Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst - Pagina 49 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 841 berichten ]  Ga naar pagina 1 47 48 49 50 51 57
 Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 38
Bericht Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
filip.dhose schreef:
Ik begrijp jouw argumenten. Jij bent waarschijnlijk van Aalst zelf. Maar ik (net zoals zovele duizenden EA-supporters) ben van buiten Aalst, en ons interesseert een New EA in de provinciale reeksen geen ene moer. Want dan gaan we liever op 2 kilometer van ons deur naar KSV Giesbaargen in 2de provinsjal kijken. Ik hoop dat jij ook mijn argumenten begrijpt.

Doet dat dan. Wij zijn daar niet in geïnteresseerd.

28 Feb 2024, 15:04
Nationale Ploeg

Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
filip.dhose schreef:
anathema76 schreef:
filip.dhose schreef:
Verklaar je nader, met andere woorden, reageer met argumenten op mijn argumenten.

Wat ElCo bedoelt: nen echten Iendracht-supporter is op een moment zoals vandaag WERKELIJK GEEN KLOTEN geïnteresseerd in profvoetbal. Ik denk dat alle echte iendrachters graag gewoon een gezonde, fijne club met de Oiljsterse spirit én op een zo hoog mogelijk (maar financieel gezond) niveau zouden hebben, meer niet. :EA:

Je moet al een enorm gebrek aan empathie hebben om op een dag zoals vandaag weer met je fusiedromen naar voor te komen, serieus man :hmm:

Ik begrijp jouw argumenten. Jij bent waarschijnlijk van Aalst zelf. Maar ik (net zoals zovele duizenden EA-supporters) ben van buiten Aalst, en ons interesseert een New EA in de provinciale reeksen geen ene moer. Want dan gaan we liever op 2 kilometer van ons deur naar KSV Giesbaargen in 2de provinsjal kijken. Ik hoop dat jij ook mijn argumenten begrijpt.

Jouw mening niet verwarren met 'ons'.

28 Feb 2024, 15:07
Nationale Ploeg

witzwet schreef:
filip.dhose schreef:
anathema76 schreef:
Filip, het laatste wat we nodig hebben, is uwe zever i.v.m. een fusieclub.
Als je daar op geilt, gotj ten oon astamblieft!

Edit 1: RC Genk = Winterslag en Waterschei, wijken van Genk, dat is helemaal iets anders. OHL, same story, Stade Leuven en Oud-Heverlee.
Edit 2: ah, je zegt het zelf al, allé dan, véél plezier bij KSV Geraardsbergen! :wave:

Ik geil daar niet op, ik denk dat het noodzakelijk is als we ooit nog profvoetbal in de Denderstreek willen.
Willen we dat niet, mij ook goed, hé! Maar dan mag iedereen op zondag in 4de, 3de of 2de provinsjal gaan kijken, of nor Lee, of Miejr, of Ninof, of Aupelteirn.

Is dat zo? had Dender tegen de RSCA futures gewonnen ze waren al heel dichtbij. Pas maar op, want dat clubje ginder op 10 km boert rustig verder en ze boeren heel wat beter, mè gedacht.Tot spijt van wie het benijdt. Hun slogan: "zij het verleden, wij de toekomst" is begot niet slecht gevonden. Als zij dat kunnen, moet een stad als Aalst dat ook kunnen. ALLEEN. Zij hebben grootstad Aalst NIET nodig.
En ze zijn in Indonesische handen, maar blijkbaar betalen ze wel alles correct en hebben ze een Belgische voorzitter. Zij zijn, hoe je het draait of keert, lachende derde...want lokale sponsors kunnen nu maar in één richting kijken en het is niet richting tweede grootste stad in Oost-Vlaanderen.

Klopt helemaal wat je zegt, beleidsmatig doen ze het daar honder keer beter dan hier, maar toch, het boeltje stinkt daar ook hoor met die Indonesiër.

Laatst gewijzigd door AlostanA op 28 Feb 2024, 15:24, 1 keer totaal gewijzigd.

28 Feb 2024, 15:09
Vaste Waarde

filip.dhose schreef:

Ok, Filip, maar dan kan ik alleen maar concluderen dat jij niet begrijpt wat EA voor mij, en vele anderen met mij, nu zo speciaal maakt. En dat jij dus enkel supporter van EA bent in de hoop dat ze doorstomen naar het profvoetbal. Ik zou dat ook héél fijn vinden, maar kan dat niet, dan is dat maar zo. Als ik niet meer in Aalst kan gaan kijken naar een club die Eendracht Aalst heet én in zwart-wit speelt, dan hoeft het voor mij niet meer. Het stamnummer verliezen, daar zou ik zelfs nog kunnen mee leven. Met al de rest niet.

