|
|
| Pagina 3 van 27 |
[ 403 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 27 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Vicky schreef: Jean schreef: ik van Zaventem (op verplaatsing) Vliegangst? Vicky ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 26 Sep 2006, 20:33 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Ik denk dat iedereen het er over eens is dat het momenteel overbodigheid is, om extra versterking te voorzien voor het eerste elftal.
De enigste eventuele discussie is het reserve-team, en dan specifiek voor welke posities. We zouden eigenlijk voor elke positie evenwaardige invallers moeten hebben. Om dit budgetair enigszins betaalbaar te houden, liefst polyvalente spelers die dus op meerdere posities goed uit de verf komen. Dat is het discussiepunt: Gaan we niet in de problemen komen als er 3 à 4 spelers (of meer) tegelijk uitvallen door zowel blessurelast als gele/rode kaarten ? Hebben wij genoeg evenwaardige reserven die dit kunnen opvangen ? Of zou er toch nog eentje extra moeten bijkomen.... |
| 27 Sep 2006, 19:42 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
nene polyvalent mag er altijd bij,valabele reservespelers zijn voor mij Glorieux,Vd Bulcke,Delange,Lorré,Akanamikana,,achteraan mag er toch enen bij
|
| 27 Sep 2006, 21:23 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Versterking is nu niet echt nodig, maar t is natuurlijk altijd beter om vooruit te kijken zodat je indien nodig toch weet in welke richting je kan gaan.
Als er nog iets bijkomt zou ne linsvoetige verdediger (zowel voor de back als centraal) ni slecht zijn. Mocht er dan iets gebeuren met Van Holm moet Claessens ni terug naar den back. Want Claessens is super als linksmidden. |
| 27 Sep 2006, 23:59 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
ik weet nog iemand die zonder ploeg zit,nen goeie maat,vorig jaar bij Zulte Waregem op de bank en het jaar daarvoor basisspeler en kampioen met Waregem in 2de. Hij woont nie ver van Aalst, Guy Veldeman(ooit nationale beloften), denk alleen dat het financieel nie haalbaar is,kan links back en centraal
|
| 28 Sep 2006, 13:51 |
|
|
Nationale Ploeg
acrid schreef: ik weet nog iemand die zonder ploeg zit,nen goeie maat,vorig jaar bij Zulte Waregem op de bank en het jaar daarvoor basisspeler en kampioen met Waregem in 2de. Hij woont nie ver van Aalst, Guy Veldeman(ooit nationale beloften), denk alleen dat het financieel nie haalbaar is,kan links back en centraal Van Holm is goed bezig op de linksback, centraal mag er nog iemand bij. |
| 28 Sep 2006, 13:54 |
|
|
Nationale Ploeg
Na gisteren is het duidelijk geworden dat als we zeker willen zijn van den titel er ne ervaren centrale verdediger moet bijkomen en ne keeper da baas is in zijn strafschopgebied. Het is jammer, maar de tweede goal op Bornem kwam er omdat Andy bijna niet uitkomt en Van Belle alleen stond in het strafschopgebied tussen twee man.
|
| 02 Okt 2006, 20:12 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Titus schreef: Na gisteren is het duidelijk geworden dat als we zeker willen zijn van den titel er ne ervaren centrale verdediger moet bijkomen en ne keeper da baas is in zijn strafschopgebied. Het is jammer, maar de tweede goal op Bornem kwam er omdat Andy bijna niet uitkomt en Van Belle alleen stond in het strafschopgebied tussen twee man. Als Andy die 2 grote kansen van Bornem in de eerste helft niet redt staat het 3-0 aan de rust en moeten we zelfs niet meer aan de 2e helft beginnen... |
| 02 Okt 2006, 20:19 |
|
|
Nationale Ploeg
Jan schreef: Titus schreef: Na gisteren is het duidelijk geworden dat als we zeker willen zijn van den titel er ne ervaren centrale verdediger moet bijkomen en ne keeper da baas is in zijn strafschopgebied. Het is jammer, maar de tweede goal op Bornem kwam er omdat Andy bijna niet uitkomt en Van Belle alleen stond in het strafschopgebied tussen twee man. Als Andy die 2 grote kansen van Bornem in de eerste helft niet redt staat het 3-0 aan de rust en moeten we zelfs niet meer aan de 2e helft beginnen... Ik zeg alleen wat ik er van denk hé. Het is altijd bibberen geblazen bij hoge ballen voor doel. Voor mij komt hij niet goed uit en dan heb ik het niet alleen over de match in Bornem. Plus bij die goal van Lanvu staan Van Holm en VDA er gewoon op te kijken- die bal was mooi vanuit een scherpe hoek getrapt, maar was zeker niet te hard en was binnen het bereik van de doelman. |
| 02 Okt 2006, 20:23 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Een extra centrale verdediger met de nodige ervaring en maturiteit is geen overbodige luxe naar mijn mening.
|
| 02 Okt 2006, 20:24 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
[/quote] Ik zeg alleen wat ik er van denk hé. Het is altijd bibberen geblazen bij hoge ballen voor doel. Voor mij komt hij niet goed uit en dan heb ik het niet alleen over de match in Bornem. Plus bij die goal van Lanvu staan Van Holm en VDA er gewoon op te kijken- die bal was mooi vanuit een scherpe hoek getrapt, maar was zeker niet te hard en was binnen het bereik van de doelman.[/quote]
Idd, ieder zijn mening ![]() |
| 02 Okt 2006, 20:28 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
een draw op het veld van de grootste concurrent en we zijn weer bezig ...
_________________ If you never try, you'll never know |
| 02 Okt 2006, 21:06 |
|
|
Nationale Ploeg
placietjen schreef: een draw op het veld van de grootste concurrent en we zijn weer bezig ... Ik stel alleen vast wat enkele al zeiden na de matchen tegen "de mindere goden". De eerste grote test en het eerste puntenverlies is er. Ik heb ook niet liever als da we los kampioen spelen hé, maar het mag ook gezegd worden dat het achteraan beter mag. |
| 02 Okt 2006, 21:32 |
|
|
Titus schreef: placietjen schreef: een draw op het veld van de grootste concurrent en we zijn weer bezig ... Ik stel alleen vast wat enkele al zeiden na de matchen tegen "de mindere goden". De eerste grote test en het eerste puntenverlies is er. Ik heb ook niet liever als da we los kampioen spelen hé, maar het mag ook gezegd worden dat het achteraan beter mag. _________________ If you never try, you'll never know |
| 02 Okt 2006, 21:49 |
|
|
Nationale Ploeg
placietjen schreef: Titus schreef: placietjen schreef: een draw op het veld van de grootste concurrent en we zijn weer bezig ... Ik stel alleen vast wat enkele al zeiden na de matchen tegen "de mindere goden". De eerste grote test en het eerste puntenverlies is er. Ik heb ook niet liever als da we los kampioen spelen hé, maar het mag ook gezegd worden dat het achteraan beter mag. Klopt, ik denk dat velen -waaronder ik- zich laten meeslepen hebben met het enthousiasme van de laatste maand(en). |
| 02 Okt 2006, 21:53 |
|
| Pagina 3 van 27 |
[ 403 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 27 Volgende |