|
|
| Pagina 4 van 5 |
[ 67 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Klopt, Bocande kon niet eens hurken toen er de eerste match een foto van de ploeg getrokken werd...
Ik herinner me wel nog een match tegen Moeskroen waarin hij sterk was en zelfs scoorde met een omhaal, dacht dat het toen 7-0 werd, met een piepjonge Gilles De Bilde die mocht invallen, als ik me het goe herinner natuurlijk (heb het krantenartikel nog ergens liggen)... |
| 26 Sep 2006, 15:25 |
|
|
forumlegende
Denk dat het tegen Oostende was...
|
| 26 Sep 2006, 15:34 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
was da nie tege oostende dan? die manne hebbe toen op het veld staan janke
![]() |
| 26 Sep 2006, 15:34 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Die match tegen Oostende (7-1) was in eerste klasse, maar toen zat Bocande niet meer bij Aalst en was De Bilde al lang geen invaller meer, maar wel de ster van den Eendracht.
|
| 26 Sep 2006, 15:37 |
|
|
forumlegende
Ze hebben met Bocande thuis toch ook eens met veel verschil gewonnen van Oostende, of ben ik mis?
|
| 26 Sep 2006, 15:42 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Jean schreef: Ze hebben met Bocande thuis toch ook eens met veel verschil gewonnen van Oostende, of ben ik mis? was da geen 7-0 tegen Moeskroen, als hij scoorde met nen omhaal? _________________ www.spionkoplede.com |
| 26 Sep 2006, 15:43 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Jean schreef: Ze hebben met Bocande thuis toch ook eens met veel verschil gewonnen van Oostende, of ben ik mis? Even opgezocht en dat was met 7-0 tegen wel degelijk Moeskroen (2 goals van Bocande). |
| 26 Sep 2006, 15:43 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
kenner hé
![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 26 Sep 2006, 15:45 |
|
|
forumlegende
Ok, geheugen liet me in de steek, bedankt voor het opzoekingswerk!
|
| 26 Sep 2006, 15:46 |
|
|
Trouwens, op de officiële site staat dat Bocande ooit maar 6 matchen speelde voor ons (en 3 goals scoorde). Zou dit kloppen? In dat geval lijkt hij me nu ook niet direct de naam om in ons elftal van de eeuw te zetten hé
. |
| 26 Sep 2006, 15:49 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Het grootste probleem in deze topic is dat er met 37 maten en 137 gewichten wordt gequoteerd. Zonder een bepaalde richtlijn, kom je altijd terecht in eindeloze uiteenlopende discussies.
- sommigen willen alleen spelers in aanmerking laten komen die ze zelf hebben zien spelen. Dat geeft altijd een relatief grote voorsprong aan de spelers van de jongste jaren en vermindert de kansen degressief naar mate men terug gaat in de tijd. - dan is er nog de glansperiode die hij gespeeld heeft : over welke tijdsperiode beoordeel je een speler? welke zijn de criteria ? 1) over gans zijn voetbalcarrière bij alle clubs, m.a.w. dus ooit tijdelijk speler bij Eendracht? Bijvoorbeeld P Van Himst, ooit 's lands beste voetballer-allertijden tijdens zijn topniveau, speelde pas aan het eind van zijn carriere in 3de klasse bij Aalst, maar zou niet misstaan in ons dream-11, want hij was toch ooit eens Iendrachter. Stel je voor een ploeg met Poortvliet, Van Himst, De Bilde, Lozano, P. Vandermeersch, Bocande enz, enz allemaal op hun topniveau-ooit ! ...Allemaal ooit bij Aalst geweest... 't is een ander manier van beoordelen... 2) Of een gemiddelde kwaliteit over het aantal jaren die hij louter bij E. Aalst heeft gespeeld? 3) Of beoordeel je zijn voetbalkwaliteiten over slechts 1 seizoensjaar bij Aalst (en in welke klasse)? 4) Of hou je aleen rekening met enkel zijn superhoogtepunt van 1 match, nl. zijn beste wedstrijd bij Aalst? Op de eerste plaats zou iedereen dezelfde waarden moeten hanteren om zijn droom-11 samen te stellen. In feite zouden we een lijst van alle spelers die in 1ste klasse hebben gespeeld moeten samenstellen en daaruit verplicht te kiezen, én per positie. Dat zou al een evenwichtiger en juister "elftal van de eeuw" zijn... Bijvoorbeeld beste keeper ooit, beste CV ooit, enz... enz... |
| 27 Sep 2006, 20:44 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
waarom zo doorgaan hierover?
het is inderdaad prachtig die glorietijd die we hebben gehad... en da mag zeker NIET vergeten worden! ma toch, om daar zo'n drama over te maken
vandejaar gewoon los kampioen, das nog een ploegje waarover we binne 20 jaar mischien kunne zegge daze bij de beste van de laatsje 25 jaar horen ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 27 Sep 2006, 22:47 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Oh neen hoor. We maken hier absoluut geen drama van. Wij voelen ons eveneens dolgelukkig met deze ploeg, het voetbalplezier en de sfeer dat we nu kennen.
Hopelijk kunnen we die trend verder zetten! Ik wou maar deze topic naar best vermogen zou worden ingevuld, zonder onlogische dingen, met eer aan wie eer toekom. "Iendracht veroit !" ![]() |
| 28 Sep 2006, 17:57 |
|
|
We zullen deze topic niet "beste" maar wel "populairste" Eendracht-team van de eeuw noemen. Einde discussies over klasse-niveau ! En over "smaak", valt nooit te redetwisten...
|
| 28 Sep 2006, 23:04 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Team (4-3-3) met enkel spelers die ik ooit aan het werk heb gezien:
Doel: Hans Van Wilderode (ondertussen schielijk overleden in Portugal of Spanje, waar was het?) Achter: Wim De Wolf (beenhard en later eigenaar van sportwinkel en kiekenverkoper) Godwin Okpara (wat een infiltraties en mandekking!) Fred Van der Hoorn (voor den ambi) Milko De Rijck Midden: Peter Van der Heyden (ex-klasgenoot in het college van Deiremonne) Peter Van Wambeke René Peeters (voor zijn kopspel) Voor: Chunga (voor zijn onvoorspelbaarheid) De Bilde (voor zijn flitsen) El Fahem (omdat het de eerste speler is die ik me herinner) Bank: Marcello Urzua, Samarzia, De Schrijver, Theoke Zakkas, Luc Limpens Trainer: Laszlo Fazekas |
| 18 Okt 2006, 13:16 |
|
| Pagina 4 van 5 |
[ 67 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende |