|
|
| Pagina 11 van 18 |
[ 258 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 18 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
boris clitoris schreef: By the way, naar een match van engeland kijken op holland, terwijl ze het op bbc ook geven: FOEI! ![]() Gaven ze dat op BBC ook? Godverdomme, en ik zie dus op Holland. Ik kijk een dik half uur voor de match op BBC (omdat ik al dacht dat ze het daar gaven), maar der was iets anders op BBC en toen ik 2 minuten voor de match nog eens zag, kreeg ik gewoon zwart beeld op BBC, dan maar op Holland gekeken dus. |
| 25 Jun 2006, 20:23 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
'k had ook een zwart beeld, maar niet op den BBC,
maar wel voor mijn ogen . (door een gisteravond deftig uit de hand gelopen BBQ) |
| 25 Jun 2006, 20:28 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
op bbc1 was 't effectief de voetbal
soms was zwart beeld misschien wel interessanter geweest dan de match zelf k vind het spijtig om te zeggen want ik supporter ook voor engeland, maar als ze tegen een serieuze tegenstander uitkomen, is 't dermee gedaan _________________ es da ier e fistjen... |
| 25 Jun 2006, 20:30 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
boris clitoris schreef: op bbc1 was 't effectief de voetbal soms was zwart beeld misschien wel interessanter geweest dan de match zelf k vind het spijtig om te zeggen want ik supporter ook voor engeland, maar als ze tegen een serieuze tegenstander uitkomen, is 't dermee gedaan Mja, ze hebben misschien geluk dat ze de volgende ronde tegen Nederland of Portugal moeten en dat zijn toch ook 2 ploegen die tot dusver nog geen indruk gemaakt hebben. |
| 25 Jun 2006, 20:34 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:24 Berichten: 1775 Locatie: Haaltert Website: http://www.darkultras.com WLM: [email protected] |
Bartos schreef: boris clitoris schreef: op bbc1 was 't effectief de voetbal soms was zwart beeld misschien wel interessanter geweest dan de match zelf k vind het spijtig om te zeggen want ik supporter ook voor engeland, maar als ze tegen een serieuze tegenstander uitkomen, is 't dermee gedaan Mja, ze hebben misschien geluk dat ze de volgende ronde tegen Nederland of Portugal moeten en dat zijn toch ook 2 ploegen die tot dusver nog geen indruk gemaakt hebben. Bwa da zounek zo ni zeggen,Holland heeft toch al goe gespeeld in de groep des doods,morja ze hebben zo een verleden gelijk Engeland e...altijd juist ni |
| 25 Jun 2006, 20:52 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Engeland speelt volgende zaterdag om 17u in Gelsenkirchen de halve finale. Tkriebelt zot om er nortoe te gon
![]() |
| 25 Jun 2006, 20:52 |
|
|
Verbechio schreef: Engeland speelt volgende zaterdag om 17u in Gelsenkirchen de halve finale. Tkriebelt zot om er nortoe te gon ![]() Ik hoop het ook, maar euhm ... dat ze eerst maar trachten de kwartfinale te winnen. |
| 25 Jun 2006, 20:54 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57 Berichten: 2447 Leeftijd: 42 Locatie: Opwijk |
Bartos schreef: Verbechio schreef: Engeland speelt volgende zaterdag om 17u in Gelsenkirchen de halve finale. Tkriebelt zot om er nortoe te gon ![]() Ik hoop het ook, maar euhm ... dat ze eerst maar trachten de kwartfinale te winnen. bwah, van portugal zouden ze nu toch moete kunnen winnen he ![]() |
| 25 Jun 2006, 20:59 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
correctie, das weldegelijk de kwartfinale
|
| 25 Jun 2006, 21:00 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 25 Jun 2006, 22:57 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
de Hollanders
hollland, holland alles is voorbij Maniche
Ivanov ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 25 Jun 2006, 22:59 |
|
|
Vaste Waarde
20 gele kaarten - 4 rode kaarten ...
En dan kom em der nog een stuk of 4,5 meer gegeven hebben, had hij consequent geweest Schitterende wedstrijd ... zat ganse wedstrijd op puntje van mijn stoel en dolblij toen de wedstrijd werd afgeblazen ... Hup Portugal hup FORZA ... |
| 25 Jun 2006, 23:12 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
ZE LIGGEN DERUIT!!!! Een volksfeest kan losbarsten
WEG die arrogante grijns op hun gezicht WEG die 'neverending' zelfzekerheid HET moment van de match: holland moet bij scheidsrechtersbal de bal teruggeven aan portugal... 'sjonnie' heitinga heeft het zo niet begrepen en loopt doodleuk met de bal naar voren... en daar komt deco, hij loopt werkelijk de ziel uit z'n lijf om 'sjonnie' onderuit te katapulteren!
eigenlijk zou deco een medaille moeten krijgen van de fifa om zo'n ongelooflijke onsportieveling onderuit te schippen... maar daar zullen we maar niet op rekenen voor de rest: op voetbalvlak gezien was holland niks waard... altijd maar op doel trappen, iets anders heb ik niet gezien de match was een ware veldslag van de bovenste plank, zalig om zien! zalig om horen was de commentaar op de NOS: nuchter, eerlijk en met een beleving waar ze in belgië nog iets kunnen van leren _________________ es da ier e fistjen... |
| 25 Jun 2006, 23:15 |
|
|
Nationale Ploeg
boris clitoris schreef: ZE LIGGEN DERUIT!!!! Een volksfeest kan losbarsten WEG die arrogante grijns op hun gezicht WEG die 'neverending' zelfzekerheid HET moment van de match: holland moet bij scheidsrechtersbal de bal teruggeven aan portugal... 'sjonnie' heitinga heeft het zo niet begrepen en loopt doodleuk met de bal naar voren... en daar komt deco, hij loopt werkelijk de ziel uit z'n lijf om 'sjonnie' onderuit te katapulteren! eigenlijk zou deco een medaille moeten krijgen van de fifa om zo'n ongelooflijke onsportieveling onderuit te schippen... maar daar zullen we maar niet op rekenen voor de rest: op voetbalvlak gezien was holland niks waard... altijd maar op doel trappen, iets anders heb ik niet gezien de match was een ware veldslag van de bovenste plank, zalig om zien! zalig om horen was de commentaar op de NOS: nuchter, eerlijk en met een beleving waar ze in belgië nog iets kunnen van leren Euh dan hebt gij naar een andere NOS gekeken. Bij die elleboogslag tegen Figo, zegt de commentator doodleuk dat er niets aan is terwijl je duidelijk die elleboog tegen Figo zit vliegen. Verder krijgt ik het schijt van die commentaar en da taaltje dan em ik nog liever de Carl |
| 25 Jun 2006, 23:23 |
|
|
Ik vond de commentaar schitterend, vooral dan omdat ze verliezen
. Voor de rest echt genoten zeg van deze match, ja hallo. |
| 25 Jun 2006, 23:51 |
|
| Pagina 11 van 18 |
[ 258 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 18 Volgende |