Tweede Klasse (2011-2012) - Pagina 9 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2772 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 185
 Tweede Klasse (2011-2012) 
Auteur Bericht
Reserve

Bartos schreef:
Verbechio schreef:
ha nee, ze gon zondag spelen om 13u alst nodig is. mor ze gon de FIFA wel ni inlichten en hopen da het ni uitkomt :dom: en ast uitkomt is hun verdediging: overmacht en er werd niet TIJDENS een match gespeeld :roll: :zot:

Inderdaad, gewoonweg hilarisch, ondanks de duidelijk FIFA-reglementen gaan ze der hun genen bal van aantrekken en gewoon zondag spelen. Ze denken zeker dat omdat ze hier in België zich niks aantrekken van hun eigen reglementen ze dat met de reglementen van een ander ook niet moeten doen.

Het is wel zo dat in italië (dacht ik) er ook nog matchen zijn in eindrondes, maar die spelen zich niet af op het niveau van 2de klasse. De maatregelen die ze tegen België nemen, moeten ze dan ook tegen dat land nemen.

08 Jun 2006, 18:59
forumlegende

Leeftijd: 38
WLM: [email protected]
Lierse en United winnen, Lierse blijft dus in eerste en er komt bijgevolg ook geen testmatch. Spijtig! Ik had sowieso liever Hamme zien overgaan, maar nog veel meer hoopte ik op een testmatch alleen al om de oplossing van den bond te zien! Het heeft niet mogen zijn...

Vicky

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D

08 Jun 2006, 22:30
Freak

Leeftijd: 42
Ik denk dat er bij Hamme weinig ambitie is om over te gaan. Tis ni den eerste keer da ze eindronde spelen en kem altijd het idee da zer ni vol voorgaan ast erop aankomt. mor peis wel da Lierse het verdiend en wss ook de beste ploeg was

08 Jun 2006, 22:32
forumlegende

Denk datter in Hamme meer dan een een paar verlichte zuchten slaken da ze ni overgaan...

08 Jun 2006, 23:39
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Verbechio schreef:
Ik denk dat er bij Hamme weinig ambitie is om over te gaan. Tis ni den eerste keer da ze eindronde spelen en kem altijd het idee da zer ni vol voorgaan ast erop aankomt. mor peis wel da Lierse het verdiend en wss ook de beste ploeg was

Ik denk dat het wel den eerste keer is dat ze in Hamme de eindronde speelden voor naar eerste klasse te gaan (dacht ik toch hé). Maar dat buiten beschouwing gelaten denk ik ook wel dat ze in Hamme opgelucht adem halen omdat ze in tweede blijven hoor.

09 Jun 2006, 8:12
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Ik heb nochtans andere berichten gehoord... en dat terwijl ik toch ook dacht dat ze daar niet echt die ambitie hadden. Swat als je hun transfers ziet ... ze waren voorbereid op 1ste klassevoetbal zenne :fluit:

09 Jun 2006, 10:47
Iendracht.be - beheer

placietjen schreef:
Swat als je hun transfers ziet ... ze waren voorbereid op 1ste klassevoetbal zenne :fluit:

Omdat Kjell Van Der Haeghen naar daar gaat :grijns: ?

09 Jun 2006, 10:48

Bartos schreef:
placietjen schreef:
Swat als je hun transfers ziet ... ze waren voorbereid op 1ste klassevoetbal zenne :fluit:

Omdat Kjell Van Der Haeghen naar daar gaat :grijns: ?
Dju, ze hebben mij weer door :kwaad:

09 Jun 2006, 10:51
Iendracht.be - beheer

Ik heb trouwens gezien dat Ringo Jacobs naar Willebroek-Meerhof gaat. Ik heb den indruk dat hun inkomende transfers daar voorlopig toch ook niet echt stroken met hun zogezegde ambities om volgend seizoen voor den titel te spelen.

09 Jun 2006, 11:00
Reserve

Bartos schreef:
Ik heb trouwens gezien dat Ringo Jacobs naar Willebroek-Meerhof gaat. Ik heb den indruk dat hun inkomende transfers daar voorlopig toch ook niet echt stroken met hun zogezegde ambities om volgend seizoen voor den titel te spelen.

Ringo speelde nog 2 jaar bj fcd, waarbij 1 jaar eindrond. Ook toen zulte kampioen werd in tweede speelde hij daar. Nu speelde hij bij waasland (denk ik), wat ook al top 2de is. In 3de moet hij volgens mij een meerwaarde kunnen bieden aan willebroek.

