|
|
| Pagina 4 van 6 |
[ 89 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bericht Re: Eendracht Aalst Lede
Davy schreef: DT schreef: mamananeto schreef: Mijn kleine teen zegt me dat het hier deze week nog interessant gaat worden na wat die Turken gisteren van VV op hun bordje kregen : - Dat veld in Merelbeke ? Not sure want VV heeft die hete patat doorgeschoven naar de gemeente ( ge voelt hem al komen he??? )- Jeugdwerking : alle ploegen uit competitie gehaald. - B ploeg : idem Maar onze vriendjes gaan dus wel lekker door zeggen ze...?? Met wie, waar, maar vooral : voor welke reden zouden ze dit überhaupt willen ??? ![]() En toch… zolang die stekker er niet definitief uit is, zal het oude EA spook over het nieuwe project blijven hangen… Zoals ElCo zegt: rationeel is er veel te zeggen voor het nieuwe project… Maar voetbal is emotie en dat zit bij mij in het nieuwe project niet goed… Ook de rol van de stad zint me niet… Hadden ze dit ook gedaan in een niet-verkiezingsjaar? Waarom nu plots wel en al die andere jaren niet? Voor mij is het dus vooral: nu is het aan hen ipv weer aan de modale supporter… Van t stad, idd allemaal waar. Nu zijn ze daar… vijgen heel erg na Pasen, en toevallig voor de Verkiezingen: allemaal waar. Maar wat hadden we met zijn allen anders dan gewild, rekening houdend met de concrete situatie? Wat had het dan wel moeten zijn? Awel Davy, ik weet het niet. Het feit dat dit hele project op pakweg een maand is rondgeraakt, is zeer on-Aalsters en kwam voor velen toch uit het niets. Dan kan ik enkel hopen dat alle mogelijkheden goed werden gescreend en dat er geen PLJ tactieken werden gehanteerd (en dan heb ik het niet alleen over zijn “verkoop” exact een jaar geleden). Of een jaar zonder voetbal ons slechter af zou doen zijn dan dit project, durf ik niet te beweren en het voelt mede daardoor ook een opgedrongen keuze. En we gaan toch ook het discours van de stad niet volgen over de jeugd en de dames om alles nu te gaan slikken toch? Toen PLJ de club te koop aanbood, was ook alles goed genoeg om ervan af te zijn en in all fairness, waren de jeugd en de dames ook niet de prioriteit… dat is overigens het hele seizoen duidelijk gebleken… Laat me dus toe om even de kat uit de boom te kijken hoe dit verhaal zich ontspint… Ik mis de nuance naar Lede toe die wij als supporter al die jaren aan de kaak hebben gesteld. Ik zou als Aalsterse burgemeester ook voluit het Aalsterse jeugdvoetbal naar voor pushen maar ik kan me ook wel inbeelden dat ze bij Lede ook met vragen zitten. Dat het in een stroomversnelling kwam door een uitgestoken hand van het bestuur van Jong Lede zelf, doet voor mij niet ter zake. Garre wou ons ook bij Gent onderbrengen, remember? Dus simpele kanttekening: onder de Turken was alles gerechtvaardigd voor het gross van de supporters zolang er maar kampioen gespeeld zou worden; ik hoop dat we ons nu niet gaan verbranden aan eenzelfde denkwijze waarbij de heropstart van de dames en de toekomst van de Aalsterse voetbaljeugd de drogredenen gaan zijn waarmee alles onder de mat gaat worden geveegd. That’s all. En de richting waar de communicatie nu veelal naar uitgaat en de argumenten in het eigenlijk “doodgezwegen” debat doen helaas niet het beste vermoeden. Het opportunistische kantje weegt iets te zwaar door naar mijn gevoel en laat dat nu net ook een van de kenmerken zijn geweest van onze Turkse vrienden… |
| 23 Jul 2024, 22:33 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
