|
|
| Pagina 4 van 11 |
[ 159 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 11 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Fillou schreef: Mariner schreef: http://www.youtube.com/watch?v=a9cGN03MaQg als gent da kan... Behalve bij die goal blijft de sfeer wel beperkt tot een groepje van een man of veertig. Ze hebben daar alleen de chance dat in dat kiekenkot waar ze in staan het geluid enorm versterkt wordt en het daarom precies echt is. Dat bengaals vuur voor de match getuigt trouwens niet alleen van nul kreativiteit, het is ook in strijd met de voetbalwet die vuurwerk bij wedstrijden verbiedt. Zal hen een flinke stuiver gekocht hebben. Leuke beelden met dat lichteffect, maar sfeer, ik heb er een ander gedacht van ... toch niet hoor!! da bengaals (en geloof mij ik ken er van gent!) word afgestoken in samenwerking met, bestuur, stewards, politie EN brandweer! ze hebben (dacht ik toch) 2thuismatchen per seizoen die ze mogen kiezen om zoiets te doen! geloof me, goeie afspraken maken goeie vrienden ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 12 Sep 2006, 22:27 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Gunni schreef: Oppassen met bengaals vuurwerk en bommekes!Ge kunt er u broek mee in brand steken (Etoiles De Faimes-Eendracht Aalst) Man, man, heb ik mij toen liggen rollen van 't lachen. _________________ www.spionkoplede.com |
| 13 Sep 2006, 9:11 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:24 Berichten: 1775 Locatie: Haaltert Website: http://www.darkultras.com WLM: [email protected] |
Kzit al e paar weken,maanden in mijne kop om een nieuwe kledingslijn te maken,die polo's kwamen ook van mij en da was toch gralijk goeie kwaliteit vond ik...Dus mensen die willen meehelpen moeten het maar zeggen,kheb gewoon geen tijd om het op mijn alleentje te doen,gelijk met die polo's...
|
| 13 Sep 2006, 12:00 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Stijn schreef: Kzit al e paar weken,maanden in mijne kop om een nieuwe kledingslijn te maken,die polo's kwamen ook van mij en da was toch gralijk goeie kwaliteit vond ik...Dus mensen die willen meehelpen moeten het maar zeggen,kheb gewoon geen tijd om het op mijn alleentje te doen,gelijk met die polo's... Welke polo's waren dat weer? Heb je daar geen foto'ke van. Zo een kledinglijn zie ik ook wel zitten. Welk soort hulp heb je nodig? |
| 13 Sep 2006, 13:00 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Smetje schreef: Stijn schreef: Kzit al e paar weken,maanden in mijne kop om een nieuwe kledingslijn te maken,die polo's kwamen ook van mij en da was toch gralijk goeie kwaliteit vond ik...Dus mensen die willen meehelpen moeten het maar zeggen,kheb gewoon geen tijd om het op mijn alleentje te doen,gelijk met die polo's... Welke polo's waren dat weer? Heb je daar geen foto'ke van. Zo een kledinglijn zie ik ook wel zitten. Welk soort hulp heb je nodig? Die zwarte met 'Iendracht till I die' op de rug, je ziet ze nu nog dikwijls. Ik heb er zo ook nog ene, maar ik ben ondertussen 30 kg vermagerd en kan der precies niet veel meer mee doen . |
| 13 Sep 2006, 13:03 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bartos schreef: Smetje schreef: Stijn schreef: Kzit al e paar weken,maanden in mijne kop om een nieuwe kledingslijn te maken,die polo's kwamen ook van mij en da was toch gralijk goeie kwaliteit vond ik...Dus mensen die willen meehelpen moeten het maar zeggen,kheb gewoon geen tijd om het op mijn alleentje te doen,gelijk met die polo's... Welke polo's waren dat weer? Heb je daar geen foto'ke van. Zo een kledinglijn zie ik ook wel zitten. Welk soort hulp heb je nodig? Die zwarte met 'Iendracht till I die' op de rug, je ziet ze nu nog dikwijls. Ik heb er zo ook nog ene, maar ik ben ondertussen 30 kg vermagerd en kan der precies niet veel meer mee doen .Ah ja, dat zijn die. Toffe polo's. Merci voor mijn geheugen op te frissen hé Bartos |
| 13 Sep 2006, 13:04 |
|
|
Freak
Die zwarte met 'Iendracht till I die' op de rug, je ziet ze nu nog dikwijls. Ik heb er zo ook nog ene, maar ik ben ondertussen 30 kg vermagerd en kan der precies niet veel meer mee doen
.[/quote]
Nogmaals bewezen, degradatievoetbal schaad de gezondheid!!!! |
| 13 Sep 2006, 14:13 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
