|
|
| Pagina 47 van 57 |
[ 841 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 45 46 47 48 49 … 57 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
witzwet schreef: Heel spijtig. Ergens altijd gehoopt dat het zou goed komen en ze toch van goede wil waren. Maar kijk, het is voorbij. Kun je het mensen kwalijk nemen dat ze die hoop koesterden, deze bleven verdedigen? Blijkbaar wel: hypocrieten, lullen, ... ik zag al wat woorden passeren om die groep te benoemen. Noem het zoals jullie willen. Maar ik ben ervan overtuigd dat mijn hart even hard bloedt, dan dat die lijnrecht tegenover de hypocrieten en positievo's stonden. Want we zijn nog allemaal eendrachters hé. Ik kan alleen maar hopen dat we weldra toch weer door dezelfde deur kunnen. Bedankt en hopelijk tot ziens met een duidelijk verhaal en eendracht ipv tweedracht. Er is gekozen voor opportunisme en eigen plezier. Het blind volgen van loze beloftes zonder een kritische blik. Als die er dan sporadisch al eens was is er gekozen om niet in te grijpen. Het failliet van Eendracht Aalst is in deze te herleiden naar een falen van de achterban. Het was in Augustus/September al zo klaar als een klontje dat dit eraan zat te komen maar een zondagse uitstap of een plaats in de tribune waren belangrijker dan de toekomst van de club. Dat is de dood van onze club geweest, en laat het net de onvoorwaardelijke trouw van onze supporters geweest zijn die mij aan de club bond. Zwaar teleurgesteld, deels opgelucht nu, maar of ik ooit nog terugkeer is maar de vraag. Het vertrouwen is weg. Succes met jullie project _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 28 Feb 2024, 10:42 |
|
|
forumlegende
Bakkie schreef: fromfathertoson schreef: Neutralboy schreef: Lees gerust mijn posts vanaf Aug 22 en van nog andere betrouwbare ( of dat dachten we toch) ex leden van de voormalige vzw eendracht maakt macht eens allemaal na hier op het forum en weet me eens te zeggen waar we fout zaten . Jammer dat we weggelachen werden en we niet als 1 blok, zoals in het verleden wel altijd het geval was, altijd opgetreden hebben om er op zijn minst zelf iets proberen aan te doen. Telkens zijn we daar zelfs in geslaagd om EA als club te kunnen bewaren. Nu zijn we al dan niet onder intimidaties uit elkaar gevallen, net zoals onze club. En dat heeft niks met grote gelijk te maken maar wel met het verdriet, de ontgoocheling en het besef … Helemaal juist. De supporters die in het verleden voor de club opkwamen en alles ditmaal op z’n beloop lieten hebben hier ook een aandeel in. Voor mijn gevoel is de club Eendracht Aalst opgehouden met bestaan in de zomer/najaar van 2023. Nu maar hopen dat de helden die alles op zijn beloop lieten ook een oplossing vinden,op facebook zullen ze wel genoeg mannen vinden die er zich willen achter zetten om hun geliefde club te redden. Een tip hier wat verder aan Dender staat er een mooi stadion want de stad is toch niet begaan met den Iendracht Ik en vele anderen hebben den Iendracht ook ten grave gedragen in de zomer van 2023. you sold your soul for the fake money Wie als Iendrachtsupporter naar Denjerbrol trekt verkoopt evengoed zijn ziel aan de duivel. _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 28 Feb 2024, 11:11 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 12 Aug 2011, 11:15 Berichten: 286 Locatie: Lebbeke |
Neutralboy schreef: Quote van de dag : Als “klein collectief” Ex Die hard supporters is ons wit zwarte hart al langer gebroken. Vooral de berusting en het goedpraten van de huidige gang van zaken onder het huidige EN vorige bestuur deed pijn aan de ogen en het gemoed. Ooit was Eendracht Aalst een mooie warme familieclub met een fantastische aanhang en een wit zwart verleden met ongekende hoogtes en laagtes maar 1 ding bleef steeds overeind en dat was de aanhang die met zijn kritische stem de club door vele zware waters hielp. Nu werden de supporters die niet akkoord gingen met de huidige en/of vorige gang van zaken vakkundig de mond gesnoerd door een minderheid die geen kritisch woord kon horen of wou inzien. Alles wat het beleid hen vertelde was de onverdeelde waarheid en alles was de schuld van iedereen behalve het beleid zelf. Dit alles heeft geleid tot het einde van een mooie traditieclub. Kan de Aanhang nog 1 keer herstellen en SAMEN werken aan een vervolg of zijn de wonden onderling te diep geslagen ? Arm Arm Eendracht Aalst, Een zwaar ontgoocheld teleurgesteld collectief ex Die-Hard fans Hierin moet ik jou bijtreden. Ik was onder PLJ al afgehaakt en hoopte op beter, maar met wat gezond verstand zag je meteen dat dit niet goed zat. Je moest al heel naïef zijn. Denk dat een groot deel van de achterban ondertussen moegetergd was door het verleden en enkel maar wou geloven in een positief verhaal. Dat wouden we uiteindelijk allemaal maar je kon gewoon niet naast de feiten kijken. Maar iemand die kritisch was werd al meteen ingedeeld in een één van de 2 kotjes. Ik sta nu niet de schreeuwen op de banken om het grote gelijk te halen. Er mogen believers en non believers zijn. Van mijn part had ik zelfs liever ongelijk. Er zijn nog al traditieclubs uit de doden opgestaan. Misschien ook naïef maar een mens mag altijd hopen hé. |
| 28 Feb 2024, 11:13 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Timoilsjt schreef: Bakkie schreef: fromfathertoson schreef: Helemaal juist. De supporters die in het verleden voor de club opkwamen en alles ditmaal op z’n beloop lieten hebben hier ook een aandeel in. Voor mijn gevoel is de club Eendracht Aalst opgehouden met bestaan in de zomer/najaar van 2023. Nu maar hopen dat de helden die alles op zijn beloop lieten ook een oplossing vinden,op facebook zullen ze wel genoeg mannen vinden die er zich willen achter zetten om hun geliefde club te redden. Een tip hier wat verder aan Dender staat er een mooi stadion want de stad is toch niet begaan met den Iendracht Ik en vele anderen hebben den Iendracht ook ten grave gedragen in de zomer van 2023. you sold your soul for the fake money Wie als Iendrachtsupporter naar Denjerbrol trekt verkoopt evengoed zijn ziel aan de duivel. Ik dacht net hetzelfde toen de turken hadden overgenomen,mij zal je niet zien op fcazerty _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 28 Feb 2024, 11:49 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
[/quote]
Het failliet van Eendracht Aalst is in deze te herleiden naar een falen van de achterban[/quote] Met voorsprong de domste zin die ik sinds 1985 gelezen heb. De achterban heeft het gedaan. Teppen! |
| 28 Feb 2024, 11:55 |
|
|
forumlegende
Zelf ben ik ook kritisch geweest (lees gerust mijn posts) maar dat betekent voor mij niet dat je daarom niet meer naar de matchen moest gaan zien, want dan moesten we zelfs in de tijd van eerste klasvoetbal al niet meer gaan kijken met de stoten van Goethals en Orlans, dat was ook wanbestuur.
En dan zwijgen van heel wat besturen die nadien gevolgd zijn die we dus ook allemaal moesten geboycot hebben. De lijst van schimmige voorzitters is ellenlang. Had een complete boycot dit kunnen vermijden, neen. Het enige dat dit misschien bewerkstelligd had, was dat het doek rapper zou gevallen zijn, maar de put bij PLJ was reeds zo diep, dat het moment dta het doek viel (onder PLJ, onder de Turken in spetember of onder de Turken nu) weinig tot niets had uitgemaakt. De schuldenberg is te groot. Ik wijs geen mensen met de vinger, niet diegenen die zijn gaan blijven kijken, niet de boycotters, niet de negativo 's, niet de kritische mensen, niet de positivo 's (al kon ik die laatste groep hun gedachtengang en positivisme dikwijls niet begrijpen gezien alles dat openlijk misliep). Wat ik mij wel steeds heb afgevraagd: waarom is Iendracht maakt Macht (bestaan die nog?) steeds zo op de vlakte gebleven? Ik vind het erg dat boycotters de mensen die naar matchen bleven gaan nu als gedeeltelijke schuldigen aanwijzen en omgekeerd ook. Het is verdomme niet de fout van de supporters (noch diegene die thuis bleven noch diegenen die bleven gaan), wat er gebeurd is, is de schuld van decennialang wanbeleid van de diverse besturen (op hier of daar een uitzondering niet te na gesproken). _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 28 Feb 2024, 12:06 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Mannekes, kom, laat ons nu meer dan ooit stoppen met elkaar te verwijten. Nee, het is niet de achterban. Moegetergd willen geloven dat het wel zou goed komen is de beste zin van vandaag.
Ik ben ervan overtuigd dat we allemaal evenveel afzien, al is de ene zijn rouwperiode wellicht al wat beter omdat ze in de zomer al afhaakten of zelfs nog onder PLJ. Maar nu moeten we gewoon hopen dat er toch nog zijn die deze mooie club met veel potentieel OPNIEUW leven willen inblazen. En wij moeten daar in meegaan. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 28 Feb 2024, 12:08 |
|
|
Reserve
Moses Chunga schreef: Het failliet van Eendracht Aalst is in deze te herleiden naar een falen van de achterban[/quote] Met voorsprong de domste zin die ik sinds 1985 gelezen heb. De achterban heeft het gedaan. Teppen![/quote] Als alle alarmbellen afgaan moet je als supporter actie ondernemen. Dat hebben we in het verleden steeds zo gedaan. Ditmaal werden de kritische stemmen weggezet als doemdenkers en elk protest werd de kop ingedrukt. Een deel van de verantwoordelijkheid ligt dus bij een deel van de supporters. Voel je gerust aangesproken of net niet, trek er uw plan mee. Gr, mijnheer Teppen voor u |
| 28 Feb 2024, 12:08 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
De supporters de schuld geven vind ik nu ook wel te gek voor woorden. JJ De Gucht dacht ons een cadeau te doen door PLJ naar hier te halen maar het bleek, de Turkse frats buiten beschouwing gelaten, de doodsteek. Soit, ik hoop als er een nieuw verhaal komt dat het vooraal een heel nederig en kleinschalig project is. Als er zich iemand nog aan grootspraak waagt, hoeft het voor mij echt niet meer.
|
| 28 Feb 2024, 12:13 |
|
|
Moses Chunga schreef: Het failliet van Eendracht Aalst is in deze te herleiden naar een falen van de achterban[/quote] Met voorsprong de domste zin die ik sinds 1985 gelezen heb. De achterban heeft het gedaan. Teppen![/quote] Dus ge beseft niet eens dat ge mee schuldig zijt? je hebt niet anders gedaan dan hoog opgelopen met het ( huidige ) bestuur. Je hebt het precies wat moeilijk om je ongelijk toe te geven,niets belet u om uw Turkse vrienden ye gaan uitzwaaien. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 28 Feb 2024, 12:14 |
|
|
forumlegende
Dat mensen bleven gaan naar wedstrijden, dat maakte mij op zich niet zoveel uit. Andere moeten tegen mij ook niet zeggen wat ik wel of niet moet doen.
Maar wat mij wel enorm stoorde, hier en op sociale media was de stuitende normvervaging, het uitlachen als je nog maar een kritische vraag opwierp, het afdreigen van supporters,... Als ik zie hoe een aantal voorzitters van supportersclubs (+ vzw) er iedere keer als de kippen bijwaren om alles op sociale media en hier te counteren wanneer er ook nog maar een paar kritische (en volledige terechte) vragen werden gesteld. Sorry, maar dat moet je hier nu niet onder de mat vegen als ne faits divers. Dat die de komende maanden hun doemp maar wat inhouden. Om nog maar te zwijgen van de dreigementen van één bepaalde supportersclub. Het was allemaal maar normaal. Awel, het was het niet. Die bewindvoerders gaan denk ik echt grote ogen trekken. Ze hebben een kleine maand de tijd om alles uit te spitten en (proberen) orde op zaken te stellen. Mijns inziens is het zo een puinhoop dat niet meer of minder dat het faillissement zal uitgesproken worden eind maart. ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 28 Feb 2024, 12:34 |
|
|
Vaste Waarde
Timoilsjt schreef: Zelf ben ik ook kritisch geweest (lees gerust mijn posts) maar dat betekent voor mij niet dat je daarom niet meer naar de matchen moest gaan zien, want dan moesten we zelfs in de tijd van eerste klasvoetbal al niet meer gaan kijken met de stoten van Goethals en Orlans, dat was ook wanbestuur. En dan zwijgen van heel wat besturen die nadien gevolgd zijn die we dus ook allemaal moesten geboycot hebben. De lijst van schimmige voorzitters is ellenlang. Dat is ook telkens gebeurd of was je daar niet bij ja toch ? Had een complete boycot dit kunnen vermijden, neen. Het enige dat dit misschien bewerkstelligd had, was dat het doek rapper zou gevallen zijn, maar de put bij PLJ was reeds zo diep, dat het moment dta het doek viel (onder PLJ, onder de Turken in spetember of onder de Turken nu) weinig tot niets had uitgemaakt. De schuldenberg is te groot. Fout een faillissement onder lejuste had betekent dat vooral hij daar last van had er waren toen geen schulden spelers,medewerkers, RSZ, BTW. wat meteen wil zeggen dat je toen nog een s-doorstart kon maken met een nieuwe bestuursploeg, Nu zijn de opgebouwde schulden, dure spelercontarcten inderdaad niet meer over te nemen Ik wijs geen mensen met de vinger, niet diegenen die zijn gaan blijven kijken, niet de boycotters, niet de negativo 's, niet de kritische mensen, niet de positivo 's (al kon ik die laatste groep hun gedachtengang en positivisme dikwijls niet begrijpen gezien alles dat openlijk misliep). Wat ik mij wel steeds heb afgevraagd: waarom is Iendracht maakt Macht (bestaan die nog?) steeds zo op de vlakte gebleven? Terechte opmerking die zichzelf beantwoord alle supportersclubs hoopten dat dit de oplossing was en gaven de volle steun. Ik vind het erg dat boycotters de mensen die naar matchen bleven gaan nu als gedeeltelijke schuldigen aanwijzen en omgekeerd ook. Het is verdomme niet de fout van de supporters (noch diegene die thuis bleven noch diegenen die bleven gaan), wat er gebeurd is, is de schuld van decennialang wanbeleid van de diverse besturen (op hier of daar een uitzondering niet te na gesproken). Deels terecht langs de andere kant maak je zelf de opmerking waarom zijn de supporters op de actergrond gebleven? Dit is wat de negatievelingen ook niet kunnen begrijpen gezien het verleden van EENDRACHT onder supporters ook in crisistijden. |
| 28 Feb 2024, 12:40 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 24 Sep 2022, 12:54 Berichten: 205 Leeftijd: 71 Locatie: Kreta |
El Corredor (Light) schreef: Dat mensen bleven gaan naar wedstrijden, dat maakte mij op zich niet zoveel uit. Andere moeten tegen mij ook niet zeggen wat ik wel of niet moet doen. Maar wat mij wel enorm stoorde, hier en op sociale media was de stuitende normvervaging, het uitlachen als je nog maar een kritische vraag opwierp, het afdreigen van supporters,... Als ik zie hoe een aantal voorzitters van supportersclubs (+ vzw) er iedere keer als de kippen bijwaren om alles op sociale media en hier te counteren wanneer er ook nog maar een paar kritische (en volledige terechte) vragen werden gesteld. Sorry, maar dat moet je hier nu niet onder de mat vegen als ne faits divers. Dat die de komende maanden hun doemp maar wat inhouden. Om nog maar te zwijgen van de dreigementen van één bepaalde supportersclub. Het was allemaal maar normaal. Awel, het was het niet. Die bewindvoerders gaan denk ik echt grote ogen trekken. Ze hebben een kleine maand de tijd om alles uit te spitten en (proberen) orde op zaken te stellen. Mijns inziens is het zo een puinhoop dat niet meer of minder dat het faillissement zal uitgesproken worden eind maart. ![]() Dus gasten, lustig blijven verder spelen op de pronostiek tot 31 Maart en dan gaan kaarten |
| 28 Feb 2024, 12:45 |
|
|
Freak
5 miljoeng poef...de faat van de achterban..
![]() |
| 28 Feb 2024, 13:19 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
anathema76 schreef: Als we ooit nog in Aalst naar een club die Eendracht Aalst heet én in zwart-wit speelt willen gaan kijken (op welk niveau dan ook), dan gaan we de onderlinge vetes en afrekeningen die ik hierboven lees toch achterwege moeten laten zenne. Onthou één ding: diep in ons hart zijn we allemaal Iendrachters! Ik hoop dat we die eendracht ooit kunnen terugvinden onder de supporters. Maar dat zal opofferingen van iedereen vragen, en de bereidheid om met de spons over bepaalde zaken te gaan. We zullen zien wat de toekomst brengt. Volledig akkoord Anathema hiermee... maar ik denk niet dat ik een open deur intrap, als ik zeg dat het verenigen tijd zal kosten... Laatste anderhalve jaar heeft diepe wonden geslagen. En bij elke verloren veldslag heb je sowieso mensen die niet meer terugkeren wat een nieuw project ook mag zijn... Het mandaat van de bewindsvoerders zal - hopelijk - de gemoederen wat kunnen doen bedaren en alles en iedereen wat tot rust kunnen laten komen. En dan zien we wel - voorlopig is het voor een buitenstaander toch onbegonnen werk om een overzicht te krijgen van de puinhoop dus enige duidelijkheid - hoe hard ook - zal er sowieso wel komen in de komende weken en dan zien we wel weer. Laatst gewijzigd door DT op 28 Feb 2024, 14:06, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 28 Feb 2024, 14:03 |
|
| Pagina 47 van 57 |
[ 841 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 45 46 47 48 49 … 57 Volgende |