|
|
| Pagina 64 van 106 |
[ 1590 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 62 63 64 65 66 … 106 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Het is idd niet erg bemoedigend dat we den hulptrainer moeten buiten smijten voor nen extra spits. En wat als hun raming van de inkomsten voor dit seizoen niet klopt? Is het dan meteen al paniek omdat we krap bij kas zitten. En sorry maar ik hoop echt dat diene spits de goal weet staan ze. Daarmee bedoel ik niet een type Oulare die ze eerst wilden binnenhalen. Blijft het probleem dat onze kern te krap is en dat de zogezegde vervangers die we al hebben waarschijnlijk de naam onwaardig zijn. En kom nu ni af met we moeten afwachten e. Iemand die in 2de prov. zijn broek op de bank slijt zal zich op 28-jarige leeftijd niet meer ontpoppen tot een vedette in vierde e. En ik wil al onze "supertransfers" ,zoals ze hier genoemd worden, eens zien spelen in een match tegen een vierde klasser. Is zien of ze idd tegen het werkvoetbal van de meeste vierdeklassers kunnen winnen. Ik weet nog goe dat er hier gezegd werd met De Langhe, Lecomte en Van Rumst waren we nooit gedegradeerd uit tweede. Ik hoop voor velen dat hier vandaag niet dezelfde fout gemaakt wordt, want ik zie ons absoluut niet als de enige titelkanidaat.
|
| 29 Jun 2006, 13:50 |
|
|
forumlegende
Komaan zeg, welke spelers moeten we dan binnenhalen om dat 'werkvoetbal' aan te kunnen?? Blijkbaar geen spelers van derde of zelfs tweede en geen spelers lager dan vierde, tja...
|
| 29 Jun 2006, 14:20 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
tympanum2 schreef: Komaan zeg, welke spelers moeten we dan binnenhalen om dat 'werkvoetbal' aan te kunnen?? Blijkbaar geen spelers van derde of zelfs tweede en geen spelers lager dan vierde, tja... Tis da, we moeten nu ook niet doen alsof ge vooral spelers vandoen hebt die niks van techniek hebben om in vierde te spelen. Als onze spelers er technisch bovenuit zouden steken en als blijkt dat ze een maatje te sterk zouden zijn voor vierde klasse zal zich dat echt wel vertalen op het veld hoor. |
| 29 Jun 2006, 14:23 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Dat is een goede redenering van het bestuur,als een hulptrainer op het budget weegt om een degelijke spits aan te trekken,de hulptrainer gaat ze er niet in shotten,jullie mogen niet vergeten dat we dit seizoen in 4'spelen,ik denk dat de transfers tot nu toe wel geen goedkope mannen zullen zijn.
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 29 Jun 2006, 15:14 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
filipeveraert schreef: de naam van onze spits mag stillekes aan gaan bekend gemaakt worden want binnen 14 dagen beginnen de trainingen. dan hebben ze toch nog 14 dagen rustig aan mensen, gene paniek en deshommes die vertrekt, laat ons daar alsjeblieft geen spel van maken hé... iemand anders zal ook wel de kegelkes kunnen zetten zeker? ik heb het voorbije jaar geen goed woord over hem gehoord en nu ineens zou het een groot verlies zijn _________________ es da ier e fistjen... |
| 29 Jun 2006, 16:19 |
|
|
Freak
Er word hier gezegd da deshommes ne goeie scout was! Wel wie heeft hij ontdekt als scout. Seminck en van belle zitten al langer bij de jeugd, en sulmon is een "ontdekking" van de rudder.
|
| 29 Jun 2006, 16:21 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 17:06 Berichten: 349 Leeftijd: 43 |
el blanco schreef: want als die er niet komt zitten we even ver als de voorgaande jaren. goe spelen maar geen doelpunten maken. Seg, El Blanco....nu verbaasde mij toch zenne...Da van da geen goalen maken volgek aa perfect...Maar hebben wij de voorgaande jaren veel 'goed gespeeld' ???