DT schreef: Davy schreef: DT schreef: En toch… zolang die stekker er niet definitief uit is, zal het oude EA spook over het nieuwe project blijven hangen… Zoals ElCo zegt: rationeel is er veel te zeggen voor het nieuwe project… Maar voetbal is emotie en dat zit bij mij in het nieuwe project niet goed… Ook de rol van de stad zint me niet… Hadden ze dit ook gedaan in een niet-verkiezingsjaar? Waarom nu plots wel en al die andere jaren niet? Voor mij is het dus vooral: nu is het aan hen ipv weer aan de modale supporter… Van t stad, idd allemaal waar. Nu zijn ze daar… vijgen heel erg na Pasen, en toevallig voor de Verkiezingen: allemaal waar. Maar wat hadden we met zijn allen anders dan gewild, rekening houdend met de concrete situatie? Wat had het dan wel moeten zijn? Awel Davy, ik weet het niet. Het feit dat dit hele project op pakweg een maand is rondgeraakt, is zeer on-Aalsters en kwam voor velen toch uit het niets. Dan kan ik enkel hopen dat alle mogelijkheden goed werden gescreend en dat er geen PLJ tactieken werden gehanteerd (en dan heb ik het niet alleen over zijn “verkoop” exact een jaar geleden). Of een jaar zonder voetbal ons slechter af zou doen zijn dan dit project, durf ik niet te beweren en het voelt mede daardoor ook een opgedrongen keuze. En we gaan toch ook het discours van de stad niet volgen over de jeugd en de dames om alles nu te gaan slikken toch? Toen PLJ de club te koop aanbood, was ook alles goed genoeg om ervan af te zijn en in all fairness, waren de jeugd en de dames ook niet de prioriteit… dat is overigens het hele seizoen duidelijk gebleken… Laat me dus toe om even de kat uit de boom te kijken hoe dit verhaal zich ontspint… Ik mis de nuance naar Lede toe die wij als supporter al die jaren aan de kaak hebben gesteld. Ik zou als Aalsterse burgemeester ook voluit het Aalsterse jeugdvoetbal naar voor pushen maar ik kan me ook wel inbeelden dat ze bij Lede ook met vragen zitten. Dat het in een stroomversnelling kwam door een uitgestoken hand van het bestuur van Jong Lede zelf, doet voor mij niet ter zake. Garre wou ons ook bij Gent onderbrengen, remember? Dus simpele kanttekening: onder de Turken was alles gerechtvaardigd voor het gross van de supporters zolang er maar kampioen gespeeld zou worden; ik hoop dat we ons nu niet gaan verbranden aan eenzelfde denkwijze waarbij de heropstart van de dames en de toekomst van de Aalsterse voetbaljeugd de drogredenen gaan zijn waarmee alles onder de mat gaat worden geveegd. That’s all. En de richting waar de communicatie nu veelal naar uitgaat en de argumenten in het eigenlijk “doodgezwegen” debat doen helaas niet het beste vermoeden. Het opportunistische kantje weegt iets te zwaar door naar mijn gevoel en laat dat nu net ook een van de kenmerken zijn geweest van onze Turkse vrienden… We kunnen helaas niet alles op voorhand voorzien, en ik kan me enkel baseren op wat voor iedereen zichtbaar en leesbaar is online. Welke de agenda's zijn weet ik dus ook niet exact, alleen is dit nu de ploeg die opstaat en iets doet, en hopelijk zijn dezen het vertrouwen waard, maar ik heb geen verdere inside info om dat nu al te weten. Dat dieje schijnheiligen D'haese daar wat schaamteloos komt brabbelen over den iendracht nooit laten vallen en zo, daar kijkt denk ik iedereen door. dat zijn geliefde eendracht aalst zijn 100 jaar bestaan mocht gaan vieren op een oefenveld in Nederland, is zijn volledige verdienste. Dus dat die daar plots staat, dat is plat opportunisme. maar we gaan het gewoon met die lul moeten uitzingen he, niet alleen dit jaar maar ook de volgende jaren. |
