectie. Ik hoop echt dat alles in orde is, maar als dat niet zo is, zullen we geen uitzondering zijn. Bij onze vorige besturen was er ook wel altijd iets en ook bij andere clubs zal wel gesjoemel genoeg zijn (overnames, enveloppes onder tafel, ...), maar daar hoor je niks over. Maar onze overnemers moeten blijkbaar tegengewerkt worden... Geen idee of het er iets mee te maken heeft, maar misschien vinden ze het raar dat vandaag enkel cash betaald kon worden. Dit was wel op voorhand aangekondigd. He |
| 14 Jan 2024, 20:25 |
|
| Pagina 33 van 57 |
[ 841 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 31 32 33 34 35 … 57 Volgende |