|
|
| Pagina 477 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 475 476 477 478 479 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Duivelke
Bericht Re: Artikels
Het project Lede is de beste oplossing maar
EA is nog niet failliet verklaard en bestaat nog tot op heden. Een gedeelte wil al voor Lede gaan supporteren, dit enkel en alleen omdat Lede in de buurt ligt van Aalst en er voetbal in het PC stadion te zien zal zijn, raar maar waar. Wat moest KVO bvb zeggen we gaan in Aalst gaan spelen, gaan jullie dan ook voor hen supporteren? Laat de Turken maar verder desteren en we zien wel waar het schip zal stranden, tot dan geen voetbal meer hoe jammer en pijnlijk ook. |
| 07 Jul 2024, 10:54 |
|
|
forumlegende
anathema76 schreef: Davy schreef: Het mag allemaal heel pijnlijk zijn´ voor iedereen, maar ik hoop dat diegenen die fanatiek tegen het initiatief via jong lede zijn, dat die dan een beter plan (even concreet) hebben klaarliggen... dat fatalistisch en koppig gedoe ook altijd. Met boodschappen als : t is toch nooit meer hetzelfde, of dan stopt het voor mij. Wat zijt ge daar eigenlijk mee? En ivm met die geschiedenis en traditie. Behalve de "Kerk" evolueert ALLES. Het zou misschien leuk zijn als de kinderen van vandaag en later de kleinkinderen later ook over de geschiedenis van deze club kunnen spreken. Maar nu ineens alles weggooien of afbreken of laten stoppen... ik snap dat niet. Ah ja, een klein beetje relativering helpt misschien ook wel. Kwestie van het bos nog door de bomen te zien, of het licht tussen de donkere wolken. Kies maar. Held! Bedankt Davy, ik was bijna mijn geloof in de mensheid verloren. Diegenen die hier zitten te kakken op het plan om samen te werken met Jong Lede, dat zijn diezelfde die nu op Facebook zeggen dat we dan toch beter x-aantal jaar geleden hadden gefuseerd met Gent/Dender (godbetert), dan zouden we nu eersteklassevoetbal zien. Om als onderdeel van een fusieclub in eerste te gaan spelen, willen sommigen zich blijkbaar zelfs verplaatsen naar Gent Dan heb ik liever dat we op lager niveau, maar in EIGEN STAD spelen. Maar bon, ik zal wel ne raren zijn ![]() Dus jullie zijn blij dat een totaal andere ploeg, met een ander stamnummer, een ander bestuur en andere supporters on 't oileg ert komt spelen!? Zelfs zo blij dat ge er nog supporter van zult zijn omdat ze wat wit en zwart in de clubkleuren gaan proppen en na 1 jaar de naam veranderen in Eendracht Aalst, gewoon als commerciële zet om de Eendracht Aalst supporters te paaien en aan boord te houden om het financiële plaatje leefbaar te maken. Wat er ook uit voorkomt, het zal nooit nog Eendracht Aalst zijn, los van welke naam het vehikel zal krijgen of welke clubkleuren. Dat eendracht-supporters naar een fusieclub willen gaan kijken ondanks jaren uit volle borst gezongen te hebben 'wij zijn anti-fusieclub' en destijds een mooie tifo ontrold te hebben in de match tegen Dender met de tekst 'You sold your soul for the money', vind ik raar. We doen 't zelfde als Dender en alle andere fusieclubs die we jaren lang bespuwd en beschimt hebben, maar er is geen vuiltje aan de lucht voor sommigen. Als die supporters zich daar goed bij voelen ga dan gerust supporter worden van die nieuwe ploeg, geen probleem. Iedereen is vrij om te gaan kijken maar wees toch niet kwaad op de supporters die het fusieverhaal niet genegen zijn omdat zij de nieuwe club niet vereenzelvigen met den iendracht met haar 105jaar geschiedenis, en dus geen supporter van die fusieclub kunnen/willen zijn. Er is geen goeie oplossing voor de situatie waar we nu in zitten. In elk scenario ga je voor- en tegenstanders hebben en je gaat in elk scenario supporters verliezen. _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 07 Jul 2024, 11:00 |
|
|
Junior
