|
|
| Pagina 50 van 57 |
[ 841 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 48 49 50 51 52 … 57 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg
|
Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
filip.dhose schreef: anathema76 schreef: filip.dhose schreef: Verklaar je nader, met andere woorden, reageer met argumenten op mijn argumenten. Wat ElCo bedoelt: nen echten Iendracht-supporter is op een moment zoals vandaag WERKELIJK GEEN KLOTEN geïnteresseerd in profvoetbal. Ik denk dat alle echte iendrachters graag gewoon een gezonde, fijne club met de Oiljsterse spirit én op een zo hoog mogelijk (maar financieel gezond) niveau zouden hebben, meer niet. Je moet al een enorm gebrek aan empathie hebben om op een dag zoals vandaag weer met je fusiedromen naar voor te komen, serieus man ![]() Ik begrijp jouw argumenten. Jij bent waarschijnlijk van Aalst zelf. Maar ik (net zoals zovele duizenden EA-supporters) ben van buiten Aalst, en ons interesseert een New EA in de provinciale reeksen geen ene moer. Want dan gaan we liever op 2 kilometer van ons deur naar KSV Giesbaargen in 2de provinsjal kijken. Ik hoop dat jij ook mijn argumenten begrijpt. Een voetbalclub die je van jongs af aan volgt, of je nu van binnen of buiten de stad bent, laat je net als de liefde van je leven niet zo maar vallen. In goede of slechte tijden. Ga naar Geraardsbergen kijken en blijf daar als Eendracht Aalst niets meer voor je is dan de kans om professioneel voetbal te zijn in de Denderstreek. |
| 28 Feb 2024, 18:43 |
|
|
Duivelke
Ja man, dit geloof je toch niet? Bewindvoerders aangesteld maar bestuurslieden (die dus niets meer te zeggen hebben) blijven herhalen dat alles goed komt, dat iedereen tegen hun is.
Dan kan je jezelf toch niet meer serieus nemen? ![]() |
| 28 Feb 2024, 19:07 |
|
|
Vaste Waarde
Dit artikel is exclusief voor abonnees, maar we bieden het je gratis aan. Zo kan je kennismaken met Nieuwsblad.
De moord op een traditieclub: hoe Eendracht Aalst de afgrond inglijdt na Turkse overname De bom is ontploft bij Eendracht Aalst. Vorige zomer kwam de club in Turkse handen met de belofte om binnen de vijf jaar weer in 1A te voetballen. De Ajuinen staan op kop in 2de nationale, maar het is een zootje buiten het veld. Onbetaalde rekeningen, gas die wordt afgesloten, een vechtpartij in de kantine en straks ook een blanco licentie? Het gerecht stelde nu twee bewindvoerders aan om Aalst te redden van de ondergang. Wij duiken in de soap. Jürgen Geril, Wim Redant en Brent Saey Vandaag om 18:54 Vorige maandag tijdens de training van Eendracht Aalst. Een camionette van de lokale autohandelaar Valckenier komt de parking opgereden. Uit het voertuig springen een zestal medewerkers die meteen de auto’s van enkele spelers - mooie Opel Corsa’s - openen en ermee wegrijden. Vanop afstand kijken de voetballers verbaasd toe. Voor u denkt dat het hier een uitgekiende diefstal betreft...Het is de autodealer die de geleasde wagens in beslag neemt wegens wanbetalingen. De club doet evenwel alsof er niets aan de hand is. Sportief directeur Kevin Mirallas - jawel, de ex-Rode Duivel - laat weten dat dit niet moet opgeklopt worden en dat de spelers hun wagens ’s avonds terugkregen. Correct, maar wel nadat ze persoonlijk een contract tekenden om borg te staan voor die auto’s. LEES OOK. “We gaan eerst alle schuldeisers in kaart brengen”: eindspel lijkt ingezet voor Eendracht Aalst, maar clubbestuur probeert bestaan van de zon nog te ontkennen Aalst is de carnavalstad bij uitstek, maar wat er zich nu afspeelt bij de voetbalclub overtreft elk tafereel uit de jaarlijkse stoet. Het Turkse verhaal begint op 10 augustus 2022 