| 24 Jul 2024, 8:13 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Davy schreef: DT schreef: Davy schreef: Van t stad, idd allemaal waar. Nu zijn ze daar… vijgen heel erg na Pasen, en toevallig voor de Verkiezingen: allemaal waar. Maar wat hadden we met zijn allen anders dan gewild, rekening houdend met de concrete situatie? Wat had het dan wel moeten zijn? Awel Davy, ik weet het niet. Het feit dat dit hele project op pakweg een maand is rondgeraakt, is zeer on-Aalsters en kwam voor velen toch uit het niets. Dan kan ik enkel hopen dat alle mogelijkheden goed werden gescreend en dat er geen PLJ tactieken werden gehanteerd (en dan heb ik het niet alleen over zijn “verkoop” exact een jaar geleden). Of een jaar zonder voetbal ons slechter af zou doen zijn dan dit project, durf ik niet te beweren en het voelt mede daardoor ook een opgedrongen keuze. En we gaan toch ook het discours van de stad niet volgen over de jeugd en de dames om alles nu te gaan slikken toch? Toen PLJ de club te koop aanbood, was ook alles goed genoeg om ervan af te zijn en in all fairness, waren de jeugd en de dames ook niet de prioriteit… dat is overigens het hele seizoen duidelijk gebleken… Laat me dus toe om even de kat uit de boom te kijken hoe dit verhaal zich ontspint… Ik mis de nuance naar Lede toe die wij als supporter al die jaren aan de kaak hebben gesteld. Ik zou als Aalsterse burgemeester ook voluit het Aalsterse jeugdvoetbal naar voor pushen maar ik kan me ook wel inbeelden dat ze bij Lede ook met vragen zitten. Dat het in een stroomversnelling kwam door een uitgestoken hand van het bestuur van Jong Lede zelf, doet voor mij niet ter zake. Garre wou ons ook bij Gent onderbrengen, remember? Dus simpele kanttekening: onder de Turken was alles gerechtvaardigd voor het gross van de supporters zolang er maar kampioen gespeeld zou worden; ik hoop dat we ons nu niet gaan verbranden aan eenzelfde denkwijze waarbij de heropstart van de dames en de toekomst van de Aalsterse voetbaljeugd de drogredenen gaan zijn waarmee alles onder de mat gaat worden geveegd. That’s all. En de richting waar de communicatie nu veelal naar uitgaat en de argumenten in het eigenlijk “doodgezwegen” debat doen helaas niet het beste vermoeden. Het opportunistische kantje weegt iets te zwaar door naar mijn gevoel en laat dat nu net ook een van de kenmerken zijn geweest van onze Turkse vrienden… We kunnen helaas niet alles op voorhand voorzien, en ik kan me enkel baseren op wat voor iedereen zichtbaar en leesbaar is online. Welke de agenda's zijn weet ik dus ook niet exact, alleen is dit nu de ploeg die opstaat en iets doet, en hopelijk zijn dezen het vertrouwen waard, maar ik heb geen verdere inside info om dat nu al te weten. Dat dieje schijnheiligen D'haese daar wat schaamteloos komt brabbelen over den iendracht nooit laten vallen en zo, daar kijkt denk ik iedereen door. dat zijn geliefde eendracht aalst zijn 100 jaar bestaan mocht gaan vieren op een oefenveld in Nederland, is zijn volledige verdienste. Dus dat die daar plots staat, dat is plat opportunisme. maar we gaan het gewoon met die lul moeten uitzingen he, niet alleen dit jaar maar ook de volgende jaren. Dozje is een opportunist pur sang, hij heeft ook de K doen afbreken en ons in een circustent gedropt. Hij is de laatste 5jaar niet meer gespot op den iendracht en nu komt hij 1ste viool spelen terwijl Matthias alle veldwerk gedaan heeft!!!! _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 24 Jul 2024, 9:59 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16 Berichten: 749 Leeftijd: 73 Locatie: Koksijde |
Oefenwedstrijd 31/8 TK Meldert - Eendracht Aalst Lede op terrein van Meldert
|
| 24 Jul 2024, 11:49 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:58 Berichten: 548 Locatie: Aalst |
wevege schreef: Oefenwedstrijd 31/8 TK Meldert - Eendracht Aalst Lede op terrein van Meldert 31/07. Gratis inkom.. we zullen maar nekeer gaan zien zeker.. ![]() |
| 24 Jul 2024, 13:52 |
|
|
Scholier
Nu ja, commercieel een goede zet of niet.
