|
|
| Pagina 8 van 126 |
[ 1889 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 126 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
goeie keeper, die weet wat em kan.
Zen broer daarentegen ![]() |
| 14 Jun 2005, 18:28 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
voor Bartos
Scott Parker heeft vandaag een contract bij Newcastle United getekend. Na 18 maanden verlaat hij Chelsea dat 9,8 miljoen euro voor zijn transfer krijgt. De middenvelder tekende voor vijf jaar bij de Magpies. Parker kon niet doorbreken in Stamford Bridge. Hij kwam januari 2004 voor 14,6 miljoen euro van Charlton maar speelde maar 15 keer mee in de Premier League bij Chelsea. Een breuk in zijn voet in december van vorig jaar leverde hem dan ook geen voordeel op. Bij Newcastle United zijn ze een hele metamorfose aan het ondergaan nadat men zich niet kon plaatsen voor minimaal de Uefa Cup. Zo zijn onder andere Laurent Robert, Andy O'Brien, Patrick Kluivert en Aaron Hughes al vertrokken. De Magpies nemen volgende maand wel deel aan de Intertoto. |
| 15 Jun 2005, 15:27 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Ik ben van alles wat hierin staat al op de hoogte, maar desalniettemin merci
. |
| 15 Jun 2005, 15:57 |
|
|
voor Spees
Tottenham Hotspur heeft zich versterkt met de jongste speler die ooit in de Premier League debuteerde. Aaron Lennon is de naam en hij komt over van Leeds United. Lennon was 16 jaar en 129 dagen oud toen hij voor Leeds mocht debuteren in 2003 in een uitduel uitgerekend tegen Tottenham. Daarmee is hij de jongste voetballer ooit die mocht debuteren in de Engelse hoogste klasse. Aaron Lennon is een aanvallende middenvelder en speelde het afgelopen seizoen negentien duels voor Leeds in The Championship (tweede klasse). Elf keer startte hij daarvan in de bass en één keer kon hij de netten doen trillen. |
| 15 Jun 2005, 17:52 |
|
|
zen ze na giele gans zot geworre
Daniel Van Buyten heeft zijn trainer Doll een merkwaardig voorstel gedaan, hij wil volgend seizoen eventueel naast Mpenza of Takahara in de spits spelen. De 27-jarige Belg scoorde vorig seizoen vijf doelpunten en kwam telkens HSV op achterstand stond mee vooraan postvatten. Ook in de jeugdreeksen speelde Daniel in de voorlinie maar hij werd bij Standard omgevormd tot verdediger. Wil Van Buyten vooralsnog een transfer uitlokken of wil hij wel degelijk van positie veranderen, trainer Thomas Doll is alvast niet enthousiast. |
| 15 Jun 2005, 18:54 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
s@té schreef: voor Spees Tottenham Hotspur heeft zich versterkt met de jongste speler die ooit in de Premier League debuteerde. Aaron Lennon is de naam en hij komt over van Leeds United. Lennon was 16 jaar en 129 dagen oud toen hij voor Leeds mocht debuteren in 2003 in een uitduel uitgerekend tegen Tottenham. Daarmee is hij de jongste voetballer ooit die mocht debuteren in de Engelse hoogste klasse. Aaron Lennon is een aanvallende middenvelder en speelde het afgelopen seizoen negentien duels voor Leeds in The Championship (tweede klasse). Elf keer startte hij daarvan in de bass en één keer kon hij de netten doen trillen. Was dat zelf niet in zijn allereerste match/invalbeurt dat hij scoorde? of heb ik dat weer gedroomd. |
| 15 Jun 2005, 19:10 |
|
|
Koen De Vleeschauwer speelt volgend jaar bij Roeselare. De 34-jarige verdediger verlaat na zeven jaar Moeskroen. De Vleeschauwer tekent vandaag normaal gezien een contract voor twee jaar. Indien Roeselare volgend seizoen degradeert, valt dat tweede jaar wel weg.
