Artikels - Pagina 491 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 489 490 491 492 493 497
 Artikels 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Bericht Re: Artikels
Petroe69 schreef:
Neutralboy schreef:
Info vergadering JEUGD gisteren:

https://www.eendracht-aalst-lede.be/pdf ... dering.pdf

De algemene indruk leek me positief.
De nieuwe groep investeerders zal vrijdag zo goed als compleet aanwezig zijn, de lijst is ondertussen 15
Namen.

De infovergadering van vrijdag zal ook live te volgen zijn via livestream TV Oost voor de vakantiegangers of mensen die er niet tijdig kunnen geraken.

Er waren gisteren naar schatting een 250-300 geïnteresseerden aanwezig.

Doel 1 van de infovergaderingen zal vooral zijn een beeld vormen van wie wil blijven als jeugdspeler maar vooral ook als vrijwilliger/coach/helpende handen…..

Enige juiste bron van informatie zal zijn via:

http://Www.jeugdzandberg.be

Na de vergadering was al vrij snel duidelijk dat het bestuur alle communicatie zo goed en transparant mogelijk wil verspreiden.

Wat ligt er nog op tafel :

Er moet wel op termijn een nieuwe supportersvereniging komen maar niet meer alleen EMM:
- supporters zonder supportersclub 1 afgevaardigde/ 1 reserve
- ⁠EMM met 1 afgevaardigde + 1 reserve
- ⁠iemand van de jeugd+reserve
- ⁠iemand van lede + 1 reserve
- ⁠iemand voor dames??

Elke supporter kan dan kiezen wie hij als afgevaardigde zal willen en kan lid worden van de nieuwe supportersvereniging.

Maw een nieuwe supportersfederatie zal op correcte wijze opgericht worden met een officiele VZW.

Wie geen deel wil uitmaken van dit project, alle respect voor.

(y) (y) (y)

Knap gedaan Neutralboy ! (y)

18 Jul 2024, 9:24
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Op zich is het denk ik positief dat ze door een terrein te vinden schrapping kunnen voorkomen. Zo is stamnummer niet definitief verloren.

Nu hopen dat ze zo rap mogelijk failliet gaan. Dan kunnen we binnen x aantal jaar stamnummer terug overnemen.

18 Jul 2024, 9:28
forumlegende

Die Turkse zooi denkt echt dat ze alles mogen. Ik schaam me diep dat ik 1 match komen kijken ben het voorbije seizoen. Dit heeft al lang niets meer met Eendracht Aalst te maken.

18 Jul 2024, 9:53
Vaste Waarde

mamananeto schreef:
Petroe69 schreef:
Neutralboy schreef:

De nieuwe groep investeerders zal vrijdag zo goed als compleet aanwezig zijn, de lijst is ondertussen 15
Namen.

De infovergadering van vrijdag zal ook live te volgen zijn via livestream TV Oost voor de vakantiegangers of mensen die er niet tijdig kunnen geraken.

Doel 1 van de infovergaderingen zal vooral zijn een beeld vormen van wie wil blijven als jeugdspeler maar vooral ook als vrijwilliger/coach/helpende handen…..

Na de vergadering was al vrij snel duidelijk dat het bestuur alle communicatie zo goed en transparant mogelijk wil verspreiden.

Er moet wel op termijn een nieuwe supportersvereniging komen maar niet meer alleen EMM:
- ⁠iemand voor dames??

Elke supporter kan dan kiezen wie hij als afgevaardigde zal willen en kan lid worden van de nieuwe supportersvereniging.

Maw een nieuwe supportersfederatie zal op correcte wijze opgericht worden met een officiele VZW.

(y) (y) (y)

Dit is het werk van veel meer mensen dan mezelf hoor, ik heb alleen de taak op mij genomen de brug te zijn naar supporters, sympathisanten, en om de eerste kritieken op te vangen zo goed en zo kwaad mogelijk.