Supporter worden van een andere club? Geen haar op mijn hoofd dat daar aan zou denken.

28 Feb 2024, 15:13
Ancien

Leeftijd: 47
Bon, de rechtbank heeft een voorlopig bewind gedurende 3 weken aangesteld. Na de 3 weken zal er wellicht opnieuw een vereffening/faillissement volgen, zoals in 2001 en zullen de Turken zonder meer met de noorderzon vertrekken. We weten allemaal wat dat betekent. 23 jaar verder en de geschiedenis herhaalt zich. Alleen in Aalst.
Hopelijk zijn er toch nog geïnteresseerd om dan opnieuw vanaf 0 te herbeginnen. God weet waar en in welke vorm.
Ik hoop ook dat iemand als Valckenier hier nu eens echt zijn ding kan doen en nog wil doen. De miserie trouwens begonnen toen hij en de groep Van Stallen, door jawel, PLJ, werd geweigerd.

28 Feb 2024, 15:15
Vaste Waarde

witzwet schreef:
Alleen in Aalst.

Neeneen, ook bij Beerschot ;)

28 Feb 2024, 15:17
Vaste Waarde

Timoilsjt schreef:
Neutralboy schreef:
Timoilsjt schreef:
Zelf ben ik ook kritisch geweest (lees gerust mijn posts) maar dat betekent voor mij niet dat je daarom niet meer naar de matchen moest gaan zien, want dan moesten we zelfs in de tijd van eerste klasvoetbal al niet meer gaan kijken met de stoten van Goethals en Orlans, dat was ook wanbestuur.
En dan zwijgen van heel wat besturen die nadien gevolgd zijn die we dus ook allemaal moesten geboycot hebben. De lijst van schimmige voorzitters is ellenlang.

Dat is ook telkens gebeurd of was je daar niet bij ja toch ?

Had een complete boycot dit kunnen vermijden, neen. Het enige dat dit misschien bewerkstelligd had, was dat het doek rapper zou gevallen zijn, maar de put bij PLJ was reeds zo diep, dat het moment dta het doek viel (onder PLJ, onder de Turken in spetember of onder de Turken nu) weinig tot niets had uitgemaakt.
De schuldenberg is te groot.

Fout een faillissement onder lejuste had betekent dat vooral hij daar last van had er waren toen geen schulden spelers,medewerkers, RSZ, BTW. wat meteen wil zeggen dat je toen nog een s-doorstart kon maken met een nieuwe bestuursploeg, Nu zijn de opgebouwde schulden, dure spelercontarcten inderdaad niet meer over te nemen

Ik wijs geen mensen met de vinger, niet diegenen die zijn gaan blijven kijken, niet de boycotters, niet de negativo 's, niet de kritische mensen, niet de positivo 's (al kon ik die laatste groep hun gedachtengang en positivisme dikwijls niet begrijpen gezien alles dat openlijk misliep). Wat ik mij wel steeds heb afgevraagd: waarom is Iendracht maakt Macht (bestaan die nog?) steeds zo op de vlakte gebleven?

Terechte opmerking die zichzelf beantwoord alle supportersclubs hoopten dat dit de oplossing was en gaven de volle steun.

Ik vind het erg dat boycotters de mensen die naar matchen bleven gaan nu als gedeeltelijke schuldigen aanwijzen en omgekeerd ook. Het is verdomme niet de fout van de supporters (noch diegene die thuis bleven noch diegenen die bleven gaan), wat er gebeurd is, is de schuld van decennialang wanbeleid van de diverse besturen (op hier of daar een uitzondering niet te na gesproken).

Deels terecht langs de andere kant maak je zelf de opmerking waarom zijn de supporters op de actergrond gebleven? Dit is wat de negatievelingen ook niet kunnen begrijpen gezien het verleden van EENDRACHT onder supporters ook in crisistijden.

