versterkingen volgend seizoen - Pagina 73 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1590 berichten ]  Ga naar pagina 1 71 72 73 74 75 106
 versterkingen volgend seizoen 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
filipeveraert schreef:
nieuwe truitjes? tis te hopen wit zwet gestrept, verticaal of horizontaal (gelek juventus of celtic). da zou schoon zen!

Zie ne keer, en ge wordt dan nog op uw wenken bediend ;-) . Ziet ge wel dat ze ook iets goed kunnen doen :grijns: .

17 Jul 2006, 8:49
Freak

Leeftijd: 45
allez, dei nieve truikes compenseren ten me gemem over diene nieuwe spits :engel:

17 Jul 2006, 8:53
Iendracht.be - beheer

Bartos schreef:
Het ziet er momenteel toch allemaal zoveel beter uit, er wordt werk gemaakt van de ploeg door iemand die daar verstand van heeft, er wordt werk gemaakt van de uitbouw van een fanshop (met ook een volledig nieuw ontwerp voor onze truitjes het komende seizoen), de sponsors worden weer warm gemaakt voor den Eendracht, het stadion wordt opgeknapt, ...

En dan vergeet ik nog te vermelden dat er dit seizoen wel een ploegvoorstelling zal gehouden worden waarop de fans welkom zijn.

17 Jul 2006, 9:03
Reserve

Leeftijd: 43
1. Dieje Gomes zienek eerlijk gezegd wel zitten....

2. Ploegvoorstelling voor fans....Wanneer da ?

17 Jul 2006, 9:33
Iendracht.be - beheer

dawoef schreef:
1. Dieje Gomes zienek eerlijk gezegd wel zitten....

2. Ploegvoorstelling voor fans....Wanneer da ?

2. Bij de laatste oefenmatch (tegen Lebbeke denk ik) normaalgezien.

17 Jul 2006, 9:35
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
oilsjt schreef:
05 / 06 Sportif Sfaxien 6 goalen
04 / 05 SCO Angers 1 goal + 1 in de beker
03 / 04* Apollon Limassol 1 goal
03 / 04 RAEC Mons 3 goalen
02 / 03 1. MSV Duisburg 2 goalen
01 / 02 FC Nürnberg 2 goalen
00 / 01* 1.FC Nürnberg 10 goalen
99 / 00 Lommel SK

Is wel redelijk oud hij is van 1974 dus toch al 32!
heb ook ergens gelezen op een forum van bergen dat de supporters vooral met hem gelachen hebben. Maar er zeggen er andere dat hij wel zeer weinig gespeeld heeft maar toch 3 goalen gemaakt heeft!

dit is alle gevonden info
ah 32 vind gij redelijk oud, oppassen hé manneken :grijns:

17 Jul 2006, 10:37
Freak

Leeftijd: 45
onze toekomstige nieuwe spits is wel ewa e gevoarlek chauffeurken. Dienen eit in Dusjland e vriet aksident veroorzokt! En moest daarver veel geld betoalen

17 Jul 2006, 10:42
Vaste Waarde

Bartos schreef:
filipeveraert schreef:
weinig geduld, kpeis da 2 maanden ver ne spits te zoeken lang genoeg is. ik heb gewoon den indruk da da nieuw bestuur niks verkeerd kan doen. Waarmee ik nie wil zeggen da ze slecht bezig zijn, integendeel...
En by the way, ne klepper gaan wij nie kunnen betalen zé!

ps: Mag ik er u aan herinneren da Garré in t begin ook de Messias/Redder was?!

Ne klepper op niveau van vierde klasse bedoel ik.

De competitie begint binnen anderhalve maand pas, dan is er toch nog tijd. Vergeet niet dat we maar in vierde spelen hé, er zijn ongetwijfeld heel wat goeie spitsen die eerst proberen in tweede en derde onderdak te krijgen vooraleer toch naar vierde te willen.

En ik zeg niet dat het nieuw bestuur niks verkeerd kan doen, maar ze nu al preventief of gewoon uit gewente beginnen afbreken, doet ook niks uit hé. Geef ze eens even krediet zeg, het seizoen moet nog beginnen. Het ziet er momenteel toch allemaal zoveel beter uit, er wordt werk gemaakt van de ploeg door iemand die daar verstand van heeft, er wordt werk gemaakt van de uitbouw van een fanshop (met ook een volledig nieuw ontwerp voor onze truitjes het komende seizoen), de sponsors worden weer warm gemaakt voor den Eendracht, het stadion wordt opgeknapt, ... En dat dan nog ondanks nog steeds een erfenis die door ons vorig bestuur werd nagelaten. Ik heb er alle vertrouwen in hoor.

Maar soit, als sommigen er zich beter bij voelen als ze kunnen zagen en kreften, ze doen maar hé. Ikzelf tracht het liever constructief te houden.

Bartos ... :Worship: !!! Ik zou het niet beter kunnen verwoorden hebben !!!