Natuurlijk, we zijn tegenwoordig met weinig content. Als der 4 goei passen achtereen komen is dat al een halve kans bij ons
Nee, serieus...Deshommes ontslagen...kga der nog nie veel op zeggen. Zjust efkes wachten tot Robinho heeft toegezegd _________________ Oilsjt, de stad van mèn....... |
| 29 Jun 2006, 17:11 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
boris clitoris schreef: filipeveraert schreef: de naam van onze spits mag stillekes aan gaan bekend gemaakt worden want binnen 14 dagen beginnen de trainingen. dan hebben ze toch nog 14 dagen rustig aan mensen, gene paniek en deshommes die vertrekt, laat ons daar alsjeblieft geen spel van maken hé... iemand anders zal ook wel de kegelkes kunnen zetten zeker? ik heb het voorbije jaar geen goed woord over hem gehoord en nu ineens zou het een groot verlies zijn _________________ If you never try, you'll never know |
| 29 Jun 2006, 17:18 |
|
|
toevallige voorbijganger Lid geworden op: 15 Jun 2006, 19:27 Berichten: 14 |
"Uit goede bron" meen ik te horen dat Guy Deshommes geen zwaarverdiener was...Kan ook niet anders, voor wat potjes te zetten stukken van mensen verdienen. Dus volgens mij zit er wel een andere reden achter.. Want je gaat mij niet zeggen dat , met het ontslaan van guy deshommes, daarmee financieel ruimte is voor een goede spits? Hoeveel geld gaat diene dan niet verdient hebben als dat de reden is
|
| 29 Jun 2006, 20:14 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
Er ooit al eens aan gedacht dat ze er in Het Nieuwsblad misschien met hun klak naar gooien als het om de REDEN van het ontslag gaat?
_________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 29 Jun 2006, 21:10 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
't is maar de hulptrainer he jongens. Sommigen mogen hier dringend eens wat kalmeren, ik vraag me vaak af of het hier eigenlijk wel allemaal "supporters" zijn.
|
| 29 Jun 2006, 21:25 |
|
|
Miniem
dawoef schreef: el blanco schreef: want als die er niet komt zitten we even ver als de voorgaande jaren. goe spelen maar geen doelpunten maken. Seg, El Blanco....nu verbaasde mij toch zenne...Da van da geen goalen maken volgek aa perfect...Maar hebben wij de voorgaande jaren veel 'goed gespeeld' ??? : ja jong ik moen hier nog iet goed schrijven uk e. |
| 29 Jun 2006, 23:14 |
|
|
Mag je als supporter nog kritisch zijn?
Ik dacht dat de voorbije jaren wel aangetoond hebben dat dit moet. Dat de journalist van het Nieuwsblad er mischien met zijn klak naar gooit kan zijn, maar die van Het Laatste Nieuws zijn zoon speelt bij de -15 dus ook enkele???? In ieder geval, iemand ontslaan bij het begin van een seizoen, is nooit een goed teken. Blijkbaar al 14 spitsen getest en allen te duur. Wat mij verontrust is het financiële plaatje. Hopelijk heb ik ongelijk, maar een ezel........ |
| 30 Jun 2006, 10:01 |
|
|
toevallige voorbijganger Lid geworden op: 15 Jun 2006, 19:27 Berichten: 14 |
donkiesjot2002 schreef: Mag je als supporter nog kritisch zijn? Ik dacht dat de voorbije jaren wel aangetoond hebben dat dit moet. Dat de journalist van het Nieuwsblad er mischien met zijn klak naar gooit kan zijn, maar die van Het Laatste Nieuws zijn zoon speelt bij de -15 dus ook enkele???? In ieder geval, iemand ontslaan bij het begin van een seizoen, is nooit een goed teken. Blijkbaar al 14 spitsen getest en allen te duur. Wat mij verontrust is het financiële plaatje. Hopelijk heb ik ongelijk, maar een ezel........ Wat Donkiesjot2002 zegt kan ik alleen maar bevestigen. Degene die de artikels schrijft in het laatste nieuws over aalst zijn zoon speelt inderdaad bij aalst dus ja... En dat financiele aspect gaat denk ik toch de enige verontrustende factor worden want voor de rest zijn ze heel goed bezig ![]() |
| 30 Jun 2006, 11:27 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12 Berichten: 1766 Leeftijd: 40 Locatie: Affligem |
Oilsjt in ert en niern schreef: Wat Donkiesjot2002 zegt kan ik alleen maar bevestigen. Degene die de artikels schrijft in het laatste nieuws over aalst zijn zoon speelt inderdaad bij aalst dus ja... En dat financiele aspect gaat denk ik toch de enige verontrustende factor worden want voor de rest zijn ze heel goed bezig ![]() Daarom weet hij toch nog ni alles wat er op Aalst gebeurd ![]() |
| 30 Jun 2006, 11:32 |
|
| Pagina 64 van 106 |
[ 1590 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 62 63 64 65 66 … 106 Volgende |