|
|
| Pagina 13 van 18 |
[ 258 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 11 12 13 14 15 … 18 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Bij de eerste matchen van Holland moestek toch es goe kijken wie da was. Diene Mathijssen uk, va wor kommen die
kzat nor de voorbeschouwing te kijken op Holland en Van Hanegem zagget goe zitten, zeker top 4 |
| 26 Jun 2006, 12:53 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Verbechio schreef: Bij de eerste matchen van Holland moestek toch es goe kijken wie da was. Diene Mathijssen uk, va wor kommen die Boulahrouz is toch een basisspeler bij Hamburg. En diene Mathijssen is één van de vele AZ-spelers in de selectie van Van Basten. Mja, het is toch wel een verdienste ook van Van Basten dat hij het aangedurfd heeft vedetten zoals Davids, Seedorf en nog vele anderen nooit meer op te roepen en met mindere goden wel een echt elftal te bouwen met jongens die voor mekaar door het vuur gaan, het was ooit anders bij de Hollanders hé. |
| 26 Jun 2006, 12:58 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
indaad, maar toch vond ik dat er nie echt veel voetbal inzat
ne keer een solo-actie van van persie 38 schoten uit de tweede lijn van van bommel.... maar da was 't _________________ es da ier e fistjen... |
| 26 Jun 2006, 13:00 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
boris clitoris schreef: indaad, maar toch vond ik dat er nie echt veel voetbal inzat ne keer een solo-actie van van persie 38 schoten uit de tweede lijn van van bommel.... maar da was 't Ze hebben zeker geen groots voetbal gebracht dit WK, maar als je eens bekijkt wat Van Basten als bondscoach presteerde, moet je er toch respect voor hebben ook. Eerst in een loodzware kwalificatiegroep (met o.a. Tsjechië en Roemenië) zonder nederlaag Nederland naar het WK leiden (4 jaar eerder slaagde een zogezegde wereldtrainer als Van Gaal daar toch niet in) en daar in toch de groep des doods vrij probleemloos naar de volgende ronde. Tot dusver zijn er trouwens op dit WK nog niet teveel ploegen die echt indruk maakten, vind ik. Hoe erg ook, maar de enigen die er als een pletwals doorvliegen, zijn de moffen. Hopelijk krijgen die toch nog eens een off-day. |
| 26 Jun 2006, 13:05 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Het leukste aan de uitschakeling van Nederland moet nog komen.... Dinsdag zal ik een naar het (laatste!!!) examen gaan en misschien voor één keer eens geen Hollandse trienen met oranje T-shirten met "Hup Holland Hup" en de Nederlandse vlag op hun wangen geschilderd zien! Zo komen die dus allemaal naar een examen he! Moest ik prof zijn, kbuisde ze al van op voorhand
Pas op, er zitten leuke tussen ook he, maar de meerderheid denkt dat omdat zij in de meerderheid zijn in diergeneeskunde het hier voort zeggen hebben! We blijven hier wel in België he! Als je alles op zijn Hollands wil, ga dan in Nederland studeren he seg! Btw: in de wedstrijdjes België - Nederland in diergeneeskunde hebben ze 2 keer verloren: zowel bij de mannen als de vrouwen...
Grootste minpunt aan gisteren: Christiano Ronaldo was aant wenen.... Breaks my heart!
Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 26 Jun 2006, 13:07 |
|
|
Nationale Ploeg
Bartos schreef: boris clitoris schreef: indaad, maar toch vond ik dat er nie echt veel voetbal inzat ne keer een solo-actie van van persie 38 schoten uit de tweede lijn van van bommel.... maar da was 't Ze hebben zeker geen groots voetbal gebracht dit WK, maar als je eens bekijkt wat Van Basten als bondscoach presteerde, moet je er toch respect voor hebben ook. Eerst in een loodzware kwalificatiegroep (met o.a. Tsjechië en Roemenië) zonder nederlaag Nederland naar het WK leiden (4 jaar eerder slaagde een zogezegde wereldtrainer als Van Gaal daar toch niet in) en daar in toch de groep des doods vrij probleemloos naar de volgende ronde. Tot dusver zijn er trouwens op dit WK nog niet teveel ploegen die echt indruk maakten, vind ik. Hoe erg ook, maar de enigen die er als een pletwals doorvliegen, zijn de moffen. Hopelijk krijgen die toch nog eens een off-day. Ik vind dat Spanje en Duitsland toch al indruk hebben gemaakt dit WK. Vooral Spanje dan. Joaquin was tijdens de match tegen Saudie-Arabie subliem en diene zit dan normaal op de bank bij Spanje. Laatst gewijzigd door Titus op 26 Jun 2006, 13:29, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 26 Jun 2006, 13:13 |
|
|
Titus schreef: Ik vind dat Spanje en Duitsland toch al indruk hebben gemaakt dit WK. Vooral Spanje dan. Joaquin was tijdens de match tegen de Saudie-Arabie subliem en diene zit dan normaal op de bank bij Spanje. Spanje was bij vlagen wel goed inderdaad, maar bakt er dan tegen Tunesië gedurende 70 minuten echt wel compleet niks van. Maar er zijn weinig ploegen op dit WK die in de breedte over zo een weelde beschikken als de Spanjaarden. Als ge ziet dat die daar tegen Tunesië even Raul, Joaquin (één van de beste rechtsbuitens van de wereld!) en Fabregas van de bank halen. Ja hallo zeg. Daarnaast maakten de Argentijnen bij momenten ook wel indruk, maar tegen Mexico hebben ze het dan toch ook bijzonder moeilijk gehad. Ik geloof wel nog steeds in de Brazilianen, die zullen volgens mij wel beginnen vlammen als het erop aan komt. Maar dan hopelijk wel met Robinho in de ploeg. |
| 26 Jun 2006, 13:21 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
inderdaad, spanje is toch ook vrij indrukwekkend geweest
ook argentinië en duitsland maakten indruk ik blijf op spanje gokken! _________________ es da ier e fistjen... |
| 26 Jun 2006, 13:22 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Spanje speelt goe ma toch geloof ik er ni in. Argentinië wa beter mor toch ook ni 100%. Brazilië is zeker kanshebber, maar ook de Duitsers en Italianen. En as de Fransen er deur kommen
![]() |
| 26 Jun 2006, 17:57 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
heb het ook wel voor ghana,vond die fris voetballen tegen de tsjechen,vrees wel wa voor de zaak aangezien Essien geschorst is
|
| 26 Jun 2006, 18:35 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
lap italie door penalty in blessuretijd,spijtig voor de aussies
|
| 26 Jun 2006, 18:53 |
|
|
das me veel chance da ze deurgon, mor Australië heeft het numeriek voordeel te weinig uitgebuit
|
| 26 Jun 2006, 19:04 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Die arbiters, was da jong.
Tes dus nie allién bé ons da ze zoe klungelen. Dienen van gisteren (Portugal-Holland) en dienen van vandoag (Italië-Australië) zouden allensj nie miér meegen op een ploin kommen. Diene penalty dorjust, amai zenne, pffff. Wetje wa da ze doen ? Een schoein sport nor de kloeiten bloazen. Wie ziet er na nog geiren een match woar da elk duel afgefloeten werd. Ze meegen et emmen, ik em er moinen boik vol van. |
| 26 Jun 2006, 19:43 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
ik ben ook net terug van het WK manman ongelooflijk
dit is iets da iedereen is moet meemaken! de engelsen hun volkslied of hun l'ets go fucking mental!
uitgebreider verslag morge fzo, nu nog wa maffe zelle ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 26 Jun 2006, 20:09 |
|
|
Junior Lid geworden op: 18 Feb 2006, 19:53 Berichten: 202 Locatie: haaltert |
as al die arbiters zo blijven klungelen, dan zal Debleckere de finale nog fluiten! let mor op
|
| 26 Jun 2006, 21:13 |
|
| Pagina 13 van 18 |
[ 258 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 11 12 13 14 15 … 18 Volgende |