|
|
| Pagina 486 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 484 485 486 487 488 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16 Berichten: 749 Leeftijd: 73 Locatie: Koksijde |
Bericht Re: Artikels
Iemand een idee wie die 5 ondernemers zijn?
Valckenier is er ene, de andere Plastiek Hostade, Arijs, ....? |
| 14 Jul 2024, 2:14 |
|
|
Freak
Jij weet al wat er volgende week vrijdag gaat gezegd worden? Vertel het ons aub meneer de intellectueel!
![]() |
| 14 Jul 2024, 10:24 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
wevege schreef: Iemand een idee wie die 5 ondernemers zijn? Valckenier is er ene, de andere Plastiek Hostade, Arijs, ....? ... Temmerman, Sterckx |
| 14 Jul 2024, 11:10 |
|
|
Vaste Waarde
filip.dhose schreef: Allesweter schreef: Xander schreef: Just niet! Enkel wit en zwert! Nee serieus, ik denk dat het raar genoeg deze details zijn die sommige supporters zal overtuigen om te komen kijken. Enkel wit en zwart in het logo en de thuistenue, en geen Lede in de naam maar bijvoorbeeld VCJ Eendracht Aalst. We gaan elke support kunnen gebruiken om dit te laten slagen! Ik spreek van ons compagnie, van de 8 gaat er toch gene enkele afhaken moest er een beetje groen bijkomen Maar we moeten ieder zijn mening respecteren natuurlijk maar anders was er gewoon niets meer van voetbal in Aalst Een totaal vreemde club komt in ons stadion spelen, en wij gaan daarvoor supporteren? Zijn wij supporters van een club of van een stadion??? ![]() Spreek voor jezelf D'hose. Iedereen doet toch gewoon wat ie wil denk ik dan.. En ik val in herhaling he, maar wat ben jij toch een opportunistische semi-intellectuele droplul man.. ( euhh... da's maar gewoon mijn mening he Filip.. Misschien bestaan er toch mensen die jou wel interessant/leuk vinden... ) |
| 14 Jul 2024, 15:11 |
|
|
Scholier
filip.dhose schreef: Allesweter schreef: Xander schreef: Just niet! Enkel wit en zwert! Nee serieus, ik denk dat het raar genoeg deze details zijn die sommige supporters zal overtuigen om te komen kijken. Enkel wit en zwart in het logo en de thuistenue, en geen Lede in de naam maar bijvoorbeeld VCJ Eendracht Aalst. We gaan elke support kunnen gebruiken om dit te laten slagen! Ik spreek van ons compagnie, van de 8 gaat er toch gene enkele afhaken moest er een beetje groen bijkomen Maar we moeten ieder zijn mening respecteren natuurlijk maar anders was er gewoon niets meer van voetbal in Aalst Een totaal vreemde club komt in ons stadion spelen, en wij gaan daarvoor supporteren? Zijn wij supporters van een club of van een stadion??? ![]() Het is een feit dat een andere club in het stadion komt spelen. Maar of je het nu wil of niet het zal waarschijnlijk dat of niks zijn( En als het niks is zul je ook moeten kiezen naar welke ploeg je gaat kijken,of thuis blijven) . Of er moeten deze week nog wonderen gebeuren om stamr 90 te redden. En eerlijk ik denk dat ik bij stamr 90 nu ook wel zou afhaken na wat er dit jaar en voorgaande jaren gebeurd is( ja ik ook was verblind door de resultaten, en ben trots op wat de jongens gepresteerd hebben. maar ook deftig gedegouteerd door wat het zogezegde bestuur gepresteerd heeft. daar kan ik niet meer achter staan). Niemand verplicht u om maar jong lede en waarschijnlijk volgend jaar Jong eendracht Aalst Lede te komen kijken. Iedereen moet dit voor zichzelf uitmaken. maar voor Eendracht Aalst met stamn90 en ettelijke miljoenen schulden met sjoemelende bestuur zal je naar alle waarschijnlijkheid ook niet meer moeten gaan kijken. Nieuw hobby zoeken en gaan vissen makker. En het is normaal dat sup van Eendracht afwachtend, twijfelend of negatief ( en dat zullen de sup van Lede ook wel zijn) zijn maar wat is het alternatief? in vierde provinciale herbeginnen? geen enkele van de nieuwe investeerders is denk ik geintereseerd in provinciaal voetbal. ![]() |
| 14 Jul 2024, 17:48 |
|
|
Ancien
Als er vanaf volgend seizoen Eendracht Aalst bijkomt zoals ik hier gelezen heb blijf ik zeker komen, ik kijk alvast uit naar de komende vergadering. In ieder geval de mensen die nu aan het roer staan daar ben ik persoonlijk superblij om zeker wat de toekomstperspectieven van de club betreft.