En dat hamme niet overgaat is toch wel een opluchting voor eerste klasse. Tegen lierse was hun stadion uitverkocht een half uur voor de match. Er waren 4200 toeschouwers en vele trouwe fans hadden geen ticket, met zo een stadion kan je in eerste niet veel gaan doen. Ze moesten serieus uitbreiden bij een promotie.

09 Jun 2006, 11:13

ones fan, always fan schreef:
Bartos schreef:

Ringo speelde nog 2 jaar bj fcd, waarbij 1 jaar eindrond. Ook toen zulte kampioen werd in tweede speelde hij daar. Nu speelde hij bij waasland (denk ik), wat ook al top 2de is. In 3de moet hij volgens mij een meerwaarde kunnen bieden aan willebroek.

En dat hamme niet overgaat is toch wel een opluchting voor eerste klasse. Tegen lierse was hun stadion uitverkocht een half uur voor de match. Er waren 4200 toeschouwers en vele trouwe fans hadden geen ticket, met zo een stadion kan je in eerste niet veel gaan doen. Ze moesten serieus uitbreiden bij een promotie.
Boh waarom dat ? de krijgt al bijna 2 jaar uitstel tegenwoordig om een stadion van 8000 te bekomen...

nu efkes helemaal niet terzake maar tegenwoordig is het wel heeeel moeilijk om uit 1ste klasse weg te vallen hé seg, ge moet echt wel al een heel zwakke ploeg zijn om te degraderen. Als ge ziet dat lierse met een halve beloftenploeg nog die eindronde wint

09 Jun 2006, 11:38
Nationale Ploeg

Deinze blijft dan toch in tweede klasse

Geel en La Louvière kregen dan slecht
nieuws, Dessel en Deinze wrijven zich
in de handen. Beide clubs blijven door
de beslissing van de Evocatiecommissie
nu toch in 2e klasse. Dessel, dat een
barragematch verloor van RC Waregem,
neemt de plaats van Geel in. En door de
degradatie van La Louvière naar derde
redt Deinze ook z'n hachje in tweede.
Deinze had het vorige seizoen afgeslo-
ten op de achttiende en laatste stek.

(Bron: één TT)

deinze die hebben toch al meer as ene keer chance gehad ze

15 Jun 2006, 22:22
Reserve

roeckie schreef:
Deinze blijft dan toch in tweede klasse

Geel en La Louvière kregen dan slecht
nieuws, Dessel en Deinze wrijven zich
in de handen. Beide clubs blijven door
de beslissing van de Evocatiecommissie
nu toch in 2e klasse. Dessel, dat een
barragematch verloor van RC Waregem,
neemt de plaats van Geel in. En door de
degradatie van La Louvière naar derde
redt Deinze ook z'n hachje in tweede.
Deinze had het vorige seizoen afgeslo-
ten op de achttiende en laatste stek.

(Bron: één TT)

deinze die hebben toch al meer as ene keer chance gehad ze

Ik dacht dat dit de 4de redding was door licentie en andere problemen.

17 Jun 2006, 0:18
Freak

Leeftijd: 42
azo kan iedereen de ploeg worden die het langst onafgebroken in 2de blijft :no: tes ni te schatten :-)

17 Jun 2006, 9:44
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Dennis Masina tekende voor hij naar Swaziland op vakantie vertrok, een contract voor het komende seizoen bij KV Mechelen. Supersport United gaf KV Mechelen te kennen dat Masina nog bij hen een lopend contract had en vroeg een transferprijs voor de vinnige flankspeler. "We hebben onderhandeld met de club uit Swaziland, maar na een grondige controle van het contract dat ons werd voorgelegd, bleek dat het ging om een overeenkomst die niet door de voetbalbond erkend is", aldus voorzitter Johan Timmermans.

Vrijdag kreeg KV Mechelen van de Belgische voetbalbond te horen dat er niets een verlenging van het verblijf van Masina bij Geelrood in de weg staat. Timmermans: "We moeten dus geen transfersom betalen en kunnen dus ook volgend seizoen op Masina rekenen." Eens de 24-jarige Masina terug in België is, zal Malinwa het contract van 1 seizoen openbreken naar de komende twee seizoenen.

Goeie transfer voor die mannen.

17 Jun 2006, 11:58
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2772 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 185