|
|
| Pagina 478 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 476 477 478 479 480 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bericht Re: Artikels
Wat voor mij het belangrijkste is dat we na jaren eindelijk van die enorme schuldenlast af zijn.
En dat er misschien een groen streepje op de nieuwe truitjes zal staan is minste van mijn zorgen. Opnieuw niet gegijzeld worden door PLj en zijn bondgenoten na jaren gaat een grote opluchting zijn. En hopelijk nu eens met mensen met verstand om een voetbalclub te leiden. Als er 5 investeerders zijn hang je ookniet af van 1 persoon die de boel om zeep helpt . Ik geef het in ieder geval een kans ,hopelijk volgende week meer duidelijkheid. |
| 07 Jul 2024, 20:14 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
DML schreef: Het project Lede is de beste oplossing maar EA is nog niet failliet verklaard en bestaat nog tot op heden. Een gedeelte wil al voor Lede gaan supporteren, dit enkel en alleen omdat Lede in de buurt ligt van Aalst en er voetbal in het PC stadion te zien zal zijn, raar maar waar. Wat moest KVO bvb zeggen we gaan in Aalst gaan spelen, gaan jullie dan ook voor hen supporteren? Laat de Turken maar verder desteren en we zien wel waar het schip zal stranden, tot dan geen voetbal meer hoe jammer en pijnlijk ook. Dit blijft idd een niet te onderschatten punt en voor mij ook een cruciale factor in de slaagkansen van eender welk ander project. Ik vrees dat hier ook een kapitale fout zit bij het stadsbestuur om (te) snel te willen scoren met het oog op de verkiezingen... Als je nu leest wat er allemaal achter de schermen gebeurde/gebeurt, had een aantal weken extra de mondjes dicht kunnen houden, veel onnodig gekrakeel kunnen voorkomen... Het Turkse bestuur had niks meer uitgericht zoals ook het geval was na de kampioenenviering en het faillissement was een logisch gevolg geweest... En zelfs al was dat nog niet morgen geweest, met hun beperkte kennis van alle bondsreglementen hadden ze nooit nog een ploeg ingeschreven of althans niet tijdig... De persoonlijke rancune die er bestaat tussen beide kampen gaat helaas voor lange tijd de benzine zijn voor veel tegenkanting en dat was eigenlijk niet nodig geweest. |
| 08 Jul 2024, 8:17 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 18 Sep 2011, 16:37 Berichten: 279 Leeftijd: 54 Locatie: Aalst |
DT schreef: DML schreef: Het project Lede is de beste oplossing maar EA is nog niet failliet verklaard en bestaat nog tot op heden. Een gedeelte wil al voor Lede gaan supporteren, dit enkel en alleen omdat Lede in de buurt ligt van Aalst en er voetbal in het PC stadion te zien zal zijn, raar maar waar. Wat moest KVO bvb zeggen we gaan in Aalst gaan spelen, gaan jullie dan ook voor hen supporteren? Laat de Turken maar verder desteren en we zien wel waar het schip zal stranden, tot dan geen voetbal meer hoe jammer en pijnlijk ook. Dit blijft idd een niet te onderschatten punt en voor mij ook een cruciale factor in de slaagkansen van eender welk ander project. Ik vrees dat hier ook een kapitale fout zit bij het stadsbestuur om (te) snel te willen scoren met het oog op de verkiezingen... Als je nu leest wat er allemaal achter de schermen gebeurde/gebeurt, had een aantal weken extra de mondjes dicht kunnen houden, veel onnodig gekrakeel kunnen voorkomen... Het Turkse bestuur had niks meer uitgericht zoals ook het geval was na de kampioenenviering en het faillissement was een logisch gevolg geweest... En zelfs al was dat nog niet