|
|
| Pagina 461 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 459 460 461 462 463 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Junior
Lid geworden op: 18 Sep 2011, 16:37 Berichten: 279 Leeftijd: 54 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Artikels
Misschienen geef ik eerlijk toe in augustus 2023 gaf ik ze ook een kans, heeft ook tijdje geduurd voor ik dacht nee. Dit gaat verkeerd.
Is het niet de bedoeling voor hen om naar 1st pr (welke enige controle is er daar als ze bonnekes aan de zijkant verkopen) of failliet te gaan. Het witwas geld weg, ginder daarachter kweet niet waar een verzekering tot en met of wat dan ook. De money binnen en verdwijnen met de noorderzon. |
| 13 Jun 2024, 15:54 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
tigers schreef: Misschienen geef ik eerlijk toe in augustus 2023 gaf ik ze ook een kans, heeft ook tijdje geduurd voor ik dacht nee. Dit gaat verkeerd. Is het niet de bedoeling voor hen om naar 1st pr (welke enige controle is er daar als ze bonnekes aan de zijkant verkopen) of failliet te gaan. Het witwas geld weg, ginder daarachter kweet niet waar een verzekering tot en met of wat dan ook. De money binnen en verdwijnen met de noorderzon. Waar zouden ze dan hun matchen afwerken? Ondertussen doen de geruchten de ronde dat er een doorstart zou gemaakt worden samen met Meldert. Is het dan niet beter om te starten in vierde provinciale als het echte Eendracht Aalst en niet als fusieclub? |
| 13 Jun 2024, 17:00 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Josken11 schreef: tigers schreef: Misschienen geef ik eerlijk toe in augustus 2023 gaf ik ze ook een kans, heeft ook tijdje geduurd voor ik dacht nee. Dit gaat verkeerd. Is het niet de bedoeling voor hen om naar 1st pr (welke enige controle is er daar als ze bonnekes aan de zijkant verkopen) of failliet te gaan. Het witwas geld weg, ginder daarachter kweet niet waar een verzekering tot en met of wat dan ook. De money binnen en verdwijnen met de noorderzon. Waar zouden ze dan hun matchen afwerken? Ondertussen doen de geruchten de ronde dat er een doorstart zou gemaakt worden samen met Meldert. Is het dan niet beter om te starten in vierde provinciale als het echte Eendracht Aalst en niet als fusieclub? Ik mag hopen dat dit niet klopt, dan kan je zoals je zegt even goed in 4de provinciale starten… |
| 13 Jun 2024, 17:50 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Jeugd op Meldert.
Eerste ploeg op Pierre Cornelis. Zandberg voor de golfclub. Lijkt me plausibel. _________________ RIP Riadh El Fahem 21-01-2014 |
| 13 Jun 2024, 18:46 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
elfahem schreef: Jeugd op Meldert. Eerste ploeg op Pierre Cornelis. Zandberg voor de golfclub. Lijkt me plausibel. Eigenlijk klopt dat wel |
| 13 Jun 2024, 21:54 |
|
|
forumlegende
Ik geef nog mee dat de Turken dus naar het BAS trekken, ze menen het dus nog om de boel recht te trekken.
