Eendracht Aalst Lede - Pagina 6 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 89 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6
 Eendracht Aalst Lede 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Bericht Re: Eendracht Aalst Lede
El Corredor (Light) schreef:
hopelijk komt er met de nieuwe supportersraad ook daar een nieuwe wind, en gaat men niet blindelings mee in wat men allemaal op tafel gooit.

Ten tijde van de Turken, ook veel bagger over mij gekregen. En mijne kop eraf, dat er daar vanavond een heleboel terug van mee gaan aan tafel zitten die die Turken de hemel in geprezen hebben...

Waarom stel je uzelf geen kandidaat voor de supportersraad? Ik denk eerlijk dat mensen als jij, DT, Bram, ... een meerwaarde zouden zijn.

25 Jul 2024, 16:10
forumlegende

Smetje schreef:
hopelijk komt er met de nieuwe supportersraad ook daar een nieuwe wind, en gaat men niet blindelings mee in wat men allemaal op tafel gooit.

Ten tijde van de Turken, ook veel bagger over mij gekregen. En mijne kop eraf, dat er daar vanavond een heleboel terug van mee gaan aan tafel zitten die die Turken de hemel in geprezen hebben...

Waarom stel je uzelf geen kandidaat voor de supportersraad? Ik denk eerlijk dat mensen als jij, DT, Bram, ... een meerwaarde zouden zijn.

Een meerwaarde? Allerminst denk ik.

Zoals witzwet en anathema hier eigenlijk wel terecht opmerken richting mij, heb je mensen nodig die geloven in het nieuwe verhaal.

Zoiets kan ik persoonlijk dan niet los zien van het verleden, en ik denk niet dat dat de bedoeling is van de nieuwe supportersraad.

Ik heb wel al een vermoeden wie er allemaal (MM, EMM, voorzitters supp.clubs, supp verantwoordelijke...) al ten tonele zal verschijnen, en sorry daar doe ik echt niet aan mee.

Als het trouwens een copy paste van EMM gaat worden, kan je je de moeite wel besparen eigenlijk. Meerwaarde 0,0

Je kan dan wel zeggen het is een nieuwe start, propere lei, en wat open deuren intrappen. Ik kan de hypocrisie van die mensen echt niet los zien van een nieuw verhaal.

En dan denk ik dat het voor iedereen beter is dat je niet aan tafel gaat zitten, want dan zou ik al snel cynisch worden vrees ik... :D

Sommige mensen hebben echt geen schaamte. Maar goed, iedereen is welkom, dus ook die mensen.

:EA:

25 Jul 2024, 17:25
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Smetje schreef:

Een meerwaarde? Allerminst denk ik.

Zoals witzwet en anathema hier eigenlijk wel terecht opmerken richting mij, heb je mensen nodig die geloven in het nieuwe verhaal.

Zoiets kan ik persoonlijk dan niet los zien van het verleden, en ik denk niet dat dat de bedoeling is van de nieuwe supportersraad.

Ik heb wel al een vermoeden wie er allemaal (MM, EMM, voorzitters supp.clubs, supp verantwoordelijke...) al ten tonele zal verschijnen, en sorry daar doe ik echt niet aan mee.

Als het trouwens een copy paste van EMM gaat worden, kan je je de moeite wel besparen eigenlijk. Meerwaarde 0,0

Je kan dan wel zeggen het is een nieuwe start, propere lei, en wat open deuren intrappen. Ik kan de hypocrisie van die mensen echt niet los zien van een nieuw verhaal.

En dan denk ik dat het voor iedereen beter is dat je niet aan tafel gaat zitten, want dan zou ik al snel cynisch worden vrees ik... :D

Sommige mensen hebben echt geen schaamte. Maar goed, iedereen is welkom, dus ook die mensen.

:EA:

Ik volg nochtans Smetjen… beetje kennis van zaken en zeggen waar het op staat… niet alles positief vinden en slikken, zou geen kwaad kunnen…

25 Jul 2024, 21:34
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 35
Bakkie schreef:
Neutralboy schreef:
Website met alle info 1 ploeg:

http://Www.eendracht-aalst-lede.be

Website is al aangepast en de infovergadering staat erop in pdf. https://eendracht-aalst-lede.be/pdf/inf ... 19juli.pdf

Er komt ook nog een google formulier met een online inschrijvingsmogelijkheid tot het toetreden van de nieuwe supportersraad . De draft versie wordt momenteel nagekeken door het bestuur en zal asap verspreid worden zodat er een beeld is hoeveel personen er donderdag om 19u verwacht kunnen worden.