[i]hey Neutralboy, ik was er destijds inderdaad ook al bij (oud worden he ;-) ) maar een volledige boycot - waartoe onder PLJ werd opgeroepen - is ook toen nooit gelukt he. 10min Later op tribunes komen, voorzitters de toegang ontzeggen of uit de tribune plukken, allerhande protesten, allemaal wel. Maar een volledig leeg stadion gedurende een ganse match, laat staan meerdere matchen is nooit gelukt.
[/i]
Dat klopt volledig met het grote verschil dat er toen vrij snel een consensus was onder alle supporters dat er iets moest gebeuren inclusief de supporters zonder supportersclub. Het grote verschil op de eerste vergadering EMM over lejuste ( ergens augustus 22 ) was er geen enkele supportersclub akkoord met een volledig boycot zelfs niet voor 1 toen nog bekerwedstrijd.

Het idee van de volledige geweldloze boycot toen was er om geen SV of andere problemen te kunnen krijgen zeker na dat lejuste bekend maakte om juridische stappen te zullen ondernemen op basis van spandoeken laat staan een tribune bestormen of leeglaten zoals onder Garré en Orlans, toen kon dat vrijwel ongestraft de dag van vandaag niet.

Daar waren al de eerste breuken in de eendrachtigheid en is de boycot deels mislukt of zelfs mislukt en zijn doel voorbij geschoten nog voor er iets begonnen was.

Wat betreft moment van faillissement (nu of onder PLJ) ben ik niet geheel akkoord met U. Je hebt gelijk dat onder PLJ op zich beter was geweest omdat de schuldenberg toen kleiner was. Maar laten we wel wezen, op 't moment dat de acties begonnen bedroeg de schuld naar schatting ook al 4.000.000Euro (inclusief de intresten die hij diende uit te betalen). En dan nog zwijgen van de (PLJ-)lijken die uit de kasten zijn gevallen bij overname door de Turken. Onder PLJ was de schuldernberg al te groot om nog een gezonde doorstart te kunnen maken. Bij de turken zijn we dood, bij PLJ waren we palliatief, maar ook een palliatieve sterft (eerder vroeg dan laat).

Die schulden van +4miljoen 800 000 stonden op de rekening courant van lejuste en dat was zijn probleem bij een faillissement.
Nu zijn de schulden aan instanties waar je beter geen schulden bij hebt om een licentie te bemachtigen en het stamnummer te kunnen behouden.

We staan waar we staan, de toekomst brengt raad, en hopelijk komt er dan een democratisch samengesteld supportersorgaan ter uitbreiding/vervanging van Iendracht maakt Macht. Samengesteld met supporters van alle tribunes, ouderdom, supportersclubs alsook die bij geen club zitten zodat iedereen zijn stem gehoord kan worden en niet enkel die van de supportersclubs. Pas dan ga je als supporters hopelijk eendrachtig kunnen optreden. :EA:

[b]
[b]Juist en dat had al veel vroeger moeten gebeuren maar dat kon enkel als men kritisch wou zijn ,wat na de overname niet het geval was integendeel, wederom mislukt dus, en net dat zorgt ervoor dat we blind naar de slachtbank geleid zijn waar ze vandaag zijn al lees ik nu nog dat het fabels zijn en gazettepraat.

Net dat is het jammere eraan dat er tenminste niet 1 keer een kritisch protest was ondanks alle beloftes om een open vergadering te organiseren na alle problemen de eerste weken al.
Dat heeft niet allen op de voetbal maar vooral ook naast de voetbal scheuren en barsten in vriendschappen gemaakt.
Wie denkt dat ik vanavond feest vier denkt fout , integendeel alweer ontgoocheld dat er nog steeds geen eensgezindheid kan zijn.
Ik lees zelfs dat er geen vuiltje aan de lucht is en vanavond alles opgelost is en dat er al groen licht is voor de licentie dan weet je dat eensgezindheid nog niet voor vandaag zal ziin /b]

28 Feb 2024, 15:28
Ancien

Neutralboy schreef:
Timoilsjt schreef:
Neutralboy schreef:
[/i]

Deels terecht langs de andere kant maak je zelf de opmerking waarom zijn de supporters op de actergrond gebleven? Dit is wat de negatievelingen ook niet kunnen begrijpen gezien het verleden van EENDRACHT onder supporters ook in crisistijden.

