|
|
| Pagina 160 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 158 159 160 161 162 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Bartos schreef: [ Nog altijd gene regen. Let, binnen een kwartier, juist als ik vertrek, zal het hier gaan beginnen. . Amai werkte geir zoelank ? Bé ons est om 4 ieren boeken toe zelle. Aweija tes te zeggen om 4 ieren zittek al op den troin. Ik moen der wel boizeggen da we mor mé vier zitten op dienen diensjt en da et begrip vliegende uren ruim gëinterpreteerd werd
Spoiteg genoeg emmen we doar gién internet, dus tes een hels karwoi om den dag deer te kommen. Vroagt mor iet oit de gazet, ik kan ze vanboiten.
Kem potverdomme 15 joar van moin beroepscarriére weggesmeten hé, ik moest vroeger oan de stoat begonnen zoin. |
| 14 Jun 2006, 17:57 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
Dirk schreef: Kem potverdomme 15 joar van moin beroepscarriére weggesmeten hé, ik moest vroeger oan de stoat begonnen zoin. 't es nie omdagge doar na al 3 doagen zit dagge al begonnen zeit he ... |
| 14 Jun 2006, 18:48 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Ik vroag mé foitelék af wanniér da ze doar oindelék isj goan beginnen
![]() |
| 14 Jun 2006, 19:15 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Dirk schreef: Ik vroag mé foitelék af wanniér da ze doar oindelék isj goan beginnen ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 14 Jun 2006, 19:43 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
iedereen ee hetzelfde idee over de ministeries, ze willen ons iet anders doen geloven mor as get ier leest, est nog eirger dan gepeist
|
| 14 Jun 2006, 20:05 |
|
|
Ik moen na wel zeggen da et oeveraal nie zoe es. Ik zit op nen diensjt woar da ge nie kenjt poenjteren. We schroiven onze ieren nog in. Mor die stylo's schroiven vlot zelle.
As ge moetj poenjteren goat da nie hein. Mor de noadiélen emmen we oeik hein, giénen airco, gién internet en as we moeten goan eten moeten we nor de Zuidertoren goan eten. Omdat er bé ons gewoein niks es. Da internet es wel een probleem zelle, Patience stekt rap tegen vinnek. |
| 14 Jun 2006, 20:32 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
maja ni alleen van da vroeg deurgon mor idd weinig weirken. as ge a gazet van buite kent en patience speelt, moent zen da ge ni veel moetj doen
|
| 14 Jun 2006, 20:50 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Dirk schreef: Ik moen na wel zeggen da et oeveraal nie zoe es. Ik zit op nen diensjt woar da ge nie kenjt poenjteren. We schroiven onze ieren nog in. Mor die stylo's schroiven vlot zelle. As ge moetj poenjteren goat da nie hein. Mor de noadiélen emmen we oeik hein, giénen airco, gién internet en as we moeten goan eten moeten we nor de Zuidertoren goan eten. Omdat er bé ons gewoein niks es. Da internet es wel een probleem zelle, Patience stekt rap tegen vinnek. met te punten kunt ge toch ni bedriegen zeker, gewoon afspreken dat iemand anders voor u punt en gij dan voor dienen savonds ofzo.. kwestie van is twee weken opt ministerie gewerkt te hebben, kennek toch al de trucs :d |
| 14 Jun 2006, 21:33 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
in de privé staat de ploegbaas of den groete chef ont puntpeermachine...
op DHL waar dak werk moete zelfs een voor een in een soort van quarantijne kotteken zo gaan, waar ge maar plaats hebt voor 1 man dusja... en in dat kot moete dan punteren. _________________ If you never try, you'll never know |
| 14 Jun 2006, 22:28 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
bij ons ook ... zo nen draaimolen waar dagge door moet om binnen of buiten het bedrijf te raken dient tegelijk als punteermachine ... bedrog niet mogelijk zelle.
|
| 14 Jun 2006, 23:12 |
|
|
the_red_ant69 schreef: bij ons ook ... zo nen draaimolen waar dagge door moet om binnen of buiten het bedrijf te raken dient tegelijk als punteermachine ... bedrog niet mogelijk zelle.
op den Tuperware is dat ook nog leep. Daar gaat er om de zoveel man die buiten gaat een extra alarm af en dan moogde al u zakken nog eens leeg maken ook _________________ If you never try, you'll never know |
| 15 Jun 2006, 9:54 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Voila ze! De Robbie gezien enneuh laat ons zeggen:
En dat we terwijl klesjnat geworden zijn kan ons allemaal ni schelen! Voorprogramma 1 was Orson (nog nooit van gehoord), da was ni bijzonder maar tregende ni dus who cares? Voorprogramma 2 Basement Jaxx: ambiance! Dat het ondertussen al regende merkte niemand op, de sfeer zat er al in! En dan.... Na 3,5 uur wachten was hij er!! De Robbie!!!! Na een paar liedjes leek het alsof hij nekeer iet ging zeggen want alles werd heel stil maar wat er volgende was: "I'm singing, I'm singing in the rain! What a glorieus feeling, I'm happy again...." De rest van den tekst kent hij ni (ik trouwens ook ni!) en dan maar wat verder gemommeld tot aan het refrein weer! Da zullen die da eergisteren geweest zijn ni gekregen hebben, nem!
Hij zei ook dat hij ondertussen al 'fucking wet' was. De bandleden stonden onder tentjes maar de Robbie stond net zo goed als ons in de regen! Maar wie kan het wat schelen dat het regent als je Robbie ziet en je met 56 000 man uit volle borst meezingt! Dan begon het zo ff wa neiger te regenen en zei hij: "fuck the rain! We're gonna have fun anyway!" Applaus alom (persoonlijk vind ik dat die van de zittribune toen moesten zwijgen, zij zaten gvd droog!) Ook vroeg hij waar de Rode Duivels zaten, hij vond het maar niks zonder ons op een WK. Hij zei dat het een schande is dat we er niet gaan bijzijn als dingske (verstond de naam ni) de beslissende goal gaat maken in de finale. Algemeen boe-geroep toen! Kortom: het was S U P E R!!! Op 't einde heeft hij zich ook nog es geexcuseerd voor de regen en vroeg of we ons ondanks toch geamuseerd hadden. En het antwoord is: ja! Fuck the rain, we love Robbie!
Vicky PS: bekende spotting: Veerle uit Wittekerke en Els Tibau _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 15 Jun 2006, 11:02 |
|
|
forumlegende
Bekende spotting : Vicky uit Blokken!
![]() |
| 15 Jun 2006, 13:24 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Vicky schreef: En dat we terwijl klesjnat geworden zijn kan ons allemaal ni schelen! ik peis dant bij een robbie williams concert nog nie moe regenen voor al die vrouwen nat te krijgen ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 15 Jun 2006, 14:34 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
tympanum2 schreef: Bekende spotting : Vicky uit Blokken! ![]() Awel he, ge lacht daar mee, ma toen we naar buiten stapten was ik aant babbelen me een vriendin en diene gast da naast haar liep was constant naar mij aant zien... Da werd echt ambetant op den duur! En dan ineens komt diene zo bij mij "mag ik u es iet vragen?" Hij vroeg of ik da was van Blokken overlaatst. Ikke zo 'euhm, ja....' en toen zei hij dak slim en grappig was... Cool he
Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 15 Jun 2006, 14:43 |
|
| Pagina 160 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 158 159 160 161 162 … 885 Volgende |