|
|
| Pagina 469 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 467 468 469 470 471 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Junior Lid geworden op: 24 Aug 2014, 18:49 Berichten: 225 |
Bericht Re: Artikels
@DT op die vraag kan ik u niet antwoorden , ik weet het om den duur ook allemaal niet meer
Maar Of je het nu draait of keert de turken moeten gewoon zo snel mogelijk buiten.want wat ze ons achtergelaten hebben kan gewoon niet maar als er nog iemand is in Eendracht Aalst die Nr 90 koste wat kost nog wil behouden Dan ben ik de eerste die daar zal staan. Jullie kunnen wel zeggen wie wilt da nu nog doen ? Tja da zal niet aan ons liggen toch ? Der zijn hier sommige die liever opnieuw willen beginnen in 4de provincial of zelfs een überhaupte fusie willen komaan zeg met wat zijn we bezig.. Ik ben akkoord wat jullie zeggen ivm die poef van 7 miljoen ect… wie wilt dat nog ? Ik denk ook eerlijk gezegd niemand MAAR dan stopt het hele Eendracht Aalst verhaal voor MIJ Ik zou veel liever voor Eendracht Aalst Nr 90 supporteren in 1ste provincial met schulden en er alles aan doen om een stabiele club te worden ? Dan een fusie of nieuwe start. Nuja als stad ons gaat buiten gooien tja dan wordt het moeilijk.. ik was heel tevreden toen ik las da ze daar niet mochten spelen maar dat was vooral voor die turken en niet voor Eendracht Aalst ! Want de Ridder heeft het ook gemakkelijk.. die gooit op zijn gemakje een ploeg buiten in hun eigen stadion.. tzou vroeger gene waar geweest zijn.. |
| 28 Jun 2024, 17:01 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
DT schreef: Samenvattend kan worden gesteld dat PLJ exact heeft, hoe hij altijd de club heeft geleid - verdeel en heers. Verschillende kampen gecreëerd van in het begin met als "end game" de supporters verdelen. Dat is gelukt en het is duidelijk dat het ene kamp het andere niet meteen gaat kunnen bekeren... Time will tell... Wat het hem oplevert? Ik moet het niet weten want clean zal het niet zijn. Wat mij wel van het hart moet in die hele discussie: wat was er afgelopen seizoen nog echt EA aan de club die sommigen precies koste wat kost in stand willen houden? Elk alternatief wordt al meteen de grond ingeboord nog voor het een kans krijgt, maar dat er het afgelopen seizoen niks nog EA was, dat was blijkbaar geen probleem. EA heeft vorig seizoen meer in het oranje gespeeld dan in het witzwet... Het enige EA vorig seizoen was de vrouwen... Ik hoop dat de mensen die nu achter elke zin een aantal belachelijke smileys zetten om een of ander punt te maken, misschien daar ook eens over nadenken. Los van wat er ook kan komen, maar ik denk dat er meer Oilsjt zit in Jong Lede dan wat er vorig seizoen doorging onder de naam EA... Als je dat niet kan of wil inzien, dan is het inderdaad einde verhaal... Ik zou opperen dat het is voor de mensen die er wel nog waren en de medesupporters, maar blijkbaar is het stamnummer heiliger dan dat... Dan is het schluss inderdaad... Wel nog vraagje aan jMs: als uw bestuur eerst zegt dat ze ermee stoppen in het belang van de club en op het moment dat ze zien dat er zaken bewegen, toch weer in gang schieten... is het dan in het belang van de club dat ze handelen of voor zichzelf? Ik zie ook een trend hoor: ze schieten weer vol in de reactie - maar als ze zelf iets moeten doen, hola Pola... 1 goed dossier was er nodig - en zelfs dat konden ze niet... Je zou nog de andere kant kijken als ze tegen uw been pissen zeker? Ik snap dat echt niet... En met alles wat je nu weet: waarom waren ze nooit pro-actief? Omdat ze alles van dag 1 in opdracht deden van... Als er geen bevel kwam, gebeurde er niks... Simpel as that - maar die gaan wel met een poef van EUR 7mio de slapende reus gaan wekken vanuit provinciale zonder plein of enige medewerking? Awei ja... Kans dat ze Euromillions winnen, lijkt me 1000x reeëler na hun brokkenparcours over de gehele lijn... ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 28 Jun 2024, 17:45 |
|
|
Freak
het stamnummer van een voetbalclub is belangrijk, vooral in België. Een stamnummer is een uniek registratienummer dat door de Koninklijke Belgische Voetbalbond (KBVB) wordt toegekend aan een club wanneer deze zich aansluit. Dit nummer blijft de club haar hele bestaan vergezellen, zelfs als de club van naam, locatie of bestuur verandert.