[i]hey Neutralboy, ik was er destijds inderdaad ook al bij (oud worden he ;-) ) maar een volledige boycot - waartoe onder PLJ werd opgeroepen - is ook toen nooit gelukt he. 10min Later op tribunes komen, voorzitters de toegang ontzeggen of uit de tribune plukken, allerhande protesten, allemaal wel. Maar een volledig leeg stadion gedurende een ganse match, laat staan meerdere matchen is nooit gelukt.
[/i]
Dat klopt volledig met het grote verschil dat er toen vrij snel een consensus was onder alle supporters dat er iets moest gebeuren inclusief de supporters zonder supportersclub. Het grote verschil op de eerste vergadering EMM over lejuste ( ergens augustus 22 ) was er geen enkele supportersclub akkoord met een volledig boycot zelfs niet voor 1 toen nog bekerwedstrijd.

Het idee van de volledige geweldloze boycot toen was er om geen SV of andere problemen te kunnen krijgen zeker na dat lejuste bekend maakte om juridische stappen te zullen ondernemen op basis van spandoeken laat staan een tribune bestormen of leeglaten zoals onder Garré en Orlans, toen kon dat vrijwel ongestraft de dag van vandaag niet.

Daar waren al de eerste breuken in de eendrachtigheid en is de boycot deels mislukt of zelfs mislukt en zijn doel voorbij geschoten nog voor er iets begonnen was.

Wat betreft moment van faillissement (nu of onder PLJ) ben ik niet geheel akkoord met U. Je hebt gelijk dat onder PLJ op zich beter was geweest omdat de schuldenberg toen kleiner was. Maar laten we wel wezen, op 't moment dat de acties begonnen bedroeg de schuld naar schatting ook al 4.000.000Euro (inclusief de intresten die hij diende uit te betalen). En dan nog zwijgen van de (PLJ-)lijken die uit de kasten zijn gevallen bij overname door de Turken. Onder PLJ was de schuldernberg al te groot om nog een gezonde doorstart te kunnen maken. Bij de turken zijn we dood, bij PLJ waren we palliatief, maar ook een palliatieve sterft (eerder vroeg dan laat).

Die schulden van +4miljoen 800 000 stonden op de rekening courant van lejuste en dat was zijn probleem bij een faillissement.
Nu zijn de schulden aan instanties waar je beter geen schulden bij hebt om een licentie te bemachtigen en het stamnummer te kunnen behouden.

We staan waar we staan, de toekomst brengt raad, en hopelijk komt er dan een democratisch samengesteld supportersorgaan ter uitbreiding/vervanging van Iendracht maakt Macht. Samengesteld met supporters van alle tribunes, ouderdom, supportersclubs alsook die bij geen club zitten zodat iedereen zijn stem gehoord kan worden en niet enkel die van de supportersclubs. Pas dan ga je als supporters hopelijk eendrachtig kunnen optreden. :EA:

[b]
[b]Juist en dat had al veel vroeger moeten gebeuren maar dat kon enkel als men kritisch wou zijn ,wat na de overname niet het geval was integendeel, wederom mislukt dus, en net dat zorgt ervoor dat we blind naar de slachtbank geleid zijn waar ze vandaag zijn al lees ik nu nog dat het fabels zijn en gazettepraat.

Net dat is het jammere eraan dat er tenminste niet 1 keer een kritisch protest was ondanks alle beloftes om een open vergadering te organiseren na alle problemen de eerste weken al.
Dat heeft niet allen op de voetbal maar vooral ook naast de voetbal scheuren en barsten in vriendschappen gemaakt.
Wie denkt dat ik vanavond feest vier denkt fout , integendeel alweer ontgoocheld dat er nog steeds geen eensgezindheid kan zijn.
Ik lees zelfs dat er geen vuiltje aan de lucht is en vanavond alles opgelost is en dat er al groen licht is voor de licentie dan weet je dat eensgezindheid nog niet voor vandaag zal ziin /b]

Waar staat dat aub? Is er een communicatie gekomen van het 'bestuur'?

28 Feb 2024, 15:45
Vaste Waarde

Eendracht Aalst-bestuur ‘stelt ouders jeugdspelers gerust’, terwijl het onder voorlopig bewind staat: “Negeer alle berichten in de pers, vertrouw op onze informatie”

Twee bewindvoerders beheren Eendracht Aalst, zo besliste de rechtbank van Koophandel afgelopen maandag. Het clubbestuur werd gevraagd om een reactie, maar die kwam er nog niet. Wel stuurde het bestuur een mail naar opleiders en ouders van jeugdspelers om hen gerust te stellen.

