|
|
| Pagina 44 van 57 |
[ 841 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 42 43 44 45 46 … 57 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Duivelke
Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
Waarom blijven mensen geloven dat het wel goed komt? Is dat om zichzelf tegen de waarheid te beschermen, omdat ze die niet aankunnen?
|
| 27 Feb 2024, 10:05 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 24 Sep 2022, 12:54 Berichten: 205 Leeftijd: 71 Locatie: Kreta |
antwoord van de Turken gaat zijn : we worden weeral valselijk in een slecht daglicht gesteld, die autos werden wel degelijk door Valckenier opgehaald, ... maar dat was alleen maar voor een groot onderhoud
![]() |
| 27 Feb 2024, 10:34 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Kalamaki2014 schreef: antwoord van de Turken gaat zijn : we worden weeral valselijk in een slecht daglicht gesteld, die autos werden wel degelijk door Valckenier opgehaald, ... maar dat was alleen maar voor een groot onderhoud ![]() Het gaat verkeerd aflopen. |
| 27 Feb 2024, 11:04 |
|
|
forumlegende
Kalamaki2014 schreef: antwoord van de Turken gaat zijn : we worden weeral valselijk in een slecht daglicht gesteld, die autos werden wel degelijk door Valckenier opgehaald, ... maar dat was alleen maar voor een groot onderhoud ![]() Ik gok dat ze Valckenier de schuld gaan geven. Dat ze met een verhaal gaan afkomen dat dit een sponsoring was van Valckenier en hij nu ineens geld durft vragen, de stouterik... 'k Vraag mij wel af hoe de spelers zaterdag in Mandel gaan moeten geraken zonder eigen vervoer, of zou de busmaatschappij opnieuw rijden ... ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 27 Feb 2024, 11:18 |
|
|
Freak
met de trein zou u er al zijn.
![]() |
| 27 Feb 2024, 12:36 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 24 Sep 2022, 12:54 Berichten: 205 Leeftijd: 71 Locatie: Kreta |
Timoilsjt schreef: Kalamaki2014 schreef: antwoord van de Turken gaat zijn : we worden weeral valselijk in een slecht daglicht gesteld, die autos werden wel degelijk door Valckenier opgehaald, ... maar dat was alleen maar voor een groot onderhoud ![]() Ik gok dat ze Valckenier de schuld gaan geven. Dat ze met een verhaal gaan afkomen dat dit een sponsoring was van Valckenier en hij nu ineens geld durft vragen, de stouterik... 'k Vraag mij wel af hoe de spelers zaterdag in Mandel gaan moeten geraken zonder eigen vervoer, of zou de busmaatschappij opnieuw rijden ... ![]() Een paar supporters met een camionette? |
| 27 Feb 2024, 13:18 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
champagne schreef: Kalamaki2014 schreef: antwoord van de Turken gaat zijn : we worden weeral valselijk in een slecht daglicht gesteld, die autos werden wel degelijk door Valckenier opgehaald, ... maar dat was alleen maar voor een groot onderhoud ![]() Het gaat verkeerd aflopen. Ongelofelijk wat deze club allemaal meemaakt, elke keer als je denkt dat de bodem is bereikt komt er een nieuwe frats aan het licht. |
| 27 Feb 2024, 17:22 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
AlostanA schreef: champagne schreef: Kalamaki2014 schreef: antwoord van de Turken gaat zijn : we worden weeral valselijk in een slecht daglicht gesteld, die autos werden wel degelijk door Valckenier opgehaald, ... maar dat was alleen maar voor een groot onderhoud ![]() Het gaat verkeerd aflopen. Ongelofelijk wat deze club allemaal meemaakt, elke keer als je denkt dat de bodem is bereikt komt er een nieuwe frats aan het licht. Dat is nog het ergste van al. Wanneer gaat dit ooit stoppen? En ondertussen zit die dikzak uit Dilbeek in het vuistje te lachen. Amaai, ik wist dat hij rancuneus was, maar dat hij zoveel mensen zou meetrekken in de ondergang is toch ongezien. Van de jeugd tot in de eerste ploeg. Wat een smeerlap. Echt een smeerlap. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 27 Feb 2024, 19:10 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