Timoilsjt schreef: anathema76 schreef: Davy schreef: Het mag allemaal heel pijnlijk zijn´ voor iedereen, maar ik hoop dat diegenen die fanatiek tegen het initiatief via jong lede zijn, dat die dan een beter plan (even concreet) hebben klaarliggen... dat fatalistisch en koppig gedoe ook altijd. Met boodschappen als : t is toch nooit meer hetzelfde, of dan stopt het voor mij. Wat zijt ge daar eigenlijk mee? En ivm met die geschiedenis en traditie. Behalve de "Kerk" evolueert ALLES. Het zou misschien leuk zijn als de kinderen van vandaag en later de kleinkinderen later ook over de geschiedenis van deze club kunnen spreken. Maar nu ineens alles weggooien of afbreken of laten stoppen... ik snap dat niet. Ah ja, een klein beetje relativering helpt misschien ook wel. Kwestie van het bos nog door de bomen te zien, of het licht tussen de donkere wolken. Kies maar. Held! Bedankt Davy, ik was bijna mijn geloof in de mensheid verloren. Diegenen die hier zitten te kakken op het plan om samen te werken met Jong Lede, dat zijn diezelfde die nu op Facebook zeggen dat we dan toch beter x-aantal jaar geleden hadden gefuseerd met Gent/Dender (godbetert), dan zouden we nu eersteklassevoetbal zien. Om als onderdeel van een fusieclub in eerste te gaan spelen, willen sommigen zich blijkbaar zelfs verplaatsen naar Gent Dan heb ik liever dat we op lager niveau, maar in EIGEN STAD spelen. Maar bon, ik zal wel ne raren zijn ![]() Dus jullie zijn blij dat een totaal andere ploeg, met een ander stamnummer, een ander bestuur en andere supporters on 't oileg ert komt spelen!? Zelfs zo blij dat ge er nog supporter van zult zijn omdat ze wat wit en zwart in de clubkleuren gaan proppen en na 1 jaar de naam veranderen in Eendracht Aalst, gewoon als commerciële zet om de Eendracht Aalst supporters te paaien en aan boord te houden om het financiële plaatje leefbaar te maken. Wat er ook uit voorkomt, het zal nooit nog Eendracht Aalst zijn, los van welke naam het vehikel zal krijgen of welke clubkleuren. Dat eendracht-supporters naar een fusieclub willen gaan kijken ondanks jaren uit volle borst gezongen te hebben 'wij zijn anti-fusieclub' en destijds een mooie tifo ontrold te hebben in de match tegen Dender met de tekst 'You sold your soul for the money', vind ik raar. We doen 't zelfde als Dender en alle andere fusieclubs die we jaren lang bespuwd en beschimt hebben, maar er is geen vuiltje aan de lucht voor sommigen. Als die supporters zich daar goed bij voelen ga dan gerust supporter worden van die nieuwe ploeg, geen probleem. Iedereen is vrij om te gaan kijken maar wees toch niet kwaad op de supporters die het fusieverhaal niet genegen zijn omdat zij de nieuwe club niet vereenzelvigen met den iendracht met haar 105jaar geschiedenis, en dus geen supporter van die fusieclub kunnen/willen zijn. Er is geen goeie oplossing voor de situatie waar we nu in zitten. In elk scenario ga je voor- en tegenstanders hebben en je gaat in elk scenario supporters verliezen. Het is gewoon waanzinnig hoe hypocriet sommige mensen zijn. Ik heb nog hoop in de mensheid dat er maar enkelen zullen volgen naar groen-wit-zwart. Jaren AMF en Antifusie. En nu doodleuk switchen. |
| 07 Jul 2024, 11:45 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Smeirff schreef: Timoilsjt schreef: anathema76 schreef: Held! Bedankt Davy, ik was bijna mijn geloof in de mensheid verloren. Diegenen die hier zitten te kakken op het plan om samen te werken met Jong Lede, dat zijn diezelfde die nu op Facebook zeggen dat we dan toch beter x-aantal jaar geleden hadden gefuseerd met Gent/Dender (godbetert), dan zouden we nu eersteklassevoetbal zien. Om als onderdeel van een fusieclub in eerste te gaan spelen, willen sommigen zich blijkbaar zelfs verplaatsen naar Gent Dan heb ik liever dat we op lager niveau, maar