De bedoeling van deze supportersraad zal zijn om actief deel te nemen aan de werking van de club ( niet enkel luisteren naar wat er gezegd wordt door het bestuur ) elk volgens zijn kennis en knowhow creatief en administratief.
Lees de supportersparticipatie wordt uitgewerkt .

Alle supporters zullen zich kunnen inschrijven om actief deel te nemen/lid te worden.

Grtz.

Ik hoorde net dat er al heel wat geïnteresseerden zouden zijn.

Mogen we een verslag verwachten als er een bijeenkomst geweest is?

25 Jul 2024, 21:54
Vaste Waarde

Zeker en vast.
Het vlotste om iedereen te bereiken is sociale media daar moet dringend een pagina voor aangemaakt worden en dat is ook gezegd.
Verder is er afgesproken om via de nieuwe supportersraad ook nog een groepsmailbox aan te maken met daarin alle verzamelde contacten om meteen iedereen te bereiken.

Ik herhaal nogmaals dat IEDEREEN lid kan worden van de raad .
Actief of passief maar wel met een constructieve houding en kritisch indien nodig.
De makkelijkste manier om iedereen zijn gegevens correct te verzamelen en toe te voegen aan de gezamenlijke mailbox is het invullen van het formulier:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... g/viewform

Doen zou ik zeggen.

25 Jul 2024, 22:17
Vaste Waarde

Verslag eerste meeting nieuwe supportersfederatie – bestuur Eendracht Aalst lede:

• De avond werd geopend door een korte voorstelling van de aanwezige bestuursleden en ondersteuners
• Aanwezig : - George Arts ( sportief manager ) - Guy Schollaert (voorzitter)– Gilles Berckmoes (commercieel verantwoordelijke) – Roland (penningmeester/secretaris) – Jeroen Buggenhoudt ( Conversal/ondersteuner)
• Andere nieuwe ondersteuners zijn momenteel op verlof en geëxcuseerd vandaag
• Er waren een 20 tal supporters aanwezig die zich hadden aangemeld via het inschrijvingsdocument of mondeling.
• Georges Arts en Gilles openden het woord met een bedanking voor de aanwezigheid en herhaalden nogmaals hun beweegredenen voor dit project.
• Lede wil groeien en ambitie tonen en kan dit niet waarmaken in Lede zelf, Ze herhaalden hun Ea verleden en benadrukten dat de Aalsterse jeugd redden voor hen prio 1 is. Ze herhaalden ook dat de ambitie voor dit seizoen met de 1 ploeg linker kolom met hopelijk eindronde zal zijn dit kan ook via een periodetitel bijvoorbeeld.
• Men benadrukte dat het zeker niet de bedoeling is om te degraderen en dat er eventueel rond nieuwjaar nog ingegrepen kan worden indien nodig maar wel op basis van gezond verstand en afhankelijk van de financiële middelen. De absurde toestanden en bedragen uit het verleden zullen niet toegepast worden om doelen te bereiken. Ik herhaal de woorden : “ Er zullen geen titels gekocht worden door spelers binnen te halen op de poef, bij ons wordt iedereen correct betaald”.
• Men benadrukte ook meteen dat voor hen het belangrijkste is dat de supporters betrokken geraken bij de nieuwe club en dit op een correcte manier met wederzijds respect.
• De mogelijkheid tot supportersparticipatie werd op tafel gelegd en voorgesteld via een PPT door een aanwezige supporter met vermelding naar het onderzoek en de bronnen.
• Jeroen Buggenhoudt pikte in dat dit voor hemzelf ook een belangrijk gegeven zal zijn binnen het nieuwe project en vertelde dat het nieuwe bestuur eind Augustus samenkomt om de nieuwe samenwerking en de onderlinge intentieverklaring verder uit te werken.
• Hij stelde meteen voor om in September een nieuwe meeting met de supporters in te leggen ( Datum nog te bepalen vermoedelijk na de eerste thuis -en uitwedstrijd om al het een en het ander te evalueren ).
• De nieuwe supportersfederatie zal opgericht worden met een nieuwe vzw ( dit vraagt tijd want dit moet via de officiële kanalen ( staatsblad, leden verzamelen,…).
• Een “korte” uitleg van de bedoelingen van de nieuwe supportersfederatie :
• Een supporters trust is kort gezegd een overkoepelende democratische supportersvereniging. Het is de bedoeling om alle supporters van een voetbalclub te verenigen in deze supportersvereniging.
• Elke fan is welkom en moet toegelaten worden, zowel leden van supportersclubs als onafhankelijke fans. De supporters trust moet democratisch en transparant zijn. De bestuurders worden verkozen door de leden en er vinden regelmatig referenda plaats. Alle leden worden op regelmatige basis geïnformeerd: tijdens meetings en via de beschikbare communicatiekanalen zoals bijvoorbeeld nieuwsbrieven.
• Er werd benadrukt dat Den iendracht een “product” is die iedereen aanspreekt met een hart voor Aalst dit door zowel de mensen van Aalst maar ook vooral van de aanwezige mensen van Lede. Vandaar dat de naam Eendracht_Aalst_Lede gekozen werd.

