Artikels - Pagina 482 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 480 481 482 483 484 497
 Artikels 
Auteur Bericht
Junior

Bericht Re: Artikels
De werren zotter als zot :plat:

11 Jul 2024, 12:00
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
https://www.hln.be/belgisch-voetbal/tur ... ~af406dcf/

Die foto van De Ridder op de persmededeling, dat tart toch alle verbeelding? Dat hele artikel toont nog maar eens dat er geen toekomst is voor stamnummer 90 en dat voetbal in Aalst heruitgevonden zal moeten worden. Hetzij vanuit provinciale, hetzij met hulp van de buren uit Lede.

11 Jul 2024, 12:57
Nationale Ploeg

Voetbal Vlaanderen gaat hun absurd verhaal weigeren. De kans is dus heel groot dat het stamnummer 90 volgend seizoen gewoon niet speelt. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat bij een 'onderbreking van de activiteit' het stamnummer dan sowieso geschrapt wordt?

11 Jul 2024, 12:58
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Voetbal Vlaanderen gaat nog medelijden met ons krijgen door alle stomme stoten die dat bestuur uithaalt en ons stamnummer schuldenvrij terug geven ;)

Serieus nu, t is echt pijnlijk en triestig voor ons als supporters. K vrees idd dat ze het zover gaan drijven dat stamnummer geschrapt wordt en definitief verloren is :cry:

11 Jul 2024, 13:21
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Smetje schreef:
Voetbal Vlaanderen gaat nog medelijden met ons krijgen door alle stomme stoten die dat bestuur uithaalt en ons stamnummer schuldenvrij terug geven ;)

Serieus nu, t is echt pijnlijk en triestig voor ons als supporters. K vrees idd dat ze het zover gaan drijven dat stamnummer geschrapt wordt en definitief verloren is :cry:

nogal een chance dat Tarik Lejuste de juiste overnemer heeft gekozen destijds. die man doet alles in het belang van de club... dat ziet ge.

11 Jul 2024, 13:59
nieuw in de eerste ploeg

HLN
Eendracht Aalst wil met de eerste ploeg voetballen op een veld in Heusden-Zolder, maar dat mag helemaal niet. Daar laat Voetbal Vlaanderen geen twijfel over bestaan. De club in handen van Turkse investeerders moet dus op zeer korte termijn zoek naar een ander voetbalveld in de buurt van Aalst. “Anders stopt het verhaal”, zegt Nand De Klerck van Voetbal Vlaanderen, die duidelijk is over de deadline.

11 Jul 2024, 15:28
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
59 Valentinusstraat
https://maps.app.goo.gl/dY5rwsSN4PvK9EiK7?g_st=ac

Een prachtig voetbalveld trouwens waar stamnummer 90 wil gaan spelen. Ook een opvallende buur dat menig Aalstsupporter zal overtuigen om tweewekelijks de verplaatsing te maken.

11 Jul 2024, 15:55
Vaste Waarde

Leeftijd: 54
https://www.tvl.be/nieuws/opschudding-i ... ken-170029

11 Jul 2024, 19:36
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 35
https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240711 ... rce=google
Kan iemand dit artikel posten?

11 Jul 2024, 20:37
Vaste Waarde

Petroe69 schreef:
HLN
Eendracht Aalst wil met de eerste ploeg voetballen op een veld in Heusden-Zolder, maar dat mag helemaal niet. Daar laat Voetbal Vlaanderen geen twijfel over bestaan. De club in handen van Turkse investeerders moet dus op zeer korte termijn zoek naar een ander voetbalveld in de buurt van Aalst. “Anders stopt het verhaal”, zegt Nand De Klerck van Voetbal Vlaanderen, die duidelijk is over de deadline.

:lol: :lol: :lol: :lol:
Wally, Jms : kilometerkes beginnen tellen jongens !!! :lol: :lol: :banana:

11 Jul 2024, 20:48
nieuw in de eerste ploeg

Aalst - De Turkse clubeigenaars koesteren het plan om te verhuizen naar… Heusden-Zolder. Het Limburgse verhaal lijkt sterk op een laatste dans van de wereldvreemde clubleiders. De verhuis van KVC Jong Lede naar het Pierre Cornelisstadion lijkt meteen een stuk dichterbij. Coach Bekir Celik, die de Ajuinen naar de titel leidde in het voorbije seizoen, bies alvast de aftocht.