morgen geweest, met hun beperkte kennis van alle bondsreglementen hadden ze nooit nog een ploeg ingeschreven of althans niet tijdig... De persoonlijke rancune die er bestaat tussen beide kampen gaat helaas voor lange tijd de benzine zijn voor veel tegenkanting en dat was eigenlijk niet nodig geweest. Is wat ik een paar weken geleden ook al aanhaalde. Stamnummer 90 is nog niet failliet. De schuld die er is, is aan PLJ. Als hij wil kan hij stamnummer 90 nog 10 jaar in 1ste provinciale laten spelen en volgens mij is de naam Eendracht Aalst nog altijd aan dit stamnummer gekoppeld. Waar zit je dan met het project Jong Lede dat er nu aankomt, je kan je truitjes wel aanpassen naar wit zwart, maar dan blijf je Jong Lede of wordt je dan Jong Aalst of FC Aalst of ...... en ik zie PLJ nog zo zot om dat te doen ook zolang hij die 5mil niet nodig heeft. |
| 08 Jul 2024, 9:27 |
|
|
Vaste Waarde
tigers schreef: DT schreef: DML schreef: Het project Lede is de beste oplossing maar EA is nog niet failliet verklaard en bestaat nog tot op heden. Een gedeelte wil al voor Lede gaan supporteren, dit enkel en alleen omdat Lede in de buurt ligt van Aalst en er voetbal in het PC stadion te zien zal zijn, raar maar waar. Wat moest KVO bvb zeggen we gaan in Aalst gaan spelen, gaan jullie dan ook voor hen supporteren? Laat de Turken maar verder desteren en we zien wel waar het schip zal stranden, tot dan geen voetbal meer hoe jammer en pijnlijk ook. Dit blijft idd een niet te onderschatten punt en voor mij ook een cruciale factor in de slaagkansen van eender welk ander project. Ik vrees dat hier ook een kapitale fout zit bij het stadsbestuur om (te) snel te willen scoren met het oog op de verkiezingen... Als je nu leest wat er allemaal achter de schermen gebeurde/gebeurt, had een aantal weken extra de mondjes dicht kunnen houden, veel onnodig gekrakeel kunnen voorkomen... Het Turkse bestuur had niks meer uitgericht zoals ook het geval was na de kampioenenviering en het faillissement was een logisch gevolg geweest... En zelfs al was dat nog niet morgen geweest, met hun beperkte kennis van alle bondsreglementen hadden ze nooit nog een ploeg ingeschreven of althans niet tijdig... De persoonlijke rancune die er bestaat tussen beide kampen gaat helaas voor lange tijd de benzine zijn voor veel tegenkanting en dat was eigenlijk niet nodig geweest. Is wat ik een paar weken geleden ook al aanhaalde. Stamnummer 90 is nog niet failliet. De schuld die er is, is aan PLJ. Als hij wil kan hij stamnummer 90 nog 10 jaar in 1ste provinciale laten spelen en volgens mij is de naam Eendracht Aalst nog altijd aan dit stamnummer gekoppeld. Waar zit je dan met het project Jong Lede dat er nu aankomt, je kan je truitjes wel aanpassen naar wit zwart, maar dan blijf je Jong Lede of wordt je dan Jong Aalst of FC Aalst of ...... en ik zie PLJ nog zo zot om dat te doen ook zolang hij die 5mil niet nodig heeft. So what ? Dan speel je die Lejuste/Turken hun achterlijke spelletje even mee hè.. Feit is dat die achterlijke kliek hoe dan ook nooit meer een voet zal binnenzetten in het PC of op Zandberg.. Laat die dus desnoods maar enkele jaren aanmodderen ( letterlijk dan ) op een of ander patattenveld.. En dat patattenveld gaan ze dan eerst ook nog moeten vinden he want welke idioot ( eigenaar, speler, sponsor, supporter ) wil er met die gasten überhaupt nog iets te maken hebben ? Volgens mij is dit gewoon nog effekes kinderachtig tegenpruttelen en gaat dat trouwens niet lang duren... En ooit komt ons stamnummer wel weer vrij.. ![]() |