Antwoorden op de verschillende ingestuurde vragen en opmerkingen

- VAK K GAAT OPEN (mogelijks met 1 Kantine ) op vraag van Supportersclub Black and White die hiervoor de nodige vrijwilligers heeft.
- Supportersclub Black and white bevestigde verder te doen met hun bussen en heeft hiervoor al de nodige leden maar nodigt iedereen uit die busvervoer zoekt komend seizoen. Iedereen is welkom op hun bus, ook mensen van Lede .

- Supportersparticipatie moet komen maar niet zonder iets terug te zien van de bestuurders ( geen profitariaat )
- Sociale media , geef het nog even tijd om alles op punt te zetten.
- De eerste Prio was nu de jeugd tijdig inschrijven, kledij voorzien, medewerkers/trainers zandberg verzamelen en inschrijven.
- Ambitie is linkerkolom zeker niet degraderen indien nodig bijsturen maar financieel verantwoord.
- Er wordt bekekenen om een carnavalsmatch te organiseren momenteel is dit een vrij weekend 28 februari vermoedelijk tegen Erpe -Mere United of Wetteren, dit moet nagekeken worden met betrokken clubs en Voetbal Vlaanderen.
- Dranktarieven: 2.5 euro Bonnetjes ruilen onmogelijk ter compensatie gratis Vat bij de eerste thuiswedstrijd op 01 September Kvc Jong Lede – Beerschot U23

- Jeugd Zandberg: Momenteel 12 volle ploegen ( 95 spelers +65 spelers ) in competitie + vrijwilligers 16 tal nog

- Wat met het echte EA stamnummer 90 : Dagvaarding bij “verstek” op 24/07/2024 - gevolg =voorkomen op 03 september ditmaal zal bewindvoering geen optie meer zijn en zal faillissement/schrapping vermoedelijk volgen.

- De stad : Zandberg ?? – Accomodaties ? Kunstgrasveld : Problematisch ! Er werd benadrukt dat de stad aan de nieuwe ondersteuners zal moeten aantonen hun woorden waar te maken een deftige accommodatie te verhuren. Men benadrukte wel meteen dat er een positieve samenwerking is met de stad momenteel en er al tal van zaken verwezenlijkt werden of ingepland staan : MEE OP TE VOLGEN DOOR ONS ?

- G-voetbal is reeds ingepland !

- Stadion : Keuken/ Catering zal zo snel mogelijk in orde gemaakt worden in overleg met de stad . De Dakramen (Koepel) zullen ook eindelijk aangepakt worden zodat het niet meer binnen kan regenen. De kantines Vak K en vooral de toiletten zullen ook aangepakt moeten worden.

- Eendracht -Aalst-Lede wordt de effectieve naam !Logo nog te bepalen voorstellen van supporters zijn welkom! Eventueel via een “wedstrijd” hiervoor.

