|
|
| Pagina 48 van 57 |
[ 841 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 46 47 48 49 50 … 57 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
Neutralboy schreef: Timoilsjt schreef: Zelf ben ik ook kritisch geweest (lees gerust mijn posts) maar dat betekent voor mij niet dat je daarom niet meer naar de matchen moest gaan zien, want dan moesten we zelfs in de tijd van eerste klasvoetbal al niet meer gaan kijken met de stoten van Goethals en Orlans, dat was ook wanbestuur. En dan zwijgen van heel wat besturen die nadien gevolgd zijn die we dus ook allemaal moesten geboycot hebben. De lijst van schimmige voorzitters is ellenlang. Dat is ook telkens gebeurd of was je daar niet bij ja toch ? Had een complete boycot dit kunnen vermijden, neen. Het enige dat dit misschien bewerkstelligd had, was dat het doek rapper zou gevallen zijn, maar de put bij PLJ was reeds zo diep, dat het moment dta het doek viel (onder PLJ, onder de Turken in spetember of onder de Turken nu) weinig tot niets had uitgemaakt. De schuldenberg is te groot. Fout een faillissement onder lejuste had betekent dat vooral hij daar last van had er waren toen geen schulden spelers,medewerkers, RSZ, BTW. wat meteen wil zeggen dat je toen nog een s-doorstart kon maken met een nieuwe bestuursploeg, Nu zijn de opgebouwde schulden, dure spelercontarcten inderdaad niet meer over te nemen Ik wijs geen mensen met de vinger, niet diegenen die zijn gaan blijven kijken, niet de boycotters, niet de negativo 's, niet de kritische mensen, niet de positivo 's (al kon ik die laatste groep hun gedachtengang en positivisme dikwijls niet begrijpen gezien alles dat openlijk misliep). Wat ik mij wel steeds heb afgevraagd: waarom is Iendracht maakt Macht (bestaan die nog?) steeds zo op de vlakte gebleven? Terechte opmerking die zichzelf beantwoord alle supportersclubs hoopten dat dit de oplossing was en gaven de volle steun. Ik vind het erg dat boycotters de mensen die naar matchen bleven gaan nu als gedeeltelijke schuldigen aanwijzen en omgekeerd ook. Het is verdomme niet de fout van de supporters (noch diegene die thuis bleven noch diegenen die bleven gaan), wat er gebeurd is, is de schuld van decennialang wanbeleid van de diverse besturen (op hier of daar een uitzondering niet te na gesproken). Deels terecht langs de andere kant maak je zelf de opmerking waarom zijn de supporters op de actergrond gebleven? Dit is wat de negatievelingen ook niet kunnen begrijpen gezien het verleden van EENDRACHT onder supporters ook in crisistijden. hey Neutralboy, ik was er destijds inderdaad ook al bij (oud worden he ) maar een volledige boycot - waartoe onder PLJ werd opgeroepen - is ook toen nooit gelukt he. 10min Later op tribunes komen, voorzitters de toegang ontzeggen of uit de tribune plukken, allerhande protesten, allemaal wel. Maar een volledig leeg stadion gedurende een ganse match, laat staan meerdere matchen is nooit gelukt.Wat betreft moment van faillissement (nu of onder PLJ) ben ik niet geheel akkoord met U. Je hebt gelijk dat onder PLJ op zich beter was geweest omdat de schuldenberg toen kleiner was. Maar laten we wel wezen, op 't moment dat de acties begonnen bedroeg de schuld naar schatting ook al 4.000.000Euro (inclusief de intresten die hij diende uit te betalen). En dan nog zwijgen van de (PLJ-)lijken die uit de kasten zijn gevallen bij overname door de Turken. Onder PLJ was de schuldernberg al te groot om nog een gezonde doorstart te kunnen maken. Bij de turken zijn we dood, bij PLJ waren we palliatief, maar ook een palliatieve sterft (eerder vroeg dan laat). We staan waar we staan, de toekomst brengt raad, en hopelijk komt er dan een democratisch samengesteld supportersorgaan ter uitbreiding/vervanging van Iendracht maakt Macht. Samengesteld met supporters van alle tribunes, ouderdom, supportersclubs alsook die bij geen club zitten zodat iedereen zijn stem gehoord kan worden en niet enkel die van de supportersclubs. Pas dan ga je als supporters hopelijk eendrachtig kunnen optreden. ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 28 Feb 2024, 14:04 |
|
|
Freak
|
| 28 Feb 2024, 14:08 |
|
|
Vaste Waarde
anathema76 schreef: Als we ooit nog in Aalst naar een club die Eendracht Aalst heet én in zwart-wit speelt willen gaan kijken (op welk niveau dan ook), dan gaan we de onderlinge vetes en afrekeningen die ik hierboven lees toch achterwege moeten laten zenne. Onthou één ding: diep in ons hart zijn we allemaal Iendrachters! Ik hoop dat we die eendracht ooit kunnen terugvinden onder de supporters. Maar dat zal opofferingen van iedereen vragen, en de bereidheid om met de spons over bepaalde zaken te gaan. We zullen zien wat de toekomst brengt. Als we ooit nog ... profvoetbal willen zien in de Denderstreek, dan gaan we al die achterlijke rivaliteiten met Denderleeuw en Ninove achter ons moeten laten! De toekomst is een fusieclub zoals RC Genk of OH Leuven. Anders moeten jullie allemaal maar gaan supporteren voor New EA in 4de provinciale of Nieuwerkerken of Schroevers Moorsel. Maar dat zal dan met 100 à 200 die hard supporters zijn uit Aalst. Ik ga dan wel naar KSV Geraardsbergen kijken. En anderen zullen gaan kijken naar Lede of Ninof of Denderhoutem of Voorde-Appelterre of Erpe-Mere. |
| 28 Feb 2024, 14:23 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
Filip, het laatste wat we nodig hebben, is uwe zever i.v.m. een fusieclub.
