versterkingen volgend seizoen - Pagina 65 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1590 berichten ]  Ga naar pagina 1 63 64 65 66 67 106
 versterkingen volgend seizoen 
Auteur Bericht
forumlegende

Denk niet dat er geldzorgen voor de boeg liggen. Als ge ziet da ze ook op de Zandberg hun infrastructuur aan 't verbeteren zijn met nog een extra plein en het opkisen van 't oude, daar was bij mister Garré gene cent voor over.
Die spits, tja, die zal wel komen zeker...

30 Jun 2006, 12:10
Vaste Waarde

tenzij er de laatste maanden verandering is in gekomen, speelt de zoon van de journalist die Aalst doet voor HLN voor VW Hamme. Hij kwam idd van Aalst, is dan naar Dender gegaan en dan naar Hamme.

MAar ik kan ook mis zijn :engel:

30 Jun 2006, 13:33
Nationale Ploeg

Leeftijd: 45
[/quote]Wat Donkiesjot2002 zegt kan ik alleen maar bevestigen. Degene die de artikels schrijft in het laatste nieuws over aalst zijn zoon speelt inderdaad bij aalst dus ja... En dat financiele aspect gaat denk ik toch de enige verontrustende factor worden want voor de rest zijn ze heel goed bezig :ea:[/quote]
ook al speelt of speelde die zen zoon bij Aalst,ik denk ni dat het bestuur de stand van zaken qua financiën aan een journalist gaat verkondigen :no:

30 Jun 2006, 16:28
nieuw in de eerste ploeg

en om nu nekeer over iet annes te klappen dan over nen hulptrainer (ik wil annes ook die kegels kome zette ast moet :grijns: )
gertjan martens van FC Brussels zal ook uitgeleend worden normaal gezien...

02 Jul 2006, 11:23
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
El Falco schreef:
en om nu nekeer over iet annes te klappen dan over nen hulptrainer (ik wil annes ook die kegels kome zette ast moet :grijns: )
gertjan martens van FC Brussels zal ook uitgeleend worden normaal gezien...

Daarom ni aan ons e. En is da gene flankspeler?

02 Jul 2006, 11:28
nieuw in de eerste ploeg

so what? ik zou eerder zegge dage dieje overal kunt zette.. ik vermoed trouwens ook da we de enige ploeg zijn in vierde klasse da spelers zoekt voor een speciaal type plaats. Als ge in 4e ni zowel vanachter als opt midden kunt spelen zijde volgens mij slecht bezig. Sjans da wij as supps allrounders zijn en overal van ons late hore, dus desnoods score wijle wel :grijns:

02 Jul 2006, 12:39
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
El Falco schreef:
so what? ik zou eerder zegge dage dieje overal kunt zette.. ik vermoed trouwens ook da we de enige ploeg zijn in vierde klasse da spelers zoekt voor een speciaal type plaats. Als ge in 4e ni zowel vanachter als opt midden kunt spelen zijde volgens mij slecht bezig. Sjans da wij as supps allrounders zijn en overal van ons late hore, dus desnoods score wijle wel :grijns:

Das ook wel een stomme opmerking e, verdediger, middenvelder en aanvaller zijn allemaal verschillende posities. Of dat da nu 3de klasse of 4de klasse of 3de provenciale is, da maakt ni uit ze

02 Jul 2006, 15:12
nieuw in de eerste ploeg

correct maar zo stom is ze ni... het beperkt namelijk de noodzaak aan een ruime kern wat ni wil zeggen da ni iedereen zijn beste plaats eeft. Dat vind ik nu juist zo zwak aan seminck (aiai ik ga wa moge hore :D ) vanachter is hij normaal (laten we de laatste maanden buiten beschouwing laten) sterk, maar als verdedigend middenvelder bakt hij er niks van.. zo een grote overschakeling is da bij mijn weten ni. Dit ter illustratie. Ik heb ook ni gezegd dage ne verdediger als spits moet zette, ma nen aanvallende middenvelder of spits daar moogde in 4e nu ni te moeilijk over doen.

02 Jul 2006, 19:34
Miniem

Aanvallende middenvelder of spits zijn toch wel twee totaal verschillende posities, hoor. Wie zelf voetbalt, en zeker ervaring heeft met deze posities, zal beseffen dat voor beide posities totaal andere kwaliteiten vereist zijn, of dat nu in 4e klasse of 4e provinciale is. Slechts weinigen kunnen op beide plaatsen worden uitgespeeld (ik denk aan Degryse bvb).
Het kan wel dat iemand die erbovenuit steekt als middenvelder ook in de spits niet slecht is, maar ik vind dat ieder op zijn beste positie moet worden opgesteld.