Nu is de enige moment in de geschiedenis om een nieuwe club te bouwen met lokale investeerders, de stad en hopelijk zoveel mogelijk mensen eindelijk eens op 1 lijn. Als dit niet lukt dan is het voor eeuwig en altijd gedaan met voetbal in Aalst. Het grote verschil zal zijn zonder grote uitspraken en onrealistische ambities deze keer.
Vetrekken vanaf de basis met gezond verstand en hopelijk met een eendrachtige blik en swung en daar is iedereen voor nodig.
Het iendrachtgevoel en dat zijn wij allemaal en niemand anders. [color=#FFFFFF][color=#40BF40][/color][/color]

18 Jul 2024, 9:56
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Neutralboy schreef:
mamananeto schreef:
Petroe69 schreef:

(y) (y) (y)

Dit is het werk van veel meer mensen dan mezelf hoor, ik heb alleen de taak op mij genomen de brug te zijn naar supporters, sympathisanten, en om de eerste kritieken op te vangen zo goed en zo kwaad mogelijk.

Nu is de enige moment in de geschiedenis om een nieuwe club te bouwen met lokale investeerders, de stad en hopelijk zoveel mogelijk mensen eindelijk eens op 1 lijn. Als dit niet lukt dan is het voor eeuwig en altijd gedaan met voetbal in Aalst. Het grote verschil zal zijn zonder grote uitspraken en onrealistische ambities deze keer.
Vetrekken vanaf de basis met gezond verstand en hopelijk met een eendrachtige blik en swung en daar is iedereen voor nodig.
Het iendrachtgevoel en dat zijn wij allemaal en niemand anders. [color=#FFFFFF][color=#40BF40][/color][/color]

Ik hoop echt dat zo veel mogelijk supporters zich achter het project scharen en dat het een succes wordt.

In vergelijking met andere gelijkaardige projecten, hebben we het nadeel dat we er laat konden aan beginnen en dus nog een jaar moeten wachten om naam en kleuren aan te passen. Dit kan het eerste jaar toch wat supporters kosten.

Ik juich ook toe dat ze geen onrealistische ambities en grootspraak willen. Maar om te slagen moet er toch enige ambitie zijn. Hoort gewoon bij Aalst. Ik las deze week dat er gestart wordt met kern en ambities van Lede. Alle dank en respect voor Lede, maar ik hoop toch op een beetje versterking, zodat je toch voor top 5 ofzo kan spelen. Als je start met de ambitie om u te redden of plaats 10-12 te spelen, gaat dat toch ook supporters kosten.

18 Jul 2024, 10:06
Vaste Waarde

Uiteraard zal er ambitie zijn om beter te doen anders begin je er niet aan.
De kleuren zullen dit seizoen al witzwart zijn bij thuismatchen en groenzwart bij uitmatchen.

Ik begrijp dat Lede een gevoelig project is zeker en vast maar laat ons ook daar anders zijn dan anderen en Lede blijven respecteren want zonder hun was het hier amen en uit.
Een groen streepje tussen het witzwart kan voor mijn part perfect blijven.

Vrijdag komt de draft intentieverklaring voor iedereen, daarop mogen de supporters even over nadenken en nog input geven, daarvoor is er volgende week al een nieuwe vergadering gepland met een delegatie van de nieuwe investeerdersgroep.

Er is weinig tijd en veel werk op de plank, vandaar een "sabbatjaar", een overgangsjaar om alles in kaart te brengen en uit te werken.

Met de knowhow, creatieve breinen en het iendrachtig zijn kan er veel op een jaar maar we moeten willen uiteraard.

18 Jul 2024, 10:21
nieuw in de eerste ploeg

tympanum2 schreef:
Die Turkse zooi denkt echt dat ze alles mogen. Ik schaam me diep dat ik 1 match komen kijken ben het voorbije seizoen. Dit heeft al lang niets meer met Eendracht Aalst te maken.

