Artikels - Pagina 468 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 466 467 468 469 470 497
 Artikels 
Auteur Bericht
Freak

Bericht Re: Artikels
anathema76 schreef:
jMs schreef:
Het is volledig doorgedrongen bij iedereen.. is stamnummer 90 er niet meer dan is Eendracht Aalst volledig gedaan… en dan mag er iets nieuws komen maar jullie mogen dit nooit niet vergelijken met Eendracht Aalst want dat kan niet. Als het 2 jaar sportief niet lukt in 4de eens zien of er dan nog veel gaan kijken.. onder het motto eendracht aalst 2

Als jij dat zo ziet, dan respecteer ik dat. Maar je moet jouw wil/gedachte niet aan een ander proberen opleggen. Iedereen is vrij om zijn eigen mening te vormen, zonder druk van anderen te moeten ervaren (dat hebben we al eens gehad in augustus 2023, en zie hoever dat ons gebracht heeft).

:lol: :lol: als je niet meewil ben je hier een mongool. :lol:

28 Jun 2024, 9:33
Vaste Waarde

waly 2 schreef:

Zoals gezegd: iedereen moet dat voor zichzelf uitmaken.

28 Jun 2024, 9:35
Junior

anathema76 schreef:
jMs schreef:
Het is volledig doorgedrongen bij iedereen.. is stamnummer 90 er niet meer dan is Eendracht Aalst volledig gedaan… en dan mag er iets nieuws komen maar jullie mogen dit nooit niet vergelijken met Eendracht Aalst want dat kan niet. Als het 2 jaar sportief niet lukt in 4de eens zien of er dan nog veel gaan kijken.. onder het motto eendracht aalst 2

Als jij dat zo ziet, dan respecteer ik dat. Maar je moet jouw wil/gedachte niet aan een ander proberen opleggen. Iedereen is vrij om zijn eigen mening te vormen, zonder druk van anderen te moeten ervaren (dat hebben we al eens gehad in augustus 2023, en zie hoever dat ons gebracht heeft).

Tuurlijk , ik zeg niet dat ze niet mogen gaan zien naar de nieuwe of gefusioneerde club maar ze mogen dit gewoon niet meer vergelijken met Eendracht Aalst dat is alles wat ik wil zeggen.. Dat hoofdstuk is afgesloten..

Ik heb indertijd met de boycot meegedaan maar heb wel veel vetrouwen gegeven aan het Turks bestuur.. dom en naief van mij maar er zijn er hier ook andere die het al te graag willen dat we willen fusioneren en ons stamnummer 90 kwijt zijn en da kan ik niet af…

Vroeger zou het gene waar geweest zijn en nu ahja Lede wilt fusionere met ons ah ni slecht he komaan :crazy:

28 Jun 2024, 9:40
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
jMs schreef:
anathema76 schreef:
jMs schreef:

Tuurlijk , ik zeg niet dat ze niet mogen gaan zien naar de nieuwe of gefusioneerde club maar ze mogen dit gewoon niet meer vergelijken met Eendracht Aalst dat is alles wat ik wil zeggen.. Dat hoofdstuk is afgesloten..

Ik heb indertijd met de boycot meegedaan maar heb wel veel vetrouwen gegeven aan het Turks bestuur.. dom en naief van mij maar er zijn er hier ook andere die het al te graag willen dat we willen fusioneren en ons stamnummer 90 kwijt zijn en da kan ik niet af…

Vroeger zou het gene waar geweest zijn en nu ahja Lede wilt fusionere met ons ah ni slecht he komaan :crazy:

Maar waarom denk je dat er hier zijn dat dat willen? Ik ga niet voor de anderen spreken maar ik denk echt dat niet veel mensen op een fusie of overname of wat dan ook zitten wachten! Alleen is dit (in alle redelijkheid,en ferme tegenzin) nog het enige wat rest, het beste van het slechtste... helaas.
vroeger zaten we niet zo diep in de stront als nu... dàt is het verschil!