Woensdag vernamen we uit weliswaar goede bron dat het Turkse clubbestuur een doorstart overwoog met een Limburgse club. Het leek toch net te veel op een indianenverhaal om te publiceren, maar de Turkse investeerders blijven verrassen en onthulden donderdag hun plannen. “Te gek voor woorden”, reageert Matthias De Ridder (NV-A), de Aalsterse Schepen van Sport. Ook vanuit Voetbal Vlaanderen werd bevestigd dat het technisch onmogelijk is om met Eendracht Aalst, officieel een Oost-Vlaamse eersteprovincialer, de oversteek te maken naar Limburg. De schrapping van het stamnummer 90 lijkt dan ook slechts een kwestie van tijd. Dat wordt een cruciale beslissing, want vanaf dan ligt de weg wijd open voor KVC Jong Lede en de vijf nieuwe Vlaamse investeerders rond Guy Valckenier om met de eerste ploeg van KVC Jong Lede de intrek te nemen in het Pierre Cornelisstadion.

Bij de nieuwe investeerders groeide stilaan wel de nervositeit omdat de jeugdwerking op de Zandberg dringend op de rails moet gezet worden. Vele jeugdspelers kozen al eieren voor hun geld zodat vooreerst een inventaris gemaakt moet worden van welke jeugdspelers aan boord blijven, waarna ook jeugdtrainers moeten gezocht worden. “Niet simpel, maar het shirt dragen van een iconische club als Eendracht Aalst blijft wel een lokmiddel”, hoorden we bij een potentiële investeerder. “Zowel in het Pierre Cornelisstadion als op het jeugdcomplex op de Zandberg zullen de velden klaar zijn tegen de start van de trainingen”, liet De Ridder optekenen.

Ook voor uittredend Eendracht-coach Bekir Celik is het intussen welletjes. De gewezen assistent van KSC Lokeren-Temse leidde Eendracht naar de titel en genoot met volle teugen van het volksfeest dat in de Bredestraat losbarstte, maar ook hij werd in de maling genomen door een bestuur dat zich boven de wet waande en megalomane plannen ontplooide die een lege doos bleken. Toch hoedt hij zich voor kritiek. “De supporters zijn helaas de klos”, zucht Celik. “Ik wens Eendracht Aalst en de investeerders het beste toe, maar voor mij houdt het verhaal op nadat duidelijk werd dat de club naar provinciale degradeert. Dat liet ik het bestuur weten toen ik op reis vertrok. Nu krijgt mijn gezin alle aandacht. Met het bestuur heb ik geen contact meer.”

Toch laat het voetbal de Aalsterse succescoach niet los. “Haast alle spelers hebben al onderdak gevonden en daar ben ik blij om. Zelf onderhoud ik nog wel wat contacten, maar ook een sabbatjaar kan best. De titelviering blijft onvergetelijk en staat voor eeuwig op mijn netvlies gegrift. Het is doodjammer voor de supporters dat het uiteindelijk zo moet uitdraaien. Voor hen en het stadsbestuur hoop ik op een oplossing. Dat Jong Lede zijn intrek neemt in Aalst? Daar geef ik liever geen commentaar op. Mijn wens is dat de Aalsterse voetbalfans niet op hun honger blijven zitten.”

Vrijdag treedt het Aalsterse stadsbestuur samen met KVC Jong Lede naar buiten met een statement. Het laat zich raden dat de Aalsterse jeugdwerking op de Zandberg gered wordt en dat het project Eendracht Aalst-KVC Jong Lede gelanceerd wordt.