In België mag ook alles, de enige partij die al ingegrepen heeft is de stad door ze uit de accommodatie te zetten.
Is er daar geen akkoord van een burgemeester nodig als zo een zootje in u stad wil komen spelen?
En Voetbal Vlaanderen en het parket met hun onderzoek waar blijven die?
Dit gaat gewoon doorgaan tot er door de rechtbank een faillissement uitgesproken is, kan nog maanden duren….
Ze zullen wel spelers vinden, Turken genoeg in België.

18 Jul 2024, 10:23
Ancien

Timoilsjt schreef:
Hugo schreef:
DDay schreef:
Leggen de eendrachtsupporters zich zomaar neer dat er een vreemde ploeg in ons stadion gaat spelen? Ik heb het daar wel moeilijk mee... als eendracht er nie meer kan spelen, dan niemand meer vind ik...

In een verhaal met een andere ploeg geloof ik niet en is niet eendracht aalst...

ofwel liever volledig opnieuw beginnen met eendracht aalst, al is het in 4de provenciale en anders mogen ze het stadion van mijn part afbreken en er een feestzaal ofzo opzetten[/quo

Den Iendracht is nog ni dood maar ja als je niet verder kan kijken dan je neus lang is. :EA:

Hugo, den iendracht is morsdood en vrijdag 12u waarschijnlijk officieel geschrapt. Het enige dat nu op tafel ligt is supporter worden van jong Lede... :zzz:

Dat Eendrachtgevoel da familiale het gezellig vertoeven met je vrienden in het PC-stadion was er al een tijdje weg hé besteken. Na de invasie van PLJ en zijn Turkse trawanten die alleen maar uitblonken door het realiseren van een nog grotere schuldenberg, wanbetalingen en maffiositoestanden is het alleen maar erger geworden. Medewerkers die al jarenlang hun diensten bewezen vertrokken of werden gedwongen om te vertrekken! :stom: In de kantine kreeg je i.p.v. de gezellige babbel en de nodige discussies aan den toog een rij misnoegde fans die na lang wachten eindelijk aan hun pintje geraakten.
Aan de fans was het zeker niet gelegen die waren fantastisch en hebben de ploeg onvoorwaardelijk gesteund, ik veronderstel alleen al uit respect voor de spelers die in moeilijke omstandigheden hun uiterste best deden om de titel binnen te halen. Een verdiende promotie die we werden afgepakt door hun schuld met allerlei leugens wanbetalingen en gefoefel betreffende het behalen van de licentie, ikzelf ben er nog altijd woedend en doodziek van. :kots:
Wat (Jong Lede supporter) betreft, mij kan je niet wijsmaken dat Stad Aalst de rode loper uitrolt om gebruik te maken van al hun accommodaties zonder dat daar geen ander toekomstplan achter zit, neem nu bv. Asse Lennik in het volleybal heet ondertussen toch ook al Lindemans Aalst zo zie ik het hier ook nog evolueren van mijn part mogen ze er Jong Eendracht 90 van maken. :lol:
Ik wacht rustig de vergadering af en ik ga zeker niet op voorhand de toekomstplannen afschieten van de nieuwe investeerders.
:drank: :EA:

18 Jul 2024, 10:24
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 73
Dank aan Neutralboy voor het verslag.
Akkoord met Hugo, ik heb hetzelfde gevoel en koleire.
Ik wacht ook af wat er verder gaat gebeuren maar wil het project een kans geven.
Zonder zotte dingen te doen zouden ze dit jaar toch zeker moeten proberen om de linker kolom of misschien zelfs top 5 te spelen.
Volgend seizoen dan voor de titel gaan.

18 Jul 2024, 10:53
Reserve

wevege schreef:
Ik wacht ook af wat er verder gaat gebeuren maar wil het project een kans geven.
Zonder zotte dingen te doen zouden ze dit jaar toch zeker moeten proberen om de linker kolom of misschien zelfs top 5 te spelen.