| 08 Jul 2024, 9:42 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 18 Sep 2011, 16:37 Berichten: 279 Leeftijd: 54 Locatie: Aalst |
mamananeto schreef: tigers schreef: DT schreef: Dit blijft idd een niet te onderschatten punt en voor mij ook een cruciale factor in de slaagkansen van eender welk ander project. Ik vrees dat hier ook een kapitale fout zit bij het stadsbestuur om (te) snel te willen scoren met het oog op de verkiezingen... Als je nu leest wat er allemaal achter de schermen gebeurde/gebeurt, had een aantal weken extra de mondjes dicht kunnen houden, veel onnodig gekrakeel kunnen voorkomen... Het Turkse bestuur had niks meer uitgericht zoals ook het geval was na de kampioenenviering en het faillissement was een logisch gevolg geweest... En zelfs al was dat nog niet morgen geweest, met hun beperkte kennis van alle bondsreglementen hadden ze nooit nog een ploeg ingeschreven of althans niet tijdig... De persoonlijke rancune die er bestaat tussen beide kampen gaat helaas voor lange tijd de benzine zijn voor veel tegenkanting en dat was eigenlijk niet nodig geweest. Is wat ik een paar weken geleden ook al aanhaalde. Stamnummer 90 is nog niet failliet. De schuld die er is, is aan PLJ. Als hij wil kan hij stamnummer 90 nog 10 jaar in 1ste provinciale laten spelen en volgens mij is de naam Eendracht Aalst nog altijd aan dit stamnummer gekoppeld. Waar zit je dan met het project Jong Lede dat er nu aankomt, je kan je truitjes wel aanpassen naar wit zwart, maar dan blijf je Jong Lede of wordt je dan Jong Aalst of FC Aalst of ...... en ik zie PLJ nog zo zot om dat te doen ook zolang hij die 5mil niet nodig heeft. So what ? Dan speel je die Lejuste/Turken hun achterlijke spelletje even mee hè.. Feit is dat die achterlijke kliek hoe dan ook nooit meer een voet zal binnenzetten in het PC of op Zandberg.. Laat die dus desnoods maar enkele jaren aanmodderen ( letterlijk dan ) op een of ander patattenveld.. En dat patattenveld gaan ze dan eerst ook nog moeten vinden he want welke idioot ( eigenaar, speler, sponsor, supporter ) wil er met die gasten überhaupt nog iets te maken hebben ? Volgens mij is dit gewoon nog effekes kinderachtig tegenpruttelen en gaat dat trouwens niet lang duren... En ooit komt ons stamnummer wel weer vrij.. ![]() Benieuwd hoeveel er na 3 jaar nog naar Jong Lede komen kijken. En nee ben geen fan van Le Just of de Turken, wil gewoon aanhalen indien ze willen kunnen ze nog jaren het stamnummer 90 en de naam EA gijzelen en dan sta je daar met je project Jong Lede |
| 08 Jul 2024, 9:51 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
tigers schreef: mamananeto schreef: tigers schreef: Is wat ik een paar weken geleden ook al aanhaalde. Stamnummer 90 is nog niet failliet. De schuld die er is, is aan PLJ. Als hij wil kan hij stamnummer 90 nog 10 jaar in 1ste provinciale laten spelen en volgens mij is de naam Eendracht Aalst nog altijd aan dit stamnummer gekoppeld. Waar zit je dan met het project Jong Lede dat er nu aankomt, je kan je truitjes wel aanpassen naar wit zwart, maar dan blijf je Jong Lede of wordt je dan Jong Aalst of FC Aalst of ...... en ik zie PLJ nog zo zot om dat te doen ook zolang hij die 5mil niet nodig heeft. So what ? Dan speel je die Lejuste/Turken hun achterlijke spelletje even mee hè.. Feit is dat die achterlijke kliek hoe dan ook nooit meer een voet zal binnenzetten in het PC of op Zandberg.. Laat die dus desnoods maar enkele jaren aanmodderen ( letterlijk dan ) op een of ander patattenveld.. En dat patattenveld gaan ze dan eerst ook nog moeten vinden he want welke idioot ( eigenaar, speler, sponsor, supporter ) wil er met die gasten überhaupt nog iets te maken hebben ? Volgens mij is dit gewoon nog effekes kinderachtig tegenpruttelen en gaat dat trouwens niet lang duren... En ooit komt ons stamnummer wel weer vrij.. ![]() Benieuwd hoeveel er na 3 jaar nog naar Jong Lede komen kijken. En nee ben geen fan van Le Just of de Turken, wil gewoon aanhalen indien ze willen kunnen ze nog jaren het stamnummer 90 en de naam EA gijzelen en dan sta je daar met je project Jong Lede Thuisblijven e man als je het project niet wil steunen,ik ben ook 4 jaar weg gebleven omdat het mij geene zak interesseerde onder PLJ en de malafide Turken. Praat eens met de mensen van het oude SK Beveren die zijn begonnen in 4e provinciale ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 08 Jul 2024, 10:20 |
|
|
forumlegende
Iedereen moet maar voor zichzelf uitmaken of hij/zij komt kijken naar het eventuele nieuwe project. Net zoals ieder dat moest doen toen de malafide Turken het voor het zeggen hadden. Maar iemand die toen wel naar het stadion ging moet alvast zeker geen commentaar geven op de mensen die dat in de toekomst zullen doen.
Ik lees hier ook dat EA nu 'zijn ziel verkoopt voor het geld'. Maar ik denk dat dat het voorbije seizoen al eens gebeurd is... |
| 08 Jul 2024, 10:30 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
tigers schreef: DT schreef: DML schreef: Het project Lede is de beste oplossing maar EA is nog niet failliet verklaard en bestaat nog tot op heden. Een gedeelte wil al voor Lede gaan supporteren, dit enkel en alleen omdat Lede in de buurt ligt van Aalst en er voetbal in het PC stadion te zien zal zijn, raar maar waar. Wat moest KVO bvb zeggen we gaan in Aalst gaan spelen, gaan jullie dan ook voor hen supporteren? Laat de Turken maar verder desteren en we zien wel waar het schip zal stranden, tot dan geen voetbal meer hoe jammer en pijnlijk ook. Dit blijft idd een niet te onderschatten punt en voor mij ook een cruciale factor in de slaagkansen van eender welk ander project. Ik vrees dat hier ook een kapitale fout zit bij het stadsbestuur om (te) snel te willen scoren met het oog op de verkiezingen... Als je nu leest wat er allemaal achter de schermen gebeurde/gebeurt, had een aantal weken extra de mondjes dicht kunnen houden, veel onnodig gekrakeel kunnen voorkomen... Het Turkse bestuur had niks meer uitgericht zoals ook het geval was na de kampioenenviering en het faillissement was een logisch gevolg geweest... En zelfs al was dat nog niet morgen geweest, met hun beperkte kennis van alle bondsreglementen hadden ze nooit nog een ploeg ingeschreven of althans niet tijdig... De persoonlijke rancune die er bestaat tussen beide kampen gaat helaas voor lange tijd de benzine zijn voor veel tegenkanting en dat was eigenlijk niet nodig geweest. Is wat ik een paar weken geleden ook al aanhaalde. Stamnummer 90 is nog niet failliet. De schuld die er is, is aan PLJ. Als hij wil kan hij stamnummer 90 nog 10 jaar in 1ste provinciale laten spelen en volgens mij is de naam Eendracht Aalst nog altijd aan dit stamnummer gekoppeld. Waar zit je dan met het project Jong Lede dat er nu aankomt, je kan je truitjes wel aanpassen naar wit zwart, maar dan blijf je Jong Lede of wordt je dan Jong Aalst of FC Aalst of ...... en ik zie PLJ nog zo zot om dat te doen ook zolang hij die 5mil niet