|
|
| Pagina 194 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 192 193 194 195 196 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Verbechio schreef: als ge da al ni weet, ten vragek mij toch echt af hoe da zij ooit on euren diplom gekommen es. en azo terloops ewa stoefen over eure maan dee ze uk regelmatig madamme vondet niet weer ze wist wel te zeggen dat ik 9,6 had en dat ik mij niet slecht moest voelen want dat ze iemand met 9,7 ook gebuisd had
ze heeft mij dan 1 € gegeven om er mij een pint mee te gaan kopen, 't zot geval _________________ If you never try, you'll never know |
| 13 Sep 2006, 17:39 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12 Berichten: 1766 Leeftijd: 40 Locatie: Affligem |
As ge bij boel een vraag stelde en ze wist het antwoord niet, dan zei ze da da ni belangrijk was. Natuurlijk was da altijd iets belangrijk en vroeg ze dat op het examen (wss had ze het zelf is opgezocht
Of al ze zei: " ik zal da volgende les uitleggen", is er nooit van gekomen
We moesten ooit is een werk afgeven en ene van ons klas was da thuis vergeten en gaat bij haar en vraagt of hij er mag achter rijden. Ze zegt nee nee, geeft da volgende week maar af. De week nadien geeft hij zijn werk af en antwoord ze: ah das te laat e jong, das een 0 ![]() |
| 13 Sep 2006, 17:43 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
roeckie schreef: As ge bij boel een vraag stelde en ze wist het antwoord niet, dan zei ze da da ni belangrijk was. Natuurlijk was da altijd iets belangrijk en vroeg ze dat op het examen (wss had ze het zelf is opgezocht Of al ze zei: " ik zal da volgende les uitleggen", is er nooit van gekomen We moesten ooit is een werk afgeven en ene van ons klas was da thuis vergeten en gaat bij haar en vraagt of hij er mag achter rijden. Ze zegt nee nee, geeft da volgende week maar af. De week nadien geeft hij zijn werk af en antwoord ze: ah das te laat e jong, das een 0 ![]() den Jochim
ik zou nog veel verhalen van ons Mia kunnen vertellen zenne, maar 'k vrees dat ik vanavond niet goe ga kunen slapen dan bij het peizen aan die verschrikkelijke tijd nog 1 anecdote: 't was een van de eerste weken school int eerste jaar en ikke Roeckie een paar anderen waren nog niet echt vertrouwd met het begrip: "brossen" en het was dus terug les van ons Mia... ons Mia had wel de zalige gewoonte om 20 minuten later toe te komen en dus ja dat is 5 minuten na het academisch kwartierje met als gevolg dat iedereen al weg was en wij daar nog wat rond hingen, op een gegeven moment besluiten we naar beneden te gaan en we pakken dus de lift, in die tijd kon ge die daar nog pakken. En wie komt er natuurlijk buiten ? ... BOEL ons viel dus de eer te beurt om praktisch een privé les te krijgen van onze sympathiekste docente
Ah en als ze dan al eens op tijd was dan was ze wel supergrappig (ik denk dat ze dan altijd het leerkrachtenlokaal buiten gepest werd) en dan liep ze dus hehel nukkig rond met als gevolg dat iedereen die 5 seconden te laat binnen kwam er niet meer bij mocht ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 13 Sep 2006, 17:52 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12 Berichten: 1766 Leeftijd: 40 Locatie: Affligem |
Zwijgt er mij van ze, die tr*t heeft mij nog een herexamen gegeven in het 2de
![]() |
| 13 Sep 2006, 18:05 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Pfff ne fla sprint zelle !