in de besloten trainersgroep hebben ze beloofd om alles voor eind juni aan de jeugdtrainers te betalen. voorts staat het gras in de Bredestraat tot aan de enkels, omdat de onderhoudsman niet betaald is, en de sleutels heeft meegenomen. Alleen in Aalst dit, alleen in Aalst... ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 13 Jun 2024, 22:06 |
|
|
forumlegende
El Corredor (Light) schreef: Ik geef nog mee dat de Turken dus naar het BAS trekken, ze menen het dus nog om de boel recht te trekken. in de besloten trainersgroep hebben ze beloofd om alles voor eind juni aan de jeugdtrainers te betalen. voorts staat het gras in de Bredestraat tot aan de enkels, omdat de onderhoudsman niet betaald is, en de sleutels heeft meegenomen. Alleen in Aalst dit, alleen in Aalst... ![]() En ligt de grote vuilnisbelt nog te stinken op de Zandberg? _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 14 Jun 2024, 7:33 |
|
|
forumlegende
elfahem schreef: Jeugd op Meldert. Eerste ploeg op Pierre Cornelis. Zandberg voor de golfclub. Lijkt me plausibel. En wat zou je denken van eerste ploeg ook op Meldert en sociale woonblokken aan de Bredestraat... _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 14 Jun 2024, 7:33 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Timoilsjt schreef: elfahem schreef: Jeugd op Meldert. Eerste ploeg op Pierre Cornelis. Zandberg voor de golfclub. Lijkt me plausibel. En wat zou je denken van eerste ploeg ook op Meldert en sociale woonblokken aan de Bredestraat... Ik weet niet wie dat verhaaltje heeft opgehangen maar het is bullshit. De stad heeft geen intentie om dat te doen. |
| 14 Jun 2024, 8:34 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
In Meldert zitten ze helemaal niet te wachten op EA hoor
.. Net zo min als er volgend jaar appartementen aan de bredestraat zullen staan. Hier lees je nogal wat ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 14 Jun 2024, 12:28 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
El Corredor (Light) schreef: Ik geef nog mee dat de Turken dus naar het BAS trekken, ze menen het dus nog om de boel recht te trekken. in de besloten trainersgroep hebben ze beloofd om alles voor eind juni aan de jeugdtrainers te betalen. voorts staat het gras in de Bredestraat tot aan de enkels, omdat de onderhoudsman niet betaald is, en de sleutels heeft meegenomen. Alleen in Aalst dit, alleen in Aalst... ![]() Zet Tulin op het plein om het gras af te eten. Voor de rest is ze toch nie bekwaam. |
| 14 Jun 2024, 13:52 |
|
|
forumlegende
Timoilsjt schreef: elfahem schreef: Jeugd op Meldert. Eerste ploeg op Pierre Cornelis. Zandberg voor de golfclub. Lijkt me plausibel. _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 14 Jun 2024, 15:19 |
|
|
forumlegende
AlostanA schreef: Timoilsjt schreef: elfahem schreef: Jeugd op Meldert. Eerste ploeg op Pierre Cornelis. Zandberg voor de golfclub. Lijkt me plausibel. En wat zou je denken van eerste ploeg ook op Meldert en sociale woonblokken aan de Bredestraat... Ik weet niet wie dat verhaaltje heeft opgehangen maar het is bullshit. De stad heeft geen intentie om dat te doen. Vandaag de dag hoor je de wildste verhalen als ge eens op café komt. Enkel de Turken en 't stad weten welke de waarheid benaderen. 't Is nieto mdat Dozje of Matthias vandaag al aan de verkiezingen van oktober denkt en zegt wat wij willen horen, dat ze in hun achterhoofd niet met andere plannen bezig zijn hé. In 1ste provinciale met nieuw bestuur zie ik de stad haar medewerking verlenen ikv Zandberg en stadion. In 1ste provinciale met de Turken niet meer, en terecht wat mij betretf. In 4de provinciale weet ik ook niet of we, voor 't stadion dan, nog op de stad zullen moeten rekenen. _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 14 Jun 2024, 15:19 |
|
|
forumlegende
hansken schreef: In Meldert zitten ze helemaal niet te wachten op EA hoor .. Net zo min als er volgend jaar appartementen aan de bredestraat zullen staan. Hier lees je nogal wat ![]() Uiteraard zal er binnen 't jaar niets veranderen aan het stadion want dit is recreatiegrond dus je moet eerst een RUP opmaken en goedgekeurd krijgen om de bestemming te wijzigen. Nadien nog een sloop- en bouwvergunning (eventueel gekoppeld aan een MER). Dat duurt jaren. _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 14 Jun 2024, 15:21 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Timoilsjt schreef: hansken schreef: In Meldert zitten ze helemaal niet te wachten op EA hoor .. Net zo min als er volgend jaar appartementen aan de bredestraat zullen staan. Hier lees je nogal wat ![]() Uiteraard zal er binnen 't jaar niets veranderen aan het stadion want dit is recreatiegrond dus je moet eerst een RUP opmaken en goedgekeurd krijgen om de bestemming te wijzigen. Nadien nog een sloop- en bouwvergunning (eventueel gekoppeld aan een MER). Dat duurt jaren. Met al die lijken dat daar de laatste decennia al uit de kast gevallen zijn geraken ze toch nooit aan een goedgekeurd milieueffectenrapport ![]() |
| 14 Jun 2024, 16:47 |
|
| Pagina 461 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 459 460 461 462 463 … 497 Volgende |