in EIGEN STAD spelen. Maar bon, ik zal wel ne raren zijn ![]() Dus jullie zijn blij dat een totaal andere ploeg, met een ander stamnummer, een ander bestuur en andere supporters on 't oileg ert komt spelen!? Zelfs zo blij dat ge er nog supporter van zult zijn omdat ze wat wit en zwart in de clubkleuren gaan proppen en na 1 jaar de naam veranderen in Eendracht Aalst, gewoon als commerciële zet om de Eendracht Aalst supporters te paaien en aan boord te houden om het financiële plaatje leefbaar te maken. Wat er ook uit voorkomt, het zal nooit nog Eendracht Aalst zijn, los van welke naam het vehikel zal krijgen of welke clubkleuren. Dat eendracht-supporters naar een fusieclub willen gaan kijken ondanks jaren uit volle borst gezongen te hebben 'wij zijn anti-fusieclub' en destijds een mooie tifo ontrold te hebben in de match tegen Dender met de tekst 'You sold your soul for the money', vind ik raar. We doen 't zelfde als Dender en alle andere fusieclubs die we jaren lang bespuwd en beschimt hebben, maar er is geen vuiltje aan de lucht voor sommigen. Als die supporters zich daar goed bij voelen ga dan gerust supporter worden van die nieuwe ploeg, geen probleem. Iedereen is vrij om te gaan kijken maar wees toch niet kwaad op de supporters die het fusieverhaal niet genegen zijn omdat zij de nieuwe club niet vereenzelvigen met den iendracht met haar 105jaar geschiedenis, en dus geen supporter van die fusieclub kunnen/willen zijn. Er is geen goeie oplossing voor de situatie waar we nu in zitten. In elk scenario ga je voor- en tegenstanders hebben en je gaat in elk scenario supporters verliezen. Het is gewoon waanzinnig hoe hypocriet sommige mensen zijn. Ik heb nog hoop in de mensheid dat er maar enkelen zullen volgen naar groen-wit-zwart. Jaren AMF en Antifusie. En nu doodleuk switchen. Neen, ik ben helemaal niet blij, integendeel, dat doet geweldig veel zeer na 35 jaar supporter zijn. Maar ik zou t wel appreciëren dat ge stopt met die sfeerschepping van twee kampen waarin er blij zijn met een fusie. Die mensen gaat re niet vinden. Dus merci om mij geen woorden in de mond te leggen. Maar kom gerust met een beter scenario af. Veel succes daarmee, denk ook eens na hoe dat wie wat gaat betalen, zelfs in vierde provinciale, en liefst eens noet met zwart geld, fictiefgeld of schuld. en zoniet dan stopt het gewoon. Als jullie dat allemaal beter vinden, ook jullie goed recht. Alles op één hoop gooien, alleen maar lezen wat ge wilt lezen en daarbij uw medesupporters hypocriet noemen... klasse. |
| 07 Jul 2024, 12:15 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
Inderdaad, NIEMAND is blij dat we niet meer verder kunnen met stamnummer 90. Werkelijk NIEMAND.
Maar ook al herhaaldelijk gezegd: kom zelf met een goed georganiseerd alternatief waar je mensen/bedrijven voor vindt die er geld willen insteken. De maagd uithangen is heel gemakkelijk als je de rekeningen niet moet betalen. _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 07 Jul 2024, 12:38 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:58 Berichten: 548 Locatie: Aalst |
Onder bepaalde voorwaarden wil ik persoonlijk het nieuwe project een kans geven:
- De kleuren moeten wit en zwart blijven. - De naam Eendracht Aalst (met een eventuele toevoeging van Lede/Jong) - Van zodra het stamnummer 90 vrij komt moet er een poging gedaan worden om dit weer te verkrijgen. Ik ben ook geen fusie fan maar nood breekt nu eenmaal wet. Het is dit of niets vrees ik. Als dit project lukt spreekt er binnen enkele jaren niemand meer van. Vergeet ook niet dat Lede hier vragende partij is en ze hier veel voordeel uit kunnen halen. |
| 07 Jul 2024, 12:42 |
|
|
Freak
het is inderdaad een goed plan dat jong lede op ons oud veld komt spelen...n iendracht is gered, hoera.allen daarheen.