Enkele redenen waarom het stamnummer belangrijk is: Identiteit en Historie: Het stamnummer geeft een club een unieke identiteit en is verbonden met haar geschiedenis en tradities. Dit nummer is vaak trots gedragen door supporters en leden van de club. Sportieve Erkenning: Successen en prestaties van een club worden gekoppeld aan het stamnummer. Kampioenschappen, bekerwinsten en andere sportieve prestaties blijven verbonden aan het stamnummer, ongeacht eventuele naamsveranderingen. Licenties en Competities: De deelname aan competities en de rechten en plichten die daarbij horen, zijn gekoppeld aan het stamnummer. Bij fusies of overnames van clubs speelt het stamnummer vaak een cruciale rol in de vraag welke licenties behouden blijven en welke competitiepositie ingenomen kan worden. Supporterscultuur: Voor veel supporters is het stamnummer een symbool van de continuïteit en authenticiteit van hun club. Veranderingen in het stamnummer kunnen weerstand oproepen bij de achterban. Kortom, het stamnummer speelt een centrale rol in de identiteit, geschiedenis en operationele aspecten van een voetbalclub in België. |
| 28 Jun 2024, 17:46 |
|
|
Junior Lid geworden op: 24 Aug 2014, 18:49 Berichten: 225 |
waly 2 schreef: het stamnummer van een voetbalclub is belangrijk, vooral in België. Een stamnummer is een uniek registratienummer dat door de Koninklijke Belgische Voetbalbond (KBVB) wordt toegekend aan een club wanneer deze zich aansluit. Dit nummer blijft de club haar hele bestaan vergezellen, zelfs als de club van naam, locatie of bestuur verandert. Enkele redenen waarom het stamnummer belangrijk is: Identiteit en Historie: Het stamnummer geeft een club een unieke identiteit en is verbonden met haar geschiedenis en tradities. Dit nummer is vaak trots gedragen door supporters en leden van de club. Sportieve Erkenning: Successen en prestaties van een club worden gekoppeld aan het stamnummer. Kampioenschappen, bekerwinsten en andere sportieve prestaties blijven verbonden aan het stamnummer, ongeacht eventuele naamsveranderingen. Licenties en Competities: De deelname aan competities en de rechten en plichten die daarbij horen, zijn gekoppeld aan het stamnummer. Bij fusies of overnames van clubs speelt het stamnummer vaak een cruciale rol in de vraag welke licenties behouden blijven en welke competitiepositie ingenomen kan worden. Supporterscultuur: Voor veel supporters is het stamnummer een symbool van de continuïteit en authenticiteit van hun club. Veranderingen in het stamnummer kunnen weerstand oproepen bij de achterban. Kortom, het stamnummer speelt een centrale rol in de identiteit, geschiedenis en operationele aspecten van een voetbalclub in België. ![]() |
| 28 Jun 2024, 18:08 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
jMs schreef: waly 2 schreef: het stamnummer van een voetbalclub is belangrijk, vooral in België. Een stamnummer is een uniek registratienummer dat door de Koninklijke Belgische Voetbalbond (KBVB) wordt toegekend aan een club wanneer deze zich aansluit. Dit nummer blijft de club haar hele bestaan vergezellen, zelfs als de club van naam, locatie of bestuur verandert. Enkele redenen waarom het stamnummer belangrijk is: Identiteit en Historie: Het stamnummer geeft een club een unieke identiteit en is verbonden met haar geschiedenis en tradities. Dit nummer is vaak trots gedragen door supporters en leden van de club. Sportieve Erkenning: Successen en prestaties van een club worden gekoppeld aan het stamnummer. Kampioenschappen, bekerwinsten en andere sportieve prestaties blijven verbonden aan het stamnummer, ongeacht eventuele naamsveranderingen. Licenties en Competities: De deelname aan competities en de rechten en plichten die daarbij horen, zijn gekoppeld aan het stamnummer. Bij fusies of overnames van clubs speelt het stamnummer vaak een cruciale rol in de vraag welke licenties behouden blijven en welke competitiepositie ingenomen kan worden. Supporterscultuur: Voor veel supporters is het stamnummer een symbool van de continuïteit en authenticiteit van hun club. Veranderingen in het stamnummer kunnen weerstand oproepen bij de achterban. Kortom, het stamnummer speelt een centrale rol in de identiteit, geschiedenis en operationele aspecten van een voetbalclub in België. ![]() Zoals Waly2 schrijft , zelfs als de club van naam, LOCATIE of bestuur verandert. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 28 Jun 2024, 18:15 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 12 Aug 2011, 11:15 Berichten: 286 Locatie: Lebbeke |