filipeveraert schreef: Die zwarte met 'Iendracht till I die' op de rug, je ziet ze nu nog dikwijls. Ik heb er zo ook nog ene, maar ik ben ondertussen 30 kg vermagerd en kan der precies niet veel meer mee doen .Nogmaals bewezen, degradatievoetbal schaad de gezondheid!!!![/quote] In mijn geval ben ik nu wel een stuk gezonder met 30 kg minder . Maar wie weet heeft het er iets mee te maken . Het is dan wel te hopen dat ze er niet terug bijkomen nu we aan de top spelen . |
| 13 Sep 2006, 14:17 |
|
|
Freak
Bomber schreef: ik heb nog een goe gedacht voor nieuwe polo's maar ik kan ni tekenen die sfeergroepering zie ik ook zitten maar dan id vorm van een vzw? kdenk dat dark ultras vooral ter ziele gegaan is (of toch aant gaan) door een gebrek aan duidelijke structuur? fillou met uw ervaring kunt ge hier mss es posten hoe je het zou aanpakken... ![]() as ge ne vzw begint,moet ge boekhouding bijhouden hé! |
| 13 Sep 2006, 16:39 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
beter is een feitelijke vereniging te stichten ipv VZW,de boekhouding daarvan is eenvoudiger en ge zijdt ook nie verplicht om secretaris enz. aan te stellen
|
| 13 Sep 2006, 16:40 |
|
|
Nationale Ploeg
acrid schreef: beter is een feitelijke vereniging te stichten ipv VZW,de boekhouding daarvan is eenvoudiger en ge zijdt ook nie verplicht om secretaris enz. aan te stellen Daar heb je overschot van gelijk in. Zolang het gaat om redelijk kleinschalige initiatieven en je financieel geen gekke dingen doet, kan een feitelijke vereniging best. Zo doen bijvoorbeeld veel carnavalgroepen dat. We deden acties tot negenduizend euro per keer, moesten pakken geld beschikbaar hebben om sommige merchandise-artikels te financieren voor we ze zelf konden verkopen enzovoort en dan ben je toch beter een beetje ingedekt. Maar een duidelijke organisatie is in elk geval absoluut noodzakelijk, anders is dat niet te doen. Misschien zondag tussen pot en pint eens een klein besprekingske he. Ik denk toch dat ik redelijk veel dorst ga hebben, van't weekend... |
| 13 Sep 2006, 16:46 |
|
|
Iendracht.be - beheer
wij hebben (ik, stijn, placietjen en engeland) erover gedacht om een vzw te stichten, met als bedoeling zoveel mogelijk geld in het laadje tek rijgen (hadden serieuze plannen voor een fuif) en zo dan sfeeracties te organiseren.
Misschien kan in dit initiatief nieuw leven geblazen worden als er nog enkele mensen zien zitten om hier serieus aan mee te werken (en zo te zien zijn er zo genoeg...) |
| 13 Sep 2006, 17:53 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
een vzw oprichten zal deze keer toch zonder mij zijn...
ik wil altijd mijn gedacht zeggen over zulke dingen en eventueel alst moet wat raad geven. Maar zelf ga ik mij daar op dit moment niet meer mee bezig houden en ik denk dat Engeland dat ook niet van plan is. Een vzw is trouwens niet nodig voor hetgenen wat jullie plannen te doen... dat wordt pas interessant als je in grote bedragen aankopen doet enzo. Probeer gewoon een paar kleine acties op te zetten die wat geld in het laadje brengen dit jaar en zie tegen het einde vant jaar hoever ge staat. Volgend jaar beschikt ge op die manier over wat startkapitaal en kunde bv. al 1 (best 2 ) grotere initiatieven nemen die indien mogeliijk geld opleveren EN tegelijkertijd een jeste naar de supps toe zijn. een voorbeeldje van dat laatste: neem nu de laatste nieuwjaarsreceptie B&W, je nodigt wat ex-spelers uit onder een bepaald thema en je nodigt tegelijk supps uit... brengt geld op en tegelijk is iedereen neig content. Maar zoals ik al zei: zelf begin ik er niet aan. maar voor info weet ge mij maar te vinden hé. _________________ If you never try, you'll never know |
| 13 Sep 2006, 18:01 |
|
|
placietjen schreef: een voorbeeldje van dat laatste: neem nu de laatste nieuwjaarsreceptie B&W, je nodigt wat ex-spelers uit onder een bepaald thema en je nodigt tegelijk supps uit... brengt geld op en tegelijk is iedereen neig content. Als je zoals wij met B&W een gratis nieuwjaarsreceptie aanbiedt aan je leden brengt dat niet zoveel geld op hoor . |
| 13 Sep 2006, 18:21 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
idd vzw is geen goed idee. feitelijke vereniging all the way. anders gade veeeeeel tijd moeten emme zelle
|
| 13 Sep 2006, 18:34 |
|
| Pagina 4 van 11 |
[ 159 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 11 Volgende |