Woar es den toid nortoe mé den Bartos en den Boris, den Ace en den Anathema, de spees, de rive, en af en toe ne keiremiscoureur da em isj kwam moeien; Nostalgisch moment ![]() |
| 13 Sep 2006, 18:35 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:34 Berichten: 342 Locatie: erembodegem-aalst Website: http://groups.msn.com/katrien-de-clerck WLM: [email protected] |
wij hadde dit jaar een voor boekhoude, twas haar eerste jaar dat ze lesgaf
en ik heb haar dikwijls moete verbetere ze van foute da op het bord stonde _________________ IENDRACHT 4 EVER!!!! We worde kampioen
|
| 13 Sep 2006, 18:56 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Dirk schreef: Pfff ne fla sprint zelle ! Woar es den toid nortoe mé den Bartos en den Boris, den Ace en den Anathema, de spees, de rive, en af en toe ne keiremiscoureur da em isj kwam moeien; Nostalgisch moment ![]() da kunnen ze ons nie meer afpakken wij zijn de eddy merckx'en van de nooit off topic, Dirk! _________________ es da ier e fistjen... |
| 13 Sep 2006, 18:56 |
|
|
katrien (iendrachtlover) schreef: wij hadde dit jaar een voor boekhoude, twas haar eerste jaar dat ze lesgaf en ik heb haar dikwijls moete verbetere ze van foute da op het bord stonde Clerick , mja da meiske was zelf nog ni eens afgestudeerd en moest aan ons les komen geven. Die was amper e jaar of 2 ouder als ons.... |
| 13 Sep 2006, 18:59 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:24 Berichten: 1775 Locatie: Haaltert Website: http://www.darkultras.com WLM: [email protected] |
Dirk schreef: Pfff ne fla sprint zelle ! Woar es den toid nortoe mé den Bartos en den Boris, den Ace en den Anathema, de spees, de rive, en af en toe ne keiremiscoureur da em isj kwam moeien; Nostalgisch moment ![]()
Da was gewoon plat van tlachen achter de pc en constant refreshen ![]() |
| 13 Sep 2006, 19:01 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
roeckie schreef: Zwijgt er mij van ze, die tr*t heeft mij nog een herexamen gegeven in het 2de ![]() mo how, mij uk mor mij raakt da ni zelle btw 1 grote klodden wak nog altijd dom vind: het feit da ge mor 10 nemeer moet emme ipv 12! SCHANDALIG |
| 13 Sep 2006, 19:03 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Stijn schreef: Dirk schreef: Pfff ne fla sprint zelle ! Woar es den toid nortoe mé den Bartos en den Boris, den Ace en den Anathema, de spees, de rive, en af en toe ne keiremiscoureur da em isj kwam moeien; Nostalgisch moment ![]() Da was gewoon plat van tlachen achter de pc en constant refreshen ![]() en in mijn geval... telkens de sprint verliezen ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 13 Sep 2006, 19:03 |
|
|
en aangezien ik moet vertrekken naar de training, zie ik de overwinning ook deze keer aan mijn neus voorbijgaan
het ga jullie goed, beste spurters dat de beste moge winnen! _________________ es da ier e fistjen... |
| 13 Sep 2006, 19:05 |
|
|
boris clitoris schreef: en aangezien ik moet vertrekken naar de training, zie ik de overwinning ook deze keer aan mijn neus voorbijgaan het ga jullie goed, beste spurters dat de beste moge winnen! Bwa tis nog 4 pagina's, als het stilvalt in het peleton hebde mss nog een kans ![]() |
| 13 Sep 2006, 19:06 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:34 Berichten: 342 Locatie: erembodegem-aalst Website: http://groups.msn.com/katrien-de-clerck WLM: [email protected] |
die nieuwe heeft mij ook herexame gegeve
en zo zegt ze, ge gaat er zowiezo door zijn op je herexame, sry e, ma wrm moet ge dan nog exame doen? _________________ IENDRACHT 4 EVER!!!! We worde kampioen ![]()
|
| 13 Sep 2006, 19:07 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Stijn schreef: Dirk schreef: Pfff ne fla sprint zelle ! Woar es den toid nortoe mé den Bartos en den Boris, den Ace en den Anathema, de spees, de rive, en af en toe ne keiremiscoureur da em isj kwam moeien; Nostalgisch moment ![]() Da was gewoon plat van tlachen achter de pc en constant refreshen ![]() Inderdaad, ik ben geweest dat ik gewoon luidop aan het lachen was achter mijne computer ... en da was op het werk hé .
Mor zoals boris zegt, da pakken ze ons nimmer af, das pure forumgeschiedenis jongens. |
| 13 Sep 2006, 19:11 |
|
| Pagina 194 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 192 193 194 195 196 … 885 Volgende |