![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 14 Jul 2024, 18:03 |
|
|
Freak
anubis schreef: filip.dhose schreef: Allesweter schreef: Ik spreek van ons compagnie, van de 8 gaat er toch gene enkele afhaken moest er een beetje groen bijkomen Maar we moeten ieder zijn mening respecteren natuurlijk maar anders was er gewoon niets meer van voetbal in Aalst Een totaal vreemde club komt in ons stadion spelen, en wij gaan daarvoor supporteren? Zijn wij supporters van een club of van een stadion??? ![]() Het is een feit dat een andere club in het stadion komt spelen. Maar of je het nu wil of niet het zal waarschijnlijk dat of niks zijn( En als het niks is zul je ook moeten kiezen naar welke ploeg je gaat kijken,of thuis blijven) . Of er moeten deze week nog wonderen gebeuren om stamr 90 te redden. En eerlijk ik denk dat ik bij stamr 90 nu ook wel zou afhaken na wat er dit jaar en voorgaande jaren gebeurd is( ja ik ook was verblind door de resultaten, en ben trots op wat de jongens gepresteerd hebben. maar ook deftig gedegouteerd door wat het zogezegde bestuur gepresteerd heeft. daar kan ik niet meer achter staan). Niemand verplicht u om maar jong lede en waarschijnlijk volgend jaar Jong eendracht Aalst Lede te komen kijken. Iedereen moet dit voor zichzelf uitmaken. maar voor Eendracht Aalst met stamn90 en ettelijke miljoenen schulden met sjoemelende bestuur zal je naar alle waarschijnlijkheid ook niet meer moeten gaan kijken. Nieuw hobby zoeken en gaan vissen makker. En het is normaal dat sup van Eendracht afwachtend, twijfelend of negatief ( en dat zullen de sup van Lede ook wel zijn) zijn maar wat is het alternatief? in vierde provinciale herbeginnen? geen enkele van de nieuwe investeerders is denk ik geintereseerd in provinciaal voetbal. ![]() hier een beetje verder spelen ze elke 2 weken 1e klassevoetbal tegen anderlecht,club brugge ,gent ,genk,den aantweirp enz.dat is mijn alternatief.toch jong lede niet zeker. ![]() |
| 14 Jul 2024, 20:17 |
|
|
Scholier
waly 2 schreef: anubis schreef: filip.dhose schreef: Een totaal vreemde club komt in ons stadion spelen, en wij gaan daarvoor supporteren? Zijn wij supporters van een club of van een stadion??? ![]() Het is een feit dat een andere club in het stadion komt spelen. Maar of je het nu wil of niet het zal waarschijnlijk dat of niks zijn( En als het niks is zul je ook moeten kiezen naar welke ploeg je gaat kijken,of thuis blijven) . Of er moeten deze week nog wonderen gebeuren om stamr 90 te redden. En eerlijk ik denk dat ik bij stamr 90 nu ook wel zou afhaken na wat er dit jaar en voorgaande jaren gebeurd is( ja ik ook was verblind door de resultaten, en ben trots op wat de jongens gepresteerd hebben. maar ook deftig gedegouteerd door wat het zogezegde bestuur gepresteerd heeft. daar kan ik niet meer achter staan). Niemand verplicht u om maar jong lede en waarschijnlijk volgend jaar Jong eendracht Aalst Lede te komen kijken. Iedereen moet dit voor zichzelf uitmaken. maar voor Eendracht Aalst met stamn90 en ettelijke miljoenen schulden met sjoemelende bestuur zal je naar alle waarschijnlijkheid ook niet meer moeten gaan kijken. Nieuw hobby zoeken en gaan vissen makker. En het is normaal dat sup van Eendracht afwachtend, twijfelend of negatief ( en dat zullen de sup van Lede ook wel zijn) zijn maar wat is het alternatief? in vierde provinciale herbeginnen? geen enkele van de nieuwe investeerders is denk ik geintereseerd in provinciaal voetbal. ![]() hier een beetje verder spelen ze elke 2 weken 1e klassevoetbal tegen anderlecht,club brugge ,gent ,genk,den aantweirp enz.dat is mijn alternatief.toch jong lede niet zeker. ![]() Dat is uw goed recht. maar je hebt waarschijnlijk even veel keer antifusieclub geroepen tegen FC azerty. en er dan nu gaan voor supporteren.( das dan voor mij erger)......... maar het is uw goed recht he. Ver den enen zal het fc Dender worden ver den anderen Erpe mere en ver nog nen anderen Iendracht Nieuwerkerken of elke twee weken een zjat cafe gon drinken me zen vra. |
| 14 Jul 2024, 20:55 |
|
|
Freak
bij de bezoekers is ook plaats ee.