nodig heeft. Jij praat hier over 5 miljoen maar dat was het al onder PLJ zonder wat de Turken hier aangericht hebben, dat bedrag is nog veel hoger. Zelfs al laat PLJ dat bedrag vallen dan nog is de club sowieso failliet. Spelers,trainers,leveranciers,de btw en wie nog allemaal heeft geld van die Turken te goed. In de komende maanden zal dat allemaal wel duidelijk worden. Elke bekwame ondernemer wil niets met EA te maken hebben in de huidige vorm dus het is hopeloos van in die oplossing nog te geloven. Het enige wat de Turken nu doen is tijd rekken en stokken in de wielen steken van alles wat van stad Aalst komt, en in dat opzicht moet ik DT gelijk geven dat ze beter de afgelopen weken niks naar buiten brachten en achter de schermen een oplossing zochten. |
| 08 Jul 2024, 12:48 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
iendrachter schreef: tigers schreef: DT schreef: Dit blijft idd een niet te onderschatten punt en voor mij ook een cruciale factor in de slaagkansen van eender welk ander project. Ik vrees dat hier ook een kapitale fout zit bij het stadsbestuur om (te) snel te willen scoren met het oog op de verkiezingen... Als je nu leest wat er allemaal achter de schermen gebeurde/gebeurt, had een aantal weken extra de mondjes dicht kunnen houden, veel onnodig gekrakeel kunnen voorkomen... Het Turkse bestuur had niks meer uitgericht zoals ook het geval was na de kampioenenviering en het faillissement was een logisch gevolg geweest... En zelfs al was dat nog niet morgen geweest, met hun beperkte kennis van alle bondsreglementen hadden ze nooit nog een ploeg ingeschreven of althans niet tijdig... De persoonlijke rancune die er bestaat tussen beide kampen gaat helaas voor lange tijd de benzine zijn voor veel tegenkanting en dat was eigenlijk niet nodig geweest. Is wat ik een paar weken geleden ook al aanhaalde. Stamnummer 90 is nog niet failliet. De schuld die er is, is aan PLJ. Als hij wil kan hij stamnummer 90 nog 10 jaar in 1ste provinciale laten spelen en volgens mij is de naam Eendracht Aalst nog altijd aan dit stamnummer gekoppeld. Waar zit je dan met het project Jong Lede dat er nu aankomt, je kan je truitjes wel aanpassen naar wit zwart, maar dan blijf je Jong Lede of wordt je dan Jong Aalst of FC Aalst of ...... en ik zie PLJ nog zo zot om dat te doen ook zolang hij die 5mil niet nodig heeft. Jij praat hier over 5 miljoen maar dat was het al onder PLJ zonder wat de Turken hier aangericht hebben, dat bedrag is nog veel hoger. Zelfs al laat PLJ dat bedrag vallen dan nog is de club sowieso failliet. Spelers,trainers,leveranciers,de btw en wie nog allemaal heeft geld van die Turken te goed. In de komende maanden zal dat allemaal wel duidelijk worden. Elke bekwame ondernemer wil niets met EA te maken hebben in de huidige vorm dus het is hopeloos van in die oplossing nog te geloven. Het enige wat de Turken nu doen is tijd rekken en stokken in de wielen steken van alles wat van stad Aalst komt, en in dat opzicht moet ik DT gelijk geven dat ze beter de afgelopen weken niks naar buiten brachten en achter de schermen een oplossing zochten. Zoals je zelf zegt gaat het faillissement hooguit nog een paar maanden op zich laten wachten. Voor een naamsverandering is het al te laat. Dus maakt het dan zo veel uit wat de Turken nog proberen te doen? |
| 08 Jul 2024, 13:02 |
|
|
Junior Lid geworden op: 24 Aug 2014, 18:49 Berichten: 225 |
Achja een groen streepje hier en daar wat maakt het uit.. het is mijn ploeg Eendracht Aalst !