Twee bewindvoerders moeten nagaan of er genoeg inkomsten zijn om alle openstaande schulden te betalen anders behoort een faillissement van Eendracht Aalst tot de mogelijkheden. Het clubbestuur wijst echter de media aan als schuldige voor de zaken die mislopen op de club. “We staan op de drempel van het kampioenschap met de eerste ploeg. Onze licentieaanvraag is bijna rond en we staan op groen licht, maar helaas hebben we, zoals bij elk succes dit seizoen, te maken gehad met aanvallen vanuit de media en tegenkrachten die liever niet zien dat we promoveren”, zo schrijft de club naar ouders. “We willen benadrukken dat er absoluut geen problemen zijn met onze jeugdwerking. We vragen jullie vriendelijk om alle negatieve persberichten te negeren. Vertrouw op de informatie vanuit ons bestuur.”

Een ander verhaal is te horen bij schepen van Sport Matthias De Ridder. “Vanaf heden zijn het de bewindvoerders die het bestuur waarnemen van de vzw Eendracht Aalst voor het eerste elftal. De bestuurders hebben niks meer te zeggen, alles verloopt nu via de bewindvoerders”, zegt hij.

28 Feb 2024, 15:52
Vaste Waarde

Het enige dat m.i. wel zeker is, is dat we een aantal dingen nu wel héél snel gaan weten. :crazy:
Ben plots ongelooflijk benieuwd naar wie er volgende wedstrijd nog op het terrein gaat staan, want de huurlingen die hier nu al een tijdje rondhossen gaan geheid niet komen opdagen als ze geen garantie hebben dat ze nog betaald gaan worden...

28 Feb 2024, 15:52
Junior

Leeftijd: 71
mamananeto schreef:
Het enige dat m.i. wel zeker is, is dat we een aantal dingen nu wel héél snel gaan weten. :crazy:
Ben plots ongelooflijk benieuwd naar wie er volgende wedstrijd nog op het terrein gaat staan, want de huurlingen die hier nu al een tijdje rondhossen gaan geheid niet komen opdagen als ze geen garantie hebben dat ze nog betaald gaan worden...

Ik stel mij wel de vraag of er nog een volgende match zal komen, geen betalingen, dat geknoei met hun auto, niet genoeg inkomsten, als de spelers idd denken dat er geen euro meer zal uitbetaald worden zijn die allang met de Noorderzon vertrokken

28 Feb 2024, 16:24
Reserve

mamananeto schreef:

Haha dat zou pas karma zijn, in het begin van het seizoen waren het nog de Belgen die dreigden met staking en de buitenlanders die weigerden zich daar bij aan te sluiten.
Alé alle overblijvende Belgische spelers terug in de ploeg aangevuld met beloften.
Mss moeten bepaalde spelers ook niet meer persé in de ploeg staan.
Als speler van EA maak je hier dit seizoen mee wat een ander in gans zijn spelercarrière niet meemaakt.

28 Feb 2024, 16:24
Ancien

Jules Bocandé schreef:
mamananeto schreef:

Haha dat zou pas karma zijn, in het begin van het seizoen waren het nog de Belgen die dreigden met staking en de buitenlanders die weigerden zich daar bij aan te sluiten.
Alé alle overblijvende Belgische spelers terug in de ploeg aangevuld met beloften.
Mss moeten bepaalde spelers ook niet meer persé in de ploeg staan.
Als speler van EA maak je hier dit seizoen mee wat een ander in gans zijn spelercarrière niet meemaakt.

Wanneer later de opa zal vertellen aan de kleinkinderen zal het niet over een oorlog gaan, maar over zijn periode bij eendracht aalst. :D
Oké, alle gekheid op een stokje...bericht van het bestuur is mijn inziens nu toch het zonlicht ontkennen. Vertrouw ons, zei de spin tegen de vlieg. Groen licht voor de licentie? Bijzonder bizar, woorden schieten me tekort...

Anderzijds, de enigen die wel correct werden betaald is de eerste ploeg van de mannen, die zouden anders niet staan dansen in de kleedkamers. Er zou zelfs al een oplossing zijn voor de huurwagens. Zouden ze ondertussen terug hebben? is ook van horen zeggen...

