|
|
| Pagina 189 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 187 188 189 190 191 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
AGOVV Apeldoorn schreef: Hier in Apeldoorn roepen ook al diverse dames MIJN Driesje, dus je hebt concurrentie... Haha, pfff: ik blijf bij mijn punt: ik was eerst!
Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 11 Sep 2006, 10:25 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
Vicky schreef: AGOVV Apeldoorn schreef: Hier in Apeldoorn roepen ook al diverse dames MIJN Driesje, dus je hebt concurrentie... Haha, pfff: ik blijf bij mijn punt: ik was eerst! Vicky vicky, tis nog wel de bedoeling da we naar daar is kunnen gaan kijken he tis daar nie de bedoeling dat gij gaat rellen he |
| 11 Sep 2006, 10:27 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
lot schreef: Vicky schreef: AGOVV Apeldoorn schreef: Hier in Apeldoorn roepen ook al diverse dames MIJN Driesje, dus je hebt concurrentie... Haha, pfff: ik blijf bij mijn punt: ik was eerst! Vicky vicky, tis nog wel de bedoeling da we naar daar is kunnen gaan kijken he tis daar nie de bedoeling dat gij gaat rellen he Ma ik ga zeker naar hem es gaan kijken en ik ga daar absoluut ni rellen hoor! (Ik zal gewoon stilletjes in mezelf denken: "ik was eerst ")
Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 11 Sep 2006, 10:29 |
|
|
Voila voila: for the record: ik ben verhuisd naar "nooit off topic".
Tommeke gaat dus winnen he opt WK. En nu mss es een serieuze vraag: denkt iemand die er verstand van heeft dat hij kan winnen? Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 11 Sep 2006, 10:39 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:34 Berichten: 342 Locatie: erembodegem-aalst Website: http://groups.msn.com/katrien-de-clerck WLM: [email protected] |
het gaat tamelijk moeilijk zijn eigenlijk want het is een parkoer met bergen en ja onzen tom is daar niet echt goed in, maar as de belgen hem kunnen trekken moet het te doen zijn
ook als McEwen niet zou meedoen (hij is niet zeker) en het zou op een massasprint uitkome is den tom nrml de winnaar _________________ IENDRACHT 4 EVER!!!! We worde kampioen
|
| 11 Sep 2006, 10:42 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Vicky schreef: Voila voila: for the record: ik ben verhuisd naar "nooit off topic". ![]() Tommeke gaat dus winnen he opt WK. En nu mss es een serieuze vraag: denkt iemand die er verstand van heeft dat hij kan winnen? Vicky Het zal een pak moeilijker worden dan vorig jaar alleszins. Hij heeft wel het voordeel dat hij van de snelle mannen in principe zowat de enige is die kans maakt om er aan het einde nog bij te zijn, als hij meekan naar de meet ziet het er dus heel goed uit. Maar ik denk dat Bettini de absolute topfavoriet is, en als die gaat aangaan op één van die 2 serieuze klimmetjes vrees ik toch wat voor Boonen. Eerlijk gezegd schat ik de kansen van Philippe Gilbert nog iets hoger in dan die van Boonen. |
| 11 Sep 2006, 10:42 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Maar om even een voorbeeld te geven dat je in een superdag veel aankunt, Johan Museeuw werd ooit wereldkampioen op een parcours waar het gene meter vlak was, eentje voor de echte klimmers. En Boonen heeft ondertussen toch al bewezen dat hij als geen ander naar een koers kan pieken hé.
|
| 11 Sep 2006, 10:44 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:34 Berichten: 342 Locatie: erembodegem-aalst Website: http://groups.msn.com/katrien-de-clerck WLM: [email protected] |
idd das waar, het zal spannend zijn
we moeten positief denken, mijn voorkeur gaat uit naar tom, ma ast nen anderen belg is even goed e:) _________________ IENDRACHT 4 EVER!!!! We worde kampioen ![]()
|
| 11 Sep 2006, 10:45 |
|
|
Merci Bartos!
Ik ga ook resoluut voor Tom en als da ni kan, nen anderen Belg dan he. Ma twordt Tom ze, ik voel het
Ah seg, merci voor de waarschuwing bij 't lopen he. Moet ik deze week bepaalde tijdstippen vermijden? Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 11 Sep 2006, 10:47 |
|
|
Vicky schreef: Ah seg, merci voor de waarschuwing bij 't lopen he. Moet ik deze week bepaalde tijdstippen vermijden? Ik denk dat de kust gans de week veilig is . |
| 11 Sep 2006, 10:51 |
|
|
Bartos schreef: Vicky schreef: Ah seg, merci voor de waarschuwing bij 't lopen he. Moet ik deze week bepaalde tijdstippen vermijden? Ik denk dat de kust gans de week veilig is .Oef! Laat wel iets weten als er veranderingen optreden eh, want ik ben mijn leven nog niet moe! En @ Boris: past dat voor jou om vanavond rond 19u de bevoorrading te voorzien? Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 11 Sep 2006, 11:00 |
|
|
Vicky schreef: Bartos schreef: Vicky schreef: Ah seg, merci voor de waarschuwing bij 't lopen he. Moet ik deze week bepaalde tijdstippen vermijden? Ik denk dat de kust gans de week veilig is .Oef! Laat wel iets weten als er veranderingen optreden eh, want ik ben mijn leven nog niet moe! En @ Boris: past dat voor jou om vanavond rond 19u de bevoorrading te voorzien? Vicky Als ge natuurlijk tot in Denderhoutem loopt, kan ik niks garanderen. En als ge in den Osbroek gaat lopen, bestaat de kans dat ge nen trok opdoet van mij altijd te voelen passeren, want ik ga er vantiennegen vanavond gaan lopen . |
| 11 Sep 2006, 11:06 |
|
|
Bartos schreef: Als ge natuurlijk tot in Denderhoutem loopt, kan ik niks garanderen. En als ge in den Osbroek gaat lopen, bestaat de kans dat ge nen trok opdoet van mij altijd te voelen passeren, want ik ga er vantiennegen vanavond gaan lopen .Pfff, ik loop hier wel in Haaltert city! Pas maar op van dienen "trok". Hoe dat het in den osbroek zit weet ik ni, maar int citadelpark zou ik als man toch ni spreken over "oppassen van trok ze"... Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 11 Sep 2006, 11:16 |
|
|
Vicky schreef: Bartos schreef: Als ge natuurlijk tot in Denderhoutem loopt, kan ik niks garanderen. En als ge in den Osbroek gaat lopen, bestaat de kans dat ge nen trok opdoet van mij altijd te voelen passeren, want ik ga er vantiennegen vanavond gaan lopen .Pfff, ik loop hier wel in Haaltert city! Pas maar op van dienen "trok". Hoe dat het in den osbroek zit weet ik ni, maar int citadelpark zou ik als man toch ni spreken over "oppassen van trok ze"... Vicky In den Osbroek valt da precies toch goed mee . |
| 11 Sep 2006, 11:20 |
|
|
hehe
bij mij ist morge is gaan lope in osbroek _________________ IENDRACHT 4 EVER!!!! We worde kampioen ![]()
|
| 11 Sep 2006, 11:24 |
|
| Pagina 189 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 187 188 189 190 191 … 885 Volgende |