Als je midden in een broodnodig en knap lastig charme offensief zit naar de Aalstenaar toe, is dit gewoon dom. Geen enkele voeling met wat je bezig bent. ![]() |
| 24 Jul 2024, 18:46 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
GDS schreef: Waarom dom Plastiek en dergelijke sponsende toch ook meer als 1 ploeg En Valckenier was ook een van de hoofdsponsers van het criterium maandag. Maar ja,tis de bedoeling zeker om achter alles iets te zoeken zeker. |
| 24 Jul 2024, 19:13 |
|
|
Scholier
Allesweter schreef: GDS schreef: Waarom dom Plastiek en dergelijke sponsende toch ook meer als 1 ploeg En Valckenier was ook een van de hoofdsponsers van het criterium maandag. Maar ja,tis de bedoeling zeker om achter alles iets te zoeken zeker. En wat zoek ik hier dan net achter volgens jou? Ik benoem gewoon het feit dat, contract al afgesloten of niet, het wellicht niet de meest verstandige zet is om te poseren met een truitje van FCV Dender EH als je de gratie van de voormalige Eendracht Aalst supporter probeert te winnen. Of betwist je dat? |
| 24 Jul 2024, 19:26 |
|
|
Vaste Waarde
GDS schreef: Allesweter schreef: GDS schreef: Waarom dom Plastiek en dergelijke sponsende toch ook meer als 1 ploeg En Valckenier was ook een van de hoofdsponsers van het criterium maandag. Maar ja,tis de bedoeling zeker om achter alles iets te zoeken zeker. En wat zoek ik hier dan net achter volgens jou? Ik benoem gewoon het feit dat, contract al afgesloten of niet, het wellicht niet de meest verstandige zet is om te poseren met een truitje van FCV Dender EH als je de gratie van de voormalige Eendracht Aalst supporter probeert te winnen. Of betwist je dat? Natuurlijk is dit te betwisten! Valckenier is een ondernemer die in de regio verschillende sportclubs en -evenementen sponsort. Jij eist blijkbaar dat Eendracht Aalst-Lede een monopolie zou krijgen op zijn sponsoring. Dit is heel kortzichtig, te meer daar iedereen perfect weet dat Valckenier al jaren voorstander is van een (zeer) grote Denderfusie in het voetbal, met als bedoeling om een stabiele eersteklasser te creëren, een vaste waarde in de middenmoot, en dus niet een ploeg die elk jaar moet harken om in eerste of tweede te blijven. |
| 24 Jul 2024, 20:12 |
|
|
Scholier
filip.dhose schreef: GDS schreef: Allesweter schreef: Waarom dom Plastiek en dergelijke sponsende toch ook meer als 1 ploeg En Valckenier was ook een van de hoofdsponsers van het criterium maandag. Maar ja,tis de bedoeling zeker om achter alles iets te zoeken zeker. En wat zoek ik hier dan net achter volgens jou? Ik benoem gewoon het feit dat, contract al afgesloten of niet, het wellicht niet de meest verstandige zet is om te poseren met een truitje van FCV Dender EH als je de gratie van de voormalige Eendracht Aalst supporter probeert te winnen. Of betwist je dat? Natuurlijk is dit te betwisten! Valckenier is een ondernemer die in de regio verschillende sportclubs en -evenementen sponsort. Jij eist blijkbaar dat Eendracht Aalst-Lede een monopolie zou krijgen op zijn sponsoring. Dit is heel kortzichtig, te meer daar iedereen perfect weet dat Valckenier al jaren voorstander is van een (zeer) grote Denderfusie in het voetbal, met als bedoeling om een stabiele eersteklasser te creëren, een vaste waarde in de middenmoot, en dus niet een ploeg die elk jaar moet harken om in eerste of tweede te blijven. Je leest blijkbaar niet wat ik schrijf. Ik stel enkel dat, los van het feit of hij andere ploegen of organisaties sponsort, het poseren voor een dergelijke foto (of dat nu commercieel interessant is of niet) wellicht niet de beste zet is als je affiniteit met de aanhang van Eendracht Aalst wil creëren. Waar je leest dat ik eis dat Eendracht Aalst Lede een monopolie moet krijgen op sponsoring van Valckenier is mij een compleet raadsel. |