28 Feb 2024, 16:33
forumlegende

vrijdagavond blijkbaar vergadering tussen bestuur EA en de supportersclubs...

dat gaat die Turken hunnen besten dag niet zijn... :lol:

28 Feb 2024, 17:48
forumlegende

“We gaan eerst alle schuldeisers in kaart brengen”: eindspel lijkt ingezet voor Eendracht Aalst, maar clubbestuur lijkt bestaan van de zon te ontkennen

De twee bewindvoerders (rechtsboven) kwamen woensdag naar het Pierre Cornelisstadion om in gesprek te gaan met het bestuur (links). — © bsb

AALST - Het eindspel lijkt ingezet voor Eendracht Aalst/ De leiding van de voetbalclub is overgenomen door twee bewindvoerders. De rechtbank van koophandel plaatste de traditieclub, die sinds enkele maanden in handen is van Turkse eigenaars en in woelige wateren verkeerde, op eigen initiatief onder curatele. “Tegen het einde van de week willen we meer duidelijkheid hebben over de situatie”, zegt Benny Goossens, een van de bewindvoerders.
Brent Saey

Voetbalclub Eendracht Aalst heeft woensdagvoormiddag in het Pierre Cornelisstadion twee bewindvoerders over de vloer gekregen. Die werden aangesteld door de rechtbank van koophandel. De reden daarvoor: schulden die zijn opgebouwd bij leveranciers.

LEES OOK. Eendracht Aalst niet langer in Turkse handen: geplaagde club onder voorlopige bewindvoering geplaatst

Op de club kwam het meteen tot een eerste overleg met het bestuur. “Veel kan ik nog niet kwijt”, vertelt Benny Goossens, een van de bewindvoerders die de touwtjes van de club nu in handen neemt. “Momenteel worden de schuldeisers in kaart gebracht en tegen het einde van de week willen we meer duidelijkheid hebben over de situatie”, zegt hij.

Topje van de ijsberg
Zowel het stadsbestuur van Aalst als Voetbal Vlaanderen is op de hoogte van de bewindvoering. “Momenteel staat nog 60.000 euro aan huurgeld open voor de terreinen”, vertelt schepen van Financiën Matthias De Ridder (N-VA).

LEES OOK. Vechtpartij om geld, diepe schuldenput, trainers en jeugdspelers die het afbollen: het gaat bij Eendracht Aalst van kwaad naar erger “en we weten niet meer wat we nog kunnen doen”

Dat blijkt slechts een topje van de ijsberg, want eerder liep er ook al een gerechtelijke procedure nadat een sport- en schoenenwinkel uit Aalst niet werd betaald, net als een hotel in het centrum van de stad. “Ondertussen is er een minnelijke schikking getroffen”, luidt het daar. (Lees verder onder het kadertje)

“Ernstige zorgen”
De precieze omvang van de schulden die Eendracht Aalst heeft opgebouwd is vooralsnog onduidelijk, maar de club werd al zeker twee keer veroordeeld bij verstek na wanbetalingen.

LEES OOK. Jeugdspeler Simon (10) niet meer welkom omdat mama “te kritisch is voor het bestuur”, en hij is niet de enige: “Terreurbewind”

“Wij maken ons ernstige zorgen”, zegt ook de woordvoerder van Voetbal Vlaanderen Nand De Klerck. “Vooral over de toekomst van de jeugdwerking. We hebben het nieuws zelf via de media moeten vernemen.” (Lees verder onder de foto)

Ook de bestuursleden kwamen woensdagochtend naar de club.

“We zijn wel gerustgesteld in het feit dat de bewindvoerders nu aan de slag gaan om tot een eventuele oplossing te komen. Pas als hun werk klaar is, kunnen wij als federatie gepast reageren op basis van onze interne reglementen.”

“Geen problemen”
Bij de club zelf zeggen ze later nog te zullen reageren op de beslissing van de rechtbank van koophandel. Ondertussen verstuurde het bestuur wel al een communicatie naar de ouders, spelers en opleiders, om hen gerust te stellen. Dat blijkt uit de mail die we konden inkijken.

LEES OOK. Sociale inspectie en politie vallen binnen bij Eendracht Aalst, spelers na wedstrijd ondervraagd: “Overtredingen vastgesteld”

“Onze licentieaanvraag is bijna rond en we staan op een groen licht”, zo stellen de Turkse bestuursleden daarin. “We willen benadrukken dat er absoluut geen problemen zijn met onze jeugdafdeling”, staat er verder nog te lezen.

Uit heel goede bron hebben we nochtans vernomen dat de club een blanco licentiedossier heeft ingediend in functie van volgend seizoen. Met andere woorden: geen enkele kans op een licentie.

28 Feb 2024, 18:14
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 841 berichten ]  Ga naar pagina 1 47 48 49 50 51 57