- Er worden cellen opgericht waarbij de knowhow zal betrokken worden van de vrijwilligers/supporters.

Moraal van het verhaal : Er wordt gebouwd en alles heeft tijd nodig met onderlinge samenwerking en een constructieve houding

Laatst gewijzigd door Neutralboy op 26 Jul 2024, 11:17, 4 keer totaal gewijzigd.

26 Jul 2024, 10:05
Scholier

mamananeto schreef:
GDS schreef:
mamananeto schreef:

Beste GDS : Eerst en vooral BRAVO want je zorgde zonet voor een unicum : Ik ben het voor één keer volledig eens met Filip ! :crazy:
En dat gewoon omdat jouw redenering inderdaad kant nog wal raakt.. ( ondanks de schaapachtige pogingen om na publicatie nadien nog het een en ander te legitimeren.. :D )
Je stelt dat - ik citeer je : "Als je midden in een broodnodig en knap lastig charme offensief zit naar de Aalstenaar toe, is dit gewoon dom.
Geen enkele voeling met wat je bezig bent."

Ah ok... Wat had jij dan verwacht van Valkenier ?
Dat die zich plots anders gaat gedragen op Dender ( met wie hij al maanden een sponsordeal heeft ) omdat hij EA/JL opstart ?
Dat hij dus m.a.w. hetzelfde soort huichelachtig gedrag zou beginnen vertonen als de Turkse bende ? iets in de trend van : " ik mag hier nu niet op de foto met Dender want die van EA/JL ? " :? :?
Ik vrees dat jij degene bent die totaal geen voeling heeft met wat je bezig bent eerlijk gezegd... :lol:

Oke, akkoord. De stelling mijn eerste post was wat kort door de bocht. Maar mijn nuancering nadien is toch niet zo van de pot gerukt, of wel? Bon, meningen verschillen en daar dient een forum uiteindelijk voor.

De toon van de reacties hier onderling is anders wel terug een mooie herinnering waarom ik hier al even niet meer te zien was :)

Het was niet ( alvast niet mijn) bedoeling om je te schofferen GDS.
Maar je interpretatie van die foto was niet correct en da's waar iedereen hier op reageert denk ik.
Furthermore : zeker blijven kijken ( en posten ) op't forum hier want we gaan iedereen ( allez - behalve Waly dan :D ) kunnen gebruiken de komende jaren... ;)

Geen probleem, Mamananeto. Ik begrijp waarvan de reacties kwamen, vandaar dat ik ze snel bijschaafde omdat ik bij het herlezen vd post wel door had dat ik iets te impulsief reageerde. Ik blijf echter wel achter mijn meer genuanceerde mening staan waar ik die foto gewoon geen enorm verstandige zet vind vanuit het perspectief om de Aalstenaar achter het project te scharen.

En dan stel ik maar vast dat er instant op de forumposter geschoten wordt. Er woorden in de mond gelegd worden die ik niet geschreven heb zoals Filip.dhose die claimt dat ik opper voor een monopolie over de Valckenier Sponsoring voor Eendracht Aalst-Lede.

Om maar te zwijgen over Filip’s toevoeging daarna, dat ik die foto net normaal hoef te vinden “omwille van het gegeven dat het algemeen geweten is dat Valckenier in het verleden plannen had voor één grote fusieclub in de Denderstreek”. Tja, dat is mijn punt meer maken dan afbreken denk ik dan.

26 Jul 2024, 10:26
Vaste Waarde

GDS schreef:
En dan stel ik maar vast dat er instant op de forumposter geschoten wordt. Er woorden in de mond gelegd worden die ik niet geschreven heb zoals Filip.dhose die claimt dat ik opper voor een monopolie over de Valckenier Sponsoring voor Eendracht Aalst-Lede.

Om maar te zwijgen over Filip’s toevoeging daarna, dat ik die foto net normaal hoef te vinden “omwille van het gegeven dat het algemeen geweten is dat Valckenier in het verleden plannen had voor één grote fusieclub in de Denderstreek”. Tja, dat is mijn punt meer maken dan afbreken denk ik dan.