Als je daar op geilt, gotj ten oon astamblieft! Edit 1: RC Genk = Winterslag en Waterschei, wijken van Genk, dat is helemaal iets anders. OHL, same story, Stade Leuven en Oud-Heverlee. Edit 2: ah, je zegt het zelf al, allé dan, véél plezier bij KSV Geraardsbergen! _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! Laatst gewijzigd door anathema76 op 28 Feb 2024, 14:29, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 28 Feb 2024, 14:27 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
filip.dhose schreef: anathema76 schreef: Als we ooit nog in Aalst naar een club die Eendracht Aalst heet én in zwart-wit speelt willen gaan kijken (op welk niveau dan ook), dan gaan we de onderlinge vetes en afrekeningen die ik hierboven lees toch achterwege moeten laten zenne. Onthou één ding: diep in ons hart zijn we allemaal Iendrachters! Ik hoop dat we die eendracht ooit kunnen terugvinden onder de supporters. Maar dat zal opofferingen van iedereen vragen, en de bereidheid om met de spons over bepaalde zaken te gaan. We zullen zien wat de toekomst brengt. Als we ooit nog ... profvoetbal willen zien in de Denderstreek, dan gaan we al die achterlijke rivaliteiten met Denderleeuw en Ninove achter ons moeten laten! De toekomst is een fusieclub zoals RC Genk of OH Leuven. Anders moeten jullie allemaal maar gaan supporteren voor New EA in 4de provinciale of Nieuwerkerken of Schroevers Moorsel. Maar dat zal dan met 100 à 200 die hard supporters zijn uit Aalst. Ik ga dan wel naar KSV Geraardsbergen kijken. En anderen zullen gaan kijken naar Lede of Ninof of Denderhoutem of Voorde-Appelterre of Erpe-Mere. Daar gaan we weer. Alsof een fusieclub zomaar zou werken, miserie + miserie is dikke miserie. Nederig herbeginnen vanop nul en een paar jaar onzen doemp inhouden is de enige optie. |
| 28 Feb 2024, 14:28 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
anathema76 schreef: Filip, het laatste wat we nodig hebben, is uwe zever i.v.m. een fusieclub. Als je daar op geilt, gotj ten oon astamblieft! Ik was just ont peizen azzek de post zag - lap, da's twie mondj extra loatn afkoelen... |
| 28 Feb 2024, 14:28 |
|
|
Vaste Waarde
Timoilsjt schreef: Bakkie schreef: fromfathertoson schreef: Helemaal juist. De supporters die in het verleden voor de club opkwamen en alles ditmaal op z’n beloop lieten hebben hier ook een aandeel in. Voor mijn gevoel is de club Eendracht Aalst opgehouden met bestaan in de zomer/najaar van 2023. Nu maar hopen dat de helden die alles op zijn beloop lieten ook een oplossing vinden,op facebook zullen ze wel genoeg mannen vinden die er zich willen achter zetten om hun geliefde club te redden. Een tip hier wat verder aan Dender staat er een mooi stadion want de stad is toch niet begaan met den Iendracht Ik en vele anderen hebben den Iendracht ook ten grave gedragen in de zomer van 2023. you sold your soul for the fake money Wie als Iendrachtsupporter naar Denjerbrol trekt verkoopt evengoed zijn ziel aan de duivel. FCV Dender verkocht aan Indonesiërs of Filipijnen, wat is het? Eendracht Aalst verkocht aan Turken. Wat is het verschil? Stop de hypocrisie! |
| 28 Feb 2024, 14:29 |
|
|
Vaste Waarde
anathema76 schreef: Filip, het laatste wat we nodig hebben, is uwe zever i.v.m. een fusieclub. Als je daar op geilt, gotj ten oon astamblieft! Edit 1: RC Genk = Winterslag en Waterschei, wijken van Genk, dat is helemaal iets anders. OHL, same story, Stade Leuven en Oud-Heverlee. Edit 2: ah, je zegt het zelf al, allé dan, véél plezier bij KSV Geraardsbergen! OHL is perfect te vergelijken met Aalst/Denderleeuw. Oud-Heverlee is een aparte gemeente die iets ten zuiden ligt van Leuven, dus niet te verwarren met Heverlee dat een deelgemeente is van Leuven. NB: het is Zwarte Duivels Oud-Heverlee (dus de "kleinere club in vergelijking met Stade Leuven) dat er voor gezorgd heeft dat de nieuwe fusieclub OHL vrij hoog (3de nationale als ik me niet vergis) kon starten. |
