the Onion Crew - sfeergroepering? - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 159 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 11
 the Onion Crew - sfeergroepering? 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Jean schreef:
Waaraan denken jullie?

Ik aan een fris pintje bij dit lekker zomers weer. En gij ;-) ?

12 Sep 2006, 15:58
forumlegende

Yep, juist t zelfde...
En ivm die vlag?

12 Sep 2006, 15:59
Iendracht.be - beheer

Jean schreef:
Yep, juist t zelfde...
En ivm die vlag?

Ah :grijns: . Wel, als ge zo weer een vlag wilt aanschaffen voor over de hoofden koopt ge misschien één op de maat van de J of zo, omdat daar toch het meeste volk en ambiance is nu en omdat het u minder gaat kosten dan één waarmee ge gans de K kunt bedekken hé.

12 Sep 2006, 16:04
Freak

Tifo's voor de match zijn ook altijd ferm. Maar moeilijk te organiseren op staanplaatsen

12 Sep 2006, 16:08
Freak

Leeftijd: 45
Casual1919 schreef:
Tifo's voor de match zijn ook altijd ferm. Maar moeilijk te organiseren op staanplaatsen

wat is nen tifo?

12 Sep 2006, 16:12
Iendracht.be - beheer

filipeveraert schreef:
Casual1919 schreef:

wat is nen tifo?

Is dat niet één of andere besmettelijke ziekte :grijns: ? Of was dat tyfus?

12 Sep 2006, 16:13
Freak

Dit ; http://images.google.be/images?q=tifo&h ... gen+zoeken

12 Sep 2006, 16:14
Nationale Ploeg

Casual1919 schreef:

op staanplaatsen kan je zo iets moeilijk doen. Je kan daar enkel met kleuren werken en 't moet er ook stampvol staan he.

Het toeval wil dat ik in Brugge samen met nog iemand anders de uitwerking van die tifo's daar deed. Met papier hebben we er gedaan van zevenduizend tot zestienduizend man. (logo van club, "blue army", forza fcb, you'll never walk alone, ...) en eentje toen club kampioen speelde tegen anderlecht thuis met zevenentwintigduizend vlagjes die allemaal tijdens you'll never walk alone de lucht ingingen. Ik heb daar nog altijd kiekevlees van. Maar in een staanvak kan je zo'n dingen vergeten.

De prijs van vlaggen hangt af van de stof die je gebruikt. Als je alles volgens de regeltjes wil doen, dan moet je brandvrij spul gebruiken. Dat is stof met een attest dat garandeert dat het niet brand raakt. Maar dat is heel duur. Ik heb eens eentje laten maken voor mezelf van , als ik me niet vergis tien meter op 1.5 en dat kostte een 300 euro, zonder btw, denk ik. Grotere doeken, dat loopt dus op. Tenzij het minder "veilig" moet zijn, dan kan je dat goedkoper, maar daar weet ik geen prijzen van.

12 Sep 2006, 16:33
Iendracht.be - beheer

Bomber schreef:
kzien da wel zitten om mee te helpen me uw acties he besteken,

de zaterdagavond match zou ik bvb graag eens ne staaf of 10 bengaals vuur afsteken over de lengte van heel de staantribune.
das maar een kleintje om daar nen emmer water nevest u te zetten he.
beter zo dan da binnekort iedereen zijn eigen klodden meebrent zoals in 3e (en ja ge moet het mij ni zeggen, ik was dor bij :fluit: )

Toen keek ik op den duur meer naar de grond dan het plein, kwestie van de rondvliegende bommetjes op tijd op te merken :grijns: . Da was regelmatig eens dat ge nen halve meter omhoog sprong omdat er zo een bommeke knal naast uwe voet ontplofte.

12 Sep 2006, 16:39
Vaste Waarde

Bestaan die "Dark Ultras" nog eigelijk?
tis maar dakket e schoon logo vond :D

12 Sep 2006, 17:31
Nationale Ploeg

Leeftijd: 45
Oppassen met bengaals vuurwerk en bommekes!Ge kunt er u broek mee in brand steken :grijns: (Etoiles De Faimes-Eendracht Aalst)
Maar zo een vlag das wel altij leuk voor in de staantribune en zeker in zo een klein tribuneke op verplaatsing.Of inderdaad,net voor de match is een optreden zoals in den goeie ouwen tijd.

12 Sep 2006, 17:36
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
zo'n grote witte vlag met daarop de ajoin van Dark Ultras en Iendracht.be, dat zou pas schitterend zijn,

en dan over de breedte en lengte van de J

maar dat moet van stof dat niet brandbaar is zijn en kost verschrikkelijk veel geld, we hebben daar al is navraag naar gedaan

12 Sep 2006, 17:56
Miniem

In ieder geval, of er nu een sfeergroep komt of niet(waar ik zeker en vast niet tegen ben, integendeel zelfs) de sfeer moet Engels blijven. De stem is altijd al ons sterkste( in 2de, 3de en 4de klasse zelf unieke :cheer: ) punt geweest dus da moet zeker blijven.

Maar wat ik zeker en vast wel aanmoedig is een casual lijn. Polo's en dergelijke. Natuurlijk niet met het klassieke logo erop maar met iets origineel, bepaalde afbeeldingen, tekens,...

12 Sep 2006, 18:25
Freak

Leeftijd: 42
Da vuurwerk en die bommekes in 3de, da was wel iet mor twas wel wa neig e. Op Wevelgem ist ook duidelijk gesteld da het te neig werd.

mor tis wa er ier gezegd wordt, sfeer maakte in Oilsjt met de stem en we emme duidelijk gehoord da er verdomme volk is om er hier een goeie sfeer van te maken. khad eerlijk gezegd ni verwacht da het zo indrukwekkend zou zijn vorige zondag!

dan zennek ook eerder te vinden voor die polo's en vanalles. da zou een serieus succes kunnen worden, als er met alle supporterclus samen gewerkt wordt daarover. anders riskeerde da er supclubs da ni willen kopen etc. maja das nog veraf natuurlijk. mss toch es informeren bij Marc Schots?

btw da filmken van Gentj, das toch verre van indrukwekkend e. just da bengaals vuur mor anders ver azo nen topper tegen Standard

12 Sep 2006, 18:29
Vaste Waarde

de iendrachters schreef:
In ieder geval, of er nu een sfeergroep komt of niet(waar ik zeker en vast niet tegen ben, integendeel zelfs) de sfeer moet Engels blijven. De stem is altijd al ons sterkste( in 2de, 3de en 4de klasse zelf unieke :cheer: ) punt geweest dus da moet zeker blijven.

Maar wat ik zeker en vast wel aanmoedig is een casual lijn. Polo's en dergelijke. Natuurlijk niet met het klassieke logo erop maar met iets origineel, bepaalde afbeeldingen, tekens,...

ik denk dat iedereen daar wat zit op te wachten maar da ontwerpen is - denk ik - niet zo simpel.

12 Sep 2006, 19:33
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 159 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 11