Artikels - Pagina 495 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 493 494 495 496 497
 Artikels 
Auteur Bericht
Freak

Bericht Re: Artikels
Neutralboy schreef:
A ploeg is een luchtbelle zonder spelers geldj en terroin.
Een lege doeis dus, goi verstotj et ni mor da kaan giejne kwood ze jongen ge kentj mor bezigen wa dagge gekregen etj ein.

t zal ten toch mièr zen asge goi :kiss:

20 Jul 2024, 15:00
Scholier

waly 2 schreef:
kazak keren?zoals jij?nen echten oilsjteneer goo ni nor jong lei zing.zot :crazy: peizde na echt dagge n iendracht zetj omdadde me a wit zwert sjalleken nor jong lei stodj te zwoin?zemme ons ploeg oit t stadion gezetj ver lei ier te komme speilen,verstojet ni?

zemme ons ploeg oit t stadion gezetj ver lei ier te komme speilen,verstojet ni?[/quote][/color]

Man man man waar haal je het?????????? De vraag is van Jong lede zelf gekomen ( omdat ze in Lede op hun limiet zitten kwa jeugdwerking en dat de eendracht jeugd moest gered worden) nadat het veld al eerder op een oerwoud leek. En had je er gisteren bijgeweest dan zou je het zelf wel opgemerkt hebben dat dit veld nog alles behalve een bespeelbaar gazoneke is, en dat het stadion nog alles behalve in orde staat ( veel werk aan de winkel). En de stad had al eerder bot gevangen bij Erpe Mere en Apelterre. Straks ga je nog beweren dat de mensen van Jong Lede dat hier allemaal al jaren aan het bekokstoven zijn. Stopt der mee en ga samen met Tarik iets drinken in Merelbeke of binnenkort misschien op den RWDM. Het is toch klaar en duidelijk dat het bestuur van EA al hun krediet verloren hebben door hun ongelofelijk zelf flateren ivm het licentiedosier, het niet betalen van jeugdtrainers en de damesploeg gewoon opgegeven heeft. Ik kan niet begrijpen dat iemand deze mensen nog kan en wil verdigen. Voor mij heeft de stad ook fouten en zelfs grote fouten, maar deze vallen in het niets met wat we dit jaar allemaal de revue zien passeren hebben. Het enige goed aan dit seizoen was de inzet van de ploeg en de titel en terug de opkomst van de sup die eendrachtig achter hun ploeg gingen staan. We zouden beter allemaal tot het besef komen dat het kalf verdronken is en dat we als sup eendrachtig moeten achter iets staan dat misschien iets mooi kan worden. De toekomst zal het uitwijzen. En denk nu niet dat wij het ook niet moeilijk hebben. En wat met de sup van Lede. Voor die mensen is dit ook een klap hoor.

20 Jul 2024, 15:08
Freak

ge begint met een nieuw project,ok,maar wil dan niet eendracht aalst zijn dat komt nooit terug.de enige die hier voordeel aan heeft is jong lede en dat kan ik niet aanvaarden.voila.

20 Jul 2024, 16:19
nieuw in de eerste ploeg

waly 2 schreef:
ge begint met een nieuw project,ok,maar wil dan niet eendracht aalst zijn dat komt nooit terug.de enige die hier voordeel aan heeft is jong lede en dat kan ik niet aanvaarden.voila.

Mor man toch Lede aleen voordeel.
We zijn verdomme na jaren van onze poef vanaf, wie heeft er dan het grootste voordeel

20 Jul 2024, 18:16
Freak

ge zijt van uw ploeg ook vanaf.

20 Jul 2024, 20:43
forumlegende

Gisteren naar de infovergadering geweest. Het is een project met potentieel, zeker gezien de mensen die erachter staan.

Maar het is niet mijn project. T verlies van ons club zit te vers in t geheugen om nu naar een andere ploeg te gaan kijken die in t pc stadion komt spelen.

En neen, ik ben geen aanhanger van de Turken noch PLJ dus ik ga niet naar Merelbeke.

20 Jul 2024, 21:05
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 35
Timoilsjt schreef:
Gisteren naar de infovergadering geweest. Het is een project met potentieel, zeker gezien de mensen die erachter staan.

Maar het is niet mijn project. T verlies van ons club zit te vers in t geheugen om nu naar een andere ploeg te gaan kijken die in t pc stadion komt spelen.

En neen, ik ben geen aanhanger van de Turken noch PLJ dus ik ga niet naar Merelbeke.

Er is maar 1 manier om op (lange) termijn Eendracht Aalst met stamnummer 90 schuldenvrij te krijgen. Dat is dit project die dan ooit ons stamnummer terug koopt. Elk zijn mening natuurlijk. :EA:

20 Jul 2024, 21:08
forumlegende

Josken11 schreef:
Timoilsjt schreef:

Er is maar 1 manier om op (lange) termijn Eendracht Aalst met stamnummer 90 schuldenvrij te krijgen. Dat is dit project die dan ooit ons stamnummer terug koopt. Elk zijn mening natuurlijk. :EA:

Misschien wel, de toekomst zal het uitwijzen.

20 Jul 2024, 21:10
Vaste Waarde

waly 2 schreef:
:EA:

En lap - E doeget opnief se.. :lol: :lol:
Waly, misschien beseft t zelfs ni hein jongen mor altoid waniejr da goi plat op a bakkes etj gat ier op't forrum weges zoei loemp en dom as't achterste van't peerd van Christus daafde goi op da knopken met da iendracht vlaggeken...... :D :D
Ge moetj ten misschien niks weten van Lee mor got dor toch mor isj gon oeiren of'ter gin plosj is in't zottekot ver aa gejer zenne makker .... :cool: :cool: :hmm:

20 Jul 2024, 22:47
Freak

20 Jul 2024, 22:57
Freak

jong lei forever :lol:

20 Jul 2024, 22:59
Vaste Waarde

waly 2 schreef:

Graalek benaalek !!!! :crazy:

20 Jul 2024, 23:00
Freak

hoe achterlek moeie ni zen ver nor lei gon te zing en peizen dat n iendracht es. :lol:

20 Jul 2024, 23:06
nieuw in de eerste ploeg

waly 2 schreef:
hoe achterlek moeie ni zen ver nor lei gon te zing en peizen dat n iendracht es. :lol:

In lei in zottenhuis is er nog plek ver mannen geleik a
Mor peis ni da de gei der nog ooit got buiten gerauken

20 Jul 2024, 23:51
Vaste Waarde

Josken11 schreef:
Timoilsjt schreef:

Volgens mij is er nog een 2de, heb het hier al eens geschreven: Eendracht Aalst (90) doet een jaartje verder, en de VZW en CVBA die erachter zitten gaan dan failliet.
Ondernemingsnummers 0477731829 (vzw) en 0658807964 (cvba).
Bedrijven, zelfstandigen en privépersonen (andere dan werknemers of spelers) die nog poef te goed hebben zijn de dupe, maar een nieuw op te richten rechtspersoon kan alle bondsschulden vereffenen en stamnummer 90 overnemen. Eendracht Aalst heeft dat al eens gedaan in 2002. Daarna kan er een fusie volgen tussen stamnummers 90 en 3957.

21 Jul 2024, 8:53
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 493 494 495 496 497