|
|
| Pagina 79 van 106 |
[ 1590 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 77 78 79 80 81 … 106 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Dani schreef: Laat diene spits eerst is bevestigen tegen een stugge ploeg zoals Deinze. Scoren tegen een onervaren ploegje als dat van Brussels vind ik toch geen referentie hoor. Toch een B-kern van een eerste klasser? Typisch. Nie gaan kijken zeker. Aanspeelbaar, sterk, zelf snel, kracht in de duels, kopbalsterk. Lang geleden dat ik zo ne tester zag, zelf ne speler in onze ploeg. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 24 Jul 2006, 21:44 |
|
|
forumlegende
Nog geen nieuws over Gomis?
|
| 25 Jul 2006, 12:44 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
ik vind dat da toch vriet lang duurt zenne met die kerel, da zal nootjes zijn zeker?
Ik heb nog en vraagsken, is het mogelijk om hier een vast topic te openen met de uren van de trainingen? _________________ www.spionkoplede.com |
| 25 Jul 2006, 12:46 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57 Berichten: 2447 Leeftijd: 42 Locatie: Opwijk |
Mariner schreef: ik vind dat da toch vriet lang duurt zenne met die kerel, da zal nootjes zijn zeker? Ik heb nog en vraagsken, is het mogelijk om hier een vast topic te openen met de uren van de trainingen? geen gedacht van uren en data, maar volgende training is alleszins donderdag |
| 25 Jul 2006, 12:54 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Jean schreef: Nog geen nieuws over Gomis? Ik heb gehoord dat Gomis niet meer zal testen, dat plan lijkt definitief afgevoerd. |
| 25 Jul 2006, 12:59 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
Bartos schreef: Jean schreef: Nog geen nieuws over Gomis? Ik heb gehoord dat Gomis niet meer zal testen, dat plan lijkt definitief afgevoerd. maar nu is er wel cisse (kweet nie of het goe geschreven is) em speelde vorig seizoen bij dender (kdenk wel nie gans seizoen) hij heeft gisteren een tijdje meegetraind (maar nie zo heel lang, want hij was verloren gereden waardoor hij te laat was) |
| 25 Jul 2006, 13:06 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
lot schreef: Bartos schreef: Jean schreef: Nog geen nieuws over Gomis? Ik heb gehoord dat Gomis niet meer zal testen, dat plan lijkt definitief afgevoerd. maar nu is er wel cisse (kweet nie of het goe geschreven is) em speelde vorig seizoen bij dender (kdenk wel nie gans seizoen) hij heeft gisteren een tijdje meegetraind (maar nie zo heel lang, want hij was verloren gereden waardoor hij te laat was) Sesay? of zoiets? |
| 25 Jul 2006, 13:11 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
superjuin schreef: Sesay? of zoiets? zou kunnen ik weet zelfs nie hoe ge het moet uitspreken dus laat staan schrijven en den arnold was gisteren ook op training (zaterdag was em er nie) glorieux was er niet en der waren drie toeristen die apart aan het trainen waren (van belle, aelbrecht en landuyt) |
| 25 Jul 2006, 13:17 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
superjuin schreef: lot schreef: Bartos schreef: Jean schreef: Nog geen nieuws over Gomis? Ik heb gehoord dat Gomis niet meer zal testen, dat plan lijkt definitief afgevoerd. maar nu is er wel cisse (kweet nie of het goe geschreven is) em speelde vorig seizoen bij dender (kdenk wel nie gans seizoen) hij heeft gisteren een tijdje meegetraind (maar nie zo heel lang, want hij was verloren gereden waardoor hij te laat was) Sesay? of zoiets? Sesay denk ik. Die heeft in de oefenmatch aan het begin van vorig seizoen ne keer of twee tegen ons gescoord als ik me niet vergis. Na een tijdje is die met ruzie moeten vertrekken bij dender. K denk dat hij dan in vierde gespeeld heeft. |
| 25 Jul 2006, 13:18 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:58 Berichten: 548 Locatie: Aalst |
Idd Benjamin Sesay , scoorde 1 keer tegen ons in de voorbereiding. Maar dat is toch niet de man waar we naar op zoek zijn denk ik....
|
| 25 Jul 2006, 13:26 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57 Berichten: 2447 Leeftijd: 42 Locatie: Opwijk |
lot schreef: superjuin schreef: Sesay? of zoiets? zou kunnen ik weet zelfs nie hoe ge het moet uitspreken dus laat staan schrijven en den arnold was gisteren ook op training (zaterdag was em er nie) glorieux was er niet en der waren drie toeristen die apart aan het trainen waren (van belle, aelbrecht en landuyt) en dan nog 3 toeristen da in t geheel nie meededen ![]() |
| 25 Jul 2006, 13:29 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Weet iemand wanneer het deze week nog training is? Mss da ik es kom zien dan.
|
| 25 Jul 2006, 13:35 |
|
|
Nationale Ploeg
Spees schreef: Mariner schreef: ik vind dat da toch vriet lang duurt zenne met die kerel, da zal nootjes zijn zeker? Ik heb nog en vraagsken, is het mogelijk om hier een vast topic te openen met de uren van de trainingen? geen gedacht van uren en data, maar volgende training is alleszins donderdag |
| 25 Jul 2006, 13:35 |
|
|
Reserve
Lid geworden op: 17 Okt 2005, 1:11 Berichten: 322 Locatie: Denderleeuw |
Smetje schreef: superjuin schreef: lot schreef: Bartos schreef: Jean schreef: Nog geen nieuws over Gomis? Ik heb gehoord dat Gomis niet meer zal testen, dat plan lijkt definitief afgevoerd. maar nu is er wel cisse (kweet nie of het goe geschreven is) em speelde vorig seizoen bij dender (kdenk wel nie gans seizoen) hij heeft gisteren een tijdje meegetraind (maar nie zo heel lang, want hij was verloren gereden waardoor hij te laat was) Sesay? of zoiets? Sesay denk ik. Die heeft in de oefenmatch aan het begin van vorig seizoen ne keer of twee tegen ons gescoord als ik me niet vergis. Na een tijdje is die met ruzie moeten vertrekken bij dender. K denk dat hij dan in vierde gespeeld heeft. Sesay is een spits die de honderd meter vlak met gemak in 11 seconden aflegt. Echt ongelooflijk snel, het enige probleem is dat het ook alles is wat hij kan. Vorig seizoen was hij eerst een tester bij FC en deed hij het goed, maar eenmaal het seizoen bezig was stelde hij niet veel meer voor. Dit vooral omdat hij op de bank kwam te zitten en daar niet mee kon leven. Hij wou op de vuist met onze coach. Hij werd wel geruggesteunt door het atom bestuur destijds. Ze wouden hem in de ploeg om hem met winst te kunnen doorverkopen (speler van steylemans namelijk). Voor derde kwam hij duidelijk te kort en speelde de tweede helft van het zeizoen bij rode verrewinkel (laatste in 4deB). |
| 25 Jul 2006, 15:14 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
ones fan, always fan schreef: Hij wou op de vuist met onze coach. Iedereen die op de vuist wil met Jean-Pierre Vandevelde is in mijn ogen een held . |
| 25 Jul 2006, 15:17 |
|
| Pagina 79 van 106 |
[ 1590 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 77 78 79 80 81 … 106 Volgende |