02 Jul 2006, 20:40
forumlegende

da vind ik ook,want als ge ne goeie aanvallende middenvelder in de spits zet zijdt ge uwen goeie middenvelder kwijt,daarom moet er zeker nog ne vlotscorende spits bij..

02 Jul 2006, 20:42
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Website: http://www.iendracht.be
El Falco schreef:
maar als verdedigend middenvelder bakt hij er niks van.. zo een grote overschakeling is da bij mijn weten ni.
bij u weten misschien niet neen....

en ten andere voor het vertrouwen van een speler is dat ook al niet goed, als ge op diene toer terug op gaat zijn we nog niet thuis zenne !

02 Jul 2006, 20:45
Nationale Ploeg

El Falco schreef:
correct maar zo stom is ze ni... het beperkt namelijk de noodzaak aan een ruime kern wat ni wil zeggen da ni iedereen zijn beste plaats eeft. Dat vind ik nu juist zo zwak aan seminck (aiai ik ga wa moge hore :D ) vanachter is hij normaal (laten we de laatste maanden buiten beschouwing laten) sterk, maar als verdedigend middenvelder bakt hij er niks van.. zo een grote overschakeling is da bij mijn weten ni. Dit ter illustratie. Ik heb ook ni gezegd dage ne verdediger als spits moet zette, ma nen aanvallende middenvelder of spits daar moogde in 4e nu ni te moeilijk over doen.

tja dat het verschil tussen centrale verdediger en verdedigende middenvelder ni zo groot is :zot: :zot:

03 Jul 2006, 0:18
nieuw in de eerste ploeg

Ik wil alleen maar zeggen dat ze mss beter zoeken naar ene da zowel wa opt middenveld meekan en als spits.. Als ze nu nen dikke binnenhalen en we hebben er mee voor gelijk met Dillens in den tijd dan staan we daar ook schoon te schilderen. Ten tweede heb ik ook ni gezegd da er geen verschil is tussen verschillende posities en ten derde wees ni zo licht geraakt alst over seminck gaat :roll:

03 Jul 2006, 9:38
Freak

ik vind ook dat er hier sommige heel licht geraakt zijn als het over seminck en sulmon gaat.

Wat seminck betreft, hij is inderdaad nog jong, maar als ge ziet wat hij verdiend, mag hij gerust iets extra brengen dan dat hij dit jaar gedaan heeft!!! Zijn Kompany allures mag hij gerust laten.

03 Jul 2006, 9:41
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Website: http://www.iendracht.be
El Falco schreef:
Ik wil alleen maar zeggen dat ze mss beter zoeken naar ene da zowel wa opt middenveld meekan en als spits.. Als ze nu nen dikke binnenhalen en we hebben er mee voor gelijk met Dillens in den tijd dan staan we daar ook schoon te schilderen. Ten tweede heb ik ook ni gezegd da er geen verschil is tussen verschillende posities en ten derde wees ni zo licht geraakt alst over seminck gaat :roll:
waar wordt er hier over Seminck gesproken ? We zitten hier wel int algemeen te praten hé...

geef nu eens een beter argument (en sleur er geens spelers individueel bij) waarom een centrale verdediger even goed zou moeten zijn als verdedigende mid. Zelfs het verschil tussen een centrale en een back is hemelsbreed. Om dan nog niet te zwijgen over wat ge eerst wou doen met een SPITS en een aanvallende mid...

Spelers met zo een polyvalentie die vinde nog niet in de 1ste klasse, met moeite zelfs in de CL of het WK en gij wilt dat gaan doen in 4de.
Pas op hé, ik zeg hiermee niet dat als ge het MOET doen, bij gebrek aan andere alternatieven dat een speler op die positie er niet 100% moet voor gaan, voor sommige dingen (een pas van 5 meter die niet aan komt) bestaan er nu eenmaal geen excuses gelijk op welke positie, maar dat is dan ook ver alles dat ge van argumenten kunt aanbrengen.

03 Jul 2006, 10:05
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1590 berichten ]  Ga naar pagina 1 63 64 65 66 67 106