| 24 Jul 2024, 20:37 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Neutralboy schreef: Website met alle info 1 ploeg: http://Www.eendracht-aalst-lede.be Website is al aangepast en de infovergadering staat erop in pdf. https://eendracht-aalst-lede.be/pdf/inf ... 19juli.pdf Er komt ook nog een google formulier met een online inschrijvingsmogelijkheid tot het toetreden van de nieuwe supportersraad . De draft versie wordt momenteel nagekeken door het bestuur en zal asap verspreid worden zodat er een beeld is hoeveel personen er donderdag om 19u verwacht kunnen worden. De bedoeling van deze supportersraad zal zijn om actief deel te nemen aan de werking van de club ( niet enkel luisteren naar wat er gezegd wordt door het bestuur ) elk volgens zijn kennis en knowhow creatief en administratief. Lees de supportersparticipatie wordt uitgewerkt . Alle supporters zullen zich kunnen inschrijven om actief deel te nemen/lid te worden. Grtz. Ik hoorde net dat er al heel wat geïnteresseerden zouden zijn. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 24 Jul 2024, 21:17 |
|
|
Vaste Waarde
GDS schreef: filip.dhose schreef: GDS schreef: En wat zoek ik hier dan net achter volgens jou? Ik benoem gewoon het feit dat, contract al afgesloten of niet, het wellicht niet de meest verstandige zet is om te poseren met een truitje van FCV Dender EH als je de gratie van de voormalige Eendracht Aalst supporter probeert te winnen. Of betwist je dat? Natuurlijk is dit te betwisten! Valckenier is een ondernemer die in de regio verschillende sportclubs en -evenementen sponsort. Jij eist blijkbaar dat Eendracht Aalst-Lede een monopolie zou krijgen op zijn sponsoring. Dit is heel kortzichtig, te meer daar iedereen perfect weet dat Valckenier al jaren voorstander is van een (zeer) grote Denderfusie in het voetbal, met als bedoeling om een stabiele eersteklasser te creëren, een vaste waarde in de middenmoot, en dus niet een ploeg die elk jaar moet harken om in eerste of tweede te blijven. Je leest blijkbaar niet wat ik schrijf. Ik stel enkel dat, los van het feit of hij andere ploegen of organisaties sponsort, het poseren voor een dergelijke foto (of dat nu commercieel interessant is of niet) wellicht niet de beste zet is als je affiniteit met de aanhang van Eendracht Aalst wil creëren. Waar je leest dat ik eis dat Eendracht Aalst Lede een monopolie moet krijgen op sponsoring van Valckenier is mij een compleet raadsel. Beste GDS : Eerst en vooral BRAVO want je zorgde zonet voor een unicum : Ik ben het voor één keer volledig eens met Filip ! En dat gewoon omdat jouw redenering inderdaad kant nog wal raakt.. ( ondanks de schaapachtige pogingen om na publicatie nadien nog het een en ander te legitimeren.. )Je stelt dat - ik citeer je : "Als je midden in een broodnodig en knap lastig charme offensief zit naar de Aalstenaar toe, is dit gewoon dom. Geen enkele voeling met wat je bezig bent." Ah ok... Wat had jij dan verwacht van Valkenier ? Dat die zich plots anders gaat gedragen op Dender ( met wie hij al maanden een sponsordeal heeft ) omdat hij EA/JL opstart ? Dat hij dus m.a.w. hetzelfde soort huichelachtig gedrag zou beginnen vertonen als de Turkse bende ? iets in de trend van : " ik mag hier nu niet op de foto met Dender want die van EA/JL ? " Ik vrees dat jij degene bent die totaal geen voeling heeft met wat je bezig bent eerlijk gezegd... ![]() |
| 24 Jul 2024, 21:23 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
GDS schreef: filip.dhose schreef: GDS schreef: En wat zoek ik hier dan net achter volgens jou? Ik benoem gewoon het feit dat, contract al afgesloten of niet, het wellicht niet de meest verstandige zet is om te poseren met een truitje van FCV Dender EH als je de gratie van de voormalige Eendracht Aalst supporter probeert te winnen. Of betwist je dat? Natuurlijk is dit te betwisten! Valckenier is een ondernemer die in de regio verschillende sportclubs en -evenementen sponsort. Jij eist blijkbaar dat Eendracht Aalst-Lede een monopolie zou krijgen op zijn sponsoring. Dit is heel kortzichtig, te meer daar iedereen perfect weet dat Valckenier al jaren voorstander is van een (zeer) grote Denderfusie in het voetbal, met als bedoeling om een stabiele eersteklasser te creëren, een vaste waarde in de middenmoot, en dus niet een ploeg die elk jaar moet harken om in eerste of tweede te blijven. Je leest blijkbaar niet wat ik schrijf. Ik stel enkel dat, los van het feit of hij andere ploegen of organisaties sponsort, het poseren voor een dergelijke foto (of dat nu commercieel interessant is of niet) wellicht niet de beste zet is als je affiniteit met de aanhang van Eendracht Aalst wil creëren. Waar je leest dat ik eis dat Eendracht Aalst Lede een monopolie moet krijgen op sponsoring van Valckenier is mij een compleet raadsel. _________________ If you never try, you'll never know |
