|
|
| Pagina 1 van 12 |
[ 172 berichten ] | Ga naar pagina 1 2 3 4 5 … 12 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Bericht Verkiezingen '06
Ik heb met deze topic niet de bedoeling om weer een eindeloze politieke discussie op te starten van op die partij moet je stemmen en op dien niet. Ik woon in Mere en heb dus weinig te maken met de politiek in Aalst. Maar ik kijk toch is wat de politieke partijen over onzen Iendracht zeggen in aanloop naar de verkiezingen. Tot mijn grote spijt vind ik bijna niets, behalve dit uit de Knack:
De vraag is of twee topclubs wel kunnen overleven in een middelgrote centrumstad als Aalst. Van Mossevelde: ‘Voor het basket heeft deze regio voldoende economische slagkracht. Wat in Bree of Oostende kan, moet in Aalst ook lukken. Maar voor het voetbal gelden andere financiële normen. Ik betwijfel of wij daar de concurrentie met de grote steden nog aankunnen. Maar dat is ook nog lang niet aan de orde. Laat het nieuwe bestuur van Eendracht maar in alle rust aan een nieuwe sterke club bouwen, die op termijn in derde of tweede klasse haar mannetje kan staan.’ Hij kan wel gelijk hebben, maar als ploegen zoals Westerlo, Roeselare, Beveren, Lokeren, enz in eerste klasse kunnen overleven dan mogen wij toch ook naar Eerste klasse streven zeker? Ik besef dat dit nog heel ver van ons af ligt en dat we ons te volle moeten concentreren op vierde nu, maar van een schepen van sport mag toch wel iets anders verwacht worden in aanloop naar de verkiezingen. En is Aalst niet de tweede grootste stad van OVL? Ook dit vind ik een lachertje: Of de stad niet had moeten ingrijpen? We hadden toch moeilijk belastinggeld in privé-initiatieven kunnen pompen, hè. Het stadsbestuur heeft altijd geprobeerd om de accommodatie zo goedkoop mogelijk aan de topclubs te verhuren, en voor de jeugd deden we ook een extra inspanning. Veel meer kan de politiek eigenlijk niet doen.’ Ik denk dat het in Lier is dat ze het stadion mogen huren voor een symbolische euro, dan wordt er gezegd dat E.Aalst de terreinen goedkoop mag huren |
| 30 Sep 2006, 10:59 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
De Willy kan zenne zak opblazen jong
_________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 30 Sep 2006, 11:02 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
mja dat eerste is een typische politiekersuitspraak hé
ge stelt het publiek tevreden dat waar dat op dat moment het succes is
en ivm E.Aalst ontwijkt hij gewoon de vraag. En ivm 2e vraag: misschien was het wel nog niet zo slecht dat ze de vorige jaren vrij duur de accomodatie verhuurden... en voor de rest een persoonlijke mening: Van Mossevelde is een geweldige pop van zijn partij. Vorige week liepen ze daar weer allemaal rond zenne... 't was 6 jaar geleden dat ge er een paar gezien had _________________ If you never try, you'll never know |
| 30 Sep 2006, 11:05 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
tsja, bij die tweede vraag volg ik hem wel een beetje (voor zover da 'k ervan op de hooogte ben)
als ik in aalst zou wonen, en diene voetbal zou mij gene zak interesseren, dan zou ik het ook nie leuk vinden als mijn belastinggeld in de voetbal gestoken wordt hoor _________________ es da ier e fistjen... |
| 30 Sep 2006, 12:03 |
|
|
Nationale Ploeg
boris clitoris schreef: tsja, bij die tweede vraag volg ik hem wel een beetje (voor zover da 'k ervan op de hooogte ben) als ik in aalst zou wonen, en diene voetbal zou mij gene zak interesseren, dan zou ik het ook nie leuk vinden als mijn belastinggeld in de voetbal gestoken wordt hoor Akkoord, maar i.p.v erin te steken haalt hij er nog uit. Met Garré hadden we op het einde al 50.000 euro schuld aan 't stad dus voor ne symbolische euro zal het niet verhuurd worden e. |
| 30 Sep 2006, 12:06 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Titus schreef: boris clitoris schreef: tsja, bij die tweede vraag volg ik hem wel een beetje (voor zover da 'k ervan op de hooogte ben) als ik in aalst zou wonen, en diene voetbal zou mij gene zak interesseren, dan zou ik het ook nie leuk vinden als mijn belastinggeld in de voetbal gestoken wordt hoor Akkoord, maar i.p.v erin te steken haalt hij er nog uit. Met Garré hadden we op het einde al 50.000 euro schuld aan 't stad dus voor ne symbolische euro zal het niet verhuurd worden e. ja ge kunt gelijk hebben ik ga der nie over discussiëren want ik ben der echt nie van op de hoogte _________________ es da ier e fistjen... |
| 30 Sep 2006, 12:09 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
ik weet gewoon niemeer op wie dak moe stemmen,trekt al op niet,den enige die iet goe gedaan is is senator Q
|
| 30 Sep 2006, 15:03 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
acrid schreef: ik weet gewoon niemeer op wie dak moe stemmen,trekt al op niet,den enige die iet goe gedaan is is senator Q ja mor tis ten uk mor ene da em populair wilt maken e. _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 30 Sep 2006, 15:07 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
hij kan hem goe verkopen da wel maar hij heeft toch goede zaken gedaan zoals kuis houden in formulieren ed
|
| 30 Sep 2006, 16:07 |
|
|
Ja ma as ge vergelijkt me wa em beloofd heeft en wa em gerealiseerd krijgt. maja das bij al die mannen zo natuurlijk. kkan diene mensj gewoon ni zien. diene gink in de studentenbuurt rond me den uitleg da em voor legalisatie van cannabis is, om wa stemmen te winnen
| 30 Sep 2006, 16:37 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:34 Berichten: 342 Locatie: erembodegem-aalst Website: http://groups.msn.com/katrien-de-clerck WLM: [email protected] |
pff kweet ook nog nie voor wie ik ga stemme
hier in erembodegem is met potlood kdenk dak ongeldig ga stemme en der int groot ga opschrijve iendracht till I die
kweet toch nie voor wie ik ga stemme, en dat lijkt me de beste oplossing:d _________________ IENDRACHT 4 EVER!!!! We worde kampioen
|
| 30 Sep 2006, 18:48 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
katrien (iendrachtlover) schreef: pff kweet ook nog nie voor wie ik ga stemme hier in erembodegem is met potlood kdenk dak ongeldig ga stemme en der int groot ga opschrijve iendracht till I die ![]() kweet toch nie voor wie ik ga stemme, en dat lijkt me de beste oplossing:d ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 30 Sep 2006, 18:54 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:34 Berichten: 342 Locatie: erembodegem-aalst Website: http://groups.msn.com/katrien-de-clerck WLM: [email protected] |
maar ja weet er iemand dan voor wie ik kan stemme:p
kheb echt niet van ideeen ze:p _________________ IENDRACHT 4 EVER!!!! We worde kampioen ![]()
|
| 30 Sep 2006, 18:55 |
|
|
kzal u wel wijsmaken wie de goei zijn, gene schrik
| 30 Sep 2006, 19:08 |
|
|
ja tis goe, doe u betoog morge is in den auto:p
_________________ IENDRACHT 4 EVER!!!! We worde kampioen ![]()
|
| 30 Sep 2006, 19:08 |
|
| Pagina 1 van 12 |
[ 172 berichten ] | Ga naar pagina 1 2 3 4 5 … 12 Volgende |