|
|
| Pagina 1 van 1 |
[ 9 berichten ] |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Bericht den Oilsjtersen Trom
Carnavalisten, tijd om stilaan het seizoen voor goed op gang te trappen. Kan dat beter door de Oilsjtersen Trom. Wie er twee jaar geleden in 't Forum bij was, weet ongetwijfeld nog dat het daar een feestje van jewelste was.
De foreverband, een orkest van maar liefst bijna honderd muzikanten, speelt schitterende herwerkte versies van de grootste carnavalshits die door de oilsjteneirs zelf meegezongen worden. Aansluitend bouwen we een feest op de spetterendste carnavalsfuif van het jaar. Wanneer: zes oktober Waar: Oktoberhallen Wieze (wegens geen geschikte en beschikbare zaal in Oilsjt zelf) Kostprijs: tien euro in vvk, twaalf aan de kassa. Wie tickets wil: ik heb er. Voorverkoop is er in 't kraukerken, half maantje, liebaut, de kantine van de hallen, de kezzel, las fiestas en café Ajoin. Leden van vzw Carnavalist tot in de Kist (mezelf dus) hebben er normaal ook altijd op zak of bestellen op http://www.carnavalisttotindekist.be Het wordt absoluut de max. |
| 12 Sep 2006, 7:32 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
ik ga wel gaan peis ik
_________________ www.spionkoplede.com |
| 12 Sep 2006, 9:08 |
|
|
Nationale Ploeg
Niet vergeten, vrijdag is het zo ver. De repetities met de zangers zijn intussen ook al achter de rug en die zijn zélf razend enthousiast. Zoals iemand me dit weekend vertelde "het is vreemd dat die zaal niet op twee uur uitverkocht is, voor mij is het een ongelooflijke eer dat ik dat mag doen. Op zo'n podium, met zo'n orkest, geweldig".
Het wordt, met andere woorden, een sublieme avond. En jawel, er zijn nog altijd kaarten beschikbaar. Wie twijfelt, hak de knoop door, het wordt fantastisch. Kaarten kan je nog kopen bij de voorverkoopadressen van hier boven of door aan mij te laten weten hoeveel je er toch nog zou willen. Ik zorg er dan wel voor, aaaj... |
| 02 Okt 2006, 7:41 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
Ik zal er zijn!!!!
_________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 02 Okt 2006, 13:17 |
|
|
Nationale Ploeg
wheel's armée schreef: Ik zal er zijn!!!! Komt tein insj goejendag zeggen. Ik stoon oon 'n antrei tot as 't spel begintj en noordieng pak ek oever oon de bongskes... |
| 02 Okt 2006, 13:20 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
Ik zal wel ensj teigen aa tiénen kommen gerejen mij gedacht, tegen hein, ni oever.
Komt goi ne ker tot bij moi, anders een kaanek a ni, of geif mij annen GSM-numero, in case of imeurgensie metters. Als ge wildj hein, anders nidde. Als ge nog iemand zotj kenn'n die richting Oilsjt nor hois moet en moi en menne cadillac kaan nor hois vervoeren, zou da excellent zijn, want menne moot mé wie dak zou gekommen emmen, lotn na afweiten, de wiejken delper:-D Tot vroidag en bedankt ver 't kommen, noste joor est bij na in annen hof zeiker? De Wheel's _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 03 Okt 2006, 11:20 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 39 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Ik wil u in nood wel naar huis meepakken ze thomas. Ik zit daar ook (gisteren mijn tickets gaan halen :)) en kmoen toch naar hofstade :). weet wel niet wnn ik naar huis gaan e
kan direct zijn maar kan ook tijdje duren_________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 03 Okt 2006, 11:30 |
|
|
Nationale Ploeg
wheel's armée schreef: Ik zal wel ensj teigen aa tiénen kommen gerejen mij gedacht, tegen hein, ni oever. Komt goi ne ker tot bij moi, anders een kaanek a ni, of geif mij annen GSM-numero, in case of imeurgensie metters. Als ge wildj hein, anders nidde. Als ge nog iemand zotj kenn'n die richting Oilsjt nor hois moet en moi en menne cadillac kaan nor hois vervoeren, zou da excellent zijn, want menne moot mé wie dak zou gekommen emmen, lotn na afweiten, de wiejken delper:-D Tot vroidag en bedankt ver 't kommen, noste joor est bij na in annen hof zeiker? De Wheel's Gelek as gezeid, ik zit oon den antrei en noordieng oon de bongskes. As ge passeirt mé aanen bak, zal ek insj roepen! |
| 03 Okt 2006, 11:54 |
|
|
Nationale Ploeg
Gisteren de laatste repetitie ... aan de twijfelaars: niet doen, 't is absoluut de max!
@wheels: ik zit niet aan de bonnekes, ik zal vooral rondlopen... |
| 06 Okt 2006, 7:30 |
|
| Pagina 1 van 1 |
[ 9 berichten ] |