| 28 Feb 2024, 14:39 |
|
|
Vaste Waarde
anathema76 schreef: Filip, het laatste wat we nodig hebben, is uwe zever i.v.m. een fusieclub. Als je daar op geilt, gotj ten oon astamblieft! Edit 1: RC Genk = Winterslag en Waterschei, wijken van Genk, dat is helemaal iets anders. OHL, same story, Stade Leuven en Oud-Heverlee. Edit 2: ah, je zegt het zelf al, allé dan, véél plezier bij KSV Geraardsbergen! Ik geil daar niet op, ik denk dat het noodzakelijk is als we ooit nog profvoetbal in de Denderstreek willen. Willen we dat niet, mij ook goed, hé! Maar dan mag iedereen op zondag in 4de, 3de of 2de provinsjal gaan kijken, of nor Lee, of Miejr, of Ninof, of Aupelteirn. |
| 28 Feb 2024, 14:41 |
|
|
forumlegende
filip.dhose schreef: anathema76 schreef: Filip, het laatste wat we nodig hebben, is uwe zever i.v.m. een fusieclub. Als je daar op geilt, gotj ten oon astamblieft! Edit 1: RC Genk = Winterslag en Waterschei, wijken van Genk, dat is helemaal iets anders. OHL, same story, Stade Leuven en Oud-Heverlee. Edit 2: ah, je zegt het zelf al, allé dan, véél plezier bij KSV Geraardsbergen! OHL is perfect te vergelijken met Aalst/Denderleeuw. Oud-Heverlee is een aparte gemeente die iets ten zuiden ligt van Leuven, dus niet te verwarren met Heverlee dat een deelgemeente is van Leuven. NB: het is Zwarte Duivels Oud-Heverlee (dus de "kleinere club in vergelijking met Stade Leuven) dat er voor gezorgd heeft dat de nieuwe fusieclub OHL vrij hoog (3de nationale als ik me niet vergis) kon starten. had het hier een Whatsapp groep geweest, ik had je verwijderd uit de groep. hoe wereldvreemd ben jij eigenlijk? _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 28 Feb 2024, 14:42 |
|
|
Vaste Waarde
El Corredor (Light) schreef: filip.dhose schreef: anathema76 schreef: Filip, het laatste wat we nodig hebben, is uwe zever i.v.m. een fusieclub. Als je daar op geilt, gotj ten oon astamblieft! Edit 1: RC Genk = Winterslag en Waterschei, wijken van Genk, dat is helemaal iets anders. OHL, same story, Stade Leuven en Oud-Heverlee. Edit 2: ah, je zegt het zelf al, allé dan, véél plezier bij KSV Geraardsbergen! OHL is perfect te vergelijken met Aalst/Denderleeuw. Oud-Heverlee is een aparte gemeente die iets ten zuiden ligt van Leuven, dus niet te verwarren met Heverlee dat een deelgemeente is van Leuven. NB: het is Zwarte Duivels Oud-Heverlee (dus de "kleinere club in vergelijking met Stade Leuven) dat er voor gezorgd heeft dat de nieuwe fusieclub OHL vrij hoog (3de nationale als ik me niet vergis) kon starten. had het hier een Whatsapp groep geweest, ik had je verwijderd uit de groep. hoe wereldvreemd ben jij eigenlijk? Verklaar je nader, met andere woorden, reageer met argumenten op mijn argumenten. |
| 28 Feb 2024, 14:52 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
filip.dhose schreef: Verklaar je nader, met andere woorden, reageer met argumenten op mijn argumenten. Wat ElCo bedoelt: nen echten Iendracht-supporter is op een moment zoals vandaag WERKELIJK GEEN KLOTEN geïnteresseerd in profvoetbal. Ik denk dat alle echte iendrachters graag gewoon een gezonde, fijne club met de Oiljsterse spirit én op een zo hoog mogelijk (maar financieel gezond) niveau zouden hebben, meer niet. Je moet al een enorm gebrek aan empathie hebben om op een dag zoals vandaag weer met je fusiedromen naar voor te komen, serieus man ![]() _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 28 Feb 2024, 14:57 |
|
|
forumlegende
