|
|
| Pagina 46 van 57 |
[ 841 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 44 45 46 47 48 … 57 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
De Kevin zal de bui al wel zien hangen hebben zeker? Die blijft schoon op de vlakte om nog iets te recupereren van zijn schoon contract ipv enige verantwoordelijkheid op te nemen met het risico om nog een of andere veroordeling op te lopen.
Wel bizar dat PLJ ondanks deze fratsen meteen als grotere boosdoener wordt gezien dan deze fantasten… Het zal kampen, akkoord maar dit hoofdstuk van onze Turkse vrienden lijkt me toch redelijk ongeëvenaard. D’er scheelt toch iets met het kritisch denken peis ik. En zelfs al is PLJ de grote orkestmeester van deze farce, het zal toch gene win geweest zijn voor meneer… Wel benieuwd hoe diep de put nog verder is doorgebaggerd op dit beperkt aantal maanden met al die toppers die werden aangetrokken… Sporta gaat zijn werk hebben met al die buitenlanders… Ook benieuwd naar de uitleg van Voetbal Vlaanderen want die hadden toch ook constructieve gesprekken met ons bestuur? Misschien poll lanceren hier met de vraag of we onze licentie zullen halen? ![]() |
| 28 Feb 2024, 0:40 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Die bewindvoering is finaal de afhandeling van het faillissement. Een prachtige toekomst wacht op ons!! Eindelijk terug lokale ondernemers die het heft in handen kunnen nemen zonder bandietenstreken en egotripperij. Allemaal goudeerlijke mensen die Eendracht Aalst terug op het juiste spoor gaan zetten. Van 4de prov naar 1B (meer ambitie mag er niet zijn) duurt 7 seizoenen, dat is toch niks.
|
| 28 Feb 2024, 8:53 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ik denk dat ze dachten dat ze alles wel konden uitstellen tot na hun boksgala met Hadise en hoopten daar dan genoeg geld binnen te halen om alles te betalen.
|
| 28 Feb 2024, 8:54 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Moses Chunga schreef: Die bewindvoering is finaal de afhandeling van het faillissement. Een prachtige toekomst wacht op ons!! Eindelijk terug lokale ondernemers die het heft in handen kunnen nemen zonder bandietenstreken en egotripperij. Allemaal goudeerlijke mensen die Eendracht Aalst terug op het juiste spoor gaan zetten. Van 4de prov naar 1B (meer ambitie mag er niet zijn) duurt 7 seizoenen, dat is toch niks. vanwaar komt de wind deze keer e_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 28 Feb 2024, 9:10 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bakkie schreef: Moses Chunga schreef: Die bewindvoering is finaal de afhandeling van het faillissement. Een prachtige toekomst wacht op ons!! Eindelijk terug lokale ondernemers die het heft in handen kunnen nemen zonder bandietenstreken en egotripperij. Allemaal goudeerlijke mensen die Eendracht Aalst terug op het juiste spoor gaan zetten. Van 4de prov naar 1B (meer ambitie mag er niet zijn) duurt 7 seizoenen, dat is toch niks. vanwaar komt de wind deze keer eUit de garage van Valckenier... |
| 28 Feb 2024, 9:30 |
|
|
Vaste Waarde
Quote van de dag :
Als “klein collectief” Ex Die hard supporters is ons wit zwarte hart al langer gebroken. Vooral de berusting en het goedpraten van de huidige gang van zaken onder het huidige EN vorige bestuur deed pijn aan de ogen en het gemoed. Ooit was Eendracht Aalst een mooie warme familieclub met een fantastische aanhang en een wit zwart verleden met ongekende hoogtes en laagtes maar 1 ding bleef steeds overeind en dat was de aanhang die met zijn kritische stem de club door vele zware waters hielp. Nu werden de supporters die niet akkoord gingen met de huidige en/of vorige gang van zaken vakkundig de mond gesnoerd door een minderheid die geen kritisch woord kon horen of wou inzien. Alles wat het beleid hen vertelde was de onverdeelde waarheid en alles was de schuld van iedereen behalve het beleid zelf. Dit alles heeft geleid tot het einde van een mooie traditieclub. Kan de Aanhang nog 1 keer herstellen en SAMEN werken aan een vervolg of zijn de wonden onderling te diep geslagen ? Arm Arm Eendracht Aalst, Een zwaar ontgoocheld teleurgesteld collectief ex Die-Hard fans |
| 28 Feb 2024, 9:39 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
uit elk nieuwsfeit bleek hoe gatachterlijk dat bestuur was... te dom om los te lopen, laat staan dat die in staat zouden zijn om van een al onmogelijke puinhoop iets te maken. dit zag je al van in de zomer aankomen.