nochtans erg ambitieus. De oud-voorzitter Patrick Le Juste is die dag opgetogen dat hij zijn club kan overlaten aan een investeringsfonds uit Istanbul dat in handen is van Mustafa Ulas Ortakaya en Yuksul Demir. Ortakaya is een ex-profvoetballer en spelersmakelaar die kort daarvoor nog poseerde met een transfer van Alanyaspor. Hij heeft nu andere plannen - een Belgische vierdeklasser runnen - en legt zijn activiteiten als makelaar neer. De FIFA verbiedt de combinatie van de twee functies omdat dat mensenhandel stimuleert. Logisch. Dikke contracten Waar hun geld vandaan komt is niet duidelijk, maar hun plannen zijn dat wel. “Binnen de vijf jaar moet Aalst weer in eerste klasse spelen.” De stevige achterban is er, nu nog het budget en de knowhow. Het Aalsterse enthousiasme wordt nog groter als drie dagen later in de thuismatch tegen Gouvy Tülin Sönmez als nieuwe voorzitster de aftrap geeft. De Gentse met Turkse roots is als gewezen presentatrice niet alleen een knappe verschijning, ze spreekt in tegenstelling tot de nieuwe eigenaars ook Nederlands. Het lijkt een kwestie van tijd voor de tijden van Gilles De Bilde en Edwin van Ankeren herleven… Een speler die we aan de lijn krijgen zegt: “Ik was verbaasd welk mooi contract Aalst me gaf. Dat verdienen veel prof in 1B zelfs niet.” © Gregory Van Gansen Alleen komen er al snel scheurtjes in het luchtkasteel. Oké, met Mirallas wordt een grote naam aangetrokken om transfers te regelen, maar in het Pierre Cornelisstadion strijken vooral buitenlanders neer, veelal op voorspraak van de eigenaars. Een Moldaviër, een Bulgaar, een Albanees, twee Kroaten...Ze worden ondergebracht in het chique Hotel Royal Astrid, maar dat is van korte duur. Als de kamers niet betaald worden, staan die spelers snel op straat. Soms met hun familie. Sommigen hebben dan tranen in hun ogen, want waar moeten ze heen? De club zorgt gelukkig voor nieuwe huisvesting en met het hotel wordt na een lange procedure een minnelijke schikking getroffen. Die tactiek zal vaak terugkeren. Er wordt een deeltje betaald en over de rest wordt onderhandeld. Geen Gillet Maar ook op het terrein is het na twee à drie speeldagen hommeles. De spelers worden in die beginperiode eventjes niet correct betaald. Waarop de Belgische jongens binnen de kern besluiten om op een dag niet te trainen en te staken. Tarara. Het duurt niet lang of er staan twee afgevaardigden van het Turkse bestuur in de kleedkamer. Hun boodschap komt hierop neer: Als jullie niet trainen, staan wij niet in voor de gevolgen. Volgens de nieuwe bazen liggen issues met de vorige eigenaar aan de basis van het achterstallige loon en vakantiegeld. Da’s nog plausibel. Er wordt aan de Belgische jongens gevraagd om even apart te gaan zitten om te praten en wanneer die discussie is afgelopen blijken alle buitenlanders al op het trainingsveld te staan. Die jongens wensten liever niet in te gaan tegen hun broodheren. Het moet gezegd: tot eind 2023 zijn de spelers nadien wel correct betaald, maar voor januari en februari 2024 wachten ze wel nog op hun loon. Da’s geen goed teken. Dit terzijde. © Gregory Van Gansen Een moeizaam seizoensbegin met 1 op 6 kost trainer Carl De Geyseleer al snel de kop. Wat zich daarna afspeelt, is opzienbarend. Voor de match tegen Mandel is assistent en physical coach Jacques Szylar gebombardeerd tot hoofdcoach en er wordt verloren met 1-2. Na de match is er maar één journalist en Szylar zegt: “Ik vind het zwak dat Kevin Mirallas hier niet staat. Hij heeft de tactiek bepaald en de ploeg gezet.” Kort daarna vliegt Szylar buiten. Mirallas bevestigt nadien dat er afspraken waren gemaakt waaraan de interim-coach zich