Dan hoop ik toch dat ze hun ploeg wat versterkt hebben tov vorig jaar...want als ik het goed heb hebben ze zich pas op de laatste speeldag gered.
Je wil toch niet in dezelfde reeks terecht komen van het Turkse Eendracht Aalstspor. Of net wel voor de derby :wow:

18 Jul 2024, 11:11
Vaste Waarde

Praktische info voor infovergadering Pierre Cornelisstadion

Na de infovergadering op het jeugdsportcomplex Zandberg omtrent de jeugdwerking daar, zal er op vrijdag 19/7 om 18u in het Pierre Cornelisstadion een infovergadering doorgaan omtrent de toekomstplannen voor de 1ste ploeg in het stadion.

Mensen die de infovergadering in het stadion zelf wensen bij te wonen, kunnen plaats nemen in de tribunes A of G. Met dank aan Jong Lede wordt achteraf nog een drankje aangeboden in de cafétaria.

Voor de mensen die de verplaatsing niet kunnen maken of die op vakantie zijn, is er een alternatieve optie met dank aan TV Oost. Zij zullen een livestream mogelijk maken om de infovergadering vanop afstand te volgen. Deze kan gevolgd worden via de Facebook-pagina van TV Oost.

18 Jul 2024, 14:27
Ancien

mamananeto schreef:
Petroe69 schreef:
Neutralboy schreef:

Namen.

- ⁠iemand voor dames??

(y) (y) (y)

:worship: (y)

18 Jul 2024, 14:32
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 35
Jules Bocandé schreef:
wevege schreef:

Dan hoop ik toch dat ze hun ploeg wat versterkt hebben tov vorig jaar...want als ik het goed heb hebben ze zich pas op de laatste speeldag gered.
Je wil toch niet in dezelfde reeks terecht komen van het Turkse Eendracht Aalstspor. Of net wel voor de derby :wow:

Zijn toch sterk geëindigd en bijna nog eindrondeticket bemachtigd. Met Thomas Zwart hebben ze voor 3e amateur wel al een goeie spits gehaald. Geen zotte dingen maar met nog 2 a 3 versterkingen speel je met wat geluk de eindronde.

18 Jul 2024, 14:44
Vaste Waarde

Praktische info voor infovergadering Pierre Cornelisstadion:

Na de infovergadering op het jeugdsportcomplex Zandberg omtrent de jeugdwerking daar, zal er op vrijdag 19/7 om 18u in het Pierre Cornelisstadion een infovergadering doorgaan omtrent de toekomstplannen voor de 1ste ploeg in het stadion.

Mensen die de infovergadering in het stadion zelf wensen bij te wonen, kunnen plaats nemen in de tribunes A of G. Met dank aan Jong Lede wordt achteraf nog een drankje aangeboden in de cafétaria.

Voor de mensen die de verplaatsing niet kunnen maken of die op vakantie zijn, is er een alternatieve optie met dank aan TV Oost. Zij zullen een livestream mogelijk maken om de infovergadering vanop afstand te volgen. Deze kan gevolgd worden via de Facebook-pagina van TV Oost.

Alle info zal beschikbaar zijn via www.jeugdzandberg.be
Ook wie betrokken wil worden bij de club als jeugdspeler/vrijwilliger/coach/sympathisant/….kan zich daar registreren!

18 Jul 2024, 15:01
Reserve

Josken11 schreef:
Jules Bocandé schreef:
wevege schreef:

Zijn toch sterk geëindigd en bijna nog eindrondeticket bemachtigd. Met Thomas Zwart hebben ze voor 3e amateur wel al een goeie spits gehaald. Geen zotte dingen maar met nog 2 a 3 versterkingen speel je met wat geluk de eindronde.

Net even gecheckt, 10de geëindigd op 13ptn van de 4de en op 6ptn van de 3de laatste.
Laatste 4 matchen 2/12 maar de 6 matchen ervoor wel 16/18.
Dus idd niet op de laatste match zich gered, beetje grijs seizoen blijkbaar.

18 Jul 2024, 15:10
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 489 490 491 492 493 497