witzwet schreef: AlostanA schreef: champagne schreef: Het gaat verkeerd aflopen. Ongelofelijk wat deze club allemaal meemaakt, elke keer als je denkt dat de bodem is bereikt komt er een nieuwe frats aan het licht. Dat is nog het ergste van al. Wanneer gaat dit ooit stoppen? En ondertussen zit die dikzak uit Dilbeek in het vuistje te lachen. Amaai, ik wist dat hij rancuneus was, maar dat hij zoveel mensen zou meetrekken in de ondergang is toch ongezien. Van de jeugd tot in de eerste ploeg. Wat een smeerlap. Echt een smeerlap. Daarin volg ik u 100% _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 27 Feb 2024, 19:48 |
|
|
Vaste Waarde
witzwet schreef: AlostanA schreef: champagne schreef: Het gaat verkeerd aflopen. Ongelofelijk wat deze club allemaal meemaakt, elke keer als je denkt dat de bodem is bereikt komt er een nieuwe frats aan het licht. Dat is nog het ergste van al. Wanneer gaat dit ooit stoppen? En ondertussen zit die dikzak uit Dilbeek in het vuistje te lachen. Amaai, ik wist dat hij rancuneus was, maar dat hij zoveel mensen zou meetrekken in de ondergang is toch ongezien. Van de jeugd tot in de eerste ploeg. Wat een smeerlap. Echt een smeerlap. Had je een beetje meer vertrouwen gehad vorig jaar in de tijdelijke boycot het had zo ver niet moeten komen. Toen werden we zot verklaard en tot persona non grata gebombardeerd, nu kan je van in de tribune lijdzaam toekjken hoe de definitieve ondergang onder stamnummer 90 nabij is. Maar hey ze staan eerste en geen enkele club bijna vraagt een licentie aan dat is wat telt toch? |
| 27 Feb 2024, 19:51 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Neutralboy schreef: witzwet schreef: AlostanA schreef: Ongelofelijk wat deze club allemaal meemaakt, elke keer als je denkt dat de bodem is bereikt komt er een nieuwe frats aan het licht. Dat is nog het ergste van al. Wanneer gaat dit ooit stoppen? En ondertussen zit die dikzak uit Dilbeek in het vuistje te lachen. Amaai, ik wist dat hij rancuneus was, maar dat hij zoveel mensen zou meetrekken in de ondergang is toch ongezien. Van de jeugd tot in de eerste ploeg. Wat een smeerlap. Echt een smeerlap. Had je een beetje meer vertrouwen gehad vorig jaar in de tijdelijke boycot het had zo ver niet moeten komen. Toen werden we zot verklaard en tot persona non grata gebombardeerd, nu kan je van in de tribune lijdzaam toekjken hoe de definitieve ondergang onder stamnummer 90 nabij is. Maar hey ze staan eerste en geen enkele club bijna vraagt een licentie aan dat is wat telt toch? Ninove wel. |
| 27 Feb 2024, 20:00 |
|
|
Ancien
witzwet schreef: AlostanA schreef: champagne schreef: Het gaat verkeerd aflopen. Ongelofelijk wat deze club allemaal meemaakt, elke keer als je denkt dat de bodem is bereikt komt er een nieuwe frats aan het licht. Dat is nog het ergste van al. Wanneer gaat dit ooit stoppen? En ondertussen zit die dikzak uit Dilbeek in het vuistje te lachen. Amaai, ik wist dat hij rancuneus was, maar dat hij zoveel mensen zou meetrekken in de ondergang is toch ongezien. Van de jeugd tot in de eerste ploeg. Wat een smeerlap. Echt een smeerlap. Dat mag je wel zeggen PLJ is de enige verantwoordelijke, een verkoop waar geen enkele fan stond van te springen. Deze overname was ook zeker mijn ding niet maar ja als supporter sta je daar gewoon machteloos tegenover. Mijn respect en bewondering gaan in de eerste plaats naar onze supporters die tot hiertoe de ploeg op een schitterende manier gesteund hebben, je moet het maar doen met al die randzaken. Enfin, tegen beter weten in hoop ik toch dat het nog goed komt. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 27 Feb 2024, 20:18 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Neutralboy schreef: witzwet schreef: AlostanA schreef: Ongelofelijk wat deze club allemaal meemaakt, elke keer als je denkt dat de bodem is bereikt komt er een nieuwe frats aan het licht. Dat is nog het ergste van al. Wanneer gaat dit ooit stoppen? En ondertussen zit die dikzak uit Dilbeek in het vuistje te lachen. Amaai, ik wist dat hij rancuneus was, maar dat hij zoveel mensen zou meetrekken in de ondergang is toch ongezien. Van de jeugd tot in de eerste ploeg. Wat een smeerlap. Echt een smeerlap. Had je een beetje meer vertrouwen gehad vorig jaar in de tijdelijke boycot het had zo ver niet moeten komen. Toen werden we zot verklaard en tot persona non grata gebombardeerd, nu kan je van in de tribune lijdzaam toekjken hoe de definitieve ondergang onder stamnummer 90 nabij is. Maar hey ze staan eerste en geen enkele club bijna vraagt een licentie aan dat is wat telt toch? Maar de uitkomst zou toch hetzelfde zijn geweest? Verkoop van de club? Ik heb respect gehad voor de boycot en begrip. Maar wat zou het verschil hebben gemaakt mocht er nu nog pakweg 500 man meer boycot gedaan hebben? Een snellere Verkoop? Men wou toch bereiken dat PLJ vertrok? Of hij ons nu sjarelt in augustus of mei...Hij heeft ons goed bij ons kloten en daar was het hem om te doen. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 27 Feb 2024, 20:50 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
AlostanA schreef: champagne schreef: Kalamaki2014 schreef: antwoord van de Turken gaat zijn : we worden weeral valselijk in een slecht daglicht gesteld, die autos werden wel degelijk door Valckenier opgehaald, ... maar dat was alleen maar voor een groot onderhoud ![]() Het gaat verkeerd aflopen. Ongelofelijk wat deze club allemaal meemaakt, elke keer als je denkt dat de bodem is bereikt komt er een nieuwe frats aan het licht. Ik dacht ook dat het na PLJ moeilijk nog slechter kon maar helaas…. Het ene straf verhaal volgt het andere op, liegen en bedriegen tot en met. En ondertussen weer tal van lokale bedrijven als Valckenier,Foncé,Picqueur die op hun centen moeten wachten of er in het slechtste geval kunnen naar fluiten. Wanneer gaat stad Aalst die Turken hier eindelijk kunnen buitenzetten, je zou als supporter op den duur gaan hopen dat er nieuwe feiten komen dat den boel eindelijk ontploft. Van die sociale inspectie hoor je ook niks, hopelijk wil dit zeggen dat ze een serieus dossier hebben om binnenkort mee uit te pakken. Waar wat dan? De club terug in handen van PLJ of de volgende malafide buitenlander die overneemt, nee bedankt. Ik hoop echt dat het gerucht klopt dat PLJ zelf nog geen cent gezien heeft van de overname. |
| 27 Feb 2024, 21:04 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Het zou al prijs zijn, er zou een bewindvoerder aangesteld zijn door de rechtbank.
|
| 27 Feb 2024, 22:23 |
|
| Pagina 44 van 57 |
[ 841 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 42 43 44 45 46 … 57 Volgende |