niet hield. Zo nam hij 26 spelers op in de kern, terwijl er maximaal 20 waren toegelaten. Er moet dus een nieuwe coach gezocht worden. De naam van Mbark Boussoufa waait rond in Aalst, maar dat wordt ontkend. Met Guillaume Gillet zijn er wel gesprekken, maar die haakt in laaste instantie af. Enter Regi Van Acker. De trainer kent de reeks goed en boekt succes. Eendracht Aalst stoomt door naar de koppositie in tweede nationale. De harde kern droomt mee met de Turkse eigenaars en hunkert naar de gouden jaren. Turkse bus Helaas, helaas. Buiten de lijnen blijft het armoe troef. De vrouwelijke voorzitter Tülin Sönmez stopt al na 23 dagen. De schulden uit het verleden zijn hoger dan verwacht - zo’n 5 miljoen - en de vrouw is ooit eens veroordeeld voor valsheid in geschrifte. De Turken blijven betalingen continu uitstellen. Vraag dat bijvoorbeeld maar aan sportwinkel Foncé of aan drankenhandelaar Picqeur. En met busfirma De Ras wordt geen nieuwe financiële overeenkomst gevonden. Geen zorgen. Wie goeie connecties heeft, kan beroep doen op een Turkse busfirma. Al moeten de spelers na een verre verplaatsing toch eens een dik half uur toekijken hoe de Turkse chauffeur en zijn bus werden gecontroleerd door de politie. Dat duurde even omdat de man geen Nederlands sprak, maar finaal mag de ploeg met dezelfde bus naar Aalst terugrijden. Eén keer blijven ze toch in de kou staan. Voor de trip naar Merelbeke komt de autocar niet (tijdig) opdagen en dus beslissen de spelers noodgedwongen om zelf naar ginds te rijden. De vrouwenploeg - leider in 1ste nationale - is om dezelfde reden ook eens met eigen vervoer naar Genk gebold. © Isosport Eigenlijk is het verbluffend dat den Iendracht na 25 duels op kop staat in tweede nationale. Een lid van de A-ploeg zegt: “Het is een encyclopedie vol miserie, maar we staan aan de leiding en daarom blijven de spelers doorgaan. We willen ons in de kijker spelen.” Nobel, al maken ze crazy toestanden mee. Regi Van Acker is ondertussen ook geen trainer meer van nadat hij eens 1 op 6 boekte tegen twee staartploegen. En wat gedacht van de sociale inspectie die op 14 januari aanklopt net voor de thuismatch tegen Zelzate? Maar liefst 12 agenten en 4 sociale inspecteurs vallen net voor de aftrap het Pierre Cornelisstadion binnen. Ze richten zich vooral op de horeca-standjeswaar de supporters opvallend genoeg alleen maar met cash geld kunnen betalen. Al controleren ze ook allerei andere contracten om eventueel zwartwerk vast te stellen. Na de 1-0 zege wordt spits Nicolae Milinceanu zelfs meegenomen voor een verhoor tot bijna middernacht. Hij zou niet de nodige verblijfsvergunning bezitten en illegaal in ons land vertoeven. Stel u dat voor. Reeksgenoot Zelzate dient daarop klacht in. Aalst is niet onder de indruk. Ze vrezen niet dat ze forfait-scores aan hun broek krijgen voor elke match dat de Moldavische spits op het terrein stond. Zijn spelerslicentie is volgens Voetbal Vlaanderen goedgekeurd en dus is al het papierwerk normaal in orde. De spelers horen dat de klacht van Zelzate wordt verworpen. Lachgas Natuurlijk worden door deze gang van zaken steeds meer mensen gealarmeerd. De sirenes gaan zeker hardop loeien als het negatieve klimaat ook afstraalt op de jeugdwerking. Dat komt naar buiten wanneer er in het najaar van 2023 plots geen gas en warm water meer is op jeugdcomplex De Zandberg. Alles is afgesloten omdat - u raadt het al - de rekeningen niet zijn betaald. De reactie van de club zet kwaad bloed. Volgens de patrons boycotten diverse jeugdverantwoordelijken de nieuwe eigenaars door bepaalde documenten niet naar de bestuurskamer door te sturen. Tja. Het is de druppel die de