Tja.... filip.dhose ;) :lol:
Daarmee is alles gezegd, hoor GDS ;)

26 Jul 2024, 10:51
Scholier

Neutralboy schreef:
Verslag eerste meeting nieuwe supportersfederatie – bestuur Eendracht Aalst lede:

• De avond werd geopend door een korte voorstelling van de aanwezige bestuursleden en ondersteuners
• Aanwezig : - George Arts ( sportief manager ) - Guy Schollaert (voorzitter)– Gilles Berckmoes (commercieel verantwoordelijke) – Roland (penningmeester/secretaris) – Jeroen Buggenhoudt ( Conversal/ondersteuner)
• Andere nieuwe ondersteuners zijn momenteel op verlof en geëxcuseerd vandaag
• Er waren een 20 tal supporters aanwezig die zich hadden aangemeld via het inschrijvingsdocument of mondeling.
• Georges Arts en Gilles openden het woord met een bedanking voor de aanwezigheid en herhaalden nogmaals hun beweegredenen voor dit project.
• Lede wil groeien en ambitie tonen en kan dit niet waarmaken in Lede zelf, Ze herhaalden hun Ea verleden en benadrukten dat de Aalsterse jeugd redden voor hen prio 1 is. Ze herhaalden ook dat de ambitie voor dit seizoen met de 1 ploeg linker kolom met hopelijk eindronde zal zijn dit kan ook via een periodetitel bijvoorbeeld.
• Men benadrukte dat het zeker niet de bedoeling is om te degraderen en dat er eventueel rond nieuwjaar nog ingegrepen kan worden indien nodig maar wel op basis van gezond verstand en afhankelijk van de financiële middelen. De absurde toestanden en bedragen uit het verleden zullen niet toegepast worden om doelen te bereiken. Ik herhaal de woorden : “ Er zullen geen titels gekocht worden door spelers binnen te halen op de poef, bij ons wordt iedereen correct betaald”.
• Men benadrukte ook meteen dat voor hen het belangrijkste is dat de supporters betrokken geraken bij de nieuwe club en dit op een correcte manier met wederzijds respect.
• De mogelijkheid tot supportersparticipatie werd op tafel gelegd en voorgesteld via een PPT door een aanwezige supporter met vermelding naar het onderzoek en de bronnen.
• Jeroen Buggenhoudt pikte in dat dit voor hemzelf ook een belangrijk gegeven zal zijn binnen het nieuwe project en vertelde dat het nieuwe bestuur eind Augustus samenkomt om de nieuwe samenwerking en de onderlinge intentieverklaring verder uit te werken.
• Hij stelde meteen voor om in September een nieuwe meeting met de supporters in te leggen ( Datum nog te bepalen vermoedelijk na de eerste thuis -en uitwedstrijd om al het een en het ander te evalueren ).
• De nieuwe supportersfederatie zal opgericht worden met een nieuwe vzw ( dit vraagt tijd want dit moet via de officiële kanalen ( notaris, staatsblad, leden verzamelen,…)
• Een “korte” uitleg van de bedoelingen van de nieuwe supportersfederatie :
• Een supporters trust is kort gezegd een overkoepelende democratische supportersvereniging. Het is de bedoeling om alle supporters van een voetbalclub te verenigen in deze supportersvereniging.
• Elke fan is welkom en moet toegelaten worden, zowel leden van supportersclubs als onafhankelijke fans. De supporters trust moet democratisch en transparant zijn. De bestuurders worden verkozen door de leden en er vinden regelmatig referenda plaats. Alle leden worden op regelmatige basis geïnformeerd: tijdens meetings en via de beschikbare communicatiekanalen zoals bijvoorbeeld nieuwsbrieven.
• Er werd benadrukt dat Den iendracht een “product” is die iedereen aanspreekt met een hart voor Aalst dit door zowel de mensen van Aalst maar ook vooral van de aanwezige mensen van Lede. Vandaar dat de naam Eendracht_Aalst_Lede gekozen werd.

Antwoorden op de verschillende ingestuurde vragen en opmerkingen

- VAK K GAAT OPEN (mogelijks met 1 Kantine ) op vraag van Supportersclub Black and White die hiervoor de nodige vrijwilligers heeft.
- Supportersclub Black and white bevestigde verder te doen met hun bussen en heeft hiervoor al de nodige leden maar nodigt iedereen uit die busvervoer zoekt komend seizoen. Iedereen is welkom op hun bus, ook mensen van Lede .

- Supportersparticipatie moet komen maar niet zonder iets terug te zien van de bestuurders ( geen profitariaat )
- Sociale media , geef het nog even tijd om alles op punt te zetten.
- De eerste Prio was nu de jeugd tijdig inschrijven, kledij voorzien, medewerkers/trainers zandberg verzamelen en inschrijven.
- Ambitie is linkerkolom zeker niet degraderen indien nodig bijsturen maar financieel verantwoord.
- Er wordt bekekenen om een carnavalsmatch te organiseren momenteel is dit een vrij weekend 28 februari vermoedelijk tegen Erpe -Mere United of Wetteren, dit moet nagekeken worden met betrokken clubs en Voetbal Vlaanderen.
- Dranktarieven: 2.5 euro Bonnetjes ruilen onmogelijk ter compensatie gratis Vat bij de eerste thuiswedstrijd op 01 September Kvc Jong Lede – Beerschot U23

- Jeugd Zandberg: Momenteel 12 volle ploegen ( 95 spelers +65 spelers ) in competitie + vrijwilligers 16 tal nog

- Wat met het echte EA stamnummer 90 : Dagvaarding bij “verstek” op 24/07/2024 - gevolg =voorkomen op 03 september ditmaal zal bewindvoering geen optie meer zijn en zal faillissement/schrapping vermoedelijk volgen.

- De stad : Zandberg ?? – Accomodaties ? Kunstgrasveld : Problematisch ! Er werd benadrukt dat de stad aan de nieuwe ondersteuners zal moeten aantonen hun woorden waar te maken een deftige accommodatie te verhuren. Men benadrukte wel meteen dat er een positieve samenwerking is met de stad momenteel en er al tal van zaken verwezenlijkt werden of ingepland staan : MEE OP TE VOLGEN DOOR ONS ?

- G-voetbal is reeds ingepland !

- Stadion : Keuken/ Catering zal zo snel mogelijk in orde gemaakt worden in overleg met de stad . De Dakramen (Koepel) zullen ook eindelijk aangepakt worden zodat het niet meer binnen kan regenen. De kantines Vak K en vooral de toiletten zullen ook aangepakt moeten worden.

- Eendracht -Aalst-Lede wordt de effectieve naam !Logo nog te bepalen voorstellen van supporters zijn welkom! Eventueel via een “wedstrijd” hiervoor.

- Er worden cellen opgericht waarbij de knowhow zal betrokken worden van de vrijwilligers/supporters.

Moraal van het verhaal : Er wordt gebouwd en alles heeft tijd nodig met onderlinge samenwerking en een constructieve houding

Bedankt voor het verslag.
Wat me wel een beetje stoort is dat er blijkbaar nu al niemand meer van de stad aanwezig was. Ik hoop echt dat ze hun beloftes nu eens nakomen om het stadion in orde te zetten. want de opgenoemde punten zijn echt wel dringend nodig om te knappen.

26 Jul 2024, 10:55
Vaste Waarde

https://www.eendracht-aalst-lede.be/nie ... ans-25-07/

26 Jul 2024, 12:03
Ancien

Leeftijd: 47
Zou het niet mooi zijn om via de officiële website (ergens in augustus) een nieuw forum te starten? Zodat ook dit pijnlijk verleden verdwijnt, de verwijten, de bagger, de miserie...Ook hier een volledige nieuwe en propere lei? Ik stel het maar voor.

26 Jul 2024, 15:23
Vaste Waarde

anathema76 schreef:
GDS schreef:

Heb je ook inhoudelijke argumenten? Eéntje is genoeg. ;)
Of is het je er enkel om te doen om een andere EA-supporter te pesten, te beledigen en te kleineren?

26 Jul 2024, 18:22
Scholier

filip.dhose schreef:
anathema76 schreef:
GDS schreef:

Heb je ook inhoudelijke argumenten? Eéntje is genoeg. ;)
Of is het je er enkel om te doen om een andere EA-supporter te pesten, te beledigen en te kleineren?

Dat is net mijn punt, beste Filip.

Mijn inhoudelijke argumenten kan je hierboven vinden. Net zoals ik enkel op jouw inhoudelijke argumenten heb gereageerd. Beledigingen van mijn zijde kan je hier niet terugvinden, denk ik.

Laat ons verder bij de essentie blijven :)

26 Jul 2024, 19:50
Nationale Ploeg

iendracht mèn 2de vraa schreef:
Davy schreef:
DT schreef:

Awel Davy, ik weet het niet. Het feit dat dit hele project op pakweg een maand is rondgeraakt, is zeer on-Aalsters en kwam voor velen toch uit het niets. Dan kan ik enkel hopen dat alle mogelijkheden goed werden gescreend en dat er geen PLJ tactieken werden gehanteerd (en dan heb ik het niet alleen over zijn “verkoop” exact een jaar geleden). Of een jaar zonder voetbal ons slechter af zou doen zijn dan dit project, durf ik niet te beweren en het voelt mede daardoor ook een opgedrongen keuze.

En we gaan toch ook het discours van de stad niet volgen over de jeugd en de dames om alles nu te gaan slikken toch? Toen PLJ de club te koop aanbood, was ook alles goed genoeg om ervan af te zijn en in all fairness, waren de jeugd en de dames ook niet de prioriteit… dat is overigens het hele seizoen duidelijk gebleken… Laat me dus toe om even de kat uit de boom te kijken hoe dit verhaal zich ontspint… Ik mis de nuance naar Lede toe die wij als supporter al die jaren aan de kaak hebben gesteld. Ik zou als Aalsterse burgemeester ook voluit het Aalsterse jeugdvoetbal naar voor pushen maar ik kan me ook wel inbeelden dat ze bij Lede ook met vragen zitten. Dat het in een stroomversnelling kwam door een uitgestoken hand van het bestuur van Jong Lede zelf, doet voor mij niet ter zake. Garre wou ons ook bij Gent onderbrengen, remember?

Dus simpele kanttekening: onder de Turken was alles gerechtvaardigd voor het gross van de supporters zolang er maar kampioen gespeeld zou worden; ik hoop dat we ons nu niet gaan verbranden aan eenzelfde denkwijze waarbij de heropstart van de dames en de toekomst van de Aalsterse voetbaljeugd de drogredenen gaan zijn waarmee alles onder de mat gaat worden geveegd. That’s all. En de richting waar de communicatie nu veelal naar uitgaat en de argumenten in het eigenlijk “doodgezwegen” debat doen helaas niet het beste vermoeden. Het opportunistische kantje weegt iets te zwaar door naar mijn gevoel en laat dat nu net ook een van de kenmerken zijn geweest van onze Turkse vrienden…

We kunnen helaas niet alles op voorhand voorzien, en ik kan me enkel baseren op wat voor iedereen zichtbaar en leesbaar is online. Welke de agenda's zijn weet ik dus ook niet exact, alleen is dit nu de ploeg die opstaat en iets doet, en hopelijk zijn dezen het vertrouwen waard, maar ik heb geen verdere inside info om dat nu al te weten.

Dat dieje schijnheiligen D'haese daar wat schaamteloos komt brabbelen over den iendracht nooit laten vallen en zo, daar kijkt denk ik iedereen door. dat zijn geliefde eendracht aalst zijn 100 jaar bestaan mocht gaan vieren op een oefenveld in Nederland, is zijn volledige verdienste. Dus dat die daar plots staat, dat is plat opportunisme. maar we gaan het gewoon met die lul moeten uitzingen he, niet alleen dit jaar maar ook de volgende jaren.

Dozje is een opportunist pur sang, hij heeft ook de K doen afbreken en ons in een circustent gedropt.
Hij is de laatste 5jaar niet meer gespot op den iendracht en nu komt hij 1ste viool spelen terwijl Matthias alle veldwerk gedaan heeft!!!!

Wel eerlijk blijven, het was Uyttersprot die de tribune heeft laten verkommeren waarna het niet anders meer kon.

27 Jul 2024, 15:11
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 89 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6