|
|
| Pagina 3 van 8 |
[ 118 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 8 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Na de vele inspanningen denk ik dat het nu even raadzaam zou zijn om pas aanstaande vrijdag terug verder te gaan met de werkzaamheden.
Dan moeten we enkel nog de beide buitentrappen aan de zittribune onder handen nemen. Nadien kunnen we van start gaan met de staantribune. Meer info volgt na overleg vanavond. Koen |
| 17 Jul 2006, 14:21 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Ajuin schreef: Na de vele inspanningen denk ik dat het nu even raadzaam zou zijn om pas aanstaande vrijdag terug verder te gaan met de werkzaamheden. Dan moeten we enkel nog de beide buitentrappen aan de zittribune onder handen nemen. Nadien kunnen we van start gaan met de staantribune. Meer info volgt na overleg vanavond. Koen Ik heb mij vandaag speciaal congé gepakt voor woensdag dus als het mogelijk is ik ga zeker gaan, maar we zullen er vanavond, aleja, sebiet, ne keer over klappen. |
| 17 Jul 2006, 17:54 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Hey!
Amai, zo te lezen is er al veel gewerkt de laatste dagen! Goh, t bijt echt in mijn been he dat ik maar 1 dag heb kunnen komen helpen! Als er tegen dat ik terugben (1 augustus) nog gewerkt wordt, wil ik ook terug komen helpen ze, ma van hieruit is het wa ver he! Keep up the good work zou ik zeggen! Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 17 Jul 2006, 20:21 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Er is nog niets concreet afgesproken van uur om iets te doen, maar het ziet er op dit ogenblik naar uit dat er de woensdag in de namiddag en avond ewa zal geschilderd worden.
Mocht er morgen op de match tegen Dender een uur afgesproken worden zal het iemand hier wel zetten. Vrijdag zullen dan denk ik de twee grote zijtrappen geverfd worden. |
| 17 Jul 2006, 21:29 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57 Berichten: 2447 Leeftijd: 42 Locatie: Opwijk |
Vicky schreef: Hey! Amai, zo te lezen is er al veel gewerkt de laatste dagen! Goh, t bijt echt in mijn been he dat ik maar 1 dag heb kunnen komen helpen! Als er tegen dat ik terugben (1 augustus) nog gewerkt wordt, wil ik ook terug komen helpen ze, ma van hieruit is het wa ver he! Keep up the good work zou ik zeggen! Vicky We zullen anders wachten ![]() |
| 17 Jul 2006, 21:50 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Spees schreef: Vicky schreef: Hey! Amai, zo te lezen is er al veel gewerkt de laatste dagen! Goh, t bijt echt in mijn been he dat ik maar 1 dag heb kunnen komen helpen! Als er tegen dat ik terugben (1 augustus) nog gewerkt wordt, wil ik ook terug komen helpen ze, ma van hieruit is het wa ver he! Keep up the good work zou ik zeggen! Vicky We zullen anders wachten ![]() Goed voor mij! Ik zal er zijn dan! Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 17 Jul 2006, 22:47 |
|
|
Junior
en vrijdag wil deze jongeheer zijn rood klakske nog eens uit de kast halen om de werkmensen te komen steunen
ahja: vanaf nu is het ook: bleu cap en beige cap 1 van de 2 kleuren zullen vanavond te bezichtigen zijn! |
| 18 Jul 2006, 9:37 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
red cap schreef: ahja: vanaf nu is het ook: bleu cap en beige cap ik blijf erbij he, da was geen blauw ze da klakske voor diegene die nog willen komen helpen vrijdag is er afgepsroken rond half elf aan de ingang van de spelerstunnel (kan ook zijn dat het secretariaat open is) er gaat voornamelijk nog geverfd worden als er genoeg volk is kunnen we al beginnen verven aan de J en de K (en een baar in het bezoekersvak voor de vijf bezoekende supporters die we volgend seizoen zullen zien ) |
| 19 Jul 2006, 18:35 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
net terug van vakanse, vanaf nu ben ook ik beschikbaar voor de werken
![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 21 Jul 2006, 12:04 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
er was vorige keer gevraagd of er morgen ook ging gewerkt worden
er wordt morgen dus nie gewerkt in het stadion, we kunnen op dit moment niet zoveel doen en dus heeft het geen zin om te gaan morgen ik laat hier wel nog keer weten wanneer we dan wel nog is verder werken |
| 22 Jul 2006, 21:47 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
tis al lang geleden maar morgen gaan we toch nog eens een poging doen om te verven
de zittribune gaan we nu even gerust laten (alles wat daar nog geverfd moet worden is nie overdekt en me tees weer doe da nie uit) en we gaan de j en de k onder handen pakken we gaan in de namiddag verven wie vrij is en even wil komen helpen, we spreken af om twee uur aan de spelers ingang |
| 03 Aug 2006, 21:29 |
|
|
lot schreef: tis al lang geleden maar morgen gaan we toch nog eens een poging doen om te verven de zittribune gaan we nu even gerust laten (alles wat daar nog geverfd moet worden is nie overdekt en me tees weer doe da nie uit) en we gaan de j en de k onder handen pakken we gaan in de namiddag verven wie vrij is en even wil komen helpen, we spreken af om twee uur aan de spelers ingang zal ni voor mij zijn, kmoet 'werken' _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 03 Aug 2006, 21:29 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
hansken schreef: lot schreef: tis al lang geleden maar morgen gaan we toch nog eens een poging doen om te verven de zittribune gaan we nu even gerust laten (alles wat daar nog geverfd moet worden is nie overdekt en me tees weer doe da nie uit) en we gaan de j en de k onder handen pakken we gaan in de namiddag verven wie vrij is en even wil komen helpen, we spreken af om twee uur aan de spelers ingang zal ni voor mij zijn, kmoet 'werken' ik ben ook al weer aan 't werken _________________ www.spionkoplede.com |
| 04 Aug 2006, 8:47 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
Vandaag niet zoveel gedaan, maar ale toch wa baren geverfd in de K.
Morgen zoekt den albert nog enkele helpers om de stoeltjes te kuisen. Ik kan er morgen niet bijzijn. Spees zal er wel zijn. Albert is daar altijd vanaf negen uur. Ge kunt dan wel binnen langs het secretariaat. |
| 04 Aug 2006, 16:59 |
|
|
sorry e
_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 04 Aug 2006, 18:33 |
|
| Pagina 3 van 8 |
[ 118 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 8 Volgende |