emmer doet overlopen en leidt tot een weekend waarin alle Aalsterse jeugdploegen weigeren te voetballen. Het leidt net zo goed tot het ontslag van veel jeugdtrainers die al langer niet zijn betaald. Tristesse troef. Maar het kan nog erger. Dé climax wordt een heuse vechtpartij in de jeugdkantine terwijl er jonge voetballertjes verschrikt staan toe te kijken. Achter de toog staat nu de Turkse broer van de eigenaar. Ze hebben overal hun pionnen. Wanneer de vorige kantine-uitbater geld komt opeisen en een schuif opentrekt, wordt er geknokt. Zelfs met een glas in de hand. De politie wordt er bijgehaald en de beelden duiken nadien op op sociale media. Volgens insiders werden er ook eens twee flessen lachgas ontdekt in hetzelfde etablissement. Geluid aan De toekomst van 370 jeugdspelertjes is in gevaar. Maar als ouders online teveel kritiek uiten, treedt de hard club op. Zo krijgt Leen Goossens, de mama van de tienjarige Simon, een brief dat haar zoontje niet langer welkom is bij de U11 van Aalst. Zijn moeder heeft te veel publiekelijk haar gal gespuwd over Eendracht Aalst. Zij spreekt van een terreurbewind. LEES OOK.Jeugdspeler Simon (10) niet meer welkom omdat mama “te kritisch is voor het bestuur”, en hij is niet de enige: “Terreurbewind” Blanco licentiedossier Het stadbestuur blijft gelukkig niet bij de pakken zitten. Vrij vroeg na de Turkse overname eisen burgemeester Christophe D’haese (N-VA) en Schepen van Sport Matthias De Ridder (N-VA) meer transparantie van de club. Te meer omdat blijkt dat de voetbalclub ook het huurgeld voor het stadion en het oefencomplex niet correct betaalt aan de gemeente en laat oplopen tot een schuld van 72.000 euro. Dikwijls stoot ook de politiek op een Turkse muur. Het verweer is altijd identiek. De media en de stad werken Eendracht Aalst tegen. Er klinkt af en toe zelfs dat het gemeentebestuur de club liever ziet ten ondergaan om appartementen te kunnen zetten op de voetbalvelden. Nonsens, uiteraard. LEES OOK. Vechtpartij om geld, diepe schuldenput, trainers en jeugdspelers die het afbollen: het gaat bij Eendracht Aalst van kwaad naar erger “en we weten niet meer wat we nog kunnen doen” De stad eist na verloop van tijd wel dat 80 procent van de clubbestuurders hun domicilie hebben in België en niet in Turkije, dat er excuses komen aan de geschoffeerde jeugdtrainers en dat er eindelijk goeie afbetalingen komen. Nou ja, er is nog altijd 60.000 euro schuld. Het Turkse plan klonk gewoon te mooi om waar te zijn. Daarom is de maat nu ook voor het gerecht vol. Op basis van alle cowboy-verhalen besliste de rechter van koophandel dinsdag om twee bewindsvoerders aan te stellen. Zij zetten de Turkse eigenaars buitenspel en moeten tegen eind deze week alle schulden in kaart brengen om te zien of de club nog verder kan. Niets is zeker. Aalst mag dan wel aan de leiding staan in 2de nationale, wij vernemen uit goede bron dat er voorlopig een blanco licentiedossier is ingediend. Als dat effectief zo is, is de toekomst en de promotie van de club in gevaar. Dan is het goed, dat er nu fors wordt ingegrepen. De jeugdspelers kregen vanuit Turkse hoek wel een mail dat er niets aan de hand is, maar daar wordt bitter weinig geloof aan gehecht. Kevin Mirallas beloofde dan weer een officiële communicatie van de club, maar daarop is het wachten. Wie alle elementen bij elkaar legt, kan allemaal concluderen dat er precies een moord is gepleegd op deze traditieclub. Een harde kern droomt nog wel dat alles goed komt, maar wat was de echte intentie van de Turkse overnemers? Hierbij alvast alle vragen voor vrijdag ![]() |
| 28 Feb 2024, 20:47 |
|
|
forumlegende
Wat een artikel zeg...
