|
|
| Pagina 12 van 215 |
[ 3213 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 10 11 12 13 14 … 215 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Miniem Lid geworden op: 16 Mei 2005, 21:27 Berichten: 68 Locatie: Aalst |
Belgiumsoccerhistory schreef: De Cock Jan is de enige nog, de rest vond ik allemaal, weet 'nog niet' of hij van de jeugd was, maar in de fiches van Aalst is hij alvast niet te vinden. Cooreman is van geboortejaar 1945, foutje van Dré De Nul ![]() Jan De Cock wa derde keeper (1wedstrijd) na FOULON (17 wedstrijden) en RUELLE (12 wedstrijden). Verder vind ik van hem niets terug (periode 60/70). Ik vermoed dat hij jeugdspeler was. |
| 13 Aug 2006, 10:56 |
|
|
Scholier
Heb het nog eens overlopen en buiten Willy De Cock (veldspeler) en in 71 naar edikvelde is er geen te vinden. Dus een jeugdspeler gaat het zeker niet zijn, als ik wat geluk heb, dan weet ik tegen straks de ploeg van herkomst, want ik ga op jacht naar hem, en met beetje geluk zal ik zelfs geboortedatum te pakken hebben. Op zoek naar de club van herkomst dus.
Fons wist het ook niet echt. Ik weet zelfs niet meer waar ik de voornaam Jan vandaan heb... |
| 13 Aug 2006, 14:13 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Dries Mertens
en zijn reactie : Ze zijn ginder in de Hollandse tweede klasse 2 matchen ver. Apeldoorn won de eerste match thuis met 3-1. Dries gaf één assist, en werd door de supporters beschouwd als man van de match. Voorbije vrijdag verloren ze met 3-2, en werd hij na 62' gewisseld omwille van tactische redenen. |
| 20 Aug 2006, 14:32 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Driesje is blijkbaar overal direct publiekslieveling he! Niet dat ik daar van verschiet, maar toch...
Ik blijf er bij: die gaat het maken! Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 20 Aug 2006, 15:20 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 26 Jan 2006, 17:32 Berichten: 153 Locatie: Lennik |
Vicky schreef: Driesje is blijkbaar overal direct publiekslieveling he! Niet dat ik daar van verschiet, maar toch... Ik blijf er bij: die gaat het maken! Vicky Vicky heeft altijd een boontje gehad he voor Driekse Mertens ! Ben ik juist? Ma nee gebt gelijk... Zo'n speler hadden we misschien wel nog kunnen gebruiken, zo iemand kan je eigenlijk altijd gebruiken!
Trouwens, Steve De Ridder is dit weekend mogen invallen in de wedstrijd Lokeren - AA Gent... ! Hopelijk krijgt hij nog meer zijn kansen. |
| 22 Aug 2006, 12:33 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Starsky schreef: Trouwens, Steve De Ridder is dit weekend mogen invallen in de wedstrijd Lokeren - AA Gent... ! Hopelijk krijgt hij nog meer zijn kansen. Als hij zich laat naturaliseren tot Serviër staat hij vantiennegen morgen vast in de ploeg . |
| 22 Aug 2006, 12:40 |
|
|
Scholier
Bartos schreef: Starsky schreef: Trouwens, Steve De Ridder is dit weekend mogen invallen in de wedstrijd Lokeren - AA Gent... ! Hopelijk krijgt hij nog meer zijn kansen. Als hij zich laat naturaliseren tot Serviër staat hij vantiennegen morgen vast in de ploeg .Ja Bartos, ofwel moet hem eerst al zijn kansen verkloten, dan in één of ander amateuristisch ploegske in Roemenie gaan 'shotten', aan Jan en alleman in de gazet zeggen dage nog nooit zo sterk geweest zijt en conditioneel echt in orde zijt... Misschien da Leekens u dan u laatste kans geeft? Over wie zou ik het hier hebben; ra ra ![]() |