Dat stamnummer plak vast aan onze goeie vriend PLJ, je weet wel die goedzak die een jaar geleden de schulden ging laten vallen en voor ons de beste overnemer zou kiezen (uiteindelijk werd dat een bende dommekloten die alles tekenen zonder het te lezen, maar allcht ook te dom waren om het te kunnen begrijpen). PLJ staat nog altijd in de boeken als dé schuldeiser nr één van dat stamnummer. welke partij wil nog te maken hebben met zo'n figuur die hier jarenlang onophoudelijk het tegenovergestelde heeft gedaan dan wat hij zei/beloofde... en welk zinnig mens wil zo ne molensteen van 7 miljoen rond zijne nek hangen, en bovenop nog eens werkingsmiddelen investeren om in 1e provinciale te gaan shotten? Zotten die dat zouden zien zitten, daar moet je ver van weg blijven, dat is net de les van afgelopen jaar geweest...

28 Jun 2024, 10:03
Vaste Waarde

Niet akkoord, Eendracht Aalst, dat zijn WIJ (de supporters) en onze wit/zwarte kleuren.
Stamnummer 90 hoorde daar ook bij, maar dat kan helaas niet meer.
Spelen aan 't Heilig Hart hoort daar voor mij ook bij, maar ook dat kan niemand garanderen dat dat altijd zo zou blijven > zou EA dan ook EA niet meer zijn als we bv. aan de Siesegemlaan gaan spelen? Neen, toch?
Wel, stamnummer houden kan NU niet, misschien in de toekomst opnieuw wel.

28 Jun 2024, 10:03
Junior

Tja ik blijf er bij.. geen stamnummer 90 geen eendracht aalst.. ook al maken jullie nog 20 ploegen misschien gaat er 1 daarvan nog lukken..

En nog eens iets wat als Eendracht Aalst zoals ze het verkondigen toch willen blijven bestaan wie zijn wij of de ridder dan om te willen fusioneren met een andere ploeg..??

Ga je die nieuwe ploeg in 4de provincial meer steunen dan het eendracht met stamnummer 90 in 1ste provincial ?

28 Jun 2024, 10:42
Freak

aan dat stamnummer hangt ook de naam eendracht aalst en 105 jaar belgische voetbalgeschiedenis vast.dat zomaar inwisselen voor jong lede of wie dan ook...ik dacht het niet...jullie doen wat jullie willen maar versta dat het nooit n iendracht nog kan zijn. :EA:

28 Jun 2024, 10:53
Freak

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/06/27 ... g&sfnsn=wa

28 Jun 2024, 10:54
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
waly 2 schreef:
aan dat stamnummer hangt ook de naam eendracht aalst en 105 jaar belgische voetbalgeschiedenis vast.dat zomaar inwisselen voor jong lede of wie dan ook...ik dacht het niet...jullie doen wat jullie willen maar versta dat het nooit n iendracht nog kan zijn. :EA:

https://www.tvoost.be/nieuws/ulas-ortak ... s1Pi7JEmcQ

28 Jun 2024, 11:54

jMs schreef:
Tja ik blijf er bij.. geen stamnummer 90 geen eendracht aalst.. ook al maken jullie nog 20 ploegen misschien gaat er 1 daarvan nog lukken..

En nog eens iets wat als Eendracht Aalst zoals ze het verkondigen toch willen blijven bestaan wie zijn wij of de ridder dan om te willen fusioneren met een andere ploeg..??

Ga je die nieuwe ploeg in 4de provincial meer steunen dan het eendracht met stamnummer 90 in 1ste provincial ?

Enig idee waar ze gaan spelen?
Zal zeker niet in Aalst zijn ;)
Ook zal het een stadion moeten zijn dat veilig is voor een risico ploeg als Aalst,veel geluk zou ik zeggen.
En de Turken doen verder,dus je gaat hen dan nog steunen ook? Want niemand minder dan plj en zijn louche turken zijn eigenaar van het stamnummer 90.
Waarom zou de stad dit nog moeten steunen?
Iedereen is vrij om te gaan en staan waar hij wil.