en dan vergeten ze nog te zeggen dat die Turken den boel hebben overgenomen zonder audit. wel benieuwd naar de reactie van onze supportersspreekbuis en supportersclubs hierop... _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 28 Feb 2024, 21:10 |
|
|
Junior
Zouden ze ook al ontdekt hebben dat 1 van onze bestuurders in Turkije ooit geschorst en veroordeeld is geweest voor ‘matchfixing’? Oeps…
|
| 28 Feb 2024, 21:21 |
|
|
Vaste Waarde
El Corredor (Light) schreef: filip.dhose schreef: anathema76 schreef: Filip, het laatste wat we nodig hebben, is uwe zever i.v.m. een fusieclub. Als je daar op geilt, gotj ten oon astamblieft! Edit 1: RC Genk = Winterslag en Waterschei, wijken van Genk, dat is helemaal iets anders. OHL, same story, Stade Leuven en Oud-Heverlee. Edit 2: ah, je zegt het zelf al, allé dan, véél plezier bij KSV Geraardsbergen! OHL is perfect te vergelijken met Aalst/Denderleeuw. Oud-Heverlee is een aparte gemeente die iets ten zuiden ligt van Leuven, dus niet te verwarren met Heverlee dat een deelgemeente is van Leuven. NB: het is Zwarte Duivels Oud-Heverlee (dus de "kleinere club in vergelijking met Stade Leuven) dat er voor gezorgd heeft dat de nieuwe fusieclub OHL vrij hoog (3de nationale als ik me niet vergis) kon starten. had het hier een Whatsapp groep geweest, ik had je verwijderd uit de groep. hoe wereldvreemd ben jij eigenlijk? Pseudo intellectuelen zijn altijd wereldvreemd Elco. Geen flauw idee wat die gast hier reeds enkele jaren tracht te bewijzen eigenlijk... @ Dhose : Please DO take it personal : jij bent echt een lul man. |
| 28 Feb 2024, 22:06 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
filip.dhose schreef: anathema76 schreef: filip.dhose schreef: Verklaar je nader, met andere woorden, reageer met argumenten op mijn argumenten. Wat ElCo bedoelt: nen echten Iendracht-supporter is op een moment zoals vandaag WERKELIJK GEEN KLOTEN geïnteresseerd in profvoetbal. Ik denk dat alle echte iendrachters graag gewoon een gezonde, fijne club met de Oiljsterse spirit én op een zo hoog mogelijk (maar financieel gezond) niveau zouden hebben, meer niet. Je moet al een enorm gebrek aan empathie hebben om op een dag zoals vandaag weer met je fusiedromen naar voor te komen, serieus man ![]() Ik begrijp jouw argumenten. Jij bent waarschijnlijk van Aalst zelf. Maar ik (net zoals zovele duizenden EA-supporters) ben van buiten Aalst, en ons interesseert een New EA in de provinciale reeksen geen ene moer. Want dan gaan we liever op 2 kilometer van ons deur naar KSV Giesbaargen in 2de provinsjal kijken. Ik hoop dat jij ook mijn argumenten begrijpt. _________________ If you never try, you'll never know |
| 29 Feb 2024, 0:01 |
|
|
Vaste Waarde
Bram schreef: filip.dhose schreef: anathema76 schreef: Wat ElCo bedoelt: nen echten Iendracht-supporter is op een moment zoals vandaag WERKELIJK GEEN KLOTEN geïnteresseerd in profvoetbal. Ik denk dat alle echte iendrachters graag gewoon een gezonde, fijne club met de Oiljsterse spirit én op een zo hoog mogelijk (maar financieel gezond) niveau zouden hebben, meer niet. Je moet al een enorm gebrek aan empathie hebben om op een dag zoals vandaag weer met je fusiedromen naar voor te komen, serieus man ![]() Ik begrijp jouw argumenten. Jij bent waarschijnlijk van Aalst zelf. Maar ik (net zoals zovele duizenden EA-supporters) ben van buiten Aalst, en ons interesseert een New EA in de provinciale reeksen geen ene moer. Want dan gaan we liever op 2 kilometer van ons deur naar KSV Giesbaargen in 2de provinsjal kijken. Ik hoop dat jij ook mijn argumenten begrijpt. Stel, puur hypothetisch, dat Club Brugge of Anderlecht in 4de provinciale zou moeten herbeginnen. Ze zullen natuurlijk niet meer in Jan Breydel of het Astridpark kunnen/mogen spelen, maar ze zullen moeten uitwijken naar een veldje à la Schroevers Moorsel. Hoeveel supporters van buiten Brugge en Anderlecht denk je dat er nog gaan komen kijken voor een matchke tegen VV Aartrijke of SK Oetingen? |
| 29 Feb 2024, 2:51 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
filip.dhose schreef: Bram schreef: filip.dhose schreef: Ik begrijp jouw argumenten. Jij bent waarschijnlijk van Aalst zelf. Maar ik (net zoals zovele duizenden EA-supporters) ben van buiten Aalst, en ons interesseert een New EA in de provinciale reeksen geen ene moer. Want dan gaan we liever op 2 kilometer van ons deur naar KSV Giesbaargen in 2de provinsjal kijken. Ik hoop dat jij ook mijn argumenten begrijpt. Stel, puur hypothetisch, dat Club Brugge of Anderlecht in 4de provinciale zou moeten herbeginnen. Ze zullen natuurlijk niet meer in Jan Breydel of het Astridpark kunnen/mogen spelen, maar ze zullen moeten uitwijken naar een veldje à la Schroevers Moorsel. Hoeveel supporters van buiten Brugge en Anderlecht denk je dat er nog gaan komen kijken voor een matchke tegen VV Aartrijke of SK Oetingen? Brave jongen, Wil je er aub mee ophouden? Dankuwel! Moses |
| 29 Feb 2024, 8:02 |
|
|
Vaste Waarde
filip.dhose schreef: Bram schreef: filip.dhose schreef: Ik begrijp jouw argumenten. Jij bent waarschijnlijk van Aalst zelf. Maar ik (net zoals zovele duizenden EA-supporters) ben van buiten Aalst, en ons interesseert een New EA in de provinciale reeksen geen ene moer. Want dan gaan we liever op 2 kilometer van ons deur naar KSV Giesbaargen in 2de provinsjal kijken. Ik hoop dat jij ook mijn argumenten begrijpt. Stel, puur hypothetisch, dat Club Brugge of Anderlecht in 4de provinciale zou moeten herbeginnen. Ze zullen natuurlijk niet meer in Jan Breydel of het Astridpark kunnen/mogen spelen, maar ze zullen moeten uitwijken naar een veldje à la Schroevers Moorsel. Hoeveel supporters van buiten Brugge en Anderlecht denk je dat er nog gaan komen kijken voor een matchke tegen VV Aartrijke of SK Oetingen? Jij was diegene die zowel Lejuste als dit bestuur heilig verdedigde en hier kwam verkondigen dat alles dik in orde was omdat je als medewerker zogezegd alles Weet . Verder beweer je dat er duizenden supporters van buiten Aalst zijn ? 30 jaar geleden ja nu kunnen de staan - en zittribune makkelijk samen in 1 tribune en dan is er nog veel Plaats over , zelfs na gratis kaarten uit te delen komt er geen kat meer kijken behalve de 800 man die er altijd wel zal zijn. Tijd voor jou om even te bezinnen te beseffen dat de grootheidswaanzin mag stoppen en se Realiteit durven zien dat we afgegleden zijn naar inderdaad provinciaal niveau op alle gebied behalve de supporters. |
| 29 Feb 2024, 8:39 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
https://eendracht-aalst.be/nieuws/suppo ... chte-lijn/
Iedereen die dit kocht zou ik toch aanraden om bij de bewindvoerders aan te spreken zodat ze extra overtuigd zijn dat er ook strafonderzoeken geopend moeten worden. Dit is/was oplichting van de zuiverste vorm _________________ If you never try, you'll never know |
| 29 Feb 2024, 8:41 |
|
|
forumlegende
filip.dhose schreef: anathema76 schreef: Als we ooit nog in Aalst naar een club die Eendracht Aalst heet én in zwart-wit speelt willen gaan kijken (op welk niveau dan ook), dan gaan we de onderlinge vetes en afrekeningen die ik hierboven lees toch achterwege moeten laten zenne. Onthou één ding: diep in ons hart zijn we allemaal Iendrachters! Ik hoop dat we die eendracht ooit kunnen terugvinden onder de supporters. Maar dat zal opofferingen van iedereen vragen, en de bereidheid om met de spons over bepaalde zaken te gaan. We zullen zien wat de toekomst brengt. Als we ooit nog ... profvoetbal willen zien in de Denderstreek, dan gaan we al die achterlijke