|
|
| Pagina 65 van 126 |
[ 1889 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 63 64 65 66 67 … 126 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Sebastian Hermans speelt volgend seizoen mogelijk bij RBC Roosendaal. De middenvelder mag vertrekken bij Club Brugge en loopt momenteel stage bij de Nederlandse tweedeklasser.
Als Hermans de technische staf tijdens zijn proefperiode kan overtuigen, krijgt hij wellicht een contract bij RBC. Club Brugge heeft geen bezwaar tegen een eventueel vertrek van Hermans, want de 23-jarige middenvelder kon nooit echt doorbreken bij blauw-zwart. RBC Roosendaal speelde vorig seizoen in de Nederlandse Eredivisie, maar zakte na een reeks dramatische prestaties naar de tweede afdeling. Bron: Voetbalkrant |
| 12 Jul 2006, 2:06 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57 Berichten: 2447 Leeftijd: 42 Locatie: Opwijk |
placietjen schreef: jaja, er was indertijd met De Beule ook geen enkele belgische ploeg die hem ging binnen halen 'k zie hem nog naar Standard trekken. Of dat dan een stap vooruit is is natuurlijk een andere zaak.Maar goed als hij daar flopt is een kruis erover en naar Rusland gelijk met de Roussel ![]() gij wist daar meer van zeker? ik kijk alleszins uit naar RC Genk - Standard. Schitterende match moet da worden als hij meedoet! |
| 12 Jul 2006, 11:53 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Spees schreef: placietjen schreef: jaja, er was indertijd met De Beule ook geen enkele belgische ploeg die hem ging binnen halen 'k zie hem nog naar Standard trekken. Of dat dan een stap vooruit is is natuurlijk een andere zaak.Maar goed als hij daar flopt is een kruis erover en naar Rusland gelijk met de Roussel ![]() gij wist daar meer van zeker? ik kijk alleszins uit naar RC Genk - Standard. Schitterende match moet da worden als hij meedoet! _________________ If you never try, you'll never know |
| 12 Jul 2006, 17:31 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
placietjen schreef: 'k heb daarjuist opt werk in de vlugte het interview met Vaesen gelezen in HLN... 'k begin echt meer en meer respect terug te krijgen voor die man (en hij zat eeeeeerg laag) Bij mij is het juist het tegenovergestelde, per keer dat dienen debiel zijne mond open doet, krijg ik er nog minder respect voor . |
| 13 Jul 2006, 8:03 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bartos schreef: placietjen schreef: 'k heb daarjuist opt werk in de vlugte het interview met Vaesen gelezen in HLN... 'k begin echt meer en meer respect terug te krijgen voor die man (en hij zat eeeeeerg laag) Bij mij is het juist het tegenovergestelde, per keer dat dienen debiel zijne mond open doet, krijg ik er nog minder respect voor ._________________ If you never try, you'll never know |
| 13 Jul 2006, 17:22 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Bartos schreef: placietjen schreef: 'k heb daarjuist opt werk in de vlugte het interview met Vaesen gelezen in HLN... 'k begin echt meer en meer respect terug te krijgen voor die man (en hij zat eeeeeerg laag) Bij mij is het juist het tegenovergestelde, per keer dat dienen debiel zijne mond open doet, krijg ik er nog minder respect voor .Ik kan de Placiet wel volgen. Wat Standard doet is gewoon ronduit belachelijk. De achterlijkste ploeg van België is dat. Ze eindigen tweedes, en ze verkopen meer dan de helft van hun ploeg... De Jos die zijn supporters en spelers oproept om er een echte oorlog van te maken, schitterend. Lijk Tchité ook, die laten ze gewoon gaan... Zelfs al kregen ze er 1.5 miljoen van, voor dat geld hadden ze hem beter gehouden en dan na het seizoen gratis laten vertrekken. Ze laten hem dan nog gewoon naar de aartsvijand vertrekken... |
| 13 Jul 2006, 17:41 |
|
|
zoals al dikwijls aangehaald ivm Standard. Dat bestuur bestaat niet uit bestuursleden maar uit voetbalmakelaars die gewoon hun spelers in de vitrine zetten.
_________________ If you never try, you'll never know |
| 13 Jul 2006, 17:51 |
|
|
Ik denk dat het logisch is dat ze Tchité laten vertrekken als hij niet wil bijtekenen.
Zelf al is dit voor 1.5 miljoen € D'Onofrio zal met dat geld wel terug een Portugees konijn uit zijn hoed toveren. |
| 13 Jul 2006, 19:19 |
|
|
forumlegende
Roeselare wint zen 1ste Europese wedstrijd!!
Moa venth toch! |
| 13 Jul 2006, 22:53 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
ben blij voor die mannen
sympathieke ploeg roeselare |
| 14 Jul 2006, 12:34 |
|
|
forumlegende
Jeugdploegen en begeleiding anders ni echt sympa...
Boerengedrag 't kan ni meer as ge daar moetj go spelen! En de kleedkamers waren precies koeienstallen uk! ![]() |
| 14 Jul 2006, 15:51 |
|
|
Dennis Masina keert niet meer terug naar KV Mechelen. Vorige week wees de FIFA Masina nog toe aan KVM, maar de aanvaller wil niet weten van een terugkeer naar België.
Masina beweerde een contract van één jaar te hebben bij het Zuid-Afrikaanse Supersport United. Zowel de KBVB als de FIFA wezen Masina toe aan Malinwa. Hierop gaf de club Masina tot vandaag de tijd om terug te keren. Masina liet echter weten dat hij niet meer voor KV Mechelen wil spelen. De Maneblussers zullen het hier wel niet bij laten. "Voor ons is het sportief hoofdstuk Masina verleden tijd," aldus voorzitter Johan Timmermans op de officiële webstek van KVM. "Op administratief vlak zullen we al het nodige doen om gevolg te geven aan deze contractbreuk." |
| 31 Jul 2006, 17:48 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Spijtig... Ik ga vrijdag naar Willebroek - KVM en ik had erop gehoopt Dennis nog eens te zien...
Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 31 Jul 2006, 22:05 |
|
|
Nationale Ploeg
Aanvaller Yves Buelinckx (AFC Tubize) heeft woensdagavond een contract van twee jaar getekend bij Union. Yves, woonachtig te Halle, treedt zo in de voetsporen van zijn vader Theo, die tijdens de jaren 80 bij Union speelde.
|
| 03 Aug 2006, 12:21 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Gisteren Willebroek - KV Mechelen gezien. Was een aangename match, met 7 doelpunten (ja, ik tel die laatste ni mee)!
Voeghtje speelt met De Bilde vooraan en (dik tegen mijn goesting) moet ik zeggen dat het klikt tss die 2. Voeghtje heeft er dan ook weeral 2 gemaakt gisteren... KVM was niet slecht, maar zal toch nog wat moeten verbeteren voor 2e klasse ze... Onze "vriend" Kielo Lezi doet daar mee trouwens. Eindstand was 3-5, maar die laatste goal van KVM was een penalty in de 91e minuut die in geen 100 jaar penalty was, dus die tel ik niet mee!
Ondertussen spelen er bij Willebroek 5 ex-Aalstenaars in de basis: Dieter Reynaert, Ringo Jacobs, Ives Cordier, Gilles de Bilde en Kristof De Voeght en ééntje bij de reserven: Kim Ceulemans. En natuurlijk loopt ook Wim Couck daar rond en ben ook ik daar veel!
Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 05 Aug 2006, 14:30 |
|
| Pagina 65 van 126 |
[ 1889 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 63 64 65 66 67 … 126 Volgende |