De Vleeschauwer was deze zomer einde contract. Zeven jaar geleden speelde hij zijn eerste wedstrijd bij Moeskroen. Daarvoor was hij ook actief bij Sint-Niklaas en Eendracht Aalst da zou nog ne goeie voor ons geweest zijn e, de koen terug. |
| 16 Jun 2005, 18:22 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
s@té schreef: Koen De Vleeschauwer speelt volgend jaar bij Roeselare. De 34-jarige verdediger verlaat na zeven jaar Moeskroen. De Vleeschauwer tekent vandaag normaal gezien een contract voor twee jaar. Indien Roeselare volgend seizoen degradeert, valt dat tweede jaar wel weg. De Vleeschauwer was deze zomer einde contract. Zeven jaar geleden speelde hij zijn eerste wedstrijd bij Moeskroen. Daarvoor was hij ook actief bij Sint-Niklaas en Eendracht Aalst da zou nog ne goeie voor ons geweest zijn e, de koen terug. iets in mij zegt da roeselare niet slecht bezig is... ik em wel redelijk veel sympathie voor die ploeg. trouwens, volgens mij zijn ze daar heel slim bezig, en zijn er weldegelijk mogelijkheden in die regio... ik denk da er meer inzit (ook qua supporterspotentieel en dergelijke) dan bij pakweg KVO of Heusden Zolder in den tijd... we zien wel, maar koentje is nog steeds nen hele goeien ze zijn wel fredje vanderbiest kwijt aan leuven dacht ik? |
| 16 Jun 2005, 18:26 |
|
|
superjuin schreef: [..] iets in mij zegt da roeselare niet slecht bezig is... ik em wel redelijk veel sympathie voor die ploeg. trouwens, volgens mij zijn ze daar heel slim bezig, en zijn er weldegelijk mogelijkheden in die regio... ik denk da er meer inzit (ook qua supporterspotentieel en dergelijke) dan bij pakweg KVO of Heusden Zolder in den tijd... we zien wel, maar koentje is nog steeds nen hele goeien ze zijn wel fredje vanderbiest kwijt aan leuven dacht ik? ja ik denket ook want kem is gelezen da OHL em wou en hij wou naar OHL, dus ik denk wel da die weg is ja. Roeselare is de 1e ploeg van Lecomte in België geweest trouwens. |
| 16 Jun 2005, 18:30 |
|
|
edit: onze ex speler De Meyst is just gelijk as van overtvelt naar SV Temse (4e) dus dieje komt ook nimmer terug
![]() |
| 16 Jun 2005, 18:30 |
|
|
s@té schreef: edit: onze ex speler De Meyst is just gelijk as van overtvelt naar SV Temse (4e) stond in de gazet vandaag, dus dieje komt ook nimmer terug ![]() |
| 16 Jun 2005, 18:31 |
|
|
s@té schreef: [..] kem precies gedestjerd, waarvoor excuses. |
| 16 Jun 2005, 18:31 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:24 Berichten: 1775 Locatie: Haaltert Website: http://www.darkultras.com WLM: [email protected] |
s@té schreef: [..] kem precies gedestjerd, waarvoor excuses. ook mor zielig eh...4posts na elkaar en daarbij u zelf nog nekeer quoten ![]() _________________
|
| 16 Jun 2005, 18:33 |
|
|
Nationale Ploeg
Een mogelijk vertrek van Bou-Sfia naar Waasland gaat niet door. De jonge Belg bereikte eerder een overeenkomst, maar beide clubs kwamen niet tot een akkoord. Björn Vleminckx, die andere jonge Belg van Beveren, kan rekenen op interesse van enkele clubs.
|
| 16 Jun 2005, 19:16 |
|
|
Nationale Ploeg
Antwerp moet 1.5 miljoen euro betalen aan nen Engelsman.Ze zitten daar precies in de shit,alles staat op http://www.belgiumsoccer.be kon het niet kopieren.
|
| 16 Jun 2005, 19:21 |
|
| Pagina 8 van 126 |
[ 1889 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 126 Volgende |