![]() |
| 07 Jul 2024, 14:49 |
|
|
Freak
het is inderdaad een goed plan dat jong lede op ons oud veld komt spelen...n iendracht is gered, hoera.allen daarheen.
|
| 07 Jul 2024, 15:43 |
|
|
Duivelke
Voor de mensen die het schijnbaar moeilijk hebben met de recente ontwikkelingen om de jeugdspelers van Eendracht Aalst volgend jaar toch garantie te geven dat er daadwerkelijk gevoetbald zal worden: er is wel degelijk een alternatief. De zeer betrouwbare Turken lijken accommodatie gevonden te hebben in Molenbeek. De echte supporters kunnen dus om de twee weken naar daar gaan. Het zeer belangrijke stamnummer met het daaraan gekoppelde EA DNA kunt ge dus wel degelijk blijven aanmoedigen. De vraag is natuurlijk hoeveel matchen ze effectief zullen spelen voor ze over de gehele lijn forfait zullen geven.
De dromers die denken dat het zo eenvoudig is om in 4de provinciale opnieuw te starten met Eendracht Aalst staan uiteraard ook niet stil bij de jeugdspelers die vandaag nog steeds bij de club aangesloten zijn. Het is opmerkelijk dat er hier mensen de ziel van de club met stip bovenaan zetten zonder aan de jeugd te denken. Welke ziel probeer je dan eigenlijk nog te redden? Er wordt hier fijntjes door andere forumgebruikers opgemerkt dat het huidig scenario het beste is binnen een intrieste situatie. Aan de criticasters werd meermaals gevraagd wat hun (betere) alternatieven zijn, maar nog nooit een antwoord gelezen. Dit alles neemt uiteraard niet weg dat ge kwaad, verdrietig of teleurgesteld moogt zijn. Ik denk dat we dat allemaal zijn. Net zoals iemand anders hier al zei: ik moet de eerste nog tegenkomen die content is met hoe alles hier de afgelopen maanden verlopen is en waar we nu voor staan. |
| 07 Jul 2024, 16:32 |
|
|
Freak
de jeugd van aalst word de jeugd van jong lede.
|
| 07 Jul 2024, 16:41 |
|
|
Scholier ![]() Lid geworden op: 24 Nov 2008, 11:30 Berichten: 167 |
Men spreekt hier altijd over een fusie, terwijl dit helemaal geen fusie is. Het is een vreemde ploeg die in ons stadion komt spelen en waarvan men eventueel later de naam en kleuren wil aanpassen. Die gesteund wordt door lokale investeerders en waarbij onze jeugd kan blijven sjotten.
|
| 07 Jul 2024, 18:11 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Kalisj schreef: Men spreekt hier altijd over een fusie, terwijl dit helemaal geen fusie is. Het is een vreemde ploeg die in ons stadion komt spelen en waarvan men eventueel later de naam en kleuren wil aanpassen. Die gesteund wordt door lokale investeerders en waarbij onze jeugd kan blijven sjotten. Ik vind het ook verre van ideaal maar het is met voorsprong de beste oplossing. Eendracht Aalst is al jaren stervende en ligt sinds de Turken zelfs in coma maar nog begrijpen sommigen de ernst niet van de situatie. |
| 07 Jul 2024, 18:31 |
|
|
forumlegende
Kalisj schreef: Men spreekt hier altijd over een fusie, terwijl dit helemaal geen fusie is. Het is een vreemde ploeg die in ons stadion komt spelen en waarvan men eventueel later de naam en kleuren wil aanpassen. Die gesteund wordt door lokale investeerders en waarbij onze jeugd kan blijven sjotten. het is een beetje zoals bij mijn werkgever. Ze verkochten 51% van de aandelen en het ging over een samenwerking zeiden ze, geen overname. #not_________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 07 Jul 2024, 18:54 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Zijn de gesprekken nog bezig met Lede of wat is de situatie nu? Dacht dat er vorige week nieuws ging komen. Mogen we op korte termijn intentieverklaring en supporters vergadering verwachten?
Is hier een tijdslimiet of kan vlak voor de competitiestart nog de locatie van de thuismatchen gewijzigd worden? Naam kan dit seizoen niet meer officieel gewijzigd worden, maar truitjes kunnen waarschijnlijk wel nog aangepast worden? |
| 07 Jul 2024, 19:13 |
|
|
Vaste Waarde
waly 2 schreef: het is inderdaad een goed plan dat jong lede op ons oud veld komt spelen...n iendracht is gered, hoera.allen daarheen. HALELUJAH !! Waly heeft eindelijk het licht gezien !!!!! ![]() |
| 07 Jul 2024, 19:44 |
|
| Pagina 477 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 475 476 477 478 479 … 497 Volgende |