28 Jun 2024, 12:00

waly 2 schreef:

Over de verwijten en de stront dat de mensen die de waarheid verkondigden over hunne kop hebben gekregen daar zullen we het maar niet hebben zeker.
Maar je bent vrij om te gaan en te staan waar je wil. :wave:

28 Jun 2024, 12:55
Ancien

Leeftijd: 46
Samenvattend kan worden gesteld dat PLJ exact heeft, hoe hij altijd de club heeft geleid - verdeel en heers. Verschillende kampen gecreëerd van in het begin met als "end game" de supporters verdelen. Dat is gelukt en het is duidelijk dat het ene kamp het andere niet meteen gaat kunnen bekeren... Time will tell... Wat het hem oplevert? Ik moet het niet weten want clean zal het niet zijn.

Wat mij wel van het hart moet in die hele discussie: wat was er afgelopen seizoen nog echt EA aan de club die sommigen precies koste wat kost in stand willen houden? Elk alternatief wordt al meteen de grond ingeboord nog voor het een kans krijgt, maar dat er het afgelopen seizoen niks nog EA was, dat was blijkbaar geen probleem. EA heeft vorig seizoen meer in het oranje gespeeld dan in het witzwet... Het enige EA vorig seizoen was de vrouwen... Ik hoop dat de mensen die nu achter elke zin een aantal belachelijke smileys zetten om een of ander punt te maken, misschien daar ook eens over nadenken. Los van wat er ook kan komen, maar ik denk dat er meer Oilsjt zit in Jong Lede dan wat er vorig seizoen doorging onder de naam EA... Als je dat niet kan of wil inzien, dan is het inderdaad einde verhaal... Ik zou opperen dat het is voor de mensen die er wel nog waren en de medesupporters, maar blijkbaar is het stamnummer heiliger dan dat... Dan is het schluss inderdaad...

Wel nog vraagje aan jMs: als uw bestuur eerst zegt dat ze ermee stoppen in het belang van de club en op het moment dat ze zien dat er zaken bewegen, toch weer in gang schieten... is het dan in het belang van de club dat ze handelen of voor zichzelf? Ik zie ook een trend hoor: ze schieten weer vol in de reactie - maar als ze zelf iets moeten doen, hola Pola... 1 goed dossier was er nodig - en zelfs dat konden ze niet... Je zou nog de andere kant kijken als ze tegen uw been pissen zeker? Ik snap dat echt niet... En met alles wat je nu weet: waarom waren ze nooit pro-actief? Omdat ze alles van dag 1 in opdracht deden van... Als er geen bevel kwam, gebeurde er niks... Simpel as that - maar die gaan wel met een poef van EUR 7mio de slapende reus gaan wekken vanuit provinciale zonder plein of enige medewerking? Awei ja... Kans dat ze Euromillions winnen, lijkt me 1000x reeëler na hun brokkenparcours over de gehele lijn...

28 Jun 2024, 14:00
forumlegende

Klopt helemaal, DT.
Er zijn er velen die zich diep zouden moeten schamen. Ik ken ook heel veel mensen die het voorbije seizoen elke vorm van kritiek afgedaan hebben als pesterij en 'de fout van 't stad'. Van velen onder hen dacht ik toch dat ze slimmer waren. Quod non. Ik kan het mensen niet kwalijk nemen dat ze na al die jaren van miserie eindelijk dachten dat er een dikke vis ons ging overnemen. Maar in september en oktober was al duidelijk dat het maar een dom sprotje met hoogheidswaanzin was. En toch zijn ze er in blijven geloven, hebben ze alles vergoelijkt, hebben ze de normen altijd maar verder laten vervagen. Tot er niets meer van de club overbleef.
De arrogantie die sommigen van hen nu nog ten toon spreiden is hallucinant.

28 Jun 2024, 14:55
Freak

u moeten schamen omdat je naar uw club gaat kijken....maar voor jong lede op uw plein daarvoor moet ge u niet schamen. :crazy:

28 Jun 2024, 15:19
Vaste Waarde

Lees jij wel wat bv. een DT zegt, waly 2? Dat is toch een onderbouwd betoog, neen? Welke valabele argumenten heb jij daar tegenin te brengen, wel zonder het in het belachelijke te trekken alstublieft? Dankjewel.

28 Jun 2024, 15:34
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 466 467 468 469 470 497