|
| 14 Jul 2024, 21:04 |
|
|
Ancien
waly 2 schreef: bij de bezoekers is ook plaats ee. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 14 Jul 2024, 21:50 |
|
|
Freak
goi meigt da zeggen...
![]() |
| 14 Jul 2024, 22:07 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
waly 2 schreef: anubis schreef: filip.dhose schreef: Een totaal vreemde club komt in ons stadion spelen, en wij gaan daarvoor supporteren? Zijn wij supporters van een club of van een stadion??? ![]() Het is een feit dat een andere club in het stadion komt spelen. Maar of je het nu wil of niet het zal waarschijnlijk dat of niks zijn( En als het niks is zul je ook moeten kiezen naar welke ploeg je gaat kijken,of thuis blijven) . Of er moeten deze week nog wonderen gebeuren om stamr 90 te redden. En eerlijk ik denk dat ik bij stamr 90 nu ook wel zou afhaken na wat er dit jaar en voorgaande jaren gebeurd is( ja ik ook was verblind door de resultaten, en ben trots op wat de jongens gepresteerd hebben. maar ook deftig gedegouteerd door wat het zogezegde bestuur gepresteerd heeft. daar kan ik niet meer achter staan). Niemand verplicht u om maar jong lede en waarschijnlijk volgend jaar Jong eendracht Aalst Lede te komen kijken. Iedereen moet dit voor zichzelf uitmaken. maar voor Eendracht Aalst met stamn90 en ettelijke miljoenen schulden met sjoemelende bestuur zal je naar alle waarschijnlijkheid ook niet meer moeten gaan kijken. Nieuw hobby zoeken en gaan vissen makker. En het is normaal dat sup van Eendracht afwachtend, twijfelend of negatief ( en dat zullen de sup van Lede ook wel zijn) zijn maar wat is het alternatief? in vierde provinciale herbeginnen? geen enkele van de nieuwe investeerders is denk ik geintereseerd in provinciaal voetbal. ![]() hier een beetje verder spelen ze elke 2 weken 1e klassevoetbal tegen anderlecht,club brugge ,gent ,genk,den aantweirp enz.dat is mijn alternatief.toch jong lede niet zeker. ![]() Daag en tot nooit meer. |
| 15 Jul 2024, 0:45 |
|
|
Vaste Waarde
waly 2 schreef: goi meigt da zeggen... ![]() Awel Waly : Ver iene kier ben ik isj akkoerd me a se... As ge nor FC Azerty wiltj gon zien om TEGEN FC Azerty te supporteren ten est in orde ver moi... ![]() |
| 15 Jul 2024, 9:31 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Moses Chunga schreef: wevege schreef: Iemand een idee wie die 5 ondernemers zijn? Valckenier is er ene, de andere Plastiek Hostade, Arijs, ....? ... Temmerman, Sterckx Kris Temmerman ? Jean Marie Pfaff heeft ook al gesolliciteerd ![]() |
| 15 Jul 2024, 9:46 |
|
|
Freak
mamananeto schreef: waly 2 schreef: goi meigt da zeggen... ![]() Awel Waly : Ver iene kier ben ik isj akkoerd me a se... As ge nor FC Azerty wiltj gon zien om TEGEN FC Azerty te supporteren ten est in orde ver moi... ![]() t zal nog ni zen ![]() |
| 15 Jul 2024, 10:14 |
|
| Pagina 486 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 484 485 486 487 488 … 497 Volgende |