jMs schreef: waly 2 schreef: het stamnummer van een voetbalclub is belangrijk, vooral in België. Een stamnummer is een uniek registratienummer dat door de Koninklijke Belgische Voetbalbond (KBVB) wordt toegekend aan een club wanneer deze zich aansluit. Dit nummer blijft de club haar hele bestaan vergezellen, zelfs als de club van naam, locatie of bestuur verandert. Enkele redenen waarom het stamnummer belangrijk is: Identiteit en Historie: Het stamnummer geeft een club een unieke identiteit en is verbonden met haar geschiedenis en tradities. Dit nummer is vaak trots gedragen door supporters en leden van de club. Sportieve Erkenning: Successen en prestaties van een club worden gekoppeld aan het stamnummer. Kampioenschappen, bekerwinsten en andere sportieve prestaties blijven verbonden aan het stamnummer, ongeacht eventuele naamsveranderingen. Licenties en Competities: De deelname aan competities en de rechten en plichten die daarbij horen, zijn gekoppeld aan het stamnummer. Bij fusies of overnames van clubs speelt het stamnummer vaak een cruciale rol in de vraag welke licenties behouden blijven en welke competitiepositie ingenomen kan worden. Supporterscultuur: Voor veel supporters is het stamnummer een symbool van de continuïteit en authenticiteit van hun club. Veranderingen in het stamnummer kunnen weerstand oproepen bij de achterban. Kortom, het stamnummer speelt een centrale rol in de identiteit, geschiedenis en operationele aspecten van een voetbalclub in België. ![]() Ieder heeft recht op zijn mening en wat hij er wil mee doen. Maar dan vrees ik dat het voor sommigen stopt. En ook voor dat standpunt kan ik begrip opbrengen. Maar stam nr 90 is terminaal met die schuldenlast. Wat als je werkgever beslist om te fuseren wegens dreigend faillissement? Dan kijk ik ook eerst de kat uit de boom. Zoals reeds gezegd, hopen op het beste slechtste scenario. En alles wat nog maar in de verste verte te maken heeft met de Turken is comical Ali. |
| 28 Jun 2024, 18:44 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
waly 2 schreef: u moeten schamen omdat je naar uw club gaat kijken....maar voor jong lede op uw plein daarvoor moet ge u niet schamen. ![]() ![]() of normaal moeten het er altijd 3 zijn zeker die je zet? _________________ If you never try, you'll never know |
| 28 Jun 2024, 19:04 |
|
|
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240628_95519762
Voila de loting van den beker is ook gekend. Tegen Retie, Ekeren of Tilffois. Dus die krijgen een vrijgeleide. |
| 28 Jun 2024, 19:08 |
|
|
Freak
Bram schreef: waly 2 schreef: u moeten schamen omdat je naar uw club gaat kijken....maar voor jong lede op uw plein daarvoor moet ge u niet schamen. ![]() ![]() of normaal moeten het er altijd 3 zijn zeker die je zet? ![]() |
| 28 Jun 2024, 19:30 |
|
|
Vaste Waarde
Waly 2 en jms maak u geen zorgen jullie kunnen op het plein van Okegem verder gaan kijken.
Regelen jullie de bussen voor het massa volk ? |
| 28 Jun 2024, 19:42 |
|
|
Freak
Neutralboy schreef: Waly 2 en jms maak u geen zorgen jullie kunnen op het plein van Okegem verder gaan kijken. Regelen jullie de bussen voor het massa volk ? zoals het massa volk dat naar jong lede zal komen zien. ![]() |
| 28 Jun 2024, 20:30 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Dat iedereen eens doet wat hij zelf wil. De toekomst zal wel uitwijzen wat de beste optie was.
Maar dat nr. 90 nog te redden valt, geloof ik niet. |
| 28 Jun 2024, 20:48 |
|
|
waly 2 schreef: Neutralboy schreef: Waly 2 en jms maak u geen zorgen jullie kunnen op het plein van Okegem verder gaan kijken. Regelen jullie de bussen voor het massa volk ? zoals het massa volk dat naar jong lede zal komen zien. ![]() Er waren maar een handvol mensen die dit zagen aankomen,het enige positieve is dat er ook maar een handvol mensen tegen de gesprekken zijn ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 28 Jun 2024, 21:28 |
|
|
Vaste Waarde
waly 2 schreef: Bram schreef: waly 2 schreef: u moeten schamen omdat je naar uw club gaat kijken....maar voor jong lede op uw plein daarvoor moet ge u niet schamen. ![]() ![]() of normaal moeten het er altijd 3 zijn zeker die je zet? ![]() Slecht nieuws het stamnummer is naar molenbeeek naar vzw gold academie van onur kilic, de bussen zullen iets duurder zijn nu. Voordeel is ge zult met den otto met uwe maat jms kunnen gaan. |
| 28 Jun 2024, 23:06 |
|
|
Neutralboy schreef: waly 2 schreef: Bram schreef: ![]() of normaal moeten het er altijd 3 zijn zeker die je zet? ![]() Slecht nieuws het stamnummer is naar molenbeeek naar vzw gold academie van onur kilic, de bussen zullen iets duurder zijn nu. Voordeel is ge zult met den otto met uwe maat jms kunnen gaan. Hangt dan niet een deel van de schulden aan dat stam nr? |
| 28 Jun 2024, 23:18 |
|
| Pagina 469 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 467 468 469 470 471 … 497 Volgende |