| 22 Aug 2006, 12:44 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Starsky schreef: Bartos schreef: Starsky schreef: Trouwens, Steve De Ridder is dit weekend mogen invallen in de wedstrijd Lokeren - AA Gent... ! Hopelijk krijgt hij nog meer zijn kansen. Als hij zich laat naturaliseren tot Serviër staat hij vantiennegen morgen vast in de ploeg .Ja Bartos, ofwel moet hem eerst al zijn kansen verkloten, dan in één of ander amateuristisch ploegske in Roemenie gaan 'shotten', aan Jan en alleman in de gazet zeggen dage nog nooit zo sterk geweest zijt en conditioneel echt in orde zijt... Misschien da Leekens u dan u laatste kans geeft? Over wie zou ik het hier hebben; ra ra ![]() kunnen wij het antwoord smse? ![]() |
| 22 Aug 2006, 12:53 |
|
|
Scholier
Ja zelle !! En de winnaar mag gratis gaan kijken naar de wedstrijd: Armenië - België; als dat geen fantastisch cadeau is
( wie wil nog een wedstrijd van onze Rode 'Duivels' zien? )
Schiftingsvraag voor eventuele ex aequo: -Stak Lecomte zijn linker of rechtermiddenvinger op naar het Aalsterse publiek? ![]() |
| 22 Aug 2006, 13:03 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Starsky schreef: Vicky schreef: Driesje is blijkbaar overal direct publiekslieveling he! Niet dat ik daar van verschiet, maar toch... Ik blijf er bij: die gaat het maken! Vicky Vicky heeft altijd een boontje gehad he voor Driekse Mertens ! Ben ik juist? Ma nee gebt gelijk... Zo'n speler hadden we misschien wel nog kunnen gebruiken, zo iemand kan je eigenlijk altijd gebruiken!Trouwens, Steve De Ridder is dit weekend mogen invallen in de wedstrijd Lokeren - AA Gent... ! Hopelijk krijgt hij nog meer zijn kansen. Ik vind zowel Steve als Dries hele leuke jongens EN goede voetballers. Wat kan een mens nog meer vragen? Na de herexamens ga ik trouwens naar Driesje kijken! Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 22 Aug 2006, 21:33 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57 Berichten: 2447 Leeftijd: 42 Locatie: Opwijk |
Vicky schreef: Starsky schreef: Vicky schreef: Driesje is blijkbaar overal direct publiekslieveling he! Niet dat ik daar van verschiet, maar toch... Ik blijf er bij: die gaat het maken! Vicky Vicky heeft altijd een boontje gehad he voor Driekse Mertens ! Ben ik juist? Ma nee gebt gelijk... Zo'n speler hadden we misschien wel nog kunnen gebruiken, zo iemand kan je eigenlijk altijd gebruiken!Trouwens, Steve De Ridder is dit weekend mogen invallen in de wedstrijd Lokeren - AA Gent... ! Hopelijk krijgt hij nog meer zijn kansen. Ik vind zowel Steve als Dries hele leuke jongens EN goede voetballers. Wat kan een mens nog meer vragen? Dat Cindy hen nie afpakt van u? ![]() |
| 22 Aug 2006, 21:39 |
|
|
Spees schreef: Vicky schreef: Starsky schreef: Vicky schreef: Driesje is blijkbaar overal direct publiekslieveling he! Niet dat ik daar van verschiet, maar toch... Ik blijf er bij: die gaat het maken! Vicky Vicky heeft altijd een boontje gehad he voor Driekse Mertens ! Ben ik juist? Ma nee gebt gelijk... Zo'n speler hadden we misschien wel nog kunnen gebruiken, zo iemand kan je eigenlijk altijd gebruiken!Trouwens, Steve De Ridder is dit weekend mogen invallen in de wedstrijd Lokeren - AA Gent... ! Hopelijk krijgt hij nog meer zijn kansen. Ik vind zowel Steve als Dries hele leuke jongens EN goede voetballers. Wat kan een mens nog meer vragen? Dat Cindy hen nie afpakt van u? ![]() Noch Steve noch Driesje zijn "van mij", maar als het er op aan komt zijn ze toch meer van mij dan van haar!
Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 22 Aug 2006, 21:41 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
het begint hier spannend te worden
![]() |
| 23 Aug 2006, 11:22 |
|
|
Freak
|
| 24 Aug 2006, 13:29 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
Lorenzo Staelens in voetbalmagazine: Aalst was een totaal verkeerde keuze van mij,dat zie je wel als je ziet waar ze nu staan,precies of hij wist dat dan al den dwazen
|
| 24 Aug 2006, 14:22 |
|
| Pagina 12 van 215 |
[ 3213 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 10 11 12 13 14 … 215 Volgende |