|
|
| Pagina 2 van 27 |
[ 403 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 27 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12 Berichten: 1766 Leeftijd: 40 Locatie: Affligem |
vooral seminck speelt weer zoals in zijn beste periode, verliest geen enkel duel
|
| 25 Sep 2006, 10:47 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
witzwet schreef: Extra versterkng op de CV zou ik nie misvinden. Let wel, ik vind Vanbelle en Seminck wel goe bezig ze... Je moet ook zien dat je iedereen een beetje content houdt natuurlijk, momenteel spelen Vanbelle en vooral Seminck heel sterk achterin, dan heb je ook nog Vandenbulcke achter de hand, als je er nog eentje bijhaalt, worden de plaatsen daar wel heel duur natuurlijk. |
| 25 Sep 2006, 10:51 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
ja, ge hebt gelijk Bartos. Maar beter voorkomen dan genezen. Als je 12 op 12 hebt en alleman naar huis speelt, tja, waar moet men dan versterken? Delanghe, VD Bulcke, Glorieux...heb jarenlang geen deftiger bank geweten!
_________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 25 Sep 2006, 10:55 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
idd tis ni gemakkelijk. langs ne kant edde nooit genoeg sterke spelers mor de sfeer zit nu zo goe, laat het zo
![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 25 Sep 2006, 18:45 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Het is inderdaad niet gezond om met luide trom te gaan verkondigen dat er nog versterking zou worden gezocht; als ge met een sterke 1ste ploeg zit, én bovendien een sterk reserventeam. (maar is dat zo? ons reservenploeg heeft het duidelijk moeilijker...)
Zo zouden bepaalde spelers kunnen denken dat zij aan kant zullen worden gezet en zoeken die misschien achter de rug meer zekerheid van hun basisstek bij een andere ploeg tijdens het tussenseizoen... Dergelijke toestanden moeten zeker voorkomen worden. Maar er kunnen maar 11 spelers tegelijk op het veld staan. Zo zijn er allicht altijd wel enkele misnoegden: diegenen die dat tikkeltje tekort komen omdat de andere dat 'ietsjes' beter is. Het ligt soms allemaal heel dicht bij elkaar. Ik vermoed ook dat het bestuur bezig is met versterking voor volgend seizoen. Want als we promoveren is de volgende ambitie toch ook de promotie van derde naar tweede te bewerkstelligen... Wat betreft de noodzakelijkheid of versterking dit seizoen nog nodig is zullen we volgende week tegen Bornem al iets zien: Onze zwakste schakels zullen meer tot uiting komen tegen de rechtstreekse concurrenten (Bornem, Berchem, Opwijk, RupelBoom...) Als we ook tegen hen makkelijk voetballen (een overwinning is niet altijd een absolute noodzaak), dan moeten we ons niet meer ongerust maken. Want ik geloof niet dat we het volledig seizoen kunnen rond maken zonder één enkel nederlaagje. Er zijn zo van die ongeluksdagen dat alles tegenzit... (met elf de goal dichtmetselen en dan 1 gelukstreffer bij een uitbraak...) Maar dat is geen reden om niet in de titel te geloven. Wat er op het veld gebracht wordt, tegen de 5 sterkste concurrenten is de échte waardemeter om te zien of extra versterking werkelijk een noodzaak is om op zekerheid te spelen voor de titel. |
| 25 Sep 2006, 20:45 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
echt versterken is denk ik nu niet meteen aan de orde... gewoon heel waakzaam zijn wat concurrentie doet, hoe het met de eigen spelers gaat en op tijd inspelen, maar op al die beslissende factoren hebben wij als supporters geen zicht.. dus ik weet niet op welke basis we moeten oordelen of dit nu al dan niet nodig zou zijn...
ik ben altijd voorstander geweest van "never change a winning team" de natuurlijke gang van zaken zal er wel voor zorgen dat er met der tijd vers bloed in de ploeg komt, en als dit team kan worden samengehouden zal dat nieuw bloed een optimale kans krijgen om mee te draaien in een geoliede machine... vertrouwen is al het halve werk dikwijls, en eindelijk hebben we dat eens |
| 25 Sep 2006, 20:51 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Ik ben het met het bovenstaande eens.
Maar nu blijkt dat we zo'n beresterke ploeg hebben, ben ik eigenlijk zeer nieuwsgierig welk niveau Patrick Akanakimana zal halen t.o.v. Arnold (en de rest van het team). Iemand een idee wanneer die volledig speelklaar mag verwacht worden ? |
| 26 Sep 2006, 0:19 |
|
|
Nationale Ploeg
pattaboem schreef: Ik ben het met het bovenstaande eens. Maar nu blijkt dat we zo'n beresterke ploeg hebben, ben ik eigenlijk zeer nieuwsgierig welk niveau Patrick Akanakimana zal halen t.o.v. Arnold (en de rest van het team). Iemand een idee wanneer die volledig speelklaar mag verwacht worden ? Ik heb hem alleen zien spelen tegen Oostende en ondanks zijn doelpunt was hij heel ongelukkig in zijn acties en zeker niet te vergelijken met Arnold. Maarja ne speler beoordelen op ene helft in een oefenmatch is moeilijk e. |
| 26 Sep 2006, 10:15 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
pattaboem schreef: Ik ben het met het bovenstaande eens. Maar nu blijkt dat we zo'n beresterke ploeg hebben, ben ik eigenlijk zeer nieuwsgierig welk niveau Patrick Akanakimana zal halen t.o.v. Arnold (en de rest van het team). Iemand een idee wanneer die volledig speelklaar mag verwacht worden ? Hij is al speelklaar hoor, hij wordt gewoon niet geselecteerd... Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 26 Sep 2006, 12:57 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
begrijp wel ergens dat we nog niet tegen de echte toppers gespeeld hebben,de realiteit is wel dat Lebeke 9 op 12 heeft en vorig jaar eindronde speelde en dat Ukkel vorig jaar lang op kop gestaan heeft en bijna periodekampioen is geworden,Temse is ook nie slecht bezig en Opstal zal het met zijn verdedigende ingesteldheid nog veel ploegen moeilijk maken,Rupel Boom staat onderaan(al komen die wel terug) en Bornem kon ook nog nie echt overtuigen(ondanks de 12 op 12),dus onze goede resulaten linken aan "mindere" tegenstanders klopt niet
|
| 26 Sep 2006, 18:55 |
|
|
forumlegende
Klopt, dat Temse, Opstal en Ukkel niet vooraan staan komt omdat ze tegen ons al gespeeld hebben!!
|
| 26 Sep 2006, 19:10 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Heb nog geen ploeg gezien die het ons moeilijk kon maken, juist Opstal, maar dat was dan ook niet door te voetballen.
Van Bornem hoor ik dat ze toch met wat meeval eerste staan (waarmee ik niet wil zeggen dat ze geen goede ploeg hebben), ik heb vooral 'schrik' van Opwijk en Dilbeek, op verplaatsing toch. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 26 Sep 2006, 19:14 |
|
|
forumlegende
ik van Zaventem (op verplaatsing)
|
| 26 Sep 2006, 19:15 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Jean schreef: ik van Zaventem (op verplaatsing) Vliegangst? Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 26 Sep 2006, 20:04 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Vicky schreef: Jean schreef: ik van Zaventem (op verplaatsing) Vliegangst? Vicky ![]() |
| 26 Sep 2006, 20:16 |
|
| Pagina 2 van 27 |
[ 403 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 27 Volgende |