|
|
| Pagina 42 van 57 |
[ 841 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 40 41 42 43 44 … 57 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
Moses Chunga schreef: Zienaa schreef: Wie leidt er nu voorlopig de trainingen? Zwawi Ik heb zonet de naam van Jurgen Klopp horen vallen...... ![]() |
| 05 Feb 2024, 11:19 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Welke deftige trainers die naar 2e amateur willen afzakken zijn er eigenlijk vrij?
|
| 05 Feb 2024, 11:54 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Krijg nou wat. Alles is blijkbaar in orde betreffende licentie, betalingen, huurgelden. Er is werk aan de winkel voor Redant en co om dit allemaal te ontkrachten.
Ik ben wel vooral blij dat het vaststaat dat we kamioen worden.. |
| 05 Feb 2024, 12:07 |
|
|
Freak
mischien een trainer die met profs kan werken?
![]() |
| 05 Feb 2024, 12:45 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Kalamaki2014 schreef: the_red_ant69 schreef: 4 op 12 sinds nieuwjaar, of 9 op 21 de laatste 7 matchen ...als je wil overgaan is da niet genoeg zeker? OK, maar ik had gedacht nog tenminste 1 match verder, die Turken hebben duidelijk geen geduld, die lachen er niet mee, moet snel gaan Lijkt me vooral om een herhaling van vorig jaar te vermijden zeker: op uw 21 competitiematchen dit seizoen haal je amper 3 punten meer dan in uw 21 eerste competitiematchen vorig seizoen. Dat zegt alles me dunkt, gezien wat er is gehaald en de financiële implicaties... Dan is spelniveau zelfs totaal geen parameter meer... In elk geval - debuteren als coach in een carnavalsmatch is gene cadeau maar als je kan winnen, kan het wel meteen de noodzakelijke boost zijn... |
| 05 Feb 2024, 13:01 |
|
|
Vaste Waarde
Moses Chunga schreef: Krijg nou wat. Alles is blijkbaar in orde betreffende licentie, betalingen, huurgelden. Er is werk aan de winkel voor Redant en co om dit allemaal te ontkrachten. Ik ben wel vooral blij dat het vaststaat dat we kamioen worden.. Er staat dat ze de aanvraag licentie correct ingediend hebben, het verdict voor de licentie valt pas in April. Met dit statement is er geen weg meer terug, of de negatievelingen inclusief pers, ex medewerkers, leveranciers, stad Aalst liegen Of het statement is 1 grote leugen en het valt allemaal in. Verdict in April, tot dan kunnen ze zich beter concentreren op het sportieve en de weg naar boven weer inzetten. |
| 05 Feb 2024, 13:48 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Heb (gelukkig) niet alle matchen gezien dit seizoen maar wat ik zag was ruim onvoldoende.
Ligt dat alleen aan Regi? Tuurlijk niet, wat een zootje spelers lopen er hier eigenlijk rond en wie is echt een versterking? Als je dan blijkbaar mannen als die Moldaviër moet opstellen dan begin je elke wedstrijd met 10. Ik lees dat veel supporters Regi verwijten dat hij te defensief speelt, maar als je naar de wedstrijd tegen Wetteren en ziet hoeveel aanvallende spelers op het veld stonden en je nog niet kan scoren .Die Mputu mist daar een kans voor een lege goal met de kop, gisteren Straetman alleen op de keeper en ook niks….. Geef die kansen aan Oli Romero en ze hangen binnen. Elke week een andere ploeg op het veld, nieuwkomers die direct moeten spelen, allemaal verschillende nationaliteiten zo maak je geen ploeg. Benieuwd wie zal overpakken, de T3 ? Iemand als een Grosjean zou geen slechte keuze zijn. |
| 05 Feb 2024, 14:00 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Neutralboy schreef: Moses Chunga schreef: Krijg nou wat. Alles is blijkbaar in orde betreffende licentie, betalingen, huurgelden. Er is werk aan de winkel voor Redant en co om dit allemaal te ontkrachten. Ik ben wel vooral blij dat het vaststaat dat we kamioen worden.. Er staat dat ze de aanvraag licentie correct ingediend hebben, het verdict voor de licentie valt pas in April. Met dit statement is er geen weg meer terug, of de negatievelingen inclusief pers, ex medewerkers, leveranciers, stad Aalst liegen Of het statement is 1 grote leugen en het valt allemaal in. Verdict in April, tot dan kunnen ze zich beter concentreren op het sportieve en de weg naar boven weer inzetten. Op het Instagram van Tulin en ortakay staat een optreden van HADISE in de ing arena te brussel. MAAR op de website van de ing arena staat daar geen optreden in het programma. |
| 05 Feb 2024, 14:00 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 24 Sep 2022, 12:54 Berichten: 205 Leeftijd: 71 Locatie: Kreta |
mamananeto schreef: Moses Chunga schreef: Zienaa schreef: Wie leidt er nu voorlopig de trainingen? Zwawi Ik heb zonet de naam van Jurgen Klopp horen vallen...... ![]() Kloppt ni |
| 05 Feb 2024, 14:34 |
|
|
Vaste Waarde
Kalamaki2014 schreef: mamananeto schreef: Moses Chunga schreef: Zwawi Ik heb zonet de naam van Jurgen Klopp horen vallen...... ![]() Kloppt ni Grapjas.. ![]() |
| 05 Feb 2024, 14:48 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
mamananeto schreef: Kalamaki2014 schreef: mamananeto schreef: Ik heb zonet de naam van Jurgen Klopp horen vallen...... ![]() Kloppt ni Grapjas.. ![]() neenee, het is zijn verre Turkse neem Achmed Klopp. Hij heeft zich vorige week voorgesteld op de Zandberg. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 05 Feb 2024, 15:08 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 24 Sep 2022, 12:54 Berichten: 205 Leeftijd: 71 Locatie: Kreta |
witzwet schreef: mamananeto schreef: Kalamaki2014 schreef: Kloppt ni Grapjas.. ![]() neenee, het is zijn verre Turkse neem Achmed Klopp. Hij heeft zich vorige week voorgesteld op de Zandberg. da kloppt, het was diene gast die achter de toog op eene zijn wezen aan het kloppen was, Ali Ben Kloppie |
| 05 Feb 2024, 15:15 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 18 Sep 2011, 16:37 Berichten: 279 Leeftijd: 54 Locatie: Aalst |
|
| 05 Feb 2024, 20:10 |
|
|
Nationale Ploeg
Zienaa schreef: Welke deftige trainers die naar 2e amateur willen afzakken zijn er eigenlijk vrij? Trainer met de kwaliteiten om top te spelen in 2de Amateur https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240129_93192597 _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 05 Feb 2024, 21:20 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14 Berichten: 853 Locatie: mejlert |
tigers schreef: https://eendracht-aalst.be/nieuws/officieel/nieuwe-jeugdstructuur-voorgesteld/?fbclid=IwAR1Fq61C0QmQjXlcK_hQotdM_Mof8d_8jsiycLcIxd37lLUmfWYf-uSdD-Y Hoe nu is ze plots weer wel voorzitter? Of enkel van de jeugd? |
| 06 Feb 2024, 12:14 |
|
| Pagina 42 van 57 |
[ 841 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 40 41 42 43 44 … 57 Volgende |