Liever ne speler eerst paar keer laten meetrainen en spelen, dan hem direct met veel tamtam aan te kopen om dan te moeten vaststellen dat em niks waard is !

Verder wil ik ook nog eens benadrukken dat ons huidig bestuur tot op heden schitterend werk heeft afgeleverd, evenals de 8-tal vrijwilligers (spijtig genoeg uitsluitend B&W-ers) die nu al dagelijks in de weer zijn geweest voor het verven, de verbouwingen, de opkuis ... dikke proficiat !!!

Koen

17 Jul 2006, 11:42
Freak

Leeftijd: 42
het enige wa ge kunt doen is wachten op die spits en vooral op de competitiestart. het is terug ne stap in het onbekende. gaan voorspellen hoe het zal verlopen, is volgens mij compleet onmogelijk, al hopen we natuurlijk het beste

17 Jul 2006, 12:29
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
WLM: [email protected]
Mannekes en vraakes,

Ik weet dat ik hier veel te weinig post, daar ontbreekt de tijd dikwijls, maar ik wil toch wat hoopvol nieuws meegeven

Afgelopen zaterdag via Gunther Thiebaut zelve vernomen dat het Aalsterse bestuur hem betere voorwaarden zou hebben geboden dan FCD. Voor Gunther bleek de stap van eerste naar vierde echter een brug te ver (wat ik kan begrijpen).

Hij heeft mij echter gerustgesteld. Er blijkt meer dan financiële ruimte genoeg om een degelijke spits aan te werven, maar laat ons nu ook niet overhaast met geld gaan gooien.

Er zijn, buiten een aantal aankopen om de kern te verbreden, mijns inziens toch een aantal zeer goeie aankopen gebeurt.

Het bestuur weet volgens mij waar het mee bezig is, laat ons dus niet neuten vanop voorhand en achter de ploeg gaan staan.

Hopelijk hebben we met geen volgevreten pseudo-vedetten te maken. Ik durf er mijn beste loopschoenen op verwedden - niet dat ik die veel gebruik-:-D dat we goed gaan spelen, volgend jaar. Hopelijk voldoende om de titel te kunnen pakken

Tot dinsdag,

Groetjes,

Thomas

17 Jul 2006, 15:22
nieuw in de eerste ploeg

oilsjt schreef:
05 / 06 Sportif Sfaxien 6 goalen
04 / 05 SCO Angers 1 goal + 1 in de beker
03 / 04* Apollon Limassol 1 goal
03 / 04 RAEC Mons 3 goalen
02 / 03 1. MSV Duisburg 2 goalen
01 / 02 FC Nürnberg 2 goalen
00 / 01* 1.FC Nürnberg 10 goalen
99 / 00 Lommel SK

Is wel redelijk oud hij is van 1974 dus toch al 32!
heb ook ergens gelezen op een forum van bergen dat de supporters vooral met hem gelachen hebben. Maar er zeggen er andere dat hij wel zeer weinig gespeeld heeft maar toch 3 goalen gemaakt heeft!

dit is alle gevonden info

Als op google louis gomis intikt krijg je heel wat info over deze speler en dat is toch niet al te positief. Bijna maar overal 1 jaar gespeeld.
Dat zegt toch ook veel Maar allez we zullen hem maar een kans geven zeker. T'is toch ne sympatieken senegalees van 32 jaar en 1.94 groot...

17 Jul 2006, 16:50
Freak

Leeftijd: 42
idd mor tstraffe is da em toch bij een aantal degelijke clubs gespeeld heeft.

17 Jul 2006, 17:13
Vaste Waarde

Leeftijd: 44
filipeveraert schreef:
allez, dei nieve truikes compenseren ten me gemem over diene nieuwe spits :engel:

Supporters als u kan het nieuwe bestuur missen als de pest!

:boks:

17 Jul 2006, 17:45
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
filipeveraert schreef:
Al maanden lees ik hier enkel positieve geluiden over ons nieuw bestuur. Akkoord, er is meer dan degelijk ingekocht, maar de nieuwe spits... Op de brief ivm verlenging van mijn abonnement stond nochtans dat ze werk maakte van nog een aanvallende versterking. Nu lees je op de site da ze weer het vat met testers gaan opentrekken. Da is weer dezelfde miserie van ander jaren. Ik heb gewoon al de hele tijd den indruk dat ons nieuw bestuur het niet zo nauw neemt met het weergeven van de juiste en objectieve informatie. Da ze dan gewoon zeggen da ze met niemand bezigzijn, of da het teveel kost in plaats van de supporters blij te maken met een dooie mus...

ne post om gewoonweg ziek van te worden.

17 Jul 2006, 17:52
toevallige voorbijganger

beetje waarheid in toch.. :fluit:

17 Jul 2006, 19:34
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1590 berichten ]  Ga naar pagina 1 71 72 73 74 75 106