| 24 Jul 2024, 21:43 |
|
|
Scholier
mamananeto schreef: GDS schreef: filip.dhose schreef: Natuurlijk is dit te betwisten! Valckenier is een ondernemer die in de regio verschillende sportclubs en -evenementen sponsort. Jij eist blijkbaar dat Eendracht Aalst-Lede een monopolie zou krijgen op zijn sponsoring. Dit is heel kortzichtig, te meer daar iedereen perfect weet dat Valckenier al jaren voorstander is van een (zeer) grote Denderfusie in het voetbal, met als bedoeling om een stabiele eersteklasser te creëren, een vaste waarde in de middenmoot, en dus niet een ploeg die elk jaar moet harken om in eerste of tweede te blijven. Je leest blijkbaar niet wat ik schrijf. Ik stel enkel dat, los van het feit of hij andere ploegen of organisaties sponsort, het poseren voor een dergelijke foto (of dat nu commercieel interessant is of niet) wellicht niet de beste zet is als je affiniteit met de aanhang van Eendracht Aalst wil creëren. Waar je leest dat ik eis dat Eendracht Aalst Lede een monopolie moet krijgen op sponsoring van Valckenier is mij een compleet raadsel. Beste GDS : Eerst en vooral BRAVO want je zorgde zonet voor een unicum : Ik ben het voor één keer volledig eens met Filip ! En dat gewoon omdat jouw redenering inderdaad kant nog wal raakt.. ( ondanks de schaapachtige pogingen om na publicatie nadien nog het een en ander te legitimeren.. )Je stelt dat - ik citeer je : "Als je midden in een broodnodig en knap lastig charme offensief zit naar de Aalstenaar toe, is dit gewoon dom. Geen enkele voeling met wat je bezig bent." Ah ok... Wat had jij dan verwacht van Valkenier ? Dat die zich plots anders gaat gedragen op Dender ( met wie hij al maanden een sponsordeal heeft ) omdat hij EA/JL opstart ? Dat hij dus m.a.w. hetzelfde soort huichelachtig gedrag zou beginnen vertonen als de Turkse bende ? iets in de trend van : " ik mag hier nu niet op de foto met Dender want die van EA/JL ? " Ik vrees dat jij degene bent die totaal geen voeling heeft met wat je bezig bent eerlijk gezegd... ![]() Oke, akkoord. De stelling mijn eerste post was wat kort door de bocht. Maar mijn nuancering nadien is toch niet zo van de pot gerukt, of wel? Bon, meningen verschillen en daar dient een forum uiteindelijk voor. De toon van de reacties hier onderling is anders wel terug een mooie herinnering waarom ik hier al even niet meer te zien was |
| 24 Jul 2024, 21:44 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bram schreef: GDS schreef: filip.dhose schreef: Natuurlijk is dit te betwisten! Valckenier is een ondernemer die in de regio verschillende sportclubs en -evenementen sponsort. Jij eist blijkbaar dat Eendracht Aalst-Lede een monopolie zou krijgen op zijn sponsoring. Dit is heel kortzichtig, te meer daar iedereen perfect weet dat Valckenier al jaren voorstander is van een (zeer) grote Denderfusie in het voetbal, met als bedoeling om een stabiele eersteklasser te creëren, een vaste waarde in de middenmoot, en dus niet een ploeg die elk jaar moet harken om in eerste of tweede te blijven. Je leest blijkbaar niet wat ik schrijf. Ik stel enkel dat, los van het feit of hij andere ploegen of organisaties sponsort, het poseren voor een dergelijke foto (of dat nu commercieel interessant is of niet) wellicht niet de beste zet is als je affiniteit met de aanhang van Eendracht Aalst wil creëren. Waar je leest dat ik eis dat Eendracht Aalst Lede een monopolie moet krijgen op sponsoring van Valckenier is mij een compleet raadsel. ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 24 Jul 2024, 21:52 |
|
| Pagina 4 van 6 |
[ 89 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende |