|
|
| Pagina 169 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 167 168 169 170 171 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12 Berichten: 1766 Leeftijd: 40 Locatie: Affligem |
Vicky schreef: Awel dan, dan is alles toch in orde??? Dan moet je geen schrik hebben hoor int citadel als Placietjen erbij is... Vicky Waarom? omdat ik rapper kan lopen als placiet en ze dus hem gaan pakken ipv mij ? |
| 26 Jun 2006, 15:41 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Btw: vandaag mag het nu nog regenen, en eventueel morgen ook nog maar euh... woensdag ist wel beach bbq he.... Enneuh.... de dresscode is bikini/zwembroek dus mag het wel ff ophouden met regenen vind ik...
In de uitnodiging stond: Dresscode: bikini / zwembroek Thema: beach bbq Opmerking: bij slecht weer blijft de dresscode behouden, alleen wordt het thema veranderd in: "je bent ongepast gekleed voor dit weer" bbq
Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 26 Jun 2006, 15:42 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
roeckie schreef: Vicky schreef: Awel dan, dan is alles toch in orde??? Dan moet je geen schrik hebben hoor int citadel als Placietjen erbij is... Vicky Waarom? omdat ik rapper kan lopen als placiet en ze dus hem gaan pakken ipv mij ?Ik weet ni wie van jullie da rapper kan lopen, maar toch ben ik er zeker van dat jij geen last zal hebben dan.... Vraag het maar es aan Placiet
Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 26 Jun 2006, 15:42 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
roeckie schreef: Vicky schreef: Awel dan, dan is alles toch in orde??? Dan moet je geen schrik hebben hoor int citadel als Placietjen erbij is... Vicky Waarom? omdat ik rapper kan lopen als placiet en ze dus hem gaan pakken ipv mij ?Of omdat zelfs een jeannet nog niet aanpapt met placietjen ? |
| 26 Jun 2006, 15:43 |
|
|
Bartos schreef: roeckie schreef: Vicky schreef: Awel dan, dan is alles toch in orde??? Dan moet je geen schrik hebben hoor int citadel als Placietjen erbij is... Vicky Waarom? omdat ik rapper kan lopen als placiet en ze dus hem gaan pakken ipv mij ?Of omdat zelfs een jeannet nog niet aanpapt met placietjen ?
Dat heb jij gezegd he... Tenzij je natuurlijk uit eigen ervaring spreekt... Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 26 Jun 2006, 15:50 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12 Berichten: 1766 Leeftijd: 40 Locatie: Affligem |
Vicky schreef: roeckie schreef: Vicky schreef: Awel dan, dan is alles toch in orde??? Dan moet je geen schrik hebben hoor int citadel als Placietjen erbij is... Vicky Waarom? omdat ik rapper kan lopen als placiet en ze dus hem gaan pakken ipv mij ?Ik weet ni wie van jullie da rapper kan lopen, maar toch ben ik er zeker van dat jij geen last zal hebben dan.... Vraag het maar es aan Placiet ![]() Vicky ik weet da wel Ik zal het hem is vragen ![]() |
| 26 Jun 2006, 15:51 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Vicky schreef: Dat heb jij gezegd he... Tenzij je natuurlijk uit eigen ervaring spreekt... Vicky Als het op jeanetten aankomt, heb ik (gelukkig) geen enkele ervaring en om dat zo te houden, ben ik dan ook van zin me ver genoeg van het Citadelpark te houden . |
| 26 Jun 2006, 15:55 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
héhé, de simpele reden van Vicky haar verhaal is vrees ik dat ik om de een of andere reden janetten aantrek
alleen in Frankrijk al op een avond eens 2 janetten echt moeten afSLAAN hé, moeste dan nog zeggen dat ge in een homobar ofzo zat... in België ist eigenlijk al vant zelfsten.... moest ik even veel trok hebben bij de maskes, ik was al bien geweest _________________ If you never try, you'll never know |
| 26 Jun 2006, 16:10 |
|
|
placietjen schreef: héhé, de simpele reden van Vicky haar verhaal is vrees ik dat ik om de een of andere reden janetten aantrek alleen in Frankrijk al op een avond eens 2 janetten echt moeten afSLAAN hé, moeste dan nog zeggen dat ge in een homobar ofzo zat... in België ist eigenlijk al vant zelfsten.... moest ik even veel trok hebben bij de maskes, ik was al bien geweest Volgens mij wil da toch iets zeggen ze... Moest je mss es wa meer aandacht schenken aan sommige van die meisjes zou het mss al beter gaan... Bv... als ze enorme goesting hebben op friet, dan breng je hen dat gewoon...
|
| 26 Jun 2006, 16:16 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Mariner schreef: Zijn er hier nog iendrachters die erover peizen om zaterdag nr Gelsenkirchen te gaan? Hansken? Red Cap? ![]() ik em gralijk veel goeste, ik zen vant principe da ge da toch es moe meegemaakt emme, zeker na dant zo dicht bij ons deur es. mor iedereen verklaart mij zot ![]() |
| 26 Jun 2006, 17:58 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Verbechio schreef: Mariner schreef: Zijn er hier nog iendrachters die erover peizen om zaterdag nr Gelsenkirchen te gaan? Hansken? Red Cap? ![]() ik em gralijk veel goeste, ik zen vant principe da ge da toch es moe meegemaakt emme, zeker na dant zo dicht bij ons deur es. mor iedereen verklaart mij zot ![]() ik zen just terug en kem eigelijk oek nen bbq bij mij mokke...
ma aleja ask ng geld vind (kweni hoe ) laat ik u vrijdag nog iets weten ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 26 Jun 2006, 20:12 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
mokt es e verslagken e Hans as ge tijd et
|
| 26 Jun 2006, 20:13 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:24 Berichten: 1775 Locatie: Haaltert Website: http://www.darkultras.com WLM: [email protected] |
roeckie schreef: Vicky schreef: Of anders moede Placietjen meenemen, gegarandeerd dat je dan geen last hebt.... Vraag het hem maar es... ![]() Vicky de kans da placietjen derbij is, is 99,99 %, wie gaat er anders even zijn ![]() Wie weet loop ik daar ook erges rond
Pff kweet eiglijk grat nog ni wat ik ga doen volgend jaar... seg Bartos hebde gij veel moeten studeren voor u internet-plaatsken op tminesterie ![]() |
| 27 Jun 2006, 10:43 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:24 Berichten: 1775 Locatie: Haaltert Website: http://www.darkultras.com WLM: [email protected] |
placietjen schreef: héhé, de simpele reden van Vicky haar verhaal is vrees ik dat ik om de een of andere reden janetten aantrek alleen in Frankrijk al op een avond eens 2 janetten echt moeten afSLAAN hé, moeste dan nog zeggen dat ge in een homobar ofzo zat... in België ist eigenlijk al vant zelfsten.... moest ik even veel trok hebben bij de maskes, ik was al bien geweest
Nu ganek met u in Aalst toch geen potten nimmer pakken ze in tweekend.. ga maar alleen met Roeckie ![]() |
| 27 Jun 2006, 10:46 |
|
|
Stijn schreef: seg Bartos hebde gij veel moeten studeren voor u internet-plaatsken op tminesterie ![]() Ik vrees dat dit hier iets te hoog gegrepen is voor u jong .
Er zijn er trouwens veel die hier na verloop van tijd bezwijken onder het enorme werkritme Mor soit, ge moogt altijd proberen, al vallen de studies forumologie niet te onderschatten . |
| 27 Jun 2006, 10:51 |
|
| Pagina 169 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 167 168 169 170 171 … 885 Volgende |