Kvraag mij eigenlijk af waarom jullie gewoon niet naar Jong Lede gaan kijken zijn.. raar |
| 08 Jul 2024, 13:32 |
|
|
forumlegende
Tja, begrijpelijk dat dit heel moeilijk ligt. En ik denk dat dat voor iedereen die van dichtbij of van ver betrokken is bij de club zo is.
Langs de andere kant is het iets nieuws of niets meer. En zouden de Oostendesupporters dan ook naar Diksmuide moeten gaan kijken zijn? Daar stond het gras ook lang (wel niet zo belachelijk lang als in het PC-stadion). Ik ken enkele KVO-supporters (die al ettelijke jaren actief zijn in de club) en die kijken, weliswaar met heel veel spijt en verdriet, toch uit naar iets nieuws, iets anders, iets beters(?) Dat moet ook kunnen. Na twintig jaar en meer van geklooi met dit ongelofelijke Turks geknoei als orgelpunt is het misschien ook voor EA toch tijd voor iets nieuws. Ikzelf weet nog altijd niet hoe ik moet omgaan met dit alles. En ik denk dat er zo velen onder ons zijn. |
| 08 Jul 2024, 14:08 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
jMs schreef: Achja een groen streepje hier en daar wat maakt het uit.. het is mijn ploeg Eendracht Aalst ! Kvraag mij eigenlijk af waarom jullie gewoon niet naar Jong Lede gaan kijken zijn.. raar Uw ploeg zal nog wel laten weten waar je ze samen met de malafide Turken kunt gaan bewonderen ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 08 Jul 2024, 15:48 |
|
|
Junior
Bakkie schreef: jMs schreef: Achja een groen streepje hier en daar wat maakt het uit.. het is mijn ploeg Eendracht Aalst ! Kvraag mij eigenlijk af waarom jullie gewoon niet naar Jong Lede gaan kijken zijn.. raar Uw ploeg zal nog wel laten weten waar je ze samen met de malafide Turken kunt gaan bewonderen ![]() Volgens mij wordt het tijd dat jij naar Jong Lede gaat kijken. Nogmaals ik ben de Turken niet genegen, maar een EA is er niet zonder ze er de brui aan geven en dat lijkt hier niemand te verstaan, want ja binnen paar maand stopt het volgens iedereen. Ze hebben iets in hun kop en zullen het zolang mogelijk proberen uithouden en zolang kan er geen nieuw Aalst zijn hoe je het ook draait of keert |
| 08 Jul 2024, 16:45 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Stamnummer 90 is SC Eendracht Aalst. Naamswijziging dit seizoen is te laat, maar volgend jaar kan je naam wel wijzigen naar Eendracht Aalst Lede, Jong Eendracht Aalst of misschien zelfs VC Eendracht of JL Eendracht Aalst. Als het maar geen SC is
|
| 08 Jul 2024, 18:13 |
|
|
tigers schreef: Bakkie schreef: jMs schreef: Achja een groen streepje hier en daar wat maakt het uit.. het is mijn ploeg Eendracht Aalst ! Kvraag mij eigenlijk af waarom jullie gewoon niet naar Jong Lede gaan kijken zijn.. raar Uw ploeg zal nog wel laten weten waar je ze samen met de malafide Turken kunt gaan bewonderen ![]() Volgens mij wordt het tijd dat jij naar Jong Lede gaat kijken. Nogmaals ik ben de Turken niet genegen, maar een EA is er niet zonder ze er de brui aan geven en dat lijkt hier niemand te verstaan, want ja binnen paar maand stopt het volgens iedereen. Ze hebben iets in hun kop en zullen het zolang mogelijk proberen uithouden en zolang kan er geen nieuw Aalst zijn hoe je het ook draait of keert Dat ga ik zeker doen,ik hoop dat jij dat niet doet ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 08 Jul 2024, 20:46 |
|
| Pagina 478 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 476 477 478 479 480 … 497 Volgende |