voor mezelf had ik al lang de conclusie getrokken dat dit alles paliatief is. enkel zotten konden deze puinhoop overnemen en dat is ook gebeurd. we weten wie de doodgravers allemaal zijn, maar we zijn er niets mee. op naar hopelijk ooit eens een ander verhaal, eens met serieuze mensen... maar deze club zijn we kwijt |
| 28 Feb 2024, 9:39 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Moses Chunga schreef: Bakkie schreef: Moses Chunga schreef: Die bewindvoering is finaal de afhandeling van het faillissement. Een prachtige toekomst wacht op ons!! Eindelijk terug lokale ondernemers die het heft in handen kunnen nemen zonder bandietenstreken en egotripperij. Allemaal goudeerlijke mensen die Eendracht Aalst terug op het juiste spoor gaan zetten. Van 4de prov naar 1B (meer ambitie mag er niet zijn) duurt 7 seizoenen, dat is toch niks. vanwaar komt de wind deze keer eUit de garage van Valckenier... De wind komt deze keer uit de rechtbank van koophandel _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 28 Feb 2024, 9:44 |
|
|
Freak
de droom komt uit .ik hoop dat jullie nooit nog naar eendracht aalst kunnen gaan kijken.
|
| 28 Feb 2024, 9:54 |
|
|
waly 2 schreef: de droom komt uit .ik hoop dat jullie nooit nog naar eendracht aalst kunnen gaan kijken. Ik hoop het ook vriend,jullie steun en de zondagse uitstapjes waren belangrijker dan de toekomst van UW club. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 28 Feb 2024, 9:58 |
|
|
forumlegende
Situatie is wat dezelfde als bij Oostende, daar zorgde Conway voor een mismanagement en werd er ook een bewindvoerder aangesteld door de rechtbank.
Resultaat was hier wel dat de rekeningen wel (deels) worden betaald, dat er afbetalingsplannen verkregen worden... Benieuwd wat hier uiteindelijk het finale zetje richting bewindvoerder heeft gezet. Een klacht waarschijnlijk. Maar van wie, dat kunnen er veel zijn: RSZ, BTW, PLJ, leverancier, t stad, Valckenier, Sporta,.... Wie zouden de bewindvoerders zijn? Zou een De Croock op rust dat doen? Is wel iemand die de club kent. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." Laatst gewijzigd door El Corredor (Light) op 28 Feb 2024, 10:04, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 28 Feb 2024, 9:59 |
|
|
Reserve
waly 2 schreef: de droom komt uit .ik hoop dat jullie nooit nog naar eendracht aalst kunnen gaan kijken. Klopt. Sterk werk Waly, knap gedaan … |
| 28 Feb 2024, 10:03 |
|
|
Freak
Bakkie schreef: waly 2 schreef: de droom komt uit .ik hoop dat jullie nooit nog naar eendracht aalst kunnen gaan kijken. Ik hoop het ook vriend,jullie steun en de zondagse uitstapjes waren belangrijker dan de toekomst van UW club. welke toekomst er nu is kan mij geen kloten meer schelen...ga met uw ander stamnummertje maar ergens anders spelen...maar noem het niet eendracht aalst ,want dat zal het nooit meer zijn.. |
| 28 Feb 2024, 10:03 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
Als we ooit nog in Aalst naar een club die Eendracht Aalst heet én in zwart-wit speelt willen gaan kijken (op welk niveau dan ook), dan gaan we de onderlinge vetes en afrekeningen die ik hierboven lees toch achterwege moeten laten zenne.
Onthou één ding: diep in ons hart zijn we allemaal Iendrachters! Ik hoop dat we die eendracht ooit kunnen terugvinden onder de supporters. Maar dat zal opofferingen van iedereen vragen, en de bereidheid om met de spons over bepaalde zaken te gaan. We zullen zien wat de toekomst brengt. _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 28 Feb 2024, 10:14 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Heel spijtig. Ergens altijd gehoopt dat het zou goed komen en ze toch van goede wil waren. Maar kijk, het is voorbij. Kun je het mensen kwalijk nemen dat ze die hoop koesterden, deze bleven verdedigen? Blijkbaar wel: hypocrieten, lullen, ... ik zag al wat woorden passeren om die groep te benoemen. Noem het zoals jullie willen. Maar ik ben ervan overtuigd dat mijn hart even hard bloedt, dan dat die lijnrecht tegenover de hypocrieten en positievo's stonden. Want we zijn nog allemaal eendrachters hé.
Ik kan alleen maar hopen dat we weldra toch weer door dezelfde deur kunnen. Bedankt en hopelijk tot ziens met een duidelijk verhaal en eendracht ipv tweedracht. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 28 Feb 2024, 10:39 |
|
| Pagina 46 van 57 |
[ 841 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 44 45 46 47 48 … 57 Volgende |