filip.dhose schreef: El Corredor (Light) schreef: filip.dhose schreef: OHL is perfect te vergelijken met Aalst/Denderleeuw. Oud-Heverlee is een aparte gemeente die iets ten zuiden ligt van Leuven, dus niet te verwarren met Heverlee dat een deelgemeente is van Leuven. NB: het is Zwarte Duivels Oud-Heverlee (dus de "kleinere club in vergelijking met Stade Leuven) dat er voor gezorgd heeft dat de nieuwe fusieclub OHL vrij hoog (3de nationale als ik me niet vergis) kon starten. had het hier een Whatsapp groep geweest, ik had je verwijderd uit de groep. hoe wereldvreemd ben jij eigenlijk? Verklaar je nader, met andere woorden, reageer met argumenten op mijn argumenten. uiteraard. jouw club is ten dode opgeschreven, staat net onder bewindvoering, waarbij de uitkomst in mijn ogen waarschijnlijk een faillissement is. en jij begint hier meteen wat te lullen over een fusie. Denk je nu echt dat ze hier 8 km verder, waar ze meedoen om promotie naar 1A, zitten te wachten op een hoop schulden en alleen maar meer miserie... ik heb bij jou altijd het gevoel van "de auto is wel nog aan het rijden, maar er zit al heel lang niemand meer aan het stuur". wakker worden. ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 28 Feb 2024, 14:58 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
filip.dhose schreef: anathema76 schreef: Filip, het laatste wat we nodig hebben, is uwe zever i.v.m. een fusieclub. Als je daar op geilt, gotj ten oon astamblieft! Edit 1: RC Genk = Winterslag en Waterschei, wijken van Genk, dat is helemaal iets anders. OHL, same story, Stade Leuven en Oud-Heverlee. Edit 2: ah, je zegt het zelf al, allé dan, véél plezier bij KSV Geraardsbergen! Ik geil daar niet op, ik denk dat het noodzakelijk is als we ooit nog profvoetbal in de Denderstreek willen. Willen we dat niet, mij ook goed, hé! Maar dan mag iedereen op zondag in 4de, 3de of 2de provinsjal gaan kijken, of nor Lee, of Miejr, of Ninof, of Aupelteirn. Is dat zo? had Dender tegen de RSCA futures gewonnen ze waren al heel dichtbij. Pas maar op, want dat clubje ginder op 10 km boert rustig verder en ze boeren heel wat beter, mè gedacht.Tot spijt van wie het benijdt. Hun slogan: "zij het verleden, wij de toekomst" is begot niet slecht gevonden. Als zij dat kunnen, moet een stad als Aalst dat ook kunnen. ALLEEN. Zij hebben grootstad Aalst NIET nodig. En ze zijn in Indonesische handen, maar blijkbaar betalen ze wel alles correct en hebben ze een Belgische voorzitter. Zij zijn, hoe je het draait of keert, lachende derde...want lokale sponsors kunnen nu maar in één richting kijken en het is niet richting tweede grootste stad in Oost-Vlaanderen. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 28 Feb 2024, 15:02 |
|
|
Vaste Waarde
anathema76 schreef: filip.dhose schreef: Verklaar je nader, met andere woorden, reageer met argumenten op mijn argumenten. Wat ElCo bedoelt: nen echten Iendracht-supporter is op een moment zoals vandaag WERKELIJK GEEN KLOTEN geïnteresseerd in profvoetbal. Ik denk dat alle echte iendrachters graag gewoon een gezonde, fijne club met de Oiljsterse spirit én op een zo hoog mogelijk (maar financieel gezond) niveau zouden hebben, meer niet. Je moet al een enorm gebrek aan empathie hebben om op een dag zoals vandaag weer met je fusiedromen naar voor te komen, serieus man ![]() Ik begrijp jouw argumenten. Jij bent waarschijnlijk van Aalst zelf. Maar ik (net zoals zovele duizenden EA-supporters) ben van buiten Aalst, en ons interesseert een New EA in de provinciale reeksen geen ene moer. Want dan gaan we liever op 2 kilometer van ons deur naar KSV Giesbaargen in 2de provinsjal kijken. Ik hoop dat jij ook mijn argumenten begrijpt. |
| 28 Feb 2024, 15:03 |
|
| Pagina 48 van 57 |
[ 841 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 46 47 48 49 50 … 57 Volgende |