rivaliteiten met Denderleeuw en Ninove achter ons moeten laten! De toekomst is een fusieclub zoals RC Genk of OH Leuven. Anders moeten jullie allemaal maar gaan supporteren voor New EA in 4de provinciale of Nieuwerkerken of Schroevers Moorsel. Maar dat zal dan met 100 à 200 die hard supporters zijn uit Aalst. Ik ga dan wel naar KSV Geraardsbergen kijken. En anderen zullen gaan kijken naar Lede of Ninof of Denderhoutem of Voorde-Appelterre of Erpe-Mere. Filip, stop met uwe fusie-zever, astablieft. Ga naar Geraarsbergen kijken en hoor eens of ze niet willen fusioneren met Olsa Brakel, dan kan je terug naar matchen in 2de amateur gaan kijken én heb je uw geliefde fusie. 2 vliegen in 1 klap. _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 29 Feb 2024, 13:05 |
|
|
forumlegende
filip.dhose schreef: Timoilsjt schreef: Bakkie schreef: Nu maar hopen dat de helden die alles op zijn beloop lieten ook een oplossing vinden,op facebook zullen ze wel genoeg mannen vinden die er zich willen achter zetten om hun geliefde club te redden. Een tip hier wat verder aan Dender staat er een mooi stadion want de stad is toch niet begaan met den Iendracht Ik en vele anderen hebben den Iendracht ook ten grave gedragen in de zomer van 2023. you sold your soul for the fake money Wie als Iendrachtsupporter naar Denjerbrol trekt verkoopt evengoed zijn ziel aan de duivel. FCV Dender verkocht aan Indonesiërs of Filipijnen, wat is het? Eendracht Aalst verkocht aan Turken. Wat is het verschil? Stop de hypocrisie! ge snapt het echt niet hé. 'k Zal het simpel houden: as Den iendracht U echt nauw aan het hart ligt, als ge vroeger bij winstmatchen maandag al zingend naar uw werk zou gegaan zijn en een hele week ambetant gelopen bij verlies, als ge vanaf maandag al aan 't uitkijken was naar de match van de zondag nadien, as ge elk artikel dat in de krnat verscheen van voren naar achteren en van achteren naar voren hebt gelezen, ... dan pas zou je begrijpen dat nen iendrachtsupporter bij de teloorgang van zijn geliefde club niet naar FC AzertyQwerty gaat kijken. _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 29 Feb 2024, 13:11 |
|
|
forumlegende
anathema76 schreef: filip.dhose schreef: Verklaar je nader, met andere woorden, reageer met argumenten op mijn argumenten. Wat ElCo bedoelt: nen echten Iendracht-supporter is op een moment zoals vandaag WERKELIJK GEEN KLOTEN geïnteresseerd in profvoetbal. Ik denk dat alle echte iendrachters graag gewoon een gezonde, fijne club met de Oiljsterse spirit én op een zo hoog mogelijk (maar financieel gezond) niveau zouden hebben, meer niet. Je moet al een enorm gebrek aan empathie hebben om op een dag zoals vandaag weer met je fusiedromen naar voor te komen, serieus man ![]() ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 29 Feb 2024, 13:13 |
|
|
forumlegende
Voetbal Vlaanderen is in heel dit verhaal ook weer serieus door de mand gevallen.
Ze zijn gewoon het schoothondje van de Belgsiche Voetbalbond maar hebben 0,0ruggnegraat. Na het gesprek met het bestuur was hun persmededeling dat alles sterk overdreven was, dat de club te veel geviseerd werd, enz. Nu zijn ze blij dat er bewindvoerders zijn. Da 's genen bocht van 180° maar van 1800° Hadden ze tijdens het gesprek met het bestuur kritischer geweest, en niet enkel het bestuur geloofd maar ook eens geluisterd naar de (ouders van) de jeugdspelers, naar wat onbetaalde leveranciers, ... dan hadden ze toen wel anders gepiept. Bestuur van VoetbalVlaanderen mag voor mij met samen met ons Turks bestuur beschikken, en zich laten vervangen door bekwame mensen. _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 29 Feb 2024, 13:27 |
|
| Pagina 50 van 57 |
[ 841 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 48 49 50 51 52 … 57 Volgende |