11 Jul 2024, 20:54
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
zandbergske schreef:
https://www.tvl.be/nieuws/opschudding-in-heusden-zolder-eendracht-aalst-wil-wedstrijden-op-veld-van-anadol-afwerken-170029

Oei de schepen van sport uit Heusden - Zolder is ook ne racist :wadde:

11 Jul 2024, 22:03
Freak

mamananeto schreef:
Petroe69 schreef:
HLN

:lol: :lol: :lol: :lol:
Wally, Jms : kilometerkes beginnen tellen jongens !!! :lol: :lol: :banana:

een weekendje in de limburg (y) :EA:

12 Jul 2024, 8:40
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
Straks persconferentie met meer nieuws...

12 Jul 2024, 12:28
forumlegende

Bakkie schreef:
Timoilsjt schreef:
Sponsje teire schreef:
Voor de mensen die het schijnbaar moeilijk hebben met de recente ontwikkelingen om de jeugdspelers van Eendracht Aalst volgend jaar toch garantie te geven dat er daadwerkelijk gevoetbald zal worden: er is wel degelijk een alternatief. De zeer betrouwbare Turken lijken accommodatie gevonden te hebben in Molenbeek. De echte supporters kunnen dus om de twee weken naar daar gaan. Het zeer belangrijke stamnummer met het daaraan gekoppelde EA DNA kunt ge dus wel degelijk blijven aanmoedigen. De vraag is natuurlijk hoeveel matchen ze effectief zullen spelen voor ze over de gehele lijn forfait zullen geven.

De dromers die denken dat het zo eenvoudig is om in 4de provinciale opnieuw te starten met Eendracht Aalst staan uiteraard ook niet stil bij de jeugdspelers die vandaag nog steeds bij de club aangesloten zijn. Het is opmerkelijk dat er hier mensen de ziel van de club met stip bovenaan zetten zonder aan de jeugd te denken. Welke ziel probeer je dan eigenlijk nog te redden?

Er wordt hier fijntjes door andere forumgebruikers opgemerkt dat het huidig scenario het beste is binnen een intrieste situatie. Aan de criticasters werd meermaals gevraagd wat hun (betere) alternatieven zijn, maar nog nooit een antwoord gelezen.

Dit alles neemt uiteraard niet weg dat ge kwaad, verdrietig of teleurgesteld moogt zijn. Ik denk dat we dat allemaal zijn. Net zoals iemand anders hier al zei: ik moet de eerste nog tegenkomen die content is met hoe alles hier de afgelopen maanden verlopen is en waar we nu voor staan.

Ik heb mijn oplossing al gegeven: herstart in 4de provinciale. 2 van onze grote sponsors zijn trouwens volgend seizoen sponsor van 2 ploegen in 4de provinciale dus mijn inziens waren daar mogelijkheden om met die gasten iets nieuw op te bouwen. Zelfs zonder grote sponsors maar met pakweg 300supporters speel je in 4de provinciale mee voor de titel.

Wat de jeugd betreft: ploegen in 4de provinciale hebben ook jeugdvoetbal, zelfs op IP niveau. Als je een nieuwe ploeg start moet je inderdaad van voetbal Vlaanderen akkoord krijgen om meteen met IP te mogen starten want je hebt nog geen label, maar met het palmares van onze jeugdopleiding (laatste half seizoen misschien niet te na gesproken) en de situatie waarin de eendrachtjeugd zich bevindt, waren daar volgens mij mogelijkheden.

Hier dus de oplossing waarnaar gevraagd.

Het ontgaat mij trouwens waarom iemand die tegen het Jong Lede-verhaal is, meteen wordt afgeschilderd als een supporter van de Turken of PLJ en mee naar Molenbeek zou moeten. T is niet omdat ge geen graten ziet in een fusie-verhaal dat ge achter de Turken staat he.

Dan is er voor jou helaas geen ander alternatief dan er u bij neer te leggen en thuis te blijven en een andere hobby te zoeken.
Tijd dat sommigen dit eens beginnen in te zien

Yoo Bakkie, wees gerust, alternatieven genoeg, dus thuis blijven moet niet noodzakelijk :oooh: .
Tot een recent verleden kreeg onze club meestal voorrang op de andere alternatieven, hoewel dat sinds het laatste jaar onder PLJ al afnam en ik vorig seizoen onder de Turken nog nooit zoveel matchen links heb laten liggen als ooit tevoren (wegens onvrede met het beleid). Een andere ploeg die in ons stadion komt spelen heeft voor mij niets meer te maken met de ploeg waar ik van kindsbeen af supporter van ben, dus Lede laat ik volledig links liggen. Er komt tijd vrij om meer te spenderen in andere hobby 's en te mijmeren over de mooie tijden die we gekend hebben met onzen iendracht. :EA:

12 